преди 2 месеца
Колко време отне получаването на временно възстановяване на сумата от подаването на спора?
How long did it take to get a temporary refund from submitting the dispute?
0
Колко време отне получаването на временно възстановяване на сумата от подаването на спора?
How long did it take to get a temporary refund from submitting the dispute?
Те също така казаха, че са анулирали всички мои сторнирания на плащания, така че мисля, че тези възстановявания са дошли, защото те казаха, че като част от процеса на връщане на плащане са се свързали с банката на търговците и казаха, че търговецът каза, че това се показва като превод, а не директен плащане (което не съм направил преводи, платих с моята карта) всички същите сайтове, всичките ви обяви, velobet goldenbet donbet и т.н. и т.н. Някой в банката каза, че трябва да го вдигна като измама, която ще направя утре. Те не искат да знаят за грешни mcc кодове, изглежда, че това е валидна причина за таксуване като част от Mastercard. Чувствам се заседнал
They've also said that they've cancelled all my chargebacks so I'm thinking tbese refunds came because they said as part of the chargeback process they have contacted the merchants bank and said and the merchant has said its showing as transfer not a direct payment (which I didn't do transfers I paid with My card) all the same sites your all listing, velobet goldenbet donbet etc etc. Someone at the bank said I should raise it as a scam which I'm going to do tomorrow. They don't want to know re wrong mcc codes it seems even tho ti's a valid chargebzck reason as part of Mastercard. I feel stuck
не съм сигурен Имах договорени възстановяване на средства по имейл от vipzino, kinghills и memo casino. Мисля, че получих бележки, въпреки че не съм сигурен, тъй като като вас очаквам, че съм направил стотици малки транзакции за зареждане на тези казина за период от 8 седмици, така че не съм сигурен кои плащания се отнасят за коя компания и т.н. тъй като затворих всичките си сметки.
I'm not sure. I've had agreed refunds by email from vipzino, kinghills and memo casino. I think I've received memos although I'm not sure as like u I expect I've made hundreds of small transactions to load of these casinos over a period of 8 weeks so I'm not sure which payments relate to which company etc as I closed all my accounts.
Всички останали ми хвърлиха книгата с нелепи правила и правила, че не носят отговорност за имената на плащанията, използвани от процесори на трети страни
All the rest have thrown the book at me with there ridiculous t&c around not being responsible for the payment names used by 3rd party processors
Моята банка не иска да продължи със сторнирането, направих транзакцията с картата и се свързах директно с TopUp.com, но те ми казаха, че не знаят нищо за тези плащания
My bank does not want to proceed with the chargeback, I made the transaction with the card and contacted TopUp.com directly but they tell me that they do not know anything about these payments
La mia banca non vuole procedere con il chargeback,ho effettuato la transazione con la carta e ho contattato direttamente TopUp.com ma mi dicono che non ne sanno nulla di questi pagamenti
Моята банка Revolut прави всичко възможно, за да избегне моите спорове...чатът е много лош за съжаление
My bank Revolut is doing everything to avoid my disputes...the chat is very poor unfortunately
La mia banca Revolut sta facendo di tutto per evitare le mie contestazioni...la chat è molto scadente purtroppo
Сега говоря в чата, нека да видим какво ми казва поддръжката на клиенти, но те правят всичко, за да избегнат да направят нещо
Now I'm talking in chat let's see what customer support tells me but they do everything to avoid doing something
Ora sto parlando in chat vediamo cosa mi dice l'assistenza clienti ma fanno di tutto per evitare di fare qualcosa
Вече бях отворил два отхвърлени доклада за измама, така че не мога да отворя нов доклад за връщане на плащане ... както и да е, как мислите, че мога да си върна парите. Пристрастяването към хазарта е по моя вина, но наистина имах нужда от тези пари и тези крадци правят всичко, за да заобиколят блока, който бях поставил
I had already opened two rejected reports for fraud so I am not able to open a new report for chargeback ... anyway, how do you think I can get my money back. Gambling addiction is my fault but I really needed that money and these thieves do everything to bypass the block I had set
Avevo già aperto due segnalazioni rifiutate per frode quindi non sto riuscendo ad aprire una nuova segnalazione per chargeback... comunque secondo te come faccio a riavere i miei soldi.La ludopatia è mia colpa ma quei soldi mi servivano molto e questi ladri fanno di tutto per aggirare il blocco che avevo impostato
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.