НачалоФорумКазинаВъпрос относно уебсайтове за хазарт с лиценз от Кюрасао, използващи неправилен код на търговска категория

Въпрос относно уебсайтове за хазарт с лиценз от Кюрасао, използващи неправилен код на търговска категория (страница 379)

 от kirekin
|
1 290 116 преглеждания 10 170 отговора |
|
1...378 379 380...540
Публикация на Anonymized755 е изтрит
Dingdong5

Колко време отне получаването на временно възстановяване на сумата от подаването на спора?

Автоматичен превод:
Публикация на Anonymized755 е изтрит

Добавих своя имейл, уведомете ме, щом го имате, и аз ще го изтрия

Автоматичен превод:

Всички плащания казват възстановяване. Днес се обадих на банката и те казаха, че търговецът отговаря.

Автоматичен превод:
Dingdong5

Те също така казаха, че са анулирали всички мои сторнирания на плащания, така че мисля, че тези възстановявания са дошли, защото те казаха, че като част от процеса на връщане на плащане са се свързали с банката на търговците и казаха, че търговецът каза, че това се показва като превод, а не директен плащане (което не съм направил преводи, платих с моята карта) всички същите сайтове, всичките ви обяви, velobet goldenbet donbet и т.н. и т.н. Някой в ​​банката каза, че трябва да го вдигна като измама, която ще направя утре. Те не искат да знаят за грешни mcc кодове, изглежда, че това е валидна причина за таксуване като част от Mastercard. Чувствам се заседнал

Автоматичен превод:
Публикация на Applesandpears93 е изтрит

не съм сигурен Имах договорени възстановяване на средства по имейл от vipzino, kinghills и memo casino. Мисля, че получих бележки, въпреки че не съм сигурен, тъй като като вас очаквам, че съм направил стотици малки транзакции за зареждане на тези казина за период от 8 седмици, така че не съм сигурен кои плащания се отнасят за коя компания и т.н. тъй като затворих всичките си сметки.

Автоматичен превод:
Публикация на Anonymized755 е изтрит
Dingdong5

Всички останали ми хвърлиха книгата с нелепи правила и правила, че не носят отговорност за имената на плащанията, използвани от процесори на трети страни

Автоматичен превод:

Страхотно благодаря, ще следя имейла ви.

Автоматичен превод:

Моята банка не иска да продължи със сторнирането, направих транзакцията с картата и се свързах директно с TopUp.com, но те ми казаха, че не знаят нищо за тези плащания

Автоматичен превод:
Публикация на Anonymized755 е изтрит
Публикация на Anonymized755 е изтрит
Публикация на Anonymized755 е изтрит

Моята банка Revolut прави всичко възможно, за да избегне моите спорове...чатът е много лош за съжаление

Автоматичен превод:
Публикация на Anonymized755 е изтрит

Сега говоря в чата, нека да видим какво ми казва поддръжката на клиенти, но те правят всичко, за да избегнат да направят нещо

Редактиран от автора
Автоматичен превод:
Публикация на Anonymized755 е изтрит

Вече бях отворил два отхвърлени доклада за измама, така че не мога да отворя нов доклад за връщане на плащане ... както и да е, как мислите, че мога да си върна парите. Пристрастяването към хазарта е по моя вина, но наистина имах нужда от тези пари и тези крадци правят всичко, за да заобиколят блока, който бях поставил

Автоматичен превод:
1...378 379 380...540
Отидете на страницаот 540 страници

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини