преди 2 месеца
0
Не, но върнах плащането си към банката и спечелих спора, така че те не отговарят
Nah but i chargebacked mine to the bank and won the dispute so they don’t respond
https://mastertoolsmania.au/ е първият резултат от Google и той получи адреса на Northampton, въпреки че получи австралийски домейн и беше изведен тук преди, почти сигурен, че е правилният.
https://mastertoolsmania.au/ is the first google result and it got the northampton adress even though it got a australian domain and brought up here before, pretty sure its the correct one.
Проверете отново бележките, някои от нас ги имат в ход/спечелени/банка в процес на възстановяване на плащане.
Цялата информация е тук за тях.
Check back on the notes a few of us have them ongoing/won/bank in process of chargeback.
All the information is on here for them.
Правейки по-нататъшно проучване, не съм сигурен дали е Chase или търговецът, но те използват Ethoca, който се използва, за да гарантира, че търговците могат да изберат да възстановят сумата директно и да не преминават през сторнирания на плащания или да я оспорват, това е, което добавя време. Ако те не отговорят, тогава преминава през метода за връщане на плащане, но това, което не казва, е дали това добавя допълнително време (сега ще изпратим съобщение до Chase). Най-смешното е, че те използват тази Ethoca, това им струва 35/45 $ на сигнал, а аз имам 6 на finnart и 5 на artstrid £240 на един £300 на друг, но самите сигнали им струват почти същата сума, хаха.
Doing some further research I am not sure if it’s Chase or the merchant but they use Ethoca which is used to ensure the merchants can choose to refund directly and not go through chargebacks or contest it, this is what adds time on. If they don’t respond then it goes through the chargeback method, but what it doesn’t say is if that adds additional time on (going to message Chase now). The funny thing is by them using this Ethoca it costs them 35/45$ per alert and I have 6 on finnart and 5 on artstrid £240 on one £300 on another but the alerts themselves have cost them almost the same amount haha.
Може би в последните 20 страници. Цялата информация е на него, някой сподели имейл адреси и т.н. снощи и миналата седмица имаше дискусия относно възстановяването на сумата.
Across probably the last 20 pages. All the information is on it, someone shared email addresses etc last night and last week there was discussion about being refunded.
Мисля, че съм на байт новини, директорът е видял съобщението ми, чакам отговор, но това не е байт новина, почти съм сигурен, че е ограничен цифров байт хъб, тъй като информацията, която получих от банката, ме насочи направо към тях и кода, който използваха описание. Същото е като в къщата на компанията. Чакам отговор. Повярвайте ми, този човек не иска да публикувам на страницата му в Instagram относно неговите нечестни сделки, така че ще му дам възможност да отговори. Ако няма отговор до утре .Всички ръкавици са свалени Лицето е подкастър определено тя ги е намерила и двамата чрез LinkedIn и двата профила са свързани .SMH. Дори трябваше да създам дяволски акаунт и мразя социалните медии LOL 😆
I think i am onto byte news the director has seen my message i am waiting for response ,but it is not byte news I am pretty sure it's digital byte hub limited as the information I recived from bank directed me straight to them and code they used description. Is the same as on company house .I am waiting for response Belive me this person does not want me posting on their Instagram page regarding their nefarious dealings so I will give them a opportunity to respond. If no response by tomorrow .All gloves are off The person is a podcaster its definitely her found them both through LinkedIn and both profiles are linked .SMH. I even had to set up a bloody account and I hate social media LOL 😆
Сантандер дори не пусна моя като сторниране на плащания Споровете казаха, че са чакали 4 месеца, те постоянно са лъгали. Сега чакат FOS
Santander didn't even put mine through as chargebacks Disputes said they did waited 4 months they constantly lied .now waiting for FOS
Бих изпратил обратен адрес директно на главен изпълнителен директор/собственик и CC на местното полицейско управление за Кипър, мисля, че Лимасол, просто проверете адреса на уебсайта за дестрийм.
След това в имейл адресирайте параграф или 2 до полицията, заявявайки проблем и т.н. съучастничество в пране на пари
I would email back address directly to Ceo /owner and CC the local police station for Cyprus i think it limassol just check address on destream website .
Then in email also address a paragraph or 2 to the police stating issue ect ect complicit money laundering
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.