НачалоФорумКазинаВъпрос относно уебсайтове за хазарт с лиценз от Кюрасао, използващи неправилен код на търговска категория

Въпрос относно уебсайтове за хазарт с лиценз от Кюрасао, използващи неправилен код на търговска категория (страница 341)

преди 1 година от kirekin
|
1 305 748 преглеждания 10 277 отговора |
|
1...340 341 342...546
Claude89
преди 2 месеца

За съжаление чух, че фалшифицират касови бележки за продукти ..... Те са абсолютна измет

Автоматичен превод:
Публикация на Anonymized755 е изтрит
Публикация на Materialgirl84 е изтрит
Публикация на Howdydowdy е изтрит
Публикация на Claude89 е изтрит
преди 2 месеца

Момчета, искам да направя група за подкрепа, загубих всичко поради хазарт, приятели, семейство, каквото и да е.


Искам да започна да провеждам ежеседмични сесии само за нас, за да си поговорим и да изпуснем глупостите, не знам дали е правено преди или хората просто искат да си искат парите обратно. Наистина имам нужда от помощ и хора, с които да говоря..

Автоматичен превод:
Nasrin999
преди 2 месеца

https://t.me/+lUv8isj999QxNzU0


присъединете се към връзката момчета

Редактиран от Romi преди 2 месеца
Причина: Направи връзката пасивна.
Автоматичен превод:
преди 2 месеца

Мисля, че е честно да се каже, че е добре документирано, че ако казиното използва неправилни кодове на търговец, било то чрез Visa или Mastercard, това просто чрез заявяване, че сте закупили стоки като телевизор или легло, които не са се появили или сте били таксувани няколко пъти за даден артикул, че ще бъде инициирано връщане на плащане и веднъж инициирано е много малко вероятно да бъде оспорено от незаконните казина.

Мога ли да отворя дискусията за нечий опит с нелегални казина, които използват правилните търговски кодове, но все още работят незаконно, като Betswagger и PHcasino и техните процесори за обработка на плащания Pulsion Pay, които работят в Кипър и Payop.

Какъв е опитът на хората със сторнирания на плащания при тези сценарии?


Автоматичен превод:
Публикация на Anonymized755 е изтрит
Anonymized755
преди 2 месеца

Разбира се, че е така

Автоматичен превод:
Публикация на Materialgirl84 е изтрит
преди 2 месеца

Някой успял ли е да направи обратно плащане с Monzo? Подадох ги около 5 пъти, но те продължават да искат все повече и повече информация.

Автоматичен превод:
преди 2 месеца

някой е получил успешно възстановяване от skinczar?


игнорират всичките ми имейли

Автоматичен превод:
Публикация на Materialgirl84 е изтрит
Asnaps
преди 2 месеца

Да, получих обратно депозитите си от Ninewins. Изпратих имейл на Monzo и им обясних, че са проверили банковото извлечение на паспорта и телефона ми, но отказаха да ми платят £2000, така че получих депозитите си обратно при връщане на плащане от £375. Причината ми беше, че не трябваше да ме верифицират и да ми позволят да депозирам, ако имаха клауза 4.2 в техните правила и условия. Играчите от Обединеното кралство са страна с ограничения и е забранено да се играе за истински пари. Измамници!! Намерих представителя на Monzo за много симпатичен и полезен и като такъв те са основната ми банка за използване, имам 4. Успех 🤞

Автоматичен превод:
Публикация на Howdydowdy е изтрит
Howdydowdy
преди 2 месеца

Има ли актуализации за Pulsion Processing Ltd?

Автоматичен превод:
Публикация на Howdydowdy е изтрит
преди 2 месеца

Това наистина е интересно:


https://www.casinomeister.com/forums/threads/ninewin-any-advice.102777/

Автоматичен превод:
Anonymized766
преди 2 месеца

Късметлия брато. Направих това с техния дъщерен сайт jokabet, моята банка го отказа, въпреки че беше използвана същата причина

Автоматичен превод:
1...340 341 342...546
Отидете на страницаот 546 страници

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини