НачалоФорумКазинаВъпрос относно уебсайтове за хазарт с лиценз от Кюрасао, използващи неправилен код на търговска категория

Въпрос относно уебсайтове за хазарт с лиценз от Кюрасао, използващи неправилен код на търговска категория (страница 320)

 от kirekin
|
1 290 123 преглеждания 10 170 отговора |
|
1...319 320 321...540
Ldiamond23

Да, банката им направи 100% печалба от тях

Автоматичен превод:

Имах успех с Barclays, дебитна ли е или кредитна карта?

Имах възстановяване на сумата по кредитната карта при неправилен MCC, нямам представа дали търговците са отговорили, тъй като имах същия вид „все още се разследва" и дадох 6 седмици, но предположих, че това е общ отговор от Barclays, тъй като хазартът е блокиран на кредитни карти и не виждам как търговците могат да оспорят това.

Кажете ми с какво бих могъл потенциално да помогна, също така има достатъчно от нас в този форум, за да помогнем.

Автоматичен превод:

Актуализация на моята банка. Ако сте в Австралия и използвате Mastercard, банката няма да застане на ваша страна, независимо дали е грешен MCC. След като загубих 20 000 AUD за 3 месеца и повдигнах жалба, те ми предложиха окончателно директно възстановяване от самата банка за 1 000.


Надявам се и желая на всички всичко най-добро по пътя ви към получаване на вашите връщания на плащания от тези измамни казина. Моля, останете силни и никога повече не залагайте.

Автоматичен превод:
Публикация на Anonymized755 е изтрит

Други може да са в състояние да помогнат с отговора на търговците, тъй като знам, че няколко са го оспорили обратно, може би трябва да споделят това, което са казали, сякаш са измислили вашите данни, след което се върнете в банката и ги уведомете, че не сте се регистрирали/ получи стоките и т.н.

По отношение на банковото възстановяване, ако няма отговор, те ще възстановят сумата, няма да ви откажат възстановяване, предлагам да се свържете с тях за актуализация и ако имат нужда от повече време, те ще ви уведомят за всякакви предизвикателства. Ако няма предизвикателства, поискайте възстановяване на сумата, проблемът, който имах с Barclaycard, е, че освен ако всъщност не говорите за спорове, тогава манипулаторите не са най-добрите, отново им се обадете и поискайте да говорите за спорове, те ще ви дадат правилния отговор. Ако приемем, че няма отговор, тогава трябва да получите възстановяването доста бързо.

Що се отнася до пристрастяването, браво, че вече сте се регистрирали в Gamstop, опитвали ли сте също да инсталирате Gamban, безплатно е за жители на Обединеното кралство, мисля, че е достъпно чрез talk, ban, stop?


Автоматичен превод:
Публикация на Anonymized755 е изтрит

Имам въпрос: взех ли няколко заеми и изчистих ли задълженията си по кредитната карта, изпратих ли имейл на компаниите за кредитни карти няколко пъти, че имам зависимост и искам акаунтът ми да бъде закрит и картата да бъде блокирана. Те не направиха това и отново изчерпих кредитните карти. Подадох още една жалба, за да изчистя дълга си. Ако те не уважат това, мислите ли, че финансовият обундсмен ще застане на моя страна или на компаниите за кредитни карти?

Автоматичен превод:

Просто исках да ви уведомя всички, че получих всички пари възстановени от Artsrid и Finnart, те не бяха отговорили от 2 седмици, но всички пари идват в моята банка днес.

Автоматичен превод:

Може ли някой да помогне с partbusters & master tools?

Автоматичен превод:
henrysykes13

Какъв беше последният имейл, който им изпрати, приятел? И окончателният им отговор?

Автоматичен превод:
henrysykes13

Току-що получих един от finnart, още 6 остават и 4 на artstrid, надявам се да се върнат сега преди Коледа.

Автоматичен превод:
henrysykes13

Моят също получих възстановяване. Изпратих им остър имейл, в който се казваше, че виждам, че не съм единственият човек, когото измамват с фалшивия имейл, в който се казва, че възстановяването е издадено. И всички хора, които са имали тези имейли, сега се присъединяват сили да заведат правни действия срещу компанията, получени средства вчера

Автоматичен превод:
Missdaisy

Можете ли да препратите всички имейли, които имате с тях? до

Автоматичен превод:
Missdaisy

какво показват тези

като на твоето изявление? Показват ли се само като finnart и artstrid

Автоматичен превод:
Ldiamond23

Астрид

Автоматичен превод:
Ldiamond23

Mastertools е холандска компания

Автоматичен превод:
Vkieranc

Автоматичен превод:

Все още търся името на търговеца „ZPDG", ако някой има информация за него

Автоматичен превод:

Все още имам нужда от помощ с Kashia, моля

Автоматичен превод:
Vkieranc

Мислех, че това е. те пренебрегнаха имейлите ми и аз написах преглед на TP и те изпратиха обратно дълъг имейл как не са били те и поискаха моите банкови данни и извлечение и след това не отговориха отново. Премахнаха прегледа ми на TP

Редактиран от автора
Автоматичен превод:
1...319 320 321...540
Отидете на страницаот 540 страници

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини