преди 2 месеца
Да, банката им направи 100% печалба от тях
Yes the bank did them 100% win on them
0
Имах успех с Barclays, дебитна ли е или кредитна карта?
Имах възстановяване на сумата по кредитната карта при неправилен MCC, нямам представа дали търговците са отговорили, тъй като имах същия вид „все още се разследва" и дадох 6 седмици, но предположих, че това е общ отговор от Barclays, тъй като хазартът е блокиран на кредитни карти и не виждам как търговците могат да оспорят това.
Кажете ми с какво бих могъл потенциално да помогна, също така има достатъчно от нас в този форум, за да помогнем.
I had success with Barclays, is it debit or credit card?
I had a refund on the credit card under incorrect MCC, no idea if merchants have responded as I had the same sort of "still under investigation" and give 6 weeks but assumed this was a generic response from Barclays as gambling is blocked on credit cards and I can’t see how the merchants could challenge this.
Let me know what I could potentially assist with, also there are enough of us on this forum to help out.
Актуализация на моята банка. Ако сте в Австралия и използвате Mastercard, банката няма да застане на ваша страна, независимо дали е грешен MCC. След като загубих 20 000 AUD за 3 месеца и повдигнах жалба, те ми предложиха окончателно директно възстановяване от самата банка за 1 000.
Надявам се и желая на всички всичко най-добро по пътя ви към получаване на вашите връщания на плащания от тези измамни казина. Моля, останете силни и никога повече не залагайте.
Update on my bank. If you are in Australia and with Mastercard the bank won’t side with you no matter if it’s incorrect MCC. After losing 20k AUD in 3 months and raising up the complaint they have offered me a final direct refund from the bank themselves for 1k.
I hope and wish everyone the best on your journey in getting your chargebacks from these scam casinos. Please stay strong and never ever gamble again.
Други може да са в състояние да помогнат с отговора на търговците, тъй като знам, че няколко са го оспорили обратно, може би трябва да споделят това, което са казали, сякаш са измислили вашите данни, след което се върнете в банката и ги уведомете, че не сте се регистрирали/ получи стоките и т.н.
По отношение на банковото възстановяване, ако няма отговор, те ще възстановят сумата, няма да ви откажат възстановяване, предлагам да се свържете с тях за актуализация и ако имат нужда от повече време, те ще ви уведомят за всякакви предизвикателства. Ако няма предизвикателства, поискайте възстановяване на сумата, проблемът, който имах с Barclaycard, е, че освен ако всъщност не говорите за спорове, тогава манипулаторите не са най-добрите, отново им се обадете и поискайте да говорите за спорове, те ще ви дадат правилния отговор. Ако приемем, че няма отговор, тогава трябва да получите възстановяването доста бързо.
Що се отнася до пристрастяването, браво, че вече сте се регистрирали в Gamstop, опитвали ли сте също да инсталирате Gamban, безплатно е за жители на Обединеното кралство, мисля, че е достъпно чрез talk, ban, stop?
Others may be able to assist with merchants responding as I know a few have challenged it back, maybe need to share what they have said as if they have made up your details then go back to bank and notify them you didn’t sign up/receive the goods etc.
Regarding the bank refunding, if no response then they will refund they won’t deny you a refund, I suggest contacting them for an update and if they need more time request they update you in regards to any challenges. If no challenges then request a refund, the issue I had with Barclaycard is unless you actually speak to disputes then the handlers are not the best, again call them and ask to speak to disputes they will give you the correct answer. Assuming no response then you should get the refund pretty quickly.
Regarding the addiction well done on already being signed up to Gamstop have you also tried to install Gamban it’s free UK residents I think available through talk, ban, stop?
Имам въпрос: взех ли няколко заеми и изчистих ли задълженията си по кредитната карта, изпратих ли имейл на компаниите за кредитни карти няколко пъти, че имам зависимост и искам акаунтът ми да бъде закрит и картата да бъде блокирана. Те не направиха това и отново изчерпих кредитните карти. Подадох още една жалба, за да изчистя дълга си. Ако те не уважат това, мислите ли, че финансовият обундсмен ще застане на моя страна или на компаниите за кредитни карти?
I have a question: do I’ve taken out multiple loans and cleared my credit card debts, I emailed the credit card companies multiple times saying I’ve got an addiction and I want my account closed and card blocked. They didn’t do this and I’ve maxed out the credit cards again. I’ve put another complaint in to clear my debt, if they do not uphold this do you think that the financial obundsman will side with me or the credit card companies?
Просто исках да ви уведомя всички, че получих всички пари възстановени от Artsrid и Finnart, те не бяха отговорили от 2 седмици, но всички пари идват в моята банка днес.
Just wanted to let you all know I’ve got all money refunded from Artsrid and Finnart, they hadn’t responded in 2 weeks but all money come into my bank today.
Какъв беше последният имейл, който им изпрати, приятел? И окончателният им отговор?
What was the final email you sent them mate? And their final response?
Току-що получих един от finnart, още 6 остават и 4 на artstrid, надявам се да се върнат сега преди Коледа.
I’ve just had one from finnart another 6 to go and 4 on artstrid hoping they come back in now before Xmas.
Моят също получих възстановяване. Изпратих им остър имейл, в който се казваше, че виждам, че не съм единственият човек, когото измамват с фалшивия имейл, в който се казва, че възстановяването е издадено. И всички хора, които са имали тези имейли, сега се присъединяват сили да заведат правни действия срещу компанията, получени средства вчера
Mine too i got refund i sent them a scathing email basically saying that I could see that I am not the only person they are fobbing off with the fake email saying refund had been issued .And all the people whom have had these emails are now joining forces to bring legal action against company received funds yesterday
Можете ли да препратите всички имейли, които имате с тях? до
Could u forward all emails u have with them? To kieranclutterbuck1@gmail.com
какво показват тези
като на твоето изявление? Показват ли се само като finnart и artstrid
what do these show up
as on your statement? Do they just show up as finnart and artstrid
Мислех, че това е. те пренебрегнаха имейлите ми и аз написах преглед на TP и те изпратиха обратно дълъг имейл как не са били те и поискаха моите банкови данни и извлечение и след това не отговориха отново. Премахнаха прегледа ми на TP
I thought this was. they ignored my emails and i wrote a TP review and they sent back a lengthy email how it wasnt them and asked for my bank details and statement and then didnt reply again. They got my TP review removed
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.