Свържете се със сайта MyDates Направих това, преди моите сторнирания да бъдат повдигнати, те отговориха бързо, че са базирани в Холандия, а не във Великобритания и плащанията нямат нищо общо с тях, това нещо от последния ден е просто те се опитват да изтръгнат душата ви изглежда
Contact MyDates site I did that before my chargebacks were raised they reply back quick that they are based in Holland not the Uk and the payments are nothing to do with them this last day thing is just them trying to tear your soul out it seems
От това може ли някой да види нещо, за което наистина мога да споря,
1. Вече казах, че не съм получавал съобщение по имейл, моля, предоставете доказателство за комуникация по имейл.
2. Фалшив адрес и телефонен номер
3. Няма акаунт или касови бележки/никога не съм купувал нищо
4. Показана политика за възстановяване на средства и екранна снимка на уебсайта (ще бъдат прикачени по-долу)
5. Съобщение по имейл, че отказват да върнат сумата, както упълномощих
6. Получиха паспорта ми и т.н.
7. Няма уебсайт за моите дати или никакви данни за контакт онлайн.
From this, can anyone see anything I can really argue,
1. Already said I have received no communication via email, please provide proof of email communication.
2. Fake address and Phone number
3. No account or receipts/never purchased anything
4. Showed refund policy and screenshot of website (will attach below)
5. Email communication of them denying to give a refund, as I authorised
6. They received my passport etc.
7. No website for my dates or any contact details online.
Това е най-добрият пример и доказателство за измама, което съм виждал от известно време.
Подадохте ли сигнал в полицията?
This is the best exempel and evidence of fraud that I have seen in a while.
Did you file a police rapport?
Лудост е, нали приятел. Нямам не. Няма да могат да направят много.
Но наистина са извършили измама, така че може би е най-добре да подадете жалба в полицията.
Its crazy isn't it mate. I haven't no. There will not be much they can do.
But really they have committed fraud so it might be best to raise a complaint with the police.
1. Кажете на банката, че те всъщност не предлагат онлайн книги (Grottobook) продава само физически книги.
2. Влезте там с вашия имейл или създайте акаунт със същия имейл, използван за подаване на оплакване, за да проверите подробностите за поръчката там.
3. Сравнете цените с това, което ще струват сега. Опитайте се да намерите страница, където можете да се върнете назад във времето на тази страница и да проверите цените, за които са посочили книгите тогава.
Банката ТРЯБВА да прегледа техните доказателства и след това вашия отговор на техните доказателства
В спор с Fomiline UAB вече месеци. Печели срещу quickbit и bitsent. Остава само coinshop.work.
1. Tell the bank that they actually don't offer online books (Grottobook) only sells physicals books.
2. Login there with ur email, or make an account with the same email used to make a complain, to check order details there.
3. Compare prices, with what they will cost now. Try to find a page where you can go back in time on that page and check the prices they had listed the books for then.
The bank SHALL go through their evidence, and then your answer to their evidence
Been in dispute with Fomiline UAB for months now. Won against quickbit and bitsent. Only coinshop.work left.
1. Кажете на банката, че те всъщност не предлагат онлайн книги (Grottobook) продава само физически книги.
2. Влезте там с вашия имейл или създайте акаунт със същия имейл, използван за подаване на оплакване, за да проверите подробностите за поръчката там.
3. Сравнете цените с това, което ще струват сега. Опитайте се да намерите страница, където можете да се върнете назад във времето на тази страница и да проверите цените, за които са посочили книгите тогава.
Банката ТРЯБВА да прегледа техните доказателства и след това вашия отговор на техните доказателства
В спор с Fomiline UAB вече месеци. Печели срещу quickbit и bitsent. Остава само coinshop.work.
1. Tell the bank that they actually don't offer online books (Grottobook) only sells physicals books.
2. Login there with ur email, or make an account with the same email used to make a complain, to check order details there.
3. Compare prices, with what they will cost now. Try to find a page where you can go back in time on that page and check the prices they had listed the books for then.
The bank SHALL go through their evidence, and then your answer to their evidence
Been in dispute with Fomiline UAB for months now. Won against quickbit and bitsent. Only coinshop.work left.
И аз имах спор с Фомилин и явно съм се аргументирал. Бихте ли ми казали какво казахте на fomiline моля приятелю?
Аз също ще направя всичко по-горе, благодаря много за вашия принос!!
I also had Fomiline dispute and I obviously put up an argument. Could you tell me what you said to fomiline please my friend?
I will also do all of the above, thanks very much for your input!!
1. Кажете на банката, че те всъщност не предлагат онлайн книги (Grottobook) продава само физически книги.
2. Влезте там с вашия имейл или създайте акаунт със същия имейл, използван за подаване на оплакване, за да проверите подробностите за поръчката там.
3. Сравнете цените с това, което ще струват сега. Опитайте се да намерите страница, където можете да се върнете назад във времето на тази страница и да проверите цените, за които са посочили книгите тогава.
Банката ТРЯБВА да прегледа техните доказателства и след това вашия отговор на техните доказателства
В спор с Fomiline UAB вече месеци. Печели срещу quickbit и bitsent. Остава само coinshop.work.
1. Tell the bank that they actually don't offer online books (Grottobook) only sells physicals books.
2. Login there with ur email, or make an account with the same email used to make a complain, to check order details there.
3. Compare prices, with what they will cost now. Try to find a page where you can go back in time on that page and check the prices they had listed the books for then.
The bank SHALL go through their evidence, and then your answer to their evidence
Been in dispute with Fomiline UAB for months now. Won against quickbit and bitsent. Only coinshop.work left.
Здравейте, съжалявам, че не са те, но получих възстановяване на средства от mydates под неправилен MCC в моята банка
Hi there sorry not them but I did get refunds from mydates under incorrect MCC with my bank
1. Кажете на банката, че те всъщност не предлагат онлайн книги (Grottobook) продава само физически книги.
2. Влезте там с вашия имейл или създайте акаунт със същия имейл, използван за подаване на оплакване, за да проверите подробностите за поръчката там.
3. Сравнете цените с това, което ще струват сега. Опитайте се да намерите страница, където можете да се върнете назад във времето на тази страница и да проверите цените, за които са посочили книгите тогава.
Банката ТРЯБВА да прегледа техните доказателства и след това вашия отговор на техните доказателства
В спор с Fomiline UAB вече месеци. Печели срещу quickbit и bitsent. Остава само coinshop.work.
1. Tell the bank that they actually don't offer online books (Grottobook) only sells physicals books.
2. Login there with ur email, or make an account with the same email used to make a complain, to check order details there.
3. Compare prices, with what they will cost now. Try to find a page where you can go back in time on that page and check the prices they had listed the books for then.
The bank SHALL go through their evidence, and then your answer to their evidence
Been in dispute with Fomiline UAB for months now. Won against quickbit and bitsent. Only coinshop.work left.
Надяваме се, че те ще ви подкрепят тогава, притеснението е, че една банка е добра, а следващата е ужасна. Мисля, че ако можете да го отнесете до арбитраж, тогава трябва да сте добре. Visa или Mastercard ли е?
Hopefully they back you then, the concern is one bank is good the next is terrible. I think I if you can get it to arbitration then you should be ok. Is it Visa or Mastercard?
Моят ръководител е наистина добър и вече знае, че това са фалшиви компании. Така че това е плюс. Mastercard за съжаление! Чувам, че визата е много по-добра
My handler is really good and already knows they are fake companies. So thats a plus. Mastercard unfortunately! I hear visa is way better
1. Кажете на банката, че те всъщност не предлагат онлайн книги (Grottobook) продава само физически книги.
2. Влезте там с вашия имейл или създайте акаунт със същия имейл, използван за подаване на оплакване, за да проверите подробностите за поръчката там.
3. Сравнете цените с това, което ще струват сега. Опитайте се да намерите страница, където можете да се върнете назад във времето на тази страница и да проверите цените, за които са посочили книгите тогава.
Банката ТРЯБВА да прегледа техните доказателства и след това вашия отговор на техните доказателства
В спор с Fomiline UAB вече месеци. Печели срещу quickbit и bitsent. Остава само coinshop.work.
1. Tell the bank that they actually don't offer online books (Grottobook) only sells physicals books.
2. Login there with ur email, or make an account with the same email used to make a complain, to check order details there.
3. Compare prices, with what they will cost now. Try to find a page where you can go back in time on that page and check the prices they had listed the books for then.
The bank SHALL go through their evidence, and then your answer to their evidence
Been in dispute with Fomiline UAB for months now. Won against quickbit and bitsent. Only coinshop.work left.
Опитвайки се да вляза в акаунт, той казва, че имейлът ми вече е регистриран.. когато щракна за забравена парола, не идва имейл 🤣 те ме държат за топките
Trying to access an account it says my email is already registered.. when clicking forgot password no email is coming thru 🤣 they have me by the balls
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.