НачалоФорумКазинаВъпрос относно уебсайтове за хазарт с лиценз от Кюрасао, използващи неправилен код на търговска категория

Въпрос относно уебсайтове за хазарт с лиценз от Кюрасао, използващи неправилен код на търговска категория (страница 292)

 от kirekin
|
1 290 123 преглеждания 10 170 отговора |
|
1...291 292 293...540

здравей колега

уебсайтът на falcora finance е falcorafinance.io, ако искате да се свържете директно с тях. Ако искате да направите сторнирания на плащания, не споменавайте нищо за хазарт или те няма да приемат, просто кажете стоки/услуги, които не са получени и след това заявете, че сте закупили криптовалута или NFT. Но съм сигурен, че финансирането на falcora се извършва чрез APP плащания, което е банков превод, така че не мисля, че можете да ги върнете по същия начин.


надявам се това да помогне

Автоматичен превод:

Falcora е банков превод, направих го глупаво. Въпреки това, гледайки техните T&C, те не позволяват нелицензиран онлайн хазарт

Автоматичен превод:
paulmcewan05

Какво каза NDA, приятел, очевидно внимавай, няма дребен шрифт, който да те обърка, брато

Автоматичен превод:

@danielsonesson на X.

Автоматичен превод:

Нямам X, може да се наложи да направя акаунт, за да му изпратя няколко отварящи очите туитове и да направя някои неща публични 😋😋

Автоматичен превод:

Получих обаждане от банката, те са повдигнали всички сторнирания на стойност £14900, но току-що получих £4700 от Kinghills какво ще стане сега?

Автоматичен превод:

Здравейте, може ли някой да ми помогне със следните транзакции, направени в Mystake, моля:


майсторски инструменти

ZPDG

ZYPH


нямам идея какво правя.


Автоматичен превод:
Dt100

Каза да се премахне всякаква обратна връзка срещу тях да се спрат всички искове или официални или неофициални неща срещу тях да не се предприемат допълнителни действия срещу тях да се запази личната информация за нея да се премахнат всички рецензии и да се плати компенсация за сумата за всякакви нарушения, регулирани от законите на Costa Рика работата е ако ги отгледат както преди ще ги оспорват ли дори ? трябва ли да кажа на банката за това сега или да го оставя? банката дори не се е погрижила за изплащанията, които са направили около £10 000

Редактиран от автора
Автоматичен превод:
paulmcewan05

Кажи на банката, брато, не харчи тези пари и в процеса те могат да бъдат изпратени обратно при тях

Автоматичен превод:
Dt100

Добре, колега, благодаря за съвета, нещо е, че си мислех, че са го отхвърлили, след това възстановяването дойде след него, но сега бих очаквал всичко обратно, честно казано, какво загубих, не съм сигурен дали трябва да кажа на банката сега или да изчакам възстановяването отговор прав ли съм като казвам, че ако са нарушили условията на доставчика на плащания относно хазарта, те не могат да отговорят

Редактиран от автора
Автоматичен превод:

Колко време трябва да чакам, след като изпратя имейл на търговеца, докато отида в банката и кажа, че не са ми отговорили?

Автоматичен превод:
Vkieranc

Добавете ме в телеграма: @winnerdude


(само за casino.guru, така че не приемам никакви плащания за помощ, просто не искам да споделям всичко тук).

Автоматичен превод:
paulmcewan05

Подписахте ли споразумение, различно от NDA?


Уведомихте ли банката си за това, преди да подпишете NDA и можете ли да докажете това

Автоматичен превод:
n4t7wsrz2w

Само NDA приятел Никога не казах на банката, тъй като всичко се случи, след като те бяха отхвърлили жалбата ми два пъти и по някаква причина днес те я отвориха отново и повдигнаха всички сторнирания на плащания 25 от тях, които бях поел възстановяването, тъй като мислех, че в крайна сметка може да остана без нищо но е странно, тъй като получих възстановяването днес с 330 паунда малко, тогава банката ги събра всички в същия ден, предполагам, че могат да се опитат да възразят да докажат, че възстановяването е било издадено, но това е само процент от него и биха ли признали, че използват методи на плащане за хазарт, ако не беше предназначено да правят това?

Редактиран от автора
Автоматичен превод:

Казва, че търговецът трябва да докаже, че е възстановил транзакциите към mastercard, за да се бори с това, но те просто ми изпратиха възстановяването, трябваше просто да изчакам и да не взема възстановяването, но никога не знаех, че това ще се случи! сега бих могъл да загубя £10 000 при връщане на плащане потенциално! може би повдигнатите сторнирания са добър инструмент да получите пълно възстановяване от Kinghills сега?

Автоматичен превод:

Някой знае ли към кого да се свържа за Mystake или кой е техният доставчик на плащания с дебитна карта? Съжалявам, че прочетох темата, но не я разбирам

Автоматичен превод:

Бих 1) повдигнал въпроса с вашата банка и бих обяснил ситуацията, че сте приели споразумението на базата на необработени сторнирания на плащания 2) поисках техния съвет и 3) потърсих правен съвет за последствията, ако искате да нарушите споразумението, което сте подписали

Автоматичен превод:

Търсите помощ за canapay, redstone zambia, elegro, falcora finance и payop. Ако някой може да посъветва или предостави помощ, ще бъда наистина оценен.

Автоматичен превод:
n4t7wsrz2w

Добре, благодаря за съвета, който е добър.

Мисля да кажа на банката, че просто се притеснявам, че отменят сторнираните плащания, но те казаха, че ги събират днес, вероятно ще изпратят писмо скоро и имейл.


Сигурен съм, че писмото е глупост, тъй като те работят незаконно, така че нямат крак, на който да стоят.


Щастлив съм да им върна £4700 и да взема £14900!


Редактиран от автора
Автоматичен превод:
Dt100

Да, прочетох всички условия и видях това, може би се свържете с тях и обяснете, че транзакциите са били към нелицензирано казино, може би те може да ви възстановят сумата.

Автоматичен превод:
paulmcewan05

Това на валутния курс ли се дължи? Бих искал, тъй като винаги можете да го върнете, ако банката ви даде пълната сума.

Автоматичен превод:
Hunter12

Това е, което направих с моята банка, каза дигитално изкуство, надявайки се да премине през това са последните от мен след успех на други.

Автоматичен превод:
1...291 292 293...540
Отидете на страницаот 540 страници

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини