Операторите, които се явяват трети страни, представени на тази страница, са показани с нетърговска цел, без да са сключени комисионни споразумения. 21+. Проблем с хазарта? Обади се на 1-800-GAMBLER.

НачалоФорумОбщи дискусии свързани с хазартВъпрос относно уебсайтове за хазарт с лиценз от Кюрасао, използващи неправилен код на търговска категория

Въпрос относно уебсайтове за хазарт с лиценз от Кюрасао, използващи неправилен код на търговска категория (страница 271)

преди 1 година от kirekin
|
1 694 928 преглеждания 12 699 отговора |
1...270 271 272...680
Colin09
преди 5 месеца

Току-що им изпратих около 10 имейла 😀


https://easycourses.in/ = Аператор?

Автоматичен превод:
DynamoHarry
преди 5 месеца

Имейл адресът определено е ?

.io?

.org

Вече не знам, защото вече нямам имейл акаунта и не мога да вляза в него. Просто изпратете имейл на адреса по-горе с всички окончания, които има, едното ще бъде правилно.

Автоматичен превод:
преди 5 месеца

Така че определено имам нужда от повече

Волтамп

pxtb - Паневежис, LTU

payacctopup - Лондон, GBR

Автоматичен превод:
преди 5 месеца

file получих това обратно от Albedosend тази сутрин, когато поисках възстановяване на сумата. Някакви съвети какво да правите по-нататък, за да опитате да получите възстановяване на сумата от тях?

Автоматичен превод:
преди 5 месеца

file Актуализация от пулсионната обработка тази сутрин. Изглежда, че го приемат сериозно, дали ще възстановят или не, все още не съм сигурен.

Автоматичен превод:
Howdydowdy deleted the post
преди 5 месеца

Някой да е чувал за pixtub.io, изглежда, че сайтът на казиното Revolut е използвал този сайт, за да купи биткойни с данните на моята карта, а също Zavorna Kaunas е един и Excurr Warsaw

Edited
Автоматичен превод:
преди 5 месеца

file Актуализация от пулсионната обработка тази сутрин. Изглежда, че го приемат сериозно, дали ще възстановят или не, все още не съм сигурен.

Автоматичен превод:
преди 5 месеца

Няма да получите нищо от Pixeleum bud

Автоматичен превод:
преди 5 месеца

Получих два имейла pixtub и excurr и на двата сайта за крипто и току-що изпратих имейл, че някой е използвал картата ми, за да купи крипто е, че най-добрият начин да започнете някой е успял да получи възстановявания?

Edited
Автоматичен превод:
paulmcewan05
преди 5 месеца

Какъв имейл имате за Excurr, аз също ги имам


много благодаря

Автоматичен превод:
craigtaylor9999
преди 5 месеца

support@EzCurr.io


Ето го приятел.

Автоматичен превод:
paulmcewan05
преди 5 месеца

благодаря ви


Автоматичен превод:
преди 5 месеца

Получих два имейла pixtub и excurr и на двата сайта за крипто и току-що изпратих имейл, че някой е използвал картата ми, за да купи крипто е, че най-добрият начин да започнете някой е успял да получи възстановявания?

Автоматичен превод:
преди 5 месеца

Не, приятел, защото те ще кажат да се свържете с полицията и да накарате вашата банка да се свърже с вас. Ако си ги упълномощил, прецакан си

Автоматичен превод:
Dt100
преди 5 месеца

Добре, загуба на време тогава

Автоматичен превод:
преди 5 месеца

Беше отказано в рамките на 1 минута за връщане на плащане от Revolut.


Този път беше "Склад за инструменти за торти, Ибадан"


Отговорът беше както обикновено „Разгледахме вашия случай и за съжаление тази транзакция не отговаря на условията за възстановяване на средства"


Те 100% дори не са го прегледали, няма шанс да прочетат моя текст и доказателствата, които изпратих за 1 минута.


Или са маркирали сметката ми в Revolut, или нещо, което означава, че каквото и да избера за изплащане, се отказва, въпреки че имам всички права на моя страна.


Абсолютно болни, те са абсолютно най-лошите.

Edited
Автоматичен превод:
Lucid_1337
преди 5 месеца

Това се случи с мен и отхвърлена жалба сега, след копиране в омбудсмана, те казаха, че е разследване на измама със връщане на плащане💁


Изпратих купища имейли преди два дни, но все още няма отговори, така че засега започнах сам да проучвам транзакциите.

Автоматичен превод:
paulmcewan05
преди 5 месеца

Приятно ми е да чуя, че не сте сами, странното е, че работи добре, за да се правят сторнирания на плащания в тези магазини за измами в миналото чрез Revolut, но изведнъж всичко се отказва автоматично, те дори не изглежда да преглеждат случаи вече.


Revolut очевидно е отговорил на ARN, казва, че е в процес на преглед и че мога да го прочета, когато приключи с прегледа.


Така че споделям какво отговаря Revolut на всичко това веднага щом разбера

Edited
Автоматичен превод:
Lucid_1337
преди 5 месеца

Добре, да, изглеждат много измамни, никаква помощ!

Чудя се дали да отнеса случая си до FCA в Обединеното кралство, за да видя какво ще кажат по въпроса

Автоматичен превод:
Georgey132
преди 5 месеца

Някой каза преди малко, че Canapay наблюдава тази тема. Така че, ако искате да говорите за тях, предлагам да го направите по имейл. Не им позволявайте да имат нещо над вас 🙂 всички са мръсници, благодарен съм, че никога не съм имал някои от тези търговци

Автоматичен превод:
Lucid_1337
преди 5 месеца

Моята банка веднага щом направя сторниране на плащане, получава отказ. Неговият AI, автоматизиран, когато вашият акаунт е маркиран, той е маркиран, че не го премахва

Автоматичен превод:
1...270 271 272...680
Отидете на страницаот 680 страници

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-reviews
Потребителски отзиви – Напишете собствено казано ревю и споделете изживяването си
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини