НачалоФорумКазинаВъпрос относно уебсайтове за хазарт с лиценз от Кюрасао, използващи неправилен код на търговска категория

Въпрос относно уебсайтове за хазарт с лиценз от Кюрасао, използващи неправилен код на търговска категория (страница 237)

 от kirekin
|
1 296 257 преглеждания 10 182 отговора |
|
1...236 237 238...540

Някой имал ли е работа с Revolut. Направих £6500 транзакции в събота, използвайки виртуална карта и повдигнах сторнирани плащания след нея, които бяха отхвърлени след 20 минути според екранната снимка ми изглеждат глупости, някакви съвети? filefilefilefile

Автоматичен превод:
paulmcewan05

Отхвърлиха и моя

Автоматичен превод:
Ldiamond23

Добре, подаде ли жалба след това

Автоматичен превод:
paulmcewan05

Да, все още няма отговор по него

Автоматичен превод:
Ldiamond23

Добре, интересно кога го направи, дръж ме в течение, моля

Автоматичен превод:

Повдигнат иск за връщане на плащане към Nationwide преди около 40 дни, почти £6000 за около 50 транзакции от множество доставчици на плащания от трети страни.

незабавно Nationwide възстанови всички плащания, докато разследваха сторниранията, но заяви, че парите ще бъдат взети от мен, ако сторниранията са неуспешни.

Имах известия няколко дни по-късно, че 3 транзакции са били успешно разрешени. След това не чух нищо няколко седмици, толкова се притесних, че останалите са били неуспешни 😵‍💫

Най-накрая вчера получих много известия, че и останалите транзакции са били успешни!

Толкова се радвам, че намерих тази тема и осъзнах, че имам шанс да възстановя някои загуби и мога да оставя тази ужасна част от живота си зад гърба си 😊

Автоматичен превод:
tamiirender

Уау, това е страхотна новина! Банката ми отказа всичките ми, така че чакам обжалването на омбудсмана. Вече не се чувствам много уверен.

Автоматичен превод:
paulmcewan05

Каква причина избрахте за възстановяването на плащания? Можете ли да ги повишите отново (щракнете върху транзакция и ще видите, че все още можете да продължите със сторнирането на плащане)?

Автоматичен превод:
tamiirender

Браво, мисля, че след като накарате банките действително да върнат плащането, вероятността тези измамни компании да го оспорят е почти нулева

Автоматичен превод:
boots2024

надявам се, приятелю, но те отказват, както всички останали, ще отида при омбудсмана и ще тръгна по този път.

Автоматичен превод:
tamiirender

Какво казахте на цялата страна, за да вдигнат таксата? Какви разсъждения?

Автоматичен превод:
tamiirender

Моите с моята главна банка попадат под едно и също „фалкора финанси"?

Автоматичен превод:

Повдигнат иск за връщане на плащане към Nationwide преди около 40 дни, почти £6000 за около 50 транзакции от множество доставчици на плащания от трети страни.

незабавно Nationwide възстанови всички плащания, докато разследваха сторниранията, но заяви, че парите ще бъдат взети от мен, ако сторниранията са неуспешни.

Имах известия няколко дни по-късно, че 3 транзакции са били успешно разрешени. След това не чух нищо няколко седмици, толкова се притесних, че останалите са били неуспешни 😵‍💫

Най-накрая вчера получих много известия, че и останалите транзакции са били успешни!

Толкова се радвам, че намерих тази тема и осъзнах, че имам шанс да възстановя някои загуби и мога да оставя тази ужасна част от живота си зад гърба си 😊

Автоматичен превод:

Какви компании имахте във вашите транзакции? Така измислените други хора най-накрая печелят. За да станем шампиони, всички трябва да вземем тези пари, да бягаме и никога да не поглеждаме назад😁

Автоматичен превод:

Само един въпрос към всички, тъй като моята банка е таксувала със следните компании;


Grotobook & Mydates

ETS*EWAVE

Pixeleum.io

BITSENT EU

GORIWIRE SPZOO

FOMILINE UAB

Някой имал ли е успех с тези компании чрез метода за връщане на плащане? Тези компании очевидно са тези, които отказват да възстановят сумата от нашия контакт. Бих искал да знам процентите на успех 🙂

Автоматичен превод:
Dt100

Чейс направи Pixeleum за мен

Автоматичен превод:
Dt100

Направих mydates и grottobook всички възстановени сторнирания

Автоматичен превод:

Здравейте на всички, току-що получих актуална информация относно моя случай - успешно ми върнаха такса от Grottobook/MyDates чрез Revolut. Минаха точно 50 дни, така че предполагам, че не са отговорили на банката.

Автоматичен превод:

Страхотно!! Значи дори не са отговорили?? Това ми дава известна надежда за тези търговци!

Автоматичен превод:
jbias18

Няма отговор повече от 3 месеца с тях, така че приемете, че няма да има

Автоматичен превод:
Dt100

Не, банката просто незабавно ми възстанови сумата и кредитната карта няма отговор, тези изтекоха

Автоматичен превод:

ARN (Национален съвет за жалби на потребители) одобри доклада ми и го препрати на Revolut и изисква те да отговорят на него сега


Отнася се за транзакции под „Luxtel", „Getmygamekey", „Grotobook/Mydates" и т.н. Те отказаха всички сторнирания в рамките на един час и ги маркираха като „невалидни" и отказаха да продължат, въпреки че посочих, че не съм направил нищо нередно.


Така че да се надяваме, че сега ще се стегнат.

Редактиран от автора
Автоматичен превод:
1...236 237 238...540
Отидете на страницаот 540 страници

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини