НачалоФорумКазинаВъпрос относно уебсайтове за хазарт с лиценз от Кюрасао, използващи неправилен код на търговска категория

Въпрос относно уебсайтове за хазарт с лиценз от Кюрасао, използващи неправилен код на търговска категория (страница 231)

 от kirekin
|
1 291 765 преглеждания 10 179 отговора |
|
1...230 231 232...540

NineWin вече ми върнаха сумата.


в контакт с Cosmobet, който беше отхвърлил първоначалния ми иск преди 2 месеца, но се обърна към него с новия шаблон.

Автоматичен превод:

Моля, напишете какво изпращате на NineWin.

Каква беше сумата?

Автоматичен превод:
zorromedz

HelperSm мисля? Но предполагам, че има и други.


друг: някой знае ли за приложението easy*, намиращо се в единбург?

Автоматичен превод:
Публикация на Howdydowdy е изтрит

Някой знае ли кои доставчици попадат в Transactworld.com... 🤔

Автоматичен превод:
Apple1234

За бонус на техните слотове мисля. Струва ми се странно, че използват телефонен код 415 и 310, за да се свържат с мен

Автоматичен превод:

Относно какво?

Автоматичен превод:

Относно бонуса. Използваха два различни номера с различни регионални кодове, така че това ме отблъсна

Автоматичен превод:
Caliguy415

Не бих се притеснил. Просто да ги игнорирате?

Автоматичен превод:

Не бих се притеснил. Просто да ги игнорирате?

Автоматичен превод:

Не съм сигурен дали знаете нещо за Jazz Casino, но те са законно казино, нали?


Вероятно съм параноичен, но те не са от типа казино, ако им дължиш пари, те могат да те преследват. нали Знам, че в наземно казино, като във Вегас, те могат да направят това, но вярвам, че базирано, ако ви дадат кредит. Онлайн казината не правят това, сигурен съм.

Автоматичен превод:
CryptoG82

file Бих предложил нещо подобно. Канада е много регулирана държава.

Автоматичен превод:
Apple1234

Благодаря за това,


някакви предложения за добри уебсайтове, които да посетите за докладване в Канада?

Автоматичен превод:

някой със същите търговци с информация?

Автоматичен превод:

Намерихте ли нещо за CURRYCUDI?

Автоматичен превод:

Тази поддръжка на Kinghills дори не ми отговаря. Изпратих 5 имейла за моя проблем, сега им изпратих имейл, като копират в моя банков съветник по хазарта и екипа за жалби за връщане на плащания, все още нищо и статусът на акаунта все още е отворен

Автоматичен превод:
Dustyd

Morning Dusty с коя банка направи връщането на плащането на wintermads, какво каза на банката си и отговори ли wintermads на връщането на плащане?

Автоматичен превод:

Тези Кингхилс са истинска измет, просто сложих £160 безплатни залози в сметката, след като им писах

Автоматичен превод:

Тази поддръжка на Kinghills дори не ми отговаря. Изпратих 5 имейла за моя проблем, сега им изпратих имейл, като копират в моя банков съветник по хазарта и екипа за жалби за връщане на плащания, все още нищо и статусът на акаунта все още е отворен

Автоматичен превод:

Това ще започнат да правят всички - да игнорират всичко. Да не казвате нищо за тях е по-добре, отколкото да кажете нещо, което може да се използва на по-късна дата.

Автоматичен превод:
CryptoG82

Те очевидно знаят, че го правят! това е в моя полза без отговор за сторнирания, ако се направи, тъй като се опитах да го реша с търговеца

Автоматичен превод:

Тази поддръжка на Kinghills дори не ми отговаря. Изпратих 5 имейла за моя проблем, сега им изпратих имейл, като копират в моя банков съветник по хазарта и екипа за жалби за връщане на плащания, все още нищо и статусът на акаунта все още е отворен

Автоматичен превод:

Какво написахте? Можете ли да копирате пощата?

Автоматичен превод:

здравейте всички

Току-що получиха обаждане от Chase Bank след 4-седмичен случай на измама и измама и те отказаха възстановяване, тъй като не са видели измама или измамна дейност.

Имам и отворена жалба, в която казвам, че не искам накрая да тръгне по пътя на измама, ако денят трябва да бъде обикновено връщане на плащане за неполучаване на стоки или услуги.


Въпреки че elegro ме моли да накарам моята банка да започне процеса на възстановяване, те все още не се съобразяват.

Давам му 1 последен опит за обработка на сторнирания на плащания и за резултата от моята жалба и след това ще трябва да го занеса на FOS.


Мислех, че ще бъде дълго, но просто неполучаване на стоки или услуги.



Автоматичен превод:

Банката няма да ви помогне. Около 1% от банките са започнали връщане на такса. Те работят заедно с тези незаконни компании за измами. Забравете банката.


Можете или да преминете през сайта на казиното, където сте загубили парите

Или можете да минете през търговеца.



Автоматичен превод:
jwilson27031988

Това е гадно приятелю. Как направихте плащанията?

Автоматичен превод:
1...230 231 232...540
Отидете на страницаот 540 страници

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини