НачалоФорумКазинаВъпрос относно уебсайтове за хазарт с лиценз от Кюрасао, използващи неправилен код на търговска категория

Въпрос относно уебсайтове за хазарт с лиценз от Кюрасао, използващи неправилен код на търговска категория (страница 213)

 от kirekin
|
1 290 122 преглеждания 10 170 отговора |
|
1...212 213 214...540
boots2024

Имах късмет само с Jokabet да прави това, повечето от тях не ги интересува.

Автоматичен превод:

здравейте всички

Някой прави ли си труда да изпраща имейли директно на казината със заявки за възстановяване на средства, използвайки шаблоните за писма?

Тъй като ние изпращаме имейл на търговците, изпращането на имейл на казиното не може да причини никаква вреда?

Автоматичен превод:

Най-вероятно те ще го игнорират tbh. В техен интерес обаче е да се коригира, тъй като процесорите за обработка на плащания им начисляват такси за сторнирания.

Автоматичен превод:
nathanphillips9

Да, предполагам, че случаят е такъв, но предполагам, че си струва да опитаме...няма какво да губя.

Автоматичен превод:
CryptoG82

Точно така, би било в техен най-добър интерес да сортират, преди да тръгнат по пътя на връщане на плащане и т.н

Автоматичен превод:

Някой знае ли кой стои зад следното:

БАЙТ НОВИНИ

SmPadPFGamingstore

Bitsent

КЕЙЛСМ

ДЕПОЗИТ

CSH - Допълване

AL_Създател на лого

Вексория

PRLMgTech

PRL*TheJansel

Всяка информация ще бъде много оценена!

Работя върху огромен проект, включващ FI, VISA, Mastercard и други.

Но ми липсват компаниите/уеб магазините зад всичко изброено по-горе.

Помогнете ми да разкрия това и ще бъде от полза и за вас.


Локализирах около 50 фалшиви търговци, но ми липсва този по-горе.


Моля, помогнете ми момчета! Всички ще имаме полза от това.

Автоматичен превод:
boots2024

Само Jokabet ми върна парите директно.

Velovet, luckypays, Donbet, mystake и nationalbet са отхвърлени

Редактиран от автора
Автоматичен превод:

Търговец ми възстанови сумата. Всеки, който има bookspersue като един от техните търговци. Свържете се с тях тук: те възстановяват.

Автоматичен превод:

Някой знае ли кой стои зад следното:

БАЙТ НОВИНИ

SmPadPFGamingstore

Bitsent

КЕЙЛСМ

ДЕПОЗИТ

CSH - Допълване

AL_Създател на лого

Вексория

PRLMgTech

PRL*TheJansel


Автоматичен превод:
boots2024

Разбира се, няма какво да губите, просто може да отнеме време.

Автоматичен превод:
Публикация на Colin09 е изтрит

Някой има ли помощ срещу creapay.cz?

току-що получих един отговор, че ще отговорят след 14 дни, но никога не съм ги чувал.

взех около 30k+ за тях

Автоматичен превод:
HansHasse

И аз търся smpaypf*gamingstore. Хората тук са предложили Magua Pay Inc

Автоматичен превод:

Някой знае ли кой стои зад следното:

БАЙТ НОВИНИ

SmPadPFGamingstore

Bitsent

КЕЙЛСМ

ДЕПОЗИТ

CSH - Допълване

AL_Създател на лого

Вексория

PRLMgTech

PRL*TheJansel


Автоматичен превод:

Все пак не са те! Изпратих имейл и те не знаят нищо за транзакции от всякакъв вид.

Автоматичен превод:

Bitsent = Quickbit eu AB


Те не връщат на никого. Така че не са интересни.


Quickbit трябва да бъде информиран на шведските власти и finansinspektionen/skatteverket.


Това е направено.

И така. Това е останало, за което имам нужда от информация


БАЙТ НОВИНИ

SmPadPFGamingstore

КЕЙЛСМ

ДЕПОЗИТ

CSH - Допълване

AL_Създател на лого

Вексория

PRLMgTech

PRL*TheJansel

Автоматичен превод:

хей


имаше отговор от NatWest, който казва това. Всяка помощ, където мога да отида сега, ще бъде високо оценена, никога не са ме искали каквито и да е доказателства, просто ми казаха да изчакам отговор.

file

Автоматичен превод:

хей


имаше отговор от NatWest, който казва това. Всяка помощ, където мога да отида сега, ще бъде високо оценена, никога не са ме искали каквито и да е доказателства, просто ми казаха да изчакам отговор.

file

Автоматичен превод:

Подайте жалба. Ако бъде отхвърлено, свържете се с омбудсмана. Не можете да направите много друго.

Редактиран от автора
Автоматичен превод:

здравей


Бихте ли знаели какво да напишете в жалбата или може би имате шаблон, който мога да използвам. Благодаря за отговора btw

Автоматичен превод:

здравей


Бихте ли знаели какво да напишете в жалбата или може би имате шаблон, който мога да използвам. Благодаря за отговора btw

Автоматичен превод:

Трябва да поискате от банката техния формуляр за жалби - те ще ви помолят да им опишете подробно жалбата, както и омбудсмана, ако се стигне дотам, така че няма шаблони като такива. Просто трябва да обясня факта, че търговците не са отговорили, не са предоставени стоки или услуги, няма касови бележки, грешен MCC код и т.н.

Автоматичен превод:
Williamj86

На какво се основаваше оплакването ви? Поискахте ли връщане на плащане?

Автоматичен превод:
boots2024

здравей


Да, опитах връщане на плащане за неполучени стоки и след това банката го промени на спор за бинарна търговия, без всъщност да говори с мен за това, току-що получих имейл 3 дни след започване на спора, като за baises депозирах пари в спечелени повече, отколкото депозирах исках да теглене казиното ме помоли да изпратя отново моята информация адрес банкова карта и т.н. ден след опита да вляза акаунтът беше заключен онлайн чатът не можа да ми каже защо акаунтът ми беше затворен, за да отиде по пътя на връщане на плащане

Автоматичен превод:
1...212 213 214...540
Отидете на страницаот 540 страници

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини