НачалоФорумКазинаВъпрос относно уебсайтове за хазарт с лиценз от Кюрасао, използващи неправилен код на търговска категория

Въпрос относно уебсайтове за хазарт с лиценз от Кюрасао, използващи неправилен код на търговска категория (страница 182)

 от kirekin
|
1 290 123 преглеждания 10 170 отговора |
|
1...181 182 183...540
Gojira7346

интересно Ще трябва да направя същото утре, когато имам възможност. Доколкото знам, някои от тях очевидно са преминали през Mastercard като процесор, но никога не са знаели как да се свържа с тях!

Автоматичен превод:
Dt100

уверете се, че това е mastercard Uk twitter, трябва да има златна отметка до името, те са доста бързи и полезни

Автоматичен превод:

уверете се, че това е mastercard Uk twitter, трябва да има златна отметка до името, те са доста бързи и полезни

Автоматичен превод:

Хейей! Какво им направихте? Само обичайните неща или нещо друго? 🤠

Автоматичен превод:

Revolut също отхвърли моите искове, подадох жалба, тъй като някои от сторнираните плащания преминаха, но не всички. Жалбата също беше отхвърлена без обяснение защо някои са отхвърлени, а други не.


Изпратих и имейл merchantsurcharge@mastercard.com за тези търговци. Все още няма отговор.

Автоматичен превод:
lehairbaj

Току-що обясних моята ситуация и как компанията, с която имах работа, работеше и нарушаваше закона/ToS, те изглеждаха доста заинтересовани, така че разследват

Автоматичен превод:
k98m9c54x5

Revolut не са добри с този тип спорове, най-добрият залог е омбудсман и опитайте отново с mastercard

Автоматичен превод:
Gojira7346

казахте ли им, че правите депозит за казино?

Автоматичен превод:

Моля, дръжте ни в течение за отговора на Mastercard.


Имате транзакции към "LuxTel, Лондон" Revolut първо отказа 6 транзакции, а след това на следващия ден, когато опитах с 5-те, които ми бяха останали с абсолютно същото описание и т.н., те внезапно продължиха за оспорване.


Всички са чрез цифрова Mastercard от Revolut, обжалвах, но те просто продължават да твърдят, че трябва да спазват правила и т.н. за Mastercard.


да Тогава защо продължихте с останалите 5 транзакции, след като първите бяха отказани 😅


Никаква логика.


Редактиран от автора
Автоматичен превод:
kw7zsvjbnh

Да, казах им истината, транзакциите не са посочени като хазартни транзакции (грешен код на търговеца), въпреки че депозирах в казино, така че предполагам, че това е причината, поради която се интересуват

Автоматичен превод:

Всеки, който е имал късмет с възстановяването на сумата директно от -


velobet

голдънбет

ролето

donbet

казина


Или имате някаква идея как да подходя по-високо, тъй като просто продължавам да получавам игнориране или отказ за възстановяване на средства по имейл! Имах 2 успешни възстановявания през юли с 2 други сайта! Останете с надежда 🤞🏼

Автоматичен превод:
Meeegzzzz33

Опитах goldenbet директно, но без резултат, в момента работя с омбудсман, тъй като Chase Bank не искаше да връща плащане и MasterCard (те разследват)

Автоматичен превод:
Gojira7346

Моята банка е същата, която отказа да разследва. Ужасяващо наистина, нали. Четох в тази тема, че Santeda BV е собственик на goldenbet и т.н. Стигнахте ли до нещо с тях?


дано омбудсманът ви подкрепи и да получите справедливостта, която заслужавате!

Автоматичен превод:
Публикация на Colin09 е изтрит
Meeegzzzz33

Отне им 3 дни, за да ми изпратят имейл, за да изпратят неща в подкрепа на моето твърдение, в рамките на един час те отговориха с някакъв основен отговор на ToS, имаше много повече от часове доказателства, които трябваше да прегледам, просто някак си ме отблъсна , надявам се, че омбудсманът разчита малко на тях, тъй като те имат малко повече власт от мен, Santeda са по-лоши от самия goldenbet, не им е позволено да работят с клиенти от Обединеното кралство и са санкционирани за подобни действия в Испания, Австралия и Швеция.

Автоматичен превод:

Зависи какво сте им казали, те поискаха повече подробности от мен, за да могат да го предадат на по-висок екип, може би си струва да ги помолите да направят това.

Автоматичен превод:
Lucid_1337

Много странно. Това скоро ли беше или?

Автоматичен превод:
Lakita1994

здрасти

Открихте ли данни за контакт с Auri Digital?


Автоматичен превод:
k98m9c54x5

Да, за първи път изпратени на 31 август и им беше отказано.


От 7 септември и след това тези, които останаха, продължиха да се състезават.


Пишеше една и съща причина на всички, че не съм получил нищо доставено и че продават цифрови услуги и т.н



Редактиран от автора
Автоматичен превод:

здрасти

Някой успял ли е с


Платината

Скинсънли

slideflare

Куилесей


всяка помощ оценявам

Автоматичен превод:
Sutton

Slideflair = transactworld.com, изпратете им имейл и ще получите възстановяване на сумата ✌️

Автоматичен превод:
1...181 182 183...540
Отидете на страницаот 540 страници

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини