НачалоФорумКазинаВъпрос относно уебсайтове за хазарт с лиценз от Кюрасао, използващи неправилен код на търговска категория

Въпрос относно уебсайтове за хазарт с лиценз от Кюрасао, използващи неправилен код на търговска категория (страница 142)

 от kirekin
|
1 296 780 преглеждания 10 182 отговора |
|
1...141 142 143...540
Materialgirl84

Страхотно! Благодаря ти! 🙂 iga все още не са ми отговорили, така че се надявам скоро x

Автоматичен превод:
Dt100

Трябваше да премина през други методи 😅, но накрая стигнах


не съм сигурен дали ще стигна някъде, но дефо ме насочи в правилната посока

Редактиран от автора
Автоматичен превод:
Materialgirl84

О, наистина.. докоснете дървото, всички ще стигнем някъде! Просто ми се иска да намеря вашия SMPF* процесор! Толкова е трудно хаха

Автоматичен превод:
Dt100

Знам, че съм същият с платежния портал 🤦🏻‍♀️

Автоматичен превод:

Здравейте .

Най-накрая @awintura_online, не плати $237 000, каня ви да проверите техните социални мрежи, за да проверите всички оплаквания за измами, надявам се да бъдат добавени в черния списък, те са платформа с 8 месеца измами.


Поздравления .

Автоматичен превод:

Абсолютно нищо не съм чул. Продължавам да им изпращам същия имейл, след което те отново поискаха транзакции и банкова карта и т.н. Безполезни задници🤣

Автоматичен превод:

Защо искате отговор от търговеца?


За подаване на сторниране на плащане всичко, от което се нуждаете, е да изпратите имейл до търговеца (неполучени стоки или анулиране на поръчката). И ако те не отговорят, можете да споменете това във формуляра за връщане на плащане.

Автоматичен превод:
Youssf

Не мога да получа сторнирания на плащания, защото 1 компания каза на банката, че съм получил неща и трябва да съм предоставил фалшиви разписки и т.н. Мога да закрия акаунта си, ако това се случи отново

Автоматичен превод:
Youssf

Не мога, защото някои търговци казаха, че ми дават неща, но явно не са. Банката няма да ми позволи да сторнирам без проверка

Автоматичен превод:

Току-що кандидатствах за връщане на такса срещу pixelum.io, казах, че не съм получил никаква услуга от тях. Те казаха, че съм донесъл nft art, но все пак не могат да докажат това, много идиоти

Автоматичен превод:
Dustyd

Там банката каза, че ще разследва измама вместо мен. Pixeleum. Идиоти

Автоматичен превод:
Dt100

да, вашата банка изобщо се свърза ли с тях? Изпратих доказателства, че всъщност нямам нищо от тях.

Автоматичен превод:
Dustyd

Не очевидно е показал нещо на банката, защото банката каза, че търговецът е предоставил доказателства! Какви доказателства имате? Дръжте ме в течение как се справяте 🙂 с кого банкирате, аз съм natwest

Автоматичен превод:

Определено бих дал данните за кредитната карта, но само първите шест цифри и последните четири. Понякога получавате възстановяване. Блокирайте картата и кандидатствайте за нова; възстановяването на средства работи и при блокирани карти.

Автоматичен превод:
harryhoudini

здрасти Просто гледам назад през темата. Имали ли сте някога успех с тези връщания на плащания с Revolut?

Автоматичен превод:
Frewcrew24

Revolut отхвърли сторнирането ми първоначално се върна при тях миналата седмица с всички доказателства, свързващи компаниите и показващи, че не съм купил нищо от търговеца и имам доказателство, че те лъжат, което показва, че не съм получил стоки или услуги от тях и те обработено възстановяване на плащане. Сега само чакаме да видим дали търговецът ще отговори.

Автоматичен превод:
Dt100

Банката трябва да ви каже какви доказателства има срещу вас, вие имате право да оспорите доказателствата. Моето доказателство е, че нямам акаунт при търговеца, поради което не бих могъл да използвам услугите им.

Автоматичен превод:
Elijahanth

В подобна ситуация, играя тенис с тях! Трудно е да се докаже, че не сте получили нищо!

Автоматичен превод:
Dustyd

Ще се обадя в банката, когато мога 🙂

Автоматичен превод:
Dustyd

Ще се обадя в банката, когато мога 🙂

Автоматичен превод:
1...141 142 143...540
Отидете на страницаот 540 страници

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини