НачалоФорумКазинаВъпрос относно уебсайтове за хазарт с лиценз от Кюрасао, използващи неправилен код на търговска категория

Въпрос относно уебсайтове за хазарт с лиценз от Кюрасао, използващи неправилен код на търговска категория (страница 139)

 от kirekin
|
1 296 257 преглеждания 10 182 отговора |
|
1...138 139 140...540
Dt100

Благодаря за бакшиша!


Намерих имейла на grottobook.com


Ще използвам това.

Автоматичен превод:
Materialgirl84

Използвахте имейла за контакт, който споделих, или има друг имейл за контакт?

Автоматичен превод:

Някой да е чувал отново за Cashbulls?

Автоматичен превод:
keejan

Благодаря ви, имате уебсайт или имейл, моля, извинете

Автоматичен превод:
Tabbbs

От кой?

Автоматичен превод:
keejan

Trhst CL Найроби KEN


Каза, че може да е дъвка?

Автоматичен превод:

Ох, добре.

risk@gumballpay.com

Автоматичен превод:
keejan

Благодаря ти много xxx

Автоматичен превод:
keejan

Няма нищо след отговора на olgas

Автоматичен превод:
Mrtasty93

Да… тук същото.

Автоматичен превод:

Кои плащания определено са преминали под заплащането на gumbball? Получих имейл от тях и те искат разписки за събитията.

Автоматичен превод:
keejan

Колко време мина, докато ти отговоря?

Автоматичен превод:

има ли бонус

Автоматичен превод:

Не разбирам защо някои съветват да се добави казино в cc.


Ако в крайна сметка подадете връщане на плащане след това и изпратите този конкретен имейл до казиното в cc, вероятно банката ще го отхвърли.


Просто тъй като казино транзакцията не може да бъде обработена за сторнирани плащания (независимо дали търговецът кодира грешно или не)



Дори когато имам повдигнати сторнирани плащания и казиното ми изпраща имейли след няколко дни с въпроси за проблема, аз ги игнорирам. Това е и причината, поради която спечелих всяко едно връщане на плащане, което някога трябваше да подавам срещу тях.

Автоматичен превод:

Вижте моята тема за същия проблем.

https://casinoguru-int.com/en/forum/general-gambling-discussion/casinos-using-payment-processors-with-different-merchant-name-category-codes#post-123992 👈


Ще намерите името на търговеца и имейла за контакт.

Редактиран от Radka
Причина: просто добави връзката
Автоматичен превод:

ЕЛЕГРО Нико


казват, че не могат да помогнат без банката да се намеси, но банката не иска съвет, моля

Автоматичен превод:
C2D2

Когато се свързах с тях, те ми отговориха, че не възстановяват средства на частни лица и че вместо това трябва да отида през моята банка, за да направя сторниране на плащане

Редактиран от автора
Автоматичен превод:
Lucid_1337

Добре. Може би казиното е възстановило сумата тогава, но всички транзакции само от faramp са били възстановени.


Ще се опитаме да разберем дали Mobilum или Leon Casino са направили възстановяването

Автоматичен превод:
C2D2

Да, и аз току-що изпратих имейл на mobilum днес

Автоматичен превод:

използвах support@wintermads.zendesk.com

отговориха само два пъти за два дни, на третия ден не чух нищо.

Автоматичен превод:
1...138 139 140...540
Отидете на страницаот 540 страници

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини