НачалоФорумКазинаВъпрос относно уебсайтове за хазарт с лиценз от Кюрасао, използващи неправилен код на търговска категория

Въпрос относно уебсайтове за хазарт с лиценз от Кюрасао, използващи неправилен код на търговска категория (страница 132)

 от kirekin
|
1 295 162 преглеждания 10 182 отговора |
|
1...131 132 133...540
Dt100

Разбрах, че easy transac обработва техните плащания

Автоматичен превод:
Dt100

И тук е така

Автоматичен превод:
Dt100

И тук е така

Автоматичен превод:

Някой знае ли нещо за:


CPWallet

CLX Аргонов агрегат

СТИКЕРИ Лондон

РБКГМ

AIRWALLET


Благодаря!

Автоматичен превод:

Какво каза вашата банка?

Автоматичен превод:

Да, имам същото. Те са безполезни. Отказът да ми предостави GDPR обаче, така че това е в моя полза

Автоматичен превод:
Mrtasty93

Наистина ли? Свързахте ли се с тях? Спомням си, че видях това име сега, като се сетих за него! Благодаря за това🙂

Автоматичен превод:

Бихте ли ми го изпратили, ако ви дам своя Pvt. Изпратете имейл, приятел?

Автоматичен превод:
Dt100

Да, и техният отдел за оплаквания беше в годишен отпуск и ще провери моя случай, когато се върнат

Автоматичен превод:

Хей

Някой знае ли нещо за:


CLX Argon Unit, СТИКЕРИ Лондон, RBKGM, CP Wallet

Благодаря ти

Автоматичен превод:
Mrtasty93

Ще бъде 2 години празник 😀

Автоматичен превод:

Наздраве приятелю!!

Автоматичен превод:

Винаги можете да се противопоставите на плащането с Revolut, като подадете сторниране на плащане.


Вероятно търговецът не е дебитирал резервацията и е оставил тя да се провали, поради което сте видели, че плащането е възстановено или отменено. След това търговецът прави корекция и дебитира сумата „отново", но вече успешно, което се показва като офлайн.

Редактиран от автора
Автоматичен превод:
Youssf

На 2.7 направих плащане, което отиде успешно при търговеца helpersm.

19.7 Изпратих заявка за възстановяване на сумата до доставчика на платежни услуги.

На 21.07 плащането ми беше върнато по сметката.

На 24.7 плащането беше дебитирано от акаунта ми като офлайн плащане.

Наистина не разбирам как.

Автоматичен превод:

Кои търговци са под това? Благодаря ти

Автоматичен превод:
Glamors12

Изпратихте ли заявката за възстановяване директно на търговеца или се свързахте с Revolut, за да подадете иск за връщане на плащане?


Възможно е да са възстановили сумата и след това да са я дебитирали отново, за да избегнат връщане на плащане, тъй като първоначалното плащане е получило възстановяване.


За второто плащане можете да подадете връщане на плащане поради измама, тъй като не сте ги упълномощили.

Редактиран от автора
Автоматичен превод:

Те ви таксуваха 300 евро за връщанията тогава? отвратително! Мразя тези хора. Само ако можехме да ги затворим всички. Не ми пука повече за парите, искам повече невинни хора като нас да спрат да стават мишена. Никой не иска да защитава комарджия!

Автоматичен превод:

Много хора се опитват да получат Stickers London тук.

Някой знае ли нещо за теб?

Автоматичен превод:

Изпратил ли си им имейл, за да ги попиташ какво, по дяволите, става?

Автоматичен превод:

Кои дескриптори използват?

Автоматичен превод:
1...131 132 133...540
Отидете на страницаот 540 страници

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини