НачалоФорумКазинаВъпрос относно уебсайтове за хазарт с лиценз от Кюрасао, използващи неправилен код на търговска категория

Въпрос относно уебсайтове за хазарт с лиценз от Кюрасао, използващи неправилен код на търговска категория (страница 118)

 от kirekin
|
1 285 824 преглеждания 10 165 отговора |
|
1...117 118 119...539

Някой има ли информация за GLADYS TECHNOLOGIES

Автоматичен превод:

Или ПО-БЛИЗО СИТИ АГРО

Автоматичен превод:
BigDavo

Имам помощници


ако плащането казва, че местоположението е Единбург, процесорът за плащане е такъв


www.paymentz.co.uk те отговарят в рамките на 3 работни дни


някой има ли ЗПДГ

Автоматичен превод:
Tiekefnntn

И аз имам нужда от ZPDG.


Luminarpay отказва да възстанови сумата, както и Ecopay Africa

Автоматичен превод:
Tiekefnntn

Получавали ли сте някакви възстановявания от тях?

Автоматичен превод:
Tiekefnntn

Какъв беше вашият опит с тях? Как отговориха?

Автоматичен превод:

Май не си научил нищо от предишните съобщения, нали? Публикувате всяка стъпка относно тези доставчици на услуги и след това се изненадате, когато не възстановят никакви пари или спрат възстановяването в даден момент.

Автоматичен превод:
Katze1337

Не всичко е да ги накараш да ти възстановят сумата. Някои банки изискват да се свържете с търговеца, за да инициирате възстановяване на плащане; ако те не отговорят или не предоставят каквато и да е информация, е трудно да се извърши връщане на плащането.

Автоматичен превод:
BigDavo

Забелязвате ли нещо? Току-що си казахте причината, поради която не сте получили възстановяване или отговор!

Автоматичен превод:
Katze1337

Няма нищо лошо да питате за опита на други хора. Вие сте повече от добре дошли в имейлите на gatekeep и вашия „процес", но ако не сте забелязали, тук всички сме в една лодка.

Автоматичен превод:

Няма нищо лошо да опитате да се свържете с търговеца на дребно. Трябва да добавя, че моята банка изисква доказателство за комуникация между мен и търговеца на дребно относно възстановяванията, за да инициира сторниране на плащане

Автоматичен превод:

След това първо го изяснете с вашата банка или с доставчика, преди да представите отговора на доставчика на сребърен поднос. Отговорът на доставчика е да запази мълчание, ако 50 имейла с една и съща заявка достигнат до доставчика едновременно.

Ако банката няма друго решение/причина да инициира сторниране на плащане, тя ще отхвърли сторнирането поради липса на доказателства, в който случай изпратеното съобщение е без значение. Банката работи по правилата, определени от Mastercard. Проблемът с връщането на плащане е 3DS верификацията, която прехвърля отговорността към банката. Ако дадена транзакция не е потвърдена от 3DS, доставчикът носи отговорност. Това означава: 3DS проверка = лоша ръка. Методът на доставчика е толкова безопасен, колкото SEPA трансфер, след като сте платили, няма да получите парите обратно толкова бързо.


Можете също така да кажете, че ако искате да перете пари, просто трябва да работите с Mastercard или VISA. Имате впечатлението, че правилата за възстановяване на плащане имат предимство пред приложимото право.

Редактиран от автора
Автоматичен превод:

Paymentz ми възстанови сумата след 2 работни дни от първия им отговор. 👌

Автоматичен превод:

Може ли някой да ми каже кой уебсайт стои зад DstrLTD, Лимасол Кипър?


Намерих следното, което също е креативно.


Музикална реверберация ( support@musicreverb.com )

Грижа за кожата Emarse ( info@emarseskin.com )

123-Шаблони ( support@123templates.net )

Рокля Direct Cloth ( hi@mydressdirect.com )

CSSKINSPRO ( info@paytechpro.com )

KyPay ( support@nun-tech.com )

Dolcepay Limited/Кения ( support@dpkenya.com )


Всички са свързани с казина, базирани в Кюрасао/Кипър, които работят незаконно в моята страна (докато поддръжката им първо твърди, че това не е вярно и са законни, докато не се изправите срещу тях и те кажат, че играчът е отговорен). За да получа успешно сторниране на плащане, винаги се обръщах към търговеца с молба за възстановяване на сумата, тъй като не получих никакви стоки, но те просто игнорират отговор, което прави много лесно за моята банка да оспори транзакцията, което търговците не правят да се бия. Имайте предвид, че тази процедура се изпълнява само когато не можете да разрешите проблема с казиното/те отказват вашето възстановяване и/или теглене по различни причини от тяхна страна!

Редактиран от автора
Автоматичен превод:
Tiekefnntn

здрасти


Това за helpserm ли беше??

Вярвам, че това е и за helpserm visiola и т.н


Автоматичен превод:
Youssf

Вярвам, че DSTRLTD е Destream; те събират дарения или плащания за създателите на съдържание. Няма да получите отговор от тях

Автоматичен превод:
Sutton

Helpersm беше paymentz.co.uk да. Насладете се на връщането на парите си, но бъдете бързи, преди да станат разумни

Автоматичен превод:
Tiekefnntn

Здравей, и това визиола ли е? Понякога се показва като helpersem преди visiola


Редактиран от автора
Автоматичен превод:

Helpersm беше paymentz.co.uk да. Насладете се на връщането на парите си, но бъдете бързи, преди да станат разумни

Автоматичен превод:

Казахте ли, че е от незаконно казино?

Автоматичен превод:
Anonymized668

Не? Защо да го казвам. Никога не споменавайте казина. Кажете, че нямате представа за какво е било и не сте получили никакви стоки или кореспонденция

Автоматичен превод:
1...117 118 119...539
Отидете на страницаот 539 страници

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини