НачалоФорумКазинаВъпрос относно уебсайтове за хазарт с лиценз от Кюрасао, използващи неправилен код на търговска категория

Въпрос относно уебсайтове за хазарт с лиценз от Кюрасао, използващи неправилен код на търговска категория (страница 113)

 от kirekin
|
1 291 765 преглеждания 10 179 отговора |
|
1...112 113 114...540
BigDavo

знам братле! Ужасно е нали. Имах 7grand в банката си преди 6 седмици, сега имам 200. Надявам се, че мога да се справя този месец или партньорът ще задава въпроси! Ужасни неща. Това е вината и собствената стойност. С**т ужасно! Ако имате нужда от съвет или искате да опитате да работите през някои сайтове заедно, уведомете ме, че имейлът ми е по-горе.

Автоматичен превод:
BigDavo

Току-що добавих за моята 😊 Всяка компания в Обединеното кралство, с която имате някакво взаимодействие и която съхранява някакви данни за вас, трябва по закон да ви ги предостави при поискване. Синът ми се занимава с всички тези неща, така че ме държи наясно, хаха. Мисля, че и банката е отчасти виновна и трябва да има допълнителни мерки за сигурност. международни плащания, въпреки че са британски компании, така са кодирали погрешно и са го заобиколили

Автоматичен превод:
Dt100

Изпращам прегръдка 🤗

Автоматичен превод:
Joddd

Вбесява ме човек. Начинът, по който действат! Престъпни империи!

Автоматичен превод:
Joddd

Благодаря ти!! Един ден в даден момент. Със сигурност банката ще види всичките ми транзакции и се надявам да разбере. Вече се свързах с омбудсмана онзи ден, така че нека да видим как ще стане.

Автоматичен превод:

Те могат. Те може да се интересуват от неуспеха на банките да помогнат, те ще се интересуват от компании като grotobook, mydates, platinum и всякакви други на територията на Обединеното кралство! Познавам някой, който е в политиката, и клоня към това да го информирам какво се случва. Чудя се докъде може да доведе

Автоматичен превод:

Коя британска банка беше? Кой беше и плащането? Какво казино беше?

Автоматичен превод:

Все още има надежда! Продължавайте да натискате банките.

Получих парите си обратно от goldenbet вчера от заявка за връщане на плащане file

Автоматичен превод:
2scottjason

С кого банкирате? Какво поставихте като спор? Вече не мога сам да сторнирам плащане, трябва да се обадя на банката.

Автоматичен превод:
2scottjason

Браво, моята банка иска да знае тънкостите на патешкия задник хаха

Автоматичен превод:

Някой има ли новини за възстановяването на REVOLUT? Успяха ли или прекратиха делото?

Автоматичен превод:
BigDavo

Знам какво имаш предвид, наскоро ми поставиха диагнозата голямо С и нямаше към кого да се обърна. Имах хазартни блокове в сметката си и международни плащания в сметката си. Освен това страдам от проблеми с психичното здраве, тъй като все още се възстановявам от енцефалит и менегит, които имах преди няколко години. Което тотално преобърна живота ми. Обърнах се към хазарта като средство за бягство, за да спре да мисля за проблема. Когато разбрах, че излиза извън контрол, изпратих имейл на сайта и им казах проблема и да затворят акаунта си. Те пренебрегнаха искането и ми позволиха да направя депозит от £1400 за 24 часа и да играя непрекъснато през този период. Докато играх през този период, играх само 1 игра с голям бас, като го държах намотка. Така че познавам играта добре. Получавах общо мъртви завъртания, без бонус, нищо над £700, така че реших да изляза от играта, когато го направих. Дори не бях влязъл в сайта, когато влязох отново в играта, изплащанията бяха 35p 14p 70p нищо повече. Взеха дублирани депозити от сметката ми за минути. Сайтът беше свален от Google и Ukgc. Те имат парите ми и продължават да ме игнорират. Дори някакъв агресивен човек ми се обади и ми каза, че са законни и имат лиценз в Обединеното кралство и трябваше да изпратя доказателство за премахване на Google и доказателство за лиценз за хазарт в Обединеното кралство, че имат само компания, регистрирана в Коста Рика, което не означава нищо, тъй като те нямат закони за лицензиране. Сега продължавам да получавам текст, за да се присъединя към сайтове от една и съща мрежа и да се върна към тях WT😣, докато се занимавам

Автоматичен превод:

Все още няма какво да спечелите от Revolut.

Автоматичен превод:

Може ли някой да помогне с контакт за Luminarpay и Gratapay?

Автоматичен превод:

имаш предвид, че обработват за Сантеда?

Автоматичен превод:
Glamors12

80% успеваемост

Автоматичен превод:
Booyaka28

Имаш ли го? Какво посочихте като причина за спора? Благодаря ви 🙂

Автоматичен превод:
Make2002

дай ми своя имейл адрес

Автоматичен превод:

На път съм да се откажа как мога да извадя нещата от чист въздух, когато тези търговци не отговарят, а банките искат доказателства и т.н. 😔

Автоматичен превод:
Joddd

За какво ти е необходима помощ? Отказват ли връщане на плащане?

Автоматичен превод:
1...112 113 114...540
Отидете на страницаот 540 страници

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини