НачалоФорумКазинаВъпрос относно уебсайтове за хазарт с лиценз от Кюрасао, използващи неправилен код на търговска категория

Въпрос относно уебсайтове за хазарт с лиценз от Кюрасао, използващи неправилен код на търговска категория (страница 106)

 от kirekin
|
1 290 120 преглеждания 10 170 отговора |
|
1...105 106 107...540
Westernbrother

Моята банка не разполагаше с нищо от това, въпреки че имах блокове за хазарт и блокове за международни транзакции на картата си, те няма да изключат отговорност, тъй като казаха, че съм разрешил транзакциите. Въпреки че са били измамници и са използвали измамни средства, за да заменят системата, за да получат средства

Автоматичен превод:

Хей,


Нов в партито. Успешно върнах £850 с Wintermads и £500 с Enygma SAS.


някой има ли информация за връзка със ZDPG?


освен това изпратих имейл на canapay, но имам нужда от по-добър шаблон, ако някой има такъв?

Автоматичен превод:

Пс, какъв е раздорът? Имате нужда от помощ за MYDATES 🙂

Автоматичен превод:
Loohis

Как се свързахте с Enygma Sas? Или направихте възстановяване на плащане през вашата банка? Благодаря

Автоматичен превод:
Lucid_1337

Хей! За съжаление беше директно през моята банка. Казах им, че съм купил карти за подарък и те не работят в моята страна/никога не са пристигнали. Върнаха ми парите след 24 часа.

Автоматичен превод:
Lucid_1337

Не съм сигурен за раздора и т.н.

Мисля, че преминаването през опцията за връщане на плащане е най-добрият път напред сега. Прочетете правилата и условията на Visa и Mastercard в допълнение към правилата и разпоредбите за сторниране на плащания относно кодовете на търговци. Изглежда, че някои банки не са склонни да последват сторнирането на плащането просто поради липса на разбиране по темата, което е иронично, но разбираемо.

Просто трябва да го опростите, услугите не са получени и те трябва да докажат, че са ви предоставили услуга. Ако се осмелят да оспорят възстановяването на плащането, тогава можете да ги ударите с указанията на Visa и Mastercard, като например 12.7 Неправилни кодове. Което има наказание от £25 000 на транзакция с неправилен код.

Последвано от запазване на позициите ви за липса на получени услуги и ще спечелите.

Никога няма да се стигне до момент, в който да отидат на арбитраж, защото ще бъдат fu@ed .



Автоматичен превод:
Joddd

С кого банкирате? Какво всъщност им каза?

Автоматичен превод:
Westernbrother

Току-що казах, че закупих карти за подаръци онлайн от alottoplay.com (това е параван за някои уебсайтове за хазарт). Казаха, че не работят. Поискаха от мен да докажа, че съм поискал възстановяване на сумата - направих го в чата на живо, те очевидно казаха, че няма възстановяване. След това TSB се таксува обратно!

Автоматичен превод:
Westernbrother

Сандандър. Току-що говорих по телефона с тях и ги предизвиках да върнат таксата. Те казаха, че много уебсайтове използват различни търговци, казах, че не сайтове за хазарт като търговци за запознанства и книги и др. Това е кърваво пране на пари и всичко е регистрирано на една и съща компания. Сега ще направиш ли нещо по въпроса? Тъй като позволихте транзакцията да премине, тъй като имах блокирани карти, затова споменах и неправилните кодове 21.7. Така че те са извършили връщане на такса за всяка транзакция, но не знам дали ще мине като шлайфане. Ако не го сортират, ще ги взема. Към FO

Автоматичен превод:
Joddd

Браво, че стоите на позицията си и се позовавате директно на Visa и MasterCard, това обвързва ръцете им и тогава те трябва да продължат със сторнирането. Хубавото е, че ако третата страна го оспори, това отваря кутия с червеи за тях, така че не е в техен интерес. За колко върнахте плащането? Беше ли само една транзакция?

Автоматичен превод:
Jaro

Всяка актуализация?

Автоматичен превод:

Днес получих отговор от Curve bank. Говорих дълго и с мой приятел, който работи на средно ниво в банка. Curve ми каза, че са продължили с искането за възстановяване на плащане за 12 плащания на обща стойност £8000. Те заявиха, че трябва да говорят с някой от mastercard относно разпоредбите и че се интересуват. Въпреки това възстановяването на плащането е инициирано. Говорих с мой приятел, който каза, че ако има някакво отблъскване, тогава офшорните казино ще трябва да се декларират и банката ще трябва да ги докладва на NCA, FCA и UKGC, които ще преследват казината, а не уязвимите играчи. От правна гледна точка няма нищо, което казината могат да причинят на играчи, които са измамили и набелязали. Призовавам всички да прочетат правилата на Visa и Mastercard, да говорят с вашата банка и да се свържат с действията за измами с пълната история и да получат референтен номер. От вас зависи дали искате да се свържете с търговците, за да им дадете опция за възстановяване, но особено в Обединеното кралство правилата са ясни и във ваша полза.

Автоматичен превод:

Три въпроса.


Първият ми въпрос.

Някой имал ли е успех със сторниране на плащане от шведска банка? Чакам отговор от Swedbank месец.

Някой имал ли е успех с Grotobook/mydates?


Последен въпрос. Можете ли да направите сторниране на плащане от Revolut, ако изрично пише „Winzie" на транзакцията, ако отговорът е да. Как правите връщане на плащане на Revolut? Наистина не мога да се ориентирам в приложението.

Автоматичен превод:
DynamoHarry

Да – таксувах обратно с Revolut, но след това те за съжаление закриха акаунта ми. Просто щракнете върху транзакцията, която си спомням? Или попитайте в чата.


Имам нужда от помощ и за MYDATES! Свързах се с Grotobook и MyDates, но те казаха, че не са те и че е параван

Автоматичен превод:
Westernbrother

Не, дадох на казиното възможността да ми върне депозитите от. Когато поисках закриване на акаунта, те пренебрегнаха молбата ми и ми позволиха да депозирам 1400£ за по-малко от 12 часа, играх 24 часа без прекъсване, докато не заспах през този период от 24 часа и £700 от общо мъртви завъртания, аз играя само 1 игра на който и да е сайт, големи баси, които го поддържат, така че съм много запознат с това как се играе играта. Играех €1,05 на завъртане, тъй като казах €700 мъртви завъртания, така че знаех, че нещо става, тъй като определено трябваше да получа бонус, тъй като допълнителният бонус беше включен

Излязох от играта само за да открия, че дори не съм влязъл в системата. Кипях, когато влязох отново в печалбите, където толкова ниска цена на бонус рунда 0,70 2,40 и 8,90 9,20. Когато разбрах, че нямат лиценз и банката отбеляза тези странни транзакции и никога не затвориха сметката ми, след като им написах имейл. Имах сериозни здравословни проблеми и страдах от. Психическо здраве и да закрия акаунта ми веднага, а те не го направиха. Те незаконно нарушават лиценза си и искам депозитите си обратно, както са ги взели. Пари от измамни дейности, тъй като имах блокове на всеки акаунт, те пренебрегнаха многобройните ми имейли след няколко опита. Дори свързах имейлите с отдела за обслужване на клиенти на търговците, който открих, и те също така и не отговориха. Така 5hey имаха своя шанс да поправят ситуацията. Така че сега са всички.

Автоматичен превод:
Joddd

Напълно разбирам разочарованието ти. Изглежда, че Santander вече е обработил вашата заявка за връщане на плащане, така че всичко трябва да мине гладко, просто трябва да имате търпение. Не мисля, че ще имате някакви проблеми, но ако възникне нещо, отидете при личния си лекар за психично-здравната страна на нещата, така че това е в протокола, така че ако има някакво отблъскване, можете да се оплачете на службата на финансовия омбудсман, която ще принуди Сантандер да направи възстановяването на плащане поради вашата уязвимост. Имате най-малко три месеца, за да оспорите сторниране на плащане. Трябва да бъдете защитени от тези измамни казина и вашата банка трябва да ви защити.

Автоматичен превод:
DynamoHarry

Поради каква причина смятате, че трябва да можете да направите връщане на плащане, ако на транзакцията пише Winzie? Или искам да кажа, защо изобщо задаваш въпроса...



Автоматичен превод:
Loohis

Това е удобно да се знае, тъй като нямам отговор от. Те, тъй като имам над 15 транзакции от grotbooks & mydate

Автоматичен превод:
Westernbrother

Вече съм в екипа за психично здраве.

Автоматичен превод:
Loohis

MYDATES се обработва чрез cosmo.tech, след което се пренасочва през компания, наречена cleanpay.

Надявам се това да помогне

Автоматичен превод:
1...105 106 107...540
Отидете на страницаот 540 страници

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини