преди 2 години
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с Vbet Casino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
VBET LATAM (BETCONSTRUCT): Нечестен, аматьорски, посредствен уебсайт, най-лошата поддръжка в света!
Служителите по поддръжката не знаят нищо! Те не са запознати с основното и минимално функциониране на уебсайта, в който работят
Те нямат достъп до нищо. Нищо не проверяват. Те не препращат поръчката на клиента към правилния сектор. Игнорирайте потребителя. Те просто отговарят на едни и същи неща, като роботи, отговори, които нямат нищо общо с казаното от клиента
Моят акаунт очевидно е под някакво ограничение на приходите. В някои пазари и игри мога да залагам само 0,30 0,20 0,15, а в други, в зависимост от коефициента, мога да залагам близо до 1,00
Абсурд! Други клиенти обикновено могат да залагат няколко хиляди, дори 10 000
Свързвам се с поддръжката за това, за да ги помоля да премахнат това ограничение върху моите печалби, така че да мога да залагам еднакво високи залози на всички клиенти, а некомпетентните, безотговорни, нечестни поддръжници отговарят, че няма проблем с моя акаунт, че всичко е нормално, да пробвам други игри, по друго време и очевидно вече съм направил това, пробвал съм това, опитвам се да играя на сайта от месеци и няма игра, няма пазар, няма опция за залагане, където можете да играете повече от 1.00
Разбира се, ясно е, че това е лимит на моя акаунт. Некомпетентните служители по поддръжката нямат и най-малкото възможно количество интелигентност, за да изпратят случая до техническата област, която всъщност има достъп, за да го модифицира и разреши проблема. Те от чата просто нямат достъп до нищо, не забелязват нищо лошо в акаунта (с ограничения и малък достъп, който имат, добавен към липсата на интелект) и отговарят, че няма проблем с акаунта, да търси други пазари, на които да играе
Ако нямаше проблем както се казва, щях да мога да играя нормално като всички клиенти. Ако се свържа с поддръжката, която ме информира, че не мога да играя повече от 1.00, очевидно е, че това се случва
Предлагам им собствената си парола, за да имат достъп до моя акаунт и да видят със собствените си очи за какво говоря на практика. Предлагам същото на администратора на Casino Guru тук, така че и те да видят за какво говоря
Поддръжката на VBet е най-лошата в света! Хората за поддръжка в чата и имейл, с имена ИЗАБЕЛА, МИЛА, ЕЛА, РОНАЛДО, УЕЛИНГТЪН, МИРАНДА И РИЧАРД, са посредствени, нямат минималната и основна интелигентност, нечестни, безотговорни, некомпетентни. Те са истинската концепция за безполезни хора и без капацитет да работят в служба за поддръжка на клиенти. Те грешат и вярват, че са прави в това, което отговарят. Можете да докажете това, което казвате, че грешат, а те все още настояват, че са прави
Все едно се опитваш да обясниш нещо на 5 годишно дете. Нещо очевидно. Например: опитвате се да обясните, че "1 + 1 не е 3", а те многократно отговарят като роботи, че "китът не е риба". Просто това. Казваш едно, а те ти отговарят друго, което няма нищо общо с казаното от теб. И най-лошото: повтарят това, сякаш е свързано с това, което казахте. Настоявате, че не говорите за кит, молите ги хиляди пъти да ви предадат на супервайзор, някой с широк достъп до системата, някой, който наистина би разбрал какво казвате, и те просто продължават да получават същите отговори като всички останали. нормално е
VBET LATAM (BETCONSTRUCT): Dishonest, amateur, mediocre website, the worst support in the world!
Support attendants know nothing! They are unaware of the basic and minimal functioning of the website where they work
They don't have access to anything. They don't check anything. They do not forward the customer's order to the correct sector. Ignore the user. They just answer the same things, like robots, answers that have nothing to do with what the customer says
My account is clearly under some sort of cap on earnings. In some markets and games, I can only bet 0.30 0.20 0.15, and in others, depending on the odd, I can bet close to 1.00
Absurd! Other customers can usually bet several thousand, even 10,000
I contact support about this, to ask them to remove this restriction on my winnings, so that I can bet equally high stakes on all customers, and the incompetent, irresponsible, dishonest supporters respond that there is no problem on my account, that everything is normal, to try other games, at other times, and obviously I've already done that, I've tried that, I've been trying to play on the site for months and there's no game, no market, no betting option, where you can play more than 1.00
Of course, it's clear that it's a limit on my account. The incompetent support attendants do not have the least amount of intelligence possible to send the case to the technical area that actually has access to modify it and resolve the issue. They from the chat simply do not have access to anything, they do not observe anything wrong with the account (with the limited and small access they have, added to the lack of intelligence) and they answer that there is no problem with the account, to look for other markets to play
If there was no problem as they say, I would be able to play normally like all customers. If I am in contact with support informing that I am not able to play more than 1.00, it is obvious that this is happening
I offer my own password for them to access my account and see with their own eyes what I'm talking about, in practice. I offer the same to the Casino Guru admin here so they also see what I'm talking about
VBet support is the worst in the world! Chat support and email support people, named ISABELA, MILA, ELLA, RONALDO, WELLINGTON, MIRANDA AND RICHARD, are mediocre, do not have the minimum and basic intelligence, dishonest, irresponsible, incompetent. They are the true concept of useless people and without capacity to work in a customer support service. They are wrong and believe they are right in what they answer. You can prove what you say they're wrong, and they still insist they're right
It's like you're trying to explain something to a 5 year old. Something obvious. For example: you try to explain that "1 + 1 is not 3", and they repeatedly answer like robots that "whale is not a fish". Simply this. You say one thing and they answer something else that has nothing to do with what you said. And the worst: they repeat this, as if it were related to what you said. You insist you're not talking about a whale, beg a thousand times for them to pass you on to a supervisor, someone with extensive access to the system, someone who would actually understand what you're saying, and they just keep getting the same answers as everyone else. it's normal
VBET LATAM (BETCONSTRUCT): Site desonesto, amador, medíocre, o pior suporte do mundo!
Atendentes do suporte não sabem nada! Desconhecem o funcionamento básico e mínimo sobre o próprio site onde trabalham
Não possuem acesso a nada. Não verificam nada. Não encaminham o pedido do cliente para o setor correto. Ignoram o usuário. Só respondem as mesmas coisas, como robôs, respostas que não tem nenhuma relação com o que o cliente fala
Minha conta está claramente com algum tipo de limite nos ganhos. Em alguns mercados e jogos, consigo apostar apenas 0,30 0,20 0,15, e em outros, dependendo da odd, consigo apostar próximo de 1,00
Um absurdo! Outros clientes conseguem normalmente apostar vários milhares, até mesmo 10,000
Eu entro em contato com o suporte para falar sobre isso, para pedir que removam essa restrição nos meus ganhos, para que eu possa apostar valores altos igualmente todos os clientes, e os incompetentes, irresponsáveis e desonestos atendentes do suporte respondem que não há nenhum problema na minha conta, que tudo está normal, para tentar outros jogos, em outros horários, sendo que obviamente eu já fiz isso, já tentei isso, há meses tento jogar no site e não há nenhum jogo, nenhum mercado, nenhuma opção de aposta, onde consiga jogar mais que 1,00
Obviamente, está claro que é um limite em minha conta. Os incompetentes atendentes do suporte não tem o mínimo de inteligência possível para enviar o caso para a área técnica que realmente tem acesso a modificar isso e resolver a questão. Eles do chat simplesmente não possuem acesso a nada, não observam nada de errado na conta (com o acesso limitado e pequeno que eles têm, somado a falta de inteligência) e respondem que não há problema na conta, pra procurar outros mercados para jogar
Se não houvesse problema nenhuma como eles dizem, eu estaria conseguindo jogar normalmente como todos os clientes. Se eu estou em contato com o suporte informando que não estou conseguindo jogar mais que 1,00, é óbvio que isto está ocorrendo
Eu ofereço minha própria senha para eles mesmos acessarem minha conta e verem com os próprios olhos o que estou falando, na prática. Eu ofereço o mesmo para o admin do Casino Guru aqui, para que também vejam o que estou falando
O suporte do VBet é o pior do mundo! Pessoas do suporte por chat e suporte por email, com nomes ISABELA, MILA, ELLA, RONALDO, WELLINGTON, MIRANDA E RICHARD, são medíocres, não possuem o mínimo e o básico de inteligência, desonestos, irresponsáveis, incompetentes. São o verdadeiro conceito de pessoas inúteis e sem capacidade de trabalhar num serviço de suporte ao cliente. Estão errados e acreditam estarem certos no que respondem. Você consegue provar o que você diz e que eles estão errados, e eles ainda insistem que eles estão certos
É como se você estivesse tentando explicar algo para uma criança de 5 anos de idade. Algo óbvio. Por exemplo: você tentar explicar que "1 + 1 não é 3", e eles responderem repetidamente como robôs que "baleia não é um peixe". Simplesmente isto. Você falar uma coisa e eles responderem outra que não tem nenhuma relação com o que você disse. E o pior: eles repetem isto, como se tivesse sim relação com o que você disse. Você insiste que não está falando de baleia, implora mil vezes para que eles te repassem pra um supervisor, alguém com acesso amplo ao sistema, alguém que de fato entenderia o que você está dizendo, e eles simplesmente continuam a responder as mesmas respostas que tudo está normal
Здравей,
това е друг "удивителен" проблем и за мен изглежда, че вместо да предложите паролата си на казиното, трябва вместо това да запишете видеоклип.
Запишете как играете няколко игри и че залозите са ограничени, което трябва да помогне на поддръжката да разбере по-добре. Или поне се надявам да е така.
Какво мислиш за това?
Според нашата информация, това казино не е достъпно за играчи от Бразилия , мога ли да знам коя страна на пребиваване сте използвали за регистрация, моля?
Hello there,
this is another "amazing" issue and to me, it seems that rather than proposing the casino your password, you should record a video instead.
Record how you play several games, and that the bets are limited, that should help the support understand better. Or at least I hope so.
What do you think about that?
According to our infrmation, this casino is not available for players from Brazil, may I know which country of residence you used for registration, please?
Втори ден не мога да направя заключение, предоставих всички извлечения. Това е просто подигравка!!!!
I can’t draw a conclusion for the second day, I provided all the extracts. It’s just a mockery!!!!
Не могу сделать вывод вторые сутки,предоставил все выписки .просто издевательство!!!!
Хей, виждам, че имаш проблеми в казиното. Проверка ли е или нещо друго? Казвате, че не сте получили отговор онзи ден, моля, кажете ми повече за случващото се, за да знам как да ви помогна. В някои случаи даваме на казината 14 дни за разрешаване на процеса и това е свързано с тегления и проверка на сметката, затова питам.
Ще чакам отговора.
Hey, I see you're having problems at the casino. Is it verification or something else ? You say you didn't get a reply the other day, please tell me more about what's going on so I know how to help you. In some cases we give casinos 14 days to resolve the process and this is related to withdrawals and account verification, so that's why I'm asking.
I will wait for the answer.
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.