Съжалявам, че се чувстваш така. Вашите рецензии бяха отхвърлени, тъй като нашата система открива твърде много прилики и това може да се случи, когато силно вярваме, че рецензиите не могат да бъдат истински или понякога мотивирани от казиното. Ако имате някакво доказателство, да речем екранни снимки от вашия акаунт в това казино, и казиното не ви е мотивирало по никакъв начин да напишете положителен отзив, моля, изпратете го на: community@casino.guru , опишете там защо изпращате тези скрийншотове и ще бъде точно проверено. Правейки това, ние се опитваме да избегнем фалшиви отзиви и да ги запазим прозрачни и верни, само по този начин можем наистина да помогнем на всички играчи да разберат наистина как всяко казино се отнася към играчите си. Благодаря ви предварително.
Sorry you feel this way. Your reviews were rejected, because our system detects too many similarities and this might happen when we have a strong believe that the reviews could not be real, or sometimes motivated by the casino, actually. If you have some kind of proof, let's say screenshots from your account at this casino, and the casino did not motivate you in any way to write a positive review, please send it to: community@casino.guru, describe there why are you sending those screenshots and it will be precisely checked. By doing this we try to avoid fake reviews and keep those all transparent and truthful, only like that we can really help all the players to really understand how each casino treats their players. Thank you in advance.
Автоматичен превод: