ФорумКазинаVave Casino - обща дискусия

Vave Casino - обща дискусия

преди 11 месеца от Sam90
|
3210 преглеждания 31 отговора |
|
1 2
Добавете пост
преди 11 месеца
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с Vave Casino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
преди 11 месеца

Вече чакам тегленето си от 48 часа, притеснявам се дали този уебсайт е измама, някой успял ли е да изтегли печалбите си от този уебсайт в миналото?


Може ли някой от техния отдел за поддръжка да ми помогне тук?

Редактиран от автора преди 11 месеца
Автоматичен превод:
Sam90
преди 11 месеца

Здравейте, мисля, че ако са само 2 дни, не е нужно да сме скептични веднага. Даваме на казината 14 дни да се справят.

Това ли е обаче първото ви теглене в казино? Потвърден ли е вече вашият акаунт?

Кажи ми.

Автоматичен превод:
преди 11 месеца

Благодаря. Това не е първото ми теглене и всички те бяха обработени в рамките на часове, тъй като те са крипто тегления, те са незабавни и не зависят от банкови забавяния и т.н.

Причината да се притеснявам е, че както казах, обикновено ги обработват за часове, а не за дни.

На този уебсайт няма KYC проверка. Крипто хазарт.

Автоматичен превод:
преди 11 месеца

Актуализация, получих оттеглянето си.

Автоматичен превод:
Sam90
преди 11 месеца

Това е перфектно. Понякога просто трябва да бъдете малко търпеливи, въпреки че със сигурност разбирам, че ако имате известен опит и внезапно процесът се промени, имате някои притеснения.

Но като цяло можем да кажем браво и се радвам, че в крайна сметка получихте парите си. 🎉😊

Както и да е, ще останеш ли в това казино?

Автоматичен превод:
преди 10 месеца

Наскоро имах обезсърчаващо преживяване с Vave.

привлечен от 50% връщане в брой (бонус от 20€), успях да спечеля 650$. Въпреки това, моята

вълнението беше краткотрайно, тъй като след продължително 6-часово чакане

теглене, казиното конфискува всичките ми печалби, позовавайки се на максимален залог

лимит от 5$ с бонуса. Тази информация беше удобно скрита,

водещи до усещане за измама и предателство.

Пазете се от Vave - място, където печалбата идва неочаквано и несправедливо

последствия.

Автоматичен превод:
Meeting60
преди 10 месеца

Здравейте, имахте ли възможност да видите тази информация? Що се отнася до максималните залози, ние имаме следното мнение: „Правилото за максимален залог всъщност е индустриален стандарт, точно както фактът, че казиното има правото да конфискува печалбите на играча от бонус игра, след като наруши това правило. Предпочитаме да не противоречим на индустриалните стандарти, като наказваме казината, които използват правилото за максимален залог срещу играчи от време на време.

От друга страна, смятаме, че това правило трябва да се прилага на ниво софтуер, т.е. че софтуерът или уебсайтът на казиното не трябва да позволява на играчите да правят по-високи залози от лимита. Това е едно от нашите изисквания за „честни и безопасни казина".

Ако прилагането на софтуера не е възможно, всеки случай трябва да се преценява отделно, така че да бъдат наказвани само играчи, които са нарушили правилото съзнателно и систематично, за да получат предимство.

Освен това максималните размери на залога трябва да бъдат ясно показани, в идеалния случай в лобито на казиното или директно в игрите (ако е възможно) или на видна част от страницата или рекламата, информираща ги за бонуса, а не просто „скрити" в правилата за бонус игра."

Така че, ако смятате, че не можете да стигнете до такава информация, бих препоръчалда подадете жалба на тази връзка и ще видим дали нашият екип ще може да направи нещо по въпроса.

Готови ли сте за това?

Автоматичен превод:
преди 10 месеца


скъпи

Оценявам бързото ви внимание към скорошното ми запитване. След задълбочен преглед разбрах, че в софтуера няма индикация за максимален залог, нито лимит е ясно посочен. Проучих щателно всичките си игри и мога да потвърдя, че с изключение на бонус покупка със залог от $0,20, струващ $20, всички други залози бяха под $5.


Имайки предвид тази информация, надявам се, че можем да намерим решение, което отчита липсата на изрични лимити за залагания в софтуера и факта, че действията ми са били неумишлени.

Благодаря за разбирането

Автоматичен превод:
Jaro
преди 10 месеца

Връзката изглежда не работи

Автоматичен превод:
преди 10 месеца

Вчера се регистрирах с VAVE и депозирах £2400 BTC, за да играя. В същото време отворих чат на живо, питайки относно казино платформата и след това бях информиран, че VAVE не поддържа играчи от Обединеното кралство.

Моят акаунт беше спрян, но все още имам £2400 BTC в казиното.

как да си върна парите.

Имам всички KYC документи, както и доказателство за плащане.

Автоматичен превод:
oqmaliko
преди 10 месеца

Въпросът ми е, след като сте се сблъсквали с този проблем и преди, защо не проверите коя държава не е ограничена, преди да отидете в казиното?

Разбира се, ако казиното не приема играчи от определена държава, те не трябва да могат да се регистрират успешно там, споделих това с вас вчера в отговора си в друго казино, така че ако продължавате да имате проблем, препоръчвам можете даподадете жалба на тази връзка .

Освен това определено ви препоръчвам да останете при тези, които са лицензирани в Обединеното кралство и да си спестите подобни грижи

Ако получите актуализация и добри новини като последния път и казиното ви е възстановило парите, уведомете ме.

Автоматичен превод:
преди 9 месеца

На 31 януари получих писмо от vave casino, че имам 20 безплатни завъртания в акаунта си. Изпълних изискването за залагане и имам 987 trx налични за теглене. Създадох заявка за теглене и на следващия ден те отхвърлиха тегленето и ме помолиха да изпратя писмо от друг имейл (хеш и посочете имейла от акаунта в казиното). Още същия ден изпратих цялата необходима информация. Тази вечер им писах писмо от моя имейл, с въпроси (Защо проверката отнема толкова време), на което ми отговориха, че трябва да пратя хеш от друг имейл. Не мисля, че някой проверява нещо. Все още не съм получил отговор. Съпортът много се извинява, но резултат няма. Мисля, че това е умишлено забавяне. Те току-що създадоха акаунт за мен от имейла, който им изпратих. Аз не разбирам какво се случва.

Автоматичен превод:
преди 9 месеца

Те продължават да ми задържат плащането.

Автоматичен превод:
her20145
преди 9 месеца

Здравейте, това изобщо не е удобно и се радвам, че вече изпратихте жалбата си.

С малко късмет и отдаденост нашият специализиран екип ще намери начин да ви помогне!

Говорейки за това, моля, актуализирайте жалбата, когато можете; просто използвайте тази връзка 👈

Вероника чака.

Желая ви бързо решение, така че ни дръжте в течение тук, моля.


Автоматичен превод:
Radka
преди 7 месеца

Благодаря ти. Vave Casino се държи зле не само към мен, но и към форума, тъй като те пренебрегнаха молбата ви.

Автоматичен превод:
her20145
преди 7 месеца

Благодаря ви за публикацията. За съжаление с казина като това се случва казиното да не реагира. В резултат на това ние маркираме оплаквания като вашите като „неразрешени", което може да е повлияло негативно на рейтинга на казиното.

Автоматичен превод:
Romi
преди 7 месеца

На какво основание отхвърлихте рецензията ми? Аз съм играч на gama казино. Имам активна сметка и правя депозити и играя. И мога да го докажа. Мотивите за отказа са неоснователни. file

Редактиран от автора преди 7 месеца
Автоматичен превод:
преди 7 месеца

Може би причините ви са, че съм от Русия?

Автоматичен превод:
her20145
преди 7 месеца

здрасти Вярвам, че сте получили обяснението за отказа в имейла си, нали? Моля, прочетете го добре и ни уведомете дали го разбирате правилно. Защо държавата ви на пребиваване трябва да е причината? Не разбирам мисълта ви тук.🤷‍♀️

Автоматичен превод:
1 2

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини