ФорумКазинаVavada Casino - обща дискусия

Vavada Casino - обща дискусия (страница 3)

преди 3 години от nirvanprt
|
21938 преглеждания 87 отговора |
|
12 3 45
penicp2021
преди 1 година

това е стандартен капан за измамни казина. когато имате активиран бонус, те кредитират всичките ви печеливши залози в бонус сметка, така че след известно време на игра всичките ви пари се превръщат в „бонус". дори ако играете игра с 0% принос към бонус залог. основният бонус за добре дошли не е включен в T&C - така че нямате представа как играчите могат да "разберат" за тези условия на бонуса. ако анулирате бонус, губите всичко. абсурд и измама. нямам представа защо този боклук е на върха на списъка.

Редактиран от автора преди 1 година
Автоматичен превод:
Matej
преди 1 година

Матей,

За съжаление пренебрегнахте молбата ми да маркирате правилно моя случай. Или пропуснах обяснението ти защо няма да го направиш. Вие бяхте предубедени от самото начало и действахте като адвокат на Вавада и все още го правите. Случаят е разрешен от трета страна и казиното е платило повече от 1000 USD като съдебни такси. Така че това не беше „добра воля" и „мирно" решение.

Моля ви да маркирате правилно решението на моя случай с „оранжев" цвят и да посочите „публичността помогна", както правите за подобни решения, за да предупредите други играчи.

Не бъдете пристрастни и невежи!

Автоматичен превод:
ladygaga
преди 1 година

Скъпа лейдигага.

Ето какво намерих в общите условия на казиното:

10. БОНУС ПАРИ
10.1. На vavada.com 100% бонус за първи депозит е наличен постоянно за всички нови играчи. Бонусът за първи депозит се прилага само за първия депозит на играча; равнява се на 100% от сумата на първия депозит. Наградите от бонус пари са еквивалентни на реални пари, които потребителят получава от казиното безплатно и безвъзмездно. Паричните бонуси се използват само в казиното и могат да бъдат изтеглени, след като са изпълнени изискванията за залагане x35. Залагането на бонуса е възможно само в слот игри, използването на бонус средствата в други игри ще доведе до анулиране на средства в акаунта на играча. Освен това, когато поискате теглене на средства, всеки непоискан бонус за първи депозит се анулира.
10.2. Можете да използвате интерфейса за самообслужване в профила на играча по всяко време, за да активирате бонуса или да го откажете.
10.2.1. Когато активирате бонуса:
Сумата на бонуса се добавя към вашия бонус баланс и се съхранява отделно от вашия паричен баланс.
Когато направите залог, той се приспада от вашия паричен баланс. В случай, че няма достатъчно средства в паричния ви баланс, залогът се приспада от вашия бонус баланс.
Всички печалби се кредитират към вашия бонус баланс и не могат да бъдат изтеглени, докато не бъдат изпълнени изискванията за бонус залагане. Самият бонус също не може да бъде изтеглен, докато не бъде изпълнено изискването за залагане на бонуса.
Когато изискванията за залагане са изпълнени, сумата от средствата във вашия бонус баланс, който е свързан с активен бонус, се прехвърля към вашия паричен баланс и може да бъде изтеглен по всяко време.
Непотърсените бонуси не налагат ограничения върху тегленето на средства от реална (парична) сметка. Въпреки това, ако средствата бъдат изтеглени, всички активни бонуси в бонусната сметка, за които не са направени изисквания за залагане, се губят (анулират).
10.2.2. Можете да отмените бонуса по всяко време. Когато бонусът бъде анулиран, средствата по тази сметка се задържат (анулират).
10.3. В случаите, когато печалбите се формират чрез залагане на бонус пари, изплащането на печалбите не трябва да надвишава 10 пъти размера на натрупания бонус.
Автоматичен превод:
ladygaga
преди 1 година

Вече ви обясних защо не можем да затворим случая с публичността на състоянието помогна. Въпреки това ще го обясня още веднъж: когато разследвахме вашия случай, открихме, че сте играли с бонус, предназначен за слотове на BJ. В резултат на това вие спечелихте предимство и поради тази причина решихме да подкрепим казиното.


Също така, моля, вземете предвид това:


коментар от Bryan (известен още като Casinomeister) на лични:


„Току-що проверих и може да сте ни разбрали погрешно. Не казиното е взело това решение, а доставчикът на софтуер. Така че ако не друго - ще имате иск срещу тях, а не срещу казиното. Ръководството на казиното просто потвърди решението на софтуерния доставчик. Така че ако нещо друго, трябва да се обърнете към тях.


Помислете за ситуацията от гледна точка на казино:


Ако играчът е подал иск, но вашият отдел за сигурност, доставчик на игри и посредник потвърдят, че сте прав и играчът е нарушил правилата, бихте ли платили?


Когато едно казино вярва, че действа правилно, а дори ние вярваме, че е така, не можете да ги обвинявате за това. Класификацията на публичността е полезна в случаите, когато казиното е действало неправилно. Те най-вероятно са знаели за това и едва след като случаят е бил публично представен, казиното е решило в крайна сметка да плати. В тези случаи ние сме на страната на играча от самото начало, защото е очевидно, че казиното е направило нещо нередно.


Моля, не ме разбирайте погрешно. Много се радвам, че спечелихте делото. Много случаи не са черно-бели и аз все още много се интересувам какво е убедило съда и казиното да ви платят в крайна сметка. Когато направихме сметката (не само аз работех по този случай), случаят ни беше ясен. Затова бих искал да знам какво сме пропуснали или какво не е наред.

Автоматичен превод:
преди 11 месеца

едно от най-добрите казина. Очаквайте скоро промоциите за новата година. чакаме)

Автоматичен превод:
преди 10 месеца

В сайта вавада в опция портмоне има опция превод някой знае ли за какво е

Deiv8504
преди 10 месеца

Добър ден

Наистина има такава функция. Но трансферите са достъпни само от акаунт на партньор.

преди 10 месеца

Еми извинявам се ама може ли по оодробно за какав партнор срава дума

Deiv8504
преди 10 месеца

Моля, използвайте бутона за отговор, за да сте сигурни, че получателят ще бъде уведомен. Това просто действие увеличава шанса за отговор 🙂

Редактиран от автора преди 10 месеца
Автоматичен превод:
Deiv8504
преди 10 месеца

Здравейте!

Играчите не могат да правят трансфери. Тази функция е достъпна само за нашите партньори, с които работим.

преди 9 месеца

Здравей, какво ще стане, ако поддръжката на живо направи грешка и поради това загубя всички пари, които спечеля (случи ми се на vavada). Моля, помогни ми

Автоматичен превод:
joco5758
преди 9 месеца

Здравейте, бихте ли могли да опишете каква е грешката, допусната от чата на живо, която ви накара да загубите парите си?

Със сигурност би било полезно, за да знаем как да ви помогнем.

Автоматичен превод:
IvoR
преди 9 месеца

Здравейте и благодаря за публикацията. Свързахте ли се с поддръжката за това? Те всъщност трябва да могат да ви го обяснят. Една от причините, за които сега се сещам, може да е, че те преливат от броя на тегления. Това разбира се е само хипотетично и както казах поддръжката ще има отговорите вместо вас. Бихте ли опитали да се свържете с тях, какво ще кажете?

Автоматичен превод:
преди 9 месеца

За съжаление те вече не обслужват Турция. 😕


Автоматичен превод:
Hope.Sky
преди 9 месеца

Хей, според нашия уебсайт все още виждам, че казиното приема играчи от Турция. Как разбра, че това вече не е така? Намерихте ли го някъде в Правилата и условията или попитахте казиното?

Автоматичен превод:
преди 8 месеца

депозирах преди 5 дена 27€ във Vavada casino и до сега ги няма в сметката ми във казиното. Писах на съпорта всеки ден а тв само проверявали и чакали отговор от системата. Днес се опитах отново да се свържа с тях но са блокирали достъпа ми до казиното. Не депозирайте във VAVADA защото ще ви ограбят и няма да ви върнат нищо. Измамници и престъпници. Като депозираш сметката им за депозити минава през някаква Клиника във Лондон Slimfit. Сами си правете изводите

dankolevbg
преди 8 месеца

Надяваме се скоро представител на казино отново да бъде активен в тази тема.

Честно казано, убеден съм, че всички можем да използваме допълнително обяснение. Трудно е да се познае защо акаунтът ви внезапно беше блокиран. Наистина ли сте сигурни, че досега не е имало нищо от казиното?


Автоматичен превод:
Jaro
преди 8 месеца

Хей! Благодаря ти. Една седмица не можах да вляза, само пишеше забранена зона. Мисля, че сега виждам, че отново е отворен, но не мога да продължа при тези условия, защото внезапно страната ми може да бъде забранена и целият ми баланс може да изчезне. Вече не вярвам на това, трябваше поне да ме уведомят по имейл. Играх в други казина за няколко дни и сега приключих с Vavada. Това е хубаво казино, но е много погрешно, че налагат ограничения за държави без предизвестие. Благодаря ти





Автоматичен превод:
Hope.Sky
преди 8 месеца

Здравейте. Напълно разбирам решението ви и винаги е добре да бъдете предпазливи. Също така най-доброто според мен е винаги да се консултирате с отдела за поддръжка на клиенти и да пазите имейлите или дори екранните снимки с разговорите. За всеки случай, някога ще ви потрябва, като доказателство, да речем 😉. Също така е добре да проверявате условията на казината от време на време, за да предотвратите всякакви проблеми в бъдеще. Така че поддръжката всъщност потвърди ли ви, че вашата страна е ограничена сега? 🤔

Автоматичен превод:
Romi
преди 8 месеца

Благодаря Ви, господине! Не съм ги питала, така или иначе нямах достъп до сайта и стана достъпен преди няколко дни, но не ми се струваше, ще намеря друго място.


Автоматичен превод:
12 3 45

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини