ФорумКазинаVavada Casino - обща дискусия

Vavada Casino - обща дискусия

преди 3 години от nirvanprt
|
21738 преглеждания 86 отговора |
|
1 2...5
преди 3 години
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с Vavada Casino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
преди 3 години

Как мога да играя моя бонус

Автоматичен превод:
nirvanprt
преди 3 години

Здравейте, това силно зависи от няколко фактора, като например дали има бонус в момента, наличен за вас, какъв вид бонус е това и кои правила и условия се прилагат. (За всеки случай бих искал да отбележа, че всъщност не сме казино).

Можете ли да въведете бонус код или име на бонуса?

Автоматичен превод:
преди 2 години

Отидете на Препоръчани казина

Автоматичен превод:
преди 2 години

лошо казино .на първо място поддръжката е ужасна, отваряте чат и след час те пишат само 2 коментара .shady ,скривайки се зад чата .това е поредното измамно казино, плячкосващо уязвими хора от ограничени страни .жалко е, че тези казино не покоряват своите собствени правила .холандия е ограничена по отношение на печата и в условията .но отново те поставят договорни условия за ваша собствена отговорност за подписване .**няма да обработваме депозити и теглене, ако сте от ограничена страна ** да, разбира се .* също така ние сме лицензирано казино * бяхме?в Русия .Кюрасао нямаме лиценз за хазарт и ако струва по-малко от тоалетна хартия .**ние сме честно казино**ако бяхте честни, щяхте да поемете отговорност и да защитите играчите от ограничена държава .стойте далеч от измамите парите си и претендирайте за честни игри .всички знаем казината, които променят резултатите от RNG, за да измамят играчи от ограничени страни, защото нямат право да вкарват .700€ няма 10€ печалба дори не играят само като .аз съм на ниво от слуха всеки а за игрите са честни .реалността е различна , това е измама .казината и доставчиците се покриват .не, не е моя отговорност да се регистрирам . вината е ваша да блокирате ограничени държави, вместо да съгласувате условията, за да объркате играчите . стойте далеч от това казино .друг хейена алчен оператор .наистина хладнокръвни зли хора .те имат телефонен номер в сайта, но не съществува .те просто искат да направят сайта да изглежда легален .кой има телеграма ?слотове, когато идва печеливша комбинация, те въртя се за 10 секунди .мога също да отворя бизнес за безплатни пари и да твърдя, че игрите ми са честни, но играчът не е имал късмет . какъв срам . сега ще блокирам всяко едно казино по света . приключих и губя парите си на нива в тази отвратителна измама .никои игри не са честни .играчът има само 10% шанс да спечели .казината не са честни, те само лъжат.те злоупотребяват с термина късмет .това няма нищо общо с късмета .случайно би трябвало да мога да спечеля 30 дни подред това не се случва онлайн веднъж wi n и 10 губят. късмет моята ## играя на всяко завъртане 11 със съседи със 100€, топката полудява и се повтаря 10x. променям залога и залагам само 5€ на 11 със съседи топката отива директно до 11 и се засмуква толкова силно в джоба .Повтарям моя залог от 100€, топката отива отново отсреща и се повтаря там .това е измама с пускане .няма късмет, това е измама. ако сте от ограничена страна, вземете парите си, ще се уверя, че това казино ще бъде блокирано в европа . ще видите . не разбирам високия рейтинг на този сайт . бих му дал съмнителна репутация

всички плащания към европа са блокирани само с криптовалута .затворих акаунта си в coinbase моментално струваше 5000 евро за 2 седмици и всичко за глупости от кюрасао .всички доставчик на плащания ограничи плащанията си до кюрасао, така че защо това казино все още се опитва да се възползва от ограничените държави. .

някой знае дали криптовалути могат да бъдат таксувани обратно .аз бих го направил незабавно .тези казина са измама .

Редактиран от автора преди 2 години
Автоматичен превод:
Anonymized487
преди 2 години

Здравейте.

Съжалявам, че имате такова преживяване в казино с добър рейтинг.

Мога ли да ви задам няколко въпроса, моля?

Защо играехте там и дори депозирахте, ако знаехте, че вашата страна е ограничена, моля?

Тази информация се вижда тук:

file

Ако знаехте това предварително, бих казал, че сте преминали през ненужен риск сами.

Освен това искам да отбележа, че Vavada Casino работи под лиценза на Кюрасао и е потвърдено:

file

Да, можем да спорим за неговата стойност, виждам вашата гледна точка тук. Нека изчакаме нашия екип за жалби с повече информация.





Автоматичен превод:
преди 2 години

Бонусът от 100 безплатни рунда в Razor Shark не работи, повече от седмица се опитвам да го активирам и не става, в чата само пише, че го оправят, но никога не се променя. file

Автоматичен превод:
menezesmyllena51
преди 2 години

Здравей,

Благодаря ви за информацията. Да се надяваме, че скоро ще го оправят. Честно казано, това е проблем от страна на казиното.

Ще го проверя. 👍

Автоматичен превод:
Radka
преди 2 години

Да, разбирам, че това е проблем от страна на казиното, просто предупреждавах, че не работи, защото тук в сайта има линк към бонуса, сякаш е функционален. Поправено тази седмица. Благодаря за слушане.

Автоматичен превод:
menezesmyllena51
преди 2 години

страхотно,

оценяваме вашата актуализация.

Както и да е, опитахте ли вече бонуса? 🙂 Какво мислите за това?

Автоматичен превод:
преди 2 години

добър ден, вчера направих 12€ депозит с etherium през binance, не забелязах, че минималната сума беше 100e и направих нормален депозит, след като го видях, говорих с чата, те ме насочиха, докато ми кажат че парите са били изгубени в binance, те ми казаха, че са изпратени до портфейла нормално, така че са отишли в джоба си.. Наистина не знам какво да кажа, ако не приемат да ви дадат 12 € от вашите защото просто направи грешка и най-смешното е, че им казах да докладват и комисионната, ако има такава и те пак не приеха. Много съжалявам, защото наистина харесах този сайт, но сега се колебая да му се доверя отново!

Редактиран от автора преди 2 години
Автоматичен превод:
manolis777
преди 2 години

Здравейте,

Не разбирам напълно какво се е случило. Този депозит не е достигнал до казиното и вероятно е бил върнат на binance, нали? Можете ли да видите върнатата сума до момента?

Автоматичен превод:
Radka
преди 2 години

Добър вечер, съжалявам за лошия ми английски, разбира се, казиното също разбра, но в съобщенията, които разменихме, те казват, че парите са били загубени не само във връзката за прехвърляне, но и в binance, и ми казаха, че са отиде нормално на адреса, който въведох в казиното. Благодаря ти много

Редактиран от автора преди 2 години
Автоматичен превод:
manolis777
преди 2 години

Добро утро,

Предполагам, че е време да попитате доставчика на плащания (електронен портфейл), който сте използвали за депозита, за тази транзакция и след това да изправите казиното с това изявление.

Ако разбирам правилно, казиното казва, че вашият депозит е загубен, но можете да видите, че номерът на портфейла е наред и депозитът е направен, нали?

Автоматичен превод:
преди 2 години

първоначално говорих с казиното, когато ми казаха, че парите са загубени на място, те говориха с електронния портфейл и ми казаха, когато видяха съответната връзка с информацията за транзакцията, че тя е извършена нормално на адреса, който въведох които копирах от казиното. обаче казиното казва, че транзакцията е загубена и аз им казах на всички, ако има някаква комисионна, за да я запазят и да ми дадат по-малко пари, тъй като грешката беше чисто моя отново същия отговор, ние не можем да направим нищо, парите отидоха в черната дупка.

Автоматичен превод:
manolis777
преди 2 години

Здравейте,

Трудно ми е да повярвам, че това трябва да е краят. Разбирам, че сте изпратили по-ниска сума от допустимата за депозит, но мисля, че това не е причина да се твърди, че е отишло в някаква черна дупка. Позволете ми да ви предложа да подадете жалба тук, на нашия сайт, ако имате отговор от представителя на електронния портфейл, който казва, че преводът е извършен нормално, предполагам, че този въпрос се нуждае от допълнително изясняване, за предпочитане от страна на казиното.

Какво мислиш за това? Без натиск, просто вземете решение.

Автоматичен превод:
manolis777
преди 2 години

Здравей,

как си 🙂 проблемът решен ли е?

Автоматичен превод:
преди 1 година

Регистрирах се за vavada, посетих казиното и бях впечатлен от разнообразието и лекотата на използване. Но както обикновено правя, депозирам минимална сума, за да посетя къщата. При първия депозит мина добре, при втория също, но когато реших да заложа реално с по-висока стойност, ме изненада неприятно с пропуски в процеса на депозит. Свързах се с чата, който беше много бърз, но те не решиха проблема и ме посъветваха да опитам други методи за депозит, различни от pix. така че отидох в портфейла и опитах още 3 електронни портфейла, но същият отговор [вашата валута не се поддържа]. Отидох отново в чата, но отговорът беше същият като предишните. това е. Ще направя всичко по силите си, за да реша проблема, ако искам да играя. каква е ползата от супер бърз чат 7/24, ако те не решат проблем в сърцето на казиното. Тук, в Бразилия, имаме снимката, която прави супер бързи и сигурни плащания без никакви такси. Този метод не е vavada, но по някаква причина спря да работи. Жалко и тъжно е, защото агентът от тази страна остава с бълха зад ухото при тези събития. Искрено се надявам да оправят тази бъркотия


Автоматичен превод:
Ismenio
преди 1 година

Здравейте,

благодаря ви много за този опит, трябва да кажа, че намирам за много интересно, че тези проблеми се появяват само ако се опитате да депозирате по-големи суми.

От името на чат операторите би било честно да споменем, че тази работа е другаде, те трябва да ви напътстват, ако се затруднявате с бонуси или правила, но със сигурност не могат да разрешат проблемите с плащането директно.

Страхувам се, че ако казиното използва платежна услуга на трета компания, само този доставчик на плащания може да реши проблема.

Надявам се скоро да го решат, работеща система за плащане е задължителна.

Автоматичен превод:
Radka
преди 1 година

Искам отново да изразя своето уважение и подкрепа към операторите. Въпросът с депозитите първо отидох да говоря с поддръжката по имейл с всички екранни снимки на екрана на смартфона, отговорът, който поддръжката ми изпрати, беше да се свържа с чата, защото поддръжката не можеше да го реши. Изнервих се от това, че говорих повече от пет пъти с операторите с часове и без никакво решение. Знам, че всяка държава си има правила. Казиното в Бразилия е сравнително ново и финансовите транзакции са много прости и бързи. Може би не съм свикнал с други методи, за които не знам. Но сега правя депозити и тегления нормално, след като промениха някои функции в областта Pix.

Автоматичен превод:
1 2...5

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини