Уважаеми Ladygaga,
Разбирам, че достигането до заключение в този случай е било предизвикателство за вас. Бих искал обаче да подчертая, че ние подкрепяхме казиното в тази конкретна ситуация.
Въз основа на фактите, които събрахме по това време, изглежда, че въпреки че сте знаели, че бонусът, който сте получили, е специално за слотове, вие сте продължили да играете блекджек. Въпреки че от време на време сте залагали на слотове, когато балансът ви е нисък, вие постоянно се връщате към Блекджек. Поради това вярвахме, че казиното е правилно.
Моля, не ме разбирайте погрешно, радвам се, че в крайна сметка ви беше платено. Въпреки това, въз основа на доказателствата, които имахме на разположение по това време, ние взехме решение да застанем на страната на казиното.
Това е подобно на правния процес в повечето демократични страни. При спор първоначално се опитвате да го разрешите, без да намесвате съдилищата. Ако това не успее, можете да отнесете въпроса до местен съд (casino.guru в този пример). Ако местният съд се произнесе срещу вас, имате възможност да прехвърлите делото в национален съд. Въпреки това, дори и да спечелите делото, това не означава непременно, че противната страна ще бъде наказана, ако поправи ситуацията (както направи казиното, като ви плати). Класификацията, която споменахте, „публичността помогна", се отнася за случаите, когато ние сме на страната на играча. Във вашия случай, тъй като застанахме на страната на казиното, те смятаха, че действията им са оправдани.
Ясно си спомням вашия случай и съм искрено любопитен (ако не е поверителен) как убедихте казиното да ви плати. (кои доказателства сте използвали или какво ги е убедило) Ние можем да подобрим нашите процеси. Ако сме сгрешили, можем да се поучим от опита.
Относно SBGOC, в жалбата си споменахте, че са ви съдействали и нямам друг вариант как да затворя жалбата. Ние не търсим заслуги за тяхната помощ и вярвам, че всеки, който прочете жалбата, ще разбере, че SBGOC е изиграл роля в разрешаването на вашия проблем. В момента оценяваме тази организация и ако всичко върви добре, ще препоръчаме на играчите да се свържат с тях при сложни случаи. Все още проучваме възможностите за сътрудничество.
Искам да ви информирам, че като отворим отново жалбата и ни информираме за различния резултат, може да придобием нови прозрения или да подобрим нашите методи и други играчи ще разберат за SBGOC. Затова виждам това като положително развитие.
Dear Ladygaga,
I understand that reaching a conclusion in this case was challenging for you. However, I would like to highlight that we were supporting the casino in this particular situation.
Based on the facts we gathered at that time, it appears that despite being aware that the bonus you received was specifically for slots, you continued to play Blackjack. Even though you occasionally wagered on slots when your balance was low, you consistently returned to Blackjack. Due to this, we believed that the casino was in the right.
Please don't misunderstand me, I am pleased that you were eventually paid. However, based on the evidence we had available to us at the time, we made the decision to side with the casino.
This is akin to the legal process in most democratic countries. In a dispute, you initially attempt to resolve it without involving the courts. If that fails, you can take the matter to a local court (casino.guru in this example). If the local court rules against you, then you have the option to escalate the case to a national court. However, even if you win the case, it does not necessarily mean that the opposing party will be punished if they rectify the situation (as the casino did by paying you). The classification you mentioned, "publicity helped," applies to cases where we are on the side of the player. In your case, since we sided with the casino, they believed that their actions were justified.
I vividly recall your case, and I am genuinely curious (if it is not confidential) about how you convinced the casino to pay you. (which evidence you used or what convince them) We can improve our processes. If we made a mistake, we can learn from the experience.
Regarding SBGOC, in your complaint, you mentioned that they assisted you, and I have no other option how to close the complaint. We do not seek credit for their help, and I believe that anyone reading the complaint would understand that SBGOC played a role in resolving your issue. We are currently evaluating this organization, and if everything goes well, we will recommend players to contact them in complex cases. We are still exploring possibilities for cooperation.
I want to inform you that by reopening the complaint and informing us of the different outcome, we may gain new insights or improve our methods, and other players will become aware of SBGOC. Therefore, I see this as a positive development.
Автоматичен превод: