ФорумКазинаTusk Casino - обща дискусия

Tusk Casino - обща дискусия (страница 2)

преди 2 години от Nemokid
|
6251 преглеждания 31 отговора |
|
1 2
Добавете пост
Anonymized234
преди 1 година

здравей

отново: моля, използвайте бутона "отговори", в противен случай лицето, на което сте писали, няма да бъде уведомено.

Тогава предайте това на Николас, не на мен, моля. Както вече споменах, не съм правилният човек. Екипът за жалби ще реши дали това е липсващата част, аз не разрешавам жалби, така че не мога да взема това решение.

Все пак това е форумът, а не центърът за разрешаване на проблеми.

Надявам се разбирате какво имам предвид.


Автоматичен превод:
преди 1 година

Може ли някой тук да ми каже за TUSK CASINO??


Виждам добри отзиви и след това лоши


CasinoGuru....моля, помогнете...дали печалбите не се изплащат тук, както в други казина, където бих спечелил..

Автоматичен превод:
alleenn1
преди 1 година

Здравейте, преместих публикацията ви тук, за да можете да разгледате общата дискусия. Ако проверите основния преглед на казиното , ще видите, че репутацията е много добра и условията са справедливи.

Трябва да си в безопасност там. Само имайте предвид, че това казино не е лицензирано в Австрия, така че не трябва да играете там:

file

Далеч съм от разбирането дали въпросът ви е просто предпазна мярка или имате проблем с оттеглянето.


Уведомете ме, моля.

Автоматичен превод:
Radka
преди 1 година

Страхотно... значи позволяват на играчи от Австрия да депозират... и да играят... но не и да теглят? Правилно ли го разбирам?? Това не е наред, нали? Тогава не трябва нито да можете да играете .. нито да депозирате .. това, което направих .. и спечелих нещо ...(((

Автоматичен превод:
Radka
преди 1 година

Защо да играем и да депозираме от Австрия?

Автоматичен превод:
alleenn1
преди 1 година

Казвам, че според последната ни информация казиното не позволява на играчи от вашата страна да играят там.

Но ако можете да се регистрирате, като използвате Австрия като държава на пребиваване, в случай че спечелите и отговаряте на всички правила и условия, трябва да получите печалбите.

И така, каква е ситуацията, възникнал ли е проблем с тегленето, моля?


Автоматичен превод:
alleenn1
преди 1 година

Само имайте предвид, че това казино не е лицензирано в Австрия, така че трябва да се придържате към тези, които са лицензирани във вашата страна.

Нямам представа обаче как точно казиното на Tusk налага ограничени държави.

Докато няма проблем с тегленето, предполагам, че трябва да сте добре.

Автоматичен превод:
преди 8 месеца

filefilefilefile печалбите ми мистериозно изчезнаха

Редактиран от автора преди 8 месеца
Автоматичен превод:
Woodselva
преди 8 месеца

Хм, това не ми звучи правилно. Попитахте ли казиното какъв е проблемът, когато целият ви баланс изчезна? Играхте ли с бонус или истински пари?

Както и да е, забелязах, че сте успели да подадете жалба . Прочетохте ли и Правилата и условията, свързани с бонуса? Питам, защото е възможно бонусът да е имал лимит на печалбите, но тъй като са взели всичките ви печалби, ситуацията е малко странна.

Можете ли да ни кажете малко повече, за да имаме по-добър преглед?

Автоматичен превод:
преди 8 месеца

Хм, това не ми звучи правилно. Попитахте ли казиното какъв е проблемът, когато целият ви баланс изчезна? Играхте ли с бонус или истински пари?

Както и да е, забелязах, че сте успели да подадете жалба . Прочетохте ли и Правилата и условията, свързани с бонуса? Питам, защото е възможно бонусът да е имал лимит на печалбите, но тъй като са взели всичките ви печалби, ситуацията е малко странна.

Можете ли да ни кажете малко повече, за да имаме по-добър преглед?

Автоматичен превод:
преди 8 месеца

Ами всичко започна така, да предположим, че когато се регистрирате, казиното има колело на рулетка, в което можете да спечелите определено количество безплатни завъртания, спечелих 10 завъртания, с които спечелих 64 песо, за да ги конвертирам в реални пари, изискването за залагане беше 3400, изпълних го и след като го завърших, вече имах около 700, когато го завърших, те ми оставиха само 350, които трябваше да са истински пари, с тези 350 продължих да играя в различни игри и както ви казах добре, спечелих 193660 не само в една игра, но в няколко и на следващия ден исках да продължа да играя и установих, че акаунтът ми е на 0 и се свързах с отдела за обслужване на клиенти и добре, виждате какво ми отговориха

Автоматичен превод:
Woodselva
преди 8 месеца

Здравейте.

Не успях да намеря какво всъщност ви каза казиното. Предполагам, че е така, защото трябваше незабавно да подадете заявка за теглене, за да прекратите бонуса и всички свързани условия, за да избегнете ограниченията, които продължават да влияят върху баланса ви. Прав ли съм?

Е, добре, че подадохте жалбата ! Забелязах лимит на печалба, това е много оспорвана тема!



Автоматичен превод:
Radka
преди 6 месеца

Здравейте, да, всъщност направих заявката за теглене не само след завършване на бонуса, но около $1000, похарчени по-късно, но не ми позволи, защото ме помоли да потвърдя акаунта на следващия ден или секундата, мисля, че отворих отново акаунта, за да потвърдя и намирам нула песо

Автоматичен превод:
1 2

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
CandyBlitzBombs_flash_alt
Безплатният слот турнир с награден фонд от 1000€ вече е тук!
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини