ФорумКазинаTusk Casino - обща дискусия

Tusk Casino - обща дискусия

преди 3 години от Nemokid
|
9829 преглеждания 64 отговора |
|
1 2...4
преди 3 години
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с Tusk Casino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
преди 3 години

Въпросното казино приема италиански играчи, но не предоставя безплатни завъртания при регистрация.

Автоматичен превод:
Nemokid
преди 3 години

Здравейте, според нашата информация това казино не приема играчи от Италия, както и не им предлага бонуси. Можете ли да потвърдите, че сте били приети (с помощта на VPN може би) тогава?

Автоматичен превод:
Nemokid
преди 3 години

Здравей.

Радка е права, казиното дори ясно заявява в своите T&C, че играчи от Италия нямат право да играят.

file

Горещо ви препоръчвам да се свържете с екипа за поддръжка на казиното и да се сблъскате с този факт, защото може да срещнете затруднения при теглене в бъдеще.

Автоматичен превод:
преди 3 години

Казиното твърди това, но имам надлежно регистриран акаунт, без да съм имал никакви ограничения за достъп (НИКОГА НЕ ИЗПОЛЗВАМ VPN).

Редактиран от автора преди 3 години
Автоматичен превод:
преди 3 години

Опитах се да потвърдя акаунта си, но не ми дават правилен отговор. Свързах се с екипа за поддръжка няколко пъти и те казаха, че някой ще провери документите ми, но все още няма актуализация.


Има повече от 48 часа, откакто прикачих всички необходими документи.


Изживяването засега е много лошо..

Автоматичен превод:
giscabogdan
преди 3 години

Честно казано, проверката може да отнеме седмица или повече в определени казина. Петък е, така че не бих очаквал, че това ще бъде уредено през уикенда, но вероятно ще трябва да изчакате до следващата седмица.

Автоматичен превод:
преди 2 години

здрасти


играчи, моля, не играйте в това казино. Те са измама, ако спечелите по-големи ще кажат, че имате няколко акаунта. Казах ясно зависимостта си и изпратих имейла да закрия акаунта си за постоянно, но Tuskcasino отговори на регулатора, че никога не са получили имейла ми. Абсолютна лъжа и грабители. Дори casinoguru не проверява правилно оплакванията и не поддържа операторите без причина. Моля, проверете моите доказателства тук и не се регистрирайте. Каквото и да правите, правете екранна снимка, особено правилата и условията, правете копие, когато се регистрирате, защото те ще се променят, когато им подадете жалба. Casinoguru никога не проверява нищо и винаги обвинява играчите за грешка. Регулаторът на Cyberluck е най-лошият в света, дори ако спечелите, те ще създадат друг акаунт в тяхното казино под вашия IP адрес и ще ви кажат, че имате няколко акаунта. Избягвайте всички казина в Кюрасао, особено Cyberluck, CIL. Тези два измамни регулатора.

filefile

file

Автоматичен превод:
Anonymized234
преди 2 години

Здравей,

Опитвах се да намеря оплакването ви за Tusk Casino, но такова оплакване няма. Е, мисля, че си струва да опитате. Вярваме, че един и същ IP в крайна сметка не е единствената причина за анулиране на печалби или закриване на сметки.

Вземете своето решение, моля. Вярвам, че екипът по жалбите действа справедливо.

Автоматичен превод:
преди 2 години

здрасти


моля, проверете оплакванията на Tuskcasino под името Anto1318

Автоматичен превод:
Anonymized234
преди 2 години

Здравейте,

Забравих, че използвате два акаунта. Е, вярвам, че вече обсъдихме, че тази жалба беше затворена като неоснователна , съжалявам.

Заявихме, че:

Играчът очевидно не е предоставил подкрепящите доказателства, които да доказват правотата му, следователно не можем да накажем казиното по никакъв начин за това.



Автоматичен превод:
преди 2 години

здрасти

Какво искаш да кажеш, че не предостави ясни доказателства. Предоставих доказателствата за закриващото писмо, което изпратих на оператора, същото писмо, което те използваха, за да комуникират с мен за проблеми с транзакциите с депозити. Това не е ли достатъчно за наказване на операторите за неспазване на правилата за отговорна игра. Мисля, че има нещо подозрително в casinoguru, което не проверява правилно оплакванията през последните дни, особено в казината за кибер късмет. Доказателствата, които дадох на cyberluck и casinoguru, те дори не ги провериха. Тъй като регулаторът ми отговори, ако изпратих писмото за затваряне, щях да получа писмото за потвърждение. Но имейлът, който изпратих на оператора, който беше info@tuskcasino.com, не е налична тази опция. Но сега лицензният печат на Tuskcasino ясно казва, че пощата за оплаквания е info@tuskcasino.com. Няма проблем, сега говоря с адвокати и няма да оставя този въпрос лесно и ще включа моето писмо с искане casinoguru, както и за нарушаване на поддръжката за нарушения на отговорни игри.

filefile

Автоматичен превод:
Anonymized234
преди 2 години

Здрасти,

Смятам, че няма причина за нова дискусия, опитахме се да ви помогнем и се обърка. Надявам се, че адвокатът ще ви помогне вместо това.

Чувствайте се свободни да споделите напредъка си.

Автоматичен превод:
преди 2 години

здрасти

Cyberluck не повярва на моите имейли, защо casinoguru не може да провери правилно доказателствата ми. Има много доказателства, че не съм ги манипулирал. Това е от моята поща до техния имейл адрес и те ми отговориха. Ако видите това доказателство, тогава ми вярвате. Ако делото спечели, ще промените ли присъдата си? Искам да знам как приехте решението на регулатора и какви са доказателствата?

Редактиран от автора преди 2 години
Автоматичен превод:
Anonymized234
преди 2 години

Здравей Антоний (Анто 🙂)

Винаги можете да поискате жалбата ви да бъде разгледана отново. Така че, ако имате още нещо, което искате да добавите, просто помолете екипа за жалби да отвори жалбата. Не мога да говоря от тяхно име. Не се занимавам с рекламации.

Както и да е, регулаторът е официален орган тук, ние служим само като посредник, няма да ви помогне, ако се противопоставим на решението на регулатора, защото казиното може да каже, че регулаторът е решил. Честно казано, според общия брой жалби, които сте подали чрез вашите акаунти и факта, че много от тях затваряме като неоснователни, смятам, че няма да разберете нашата гледна точка.

Съжалявам, но може би е време да спра да играя.

Автоматичен превод:
преди 2 години

здрасти

Подадох жалбата си в Tuskcasino за повторно отваряне много пъти, без отговор от Николас. Дори аз дадох много доказателства, но досега нямам отговор. Това е причината да обсъждам тук. Ако регулаторът реши грешното решение, casinoguru подкрепя правилата и условията факт или подкрепя регулатора?


Автоматичен превод:
Anonymized234
преди 2 години

Съвсем сигурен съм, че всеки път, когато играч поиска повторно отваряне на случая и предоставяне на допълнителна информация, така че позволете ми да ви попитам, можете ли да предоставите нещо ново въз основа на това отхвърляне? „Играчът очевидно не е предоставил подкрепящите доказателства , които да доказват правотата му, следователно не можем да накажем казиното по никакъв начин за това."

Както вече споменах, регулаторът е официалният орган тук, ние служим само като посредник, исках да кажа, че нямаме основания да се противопоставяме на официалния орган. Нямаме официален статут , който можем да използваме, за да поставим казината под „официален" натиск.



Редактиран от автора преди 2 години
Автоматичен превод:
преди 2 години

здрасти


Благодаря за вашия отговор.

Автоматичен превод:
Anonymized234
преди 2 години

здравей

моля, използвайте бутона "отговори", в противен случай лицето, на което сте писали, няма да бъде уведомено. 🙂

Можете ли да предоставите някакви подкрепящи доказателства, както Николас поиска, моля? Мисля, че това би била най-добрата причина за повторното отваряне.

Автоматичен превод:
преди 2 години

здрасти


Тук прикачих доказателствата. Говорил съм с поддръжката на Tuskcasino за моите проблеми с транзакциите толкова много пъти. Същият имейл, на който изпратих моята поща за закриване, тогава как мога да кажа, че не са получили моята поща за закриване. Хората със здрав разум лесно получиха това доказателство по пощата, защото киберкъсметът няма мозък, защото те са измамни регулатори, винаги се нуждаят от пари, никога не помагат на играчите. Изпратих всички нови доказателства на nikolas emai. Изпратих го преди седмица, но той все още не е отговорил. Моля, прочетете тези доказателства и тук. Давам ви някои предложения да си отворите акаунт и да изпратите имейл за закриване на info@tuskcasino.com, след което, ако получите имейл с потвърждение, приемам. Но когато изпратих, не получих имейла с потвърждение, но акаунтът ми беше затворен и след това го отворих отново. Но Tuskcasino каза на регулатора, че искането за самоизключване на играч не е валидирано поради липса на имейл за потвърждение. Вижте как лъжат, но casinoguru не провери това, все още се придържа към решението на регулатора. Дори регулаторът да направи грешка, можете да проверите случая наистина според условията.


filefilefilefile


Автоматичен превод:
1 2...4

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини