преди 3 години
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с Tusk Casino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
Въпросното казино приема италиански играчи, но не предоставя безплатни завъртания при регистрация.
The casino in question accepts Italian players but does not grant free spins upon registration.
Il casinò in questione accetta i giocatori italiani ma non concede free spin gratuiti alla registrazione.
Здравейте, според нашата информация това казино не приема играчи от Италия, както и не им предлага бонуси. Можете ли да потвърдите, че сте били приети (с помощта на VPN може би) тогава?
Hello, according to our informations this casino does not accept players from Italy as well as offers no bonuses to them. Can you confirm, you were accepted (using VPN maybe) then?
Здравей.
Радка е права, казиното дори ясно заявява в своите T&C, че играчи от Италия нямат право да играят.
Горещо ви препоръчвам да се свържете с екипа за поддръжка на казиното и да се сблъскате с този факт, защото може да срещнете затруднения при теглене в бъдеще.
Hello there.
Radka is right, the casino even clearly states in their T&Cs that players from Italy are not eligible to play.
I highly recommend you to contact the casino support and confront them about this fact because you may experience withdrawal difficulties in the future.
Казиното твърди това, но имам надлежно регистриран акаунт, без да съм имал никакви ограничения за достъп (НИКОГА НЕ ИЗПОЛЗВАМ VPN).
The casino claims this but I have a duly registered account without having had any access restrictions (I NEVER USE VPNs).
Il casinò afferma questo ma io ho un conto regolarmente registrato senza aver avuto alcuna restrizione di accesso (NON USO MAI VPN).
Опитах се да потвърдя акаунта си, но не ми дават правилен отговор. Свързах се с екипа за поддръжка няколко пъти и те казаха, че някой ще провери документите ми, но все още няма актуализация.
Има повече от 48 часа, откакто прикачих всички необходими документи.
Изживяването засега е много лошо..
I tried to verify my account but they don't give me any proper response . I contacted the support team several times and they say that someone will check my docs , but still no update.
There are more than 48 hours since I attached all the needed docs .
The experience is very bad so far..
Честно казано, проверката може да отнеме седмица или повече в определени казина. Петък е, така че не бих очаквал, че това ще бъде уредено през уикенда, но вероятно ще трябва да изчакате до следващата седмица.
Honestly, verification can take a week or more in certain casinos. It's Friday so I wouldn't expect it's going to be sorted out during weekend, but you'll probably need to wait until next week.
здрасти
играчи, моля, не играйте в това казино. Те са измама, ако спечелите по-големи ще кажат, че имате няколко акаунта. Казах ясно зависимостта си и изпратих имейла да закрия акаунта си за постоянно, но Tuskcasino отговори на регулатора, че никога не са получили имейла ми. Абсолютна лъжа и грабители. Дори casinoguru не проверява правилно оплакванията и не поддържа операторите без причина. Моля, проверете моите доказателства тук и не се регистрирайте. Каквото и да правите, правете екранна снимка, особено правилата и условията, правете копие, когато се регистрирате, защото те ще се променят, когато им подадете жалба. Casinoguru никога не проверява нищо и винаги обвинява играчите за грешка. Регулаторът на Cyberluck е най-лошият в света, дори ако спечелите, те ще създадат друг акаунт в тяхното казино под вашия IP адрес и ще ви кажат, че имате няколко акаунта. Избягвайте всички казина в Кюрасао, особено Cyberluck, CIL. Тези два измамни регулатора.
Hi
players please don’t play in this casino. They are scam if you win bigger they will say you have multiple accounts. I told my addiction clearly and sent the mail to close my account permanently but Tuskcasino replied to the regulator they never received my mail. Absolute lie and robbers. Even casinoguru doesn’t check the complaints properly and support the operators for no reason. Please check my evidences here and don’t register. What ever you do take screenshot especially terms and conditions take a copy when you register because they will change when you lodge them complaint. Casinoguru never check anything and always blame the players mistake. Cyberluck regulator is the worst one in the world even if you win they will create another account with their casino under your IP address and tell, you have multiple accounts. Avoid all the Curacao casinos especially cyberluck,CIL. These two rogue regulators.
Здравей,
Опитвах се да намеря оплакването ви за Tusk Casino, но такова оплакване няма. Е, мисля, че си струва да опитате. Вярваме, че един и същ IP в крайна сметка не е единствената причина за анулиране на печалби или закриване на сметки.
Вземете своето решение, моля. Вярвам, че екипът по жалбите действа справедливо.
Hello there,
I was trying to find your complaint about the Tusk Casino, but there is no such complaint. Well, I think it is worth the try. We believe that the same IP is not ultimately a single reason for voiding winnings, or close accounts.
Make your own decision, please. I believe that the complaint team acts fairly.
Здравейте,
Забравих, че използвате два акаунта. Е, вярвам, че вече обсъдихме, че тази жалба беше затворена като неоснователна , съжалявам.
Заявихме, че:
Играчът очевидно не е предоставил подкрепящите доказателства, които да доказват правотата му, следователно не можем да накажем казиното по никакъв начин за това.
Hello,
I forget that you're using two accounts. Well, I believe that we have already discussed, that this complaint was closed as unjustified, I'm sorry.
We stated that:
The player clearly did not provide the supporting evidence which would prove him right, therefore we can't punish the casino in any way for that.
здрасти
Какво искаш да кажеш, че не предостави ясни доказателства. Предоставих доказателствата за закриващото писмо, което изпратих на оператора, същото писмо, което те използваха, за да комуникират с мен за проблеми с транзакциите с депозити. Това не е ли достатъчно за наказване на операторите за неспазване на правилата за отговорна игра. Мисля, че има нещо подозрително в casinoguru, което не проверява правилно оплакванията през последните дни, особено в казината за кибер късмет. Доказателствата, които дадох на cyberluck и casinoguru, те дори не ги провериха. Тъй като регулаторът ми отговори, ако изпратих писмото за затваряне, щях да получа писмото за потвърждение. Но имейлът, който изпратих на оператора, който беше info@tuskcasino.com, не е налична тази опция. Но сега лицензният печат на Tuskcasino ясно казва, че пощата за оплаквания е info@tuskcasino.com. Няма проблем, сега говоря с адвокати и няма да оставя този въпрос лесно и ще включа моето писмо с искане casinoguru, както и за нарушаване на поддръжката за нарушения на отговорни игри.
Hi
What do you mean didn’t provide clear evidence. I provided the evidence of the closure mail I sent to the operator the same mail they used to communicate with me for deposits transactions problems. Isn’t this enough for punishing the operators for not following responsible gaming rules. I think something fishy in casinoguru not checking the complaints properly for recent days especially cyberluck casinos. The evidence I gave it to cyberluck and casinoguru they didn’t even check it. Because the regulator replied to me if I sent the closure mail I would have been received the acknowledgment mail. But the mail I sent to the operator which was info@tuskcasino.com not that option is available. But now the Tuskcasino license seal is clearly saying the complaints mail is info@tuskcasino.com. No problem I am talking to lawyers now and won’t leave this matter easily and include my demand letter casinoguru as well for breaching responsible gaming violations support.
Здрасти,
Смятам, че няма причина за нова дискусия, опитахме се да ви помогнем и се обърка. Надявам се, че адвокатът ще ви помогне вместо това.
Чувствайте се свободни да споделите напредъка си.
Hi there,
I believe that there is no reason for another discussion, we tried to help you and it went wrong. I hope that the lawyer will help you instead.
Feel free to share your progress.
здрасти
Cyberluck не повярва на моите имейли, защо casinoguru не може да провери правилно доказателствата ми. Има много доказателства, че не съм ги манипулирал. Това е от моята поща до техния имейл адрес и те ми отговориха. Ако видите това доказателство, тогава ми вярвате. Ако делото спечели, ще промените ли присъдата си? Искам да знам как приехте решението на регулатора и какви са доказателствата?
Hi
Cyberluck didn’t believe my mails, why can’t casinoguru didn’t check my evidences properly. There is lots of evidences I wasn’t manipulated them. It’s from my mail to their mail address and they replied to me. You see that eveidence then you believe me. If the legal case wins will you change your verdict? I want to know how did you accept regulator decision and which ground of evidence?
Здравей Антоний (Анто 🙂)
Винаги можете да поискате жалбата ви да бъде разгледана отново. Така че, ако имате още нещо, което искате да добавите, просто помолете екипа за жалби да отвори жалбата. Не мога да говоря от тяхно име. Не се занимавам с рекламации.
Както и да е, регулаторът е официален орган тук, ние служим само като посредник, няма да ви помогне, ако се противопоставим на решението на регулатора, защото казиното може да каже, че регулаторът е решил. Честно казано, според общия брой жалби, които сте подали чрез вашите акаунти и факта, че много от тях затваряме като неоснователни, смятам, че няма да разберете нашата гледна точка.
Съжалявам, но може би е време да спра да играя.
Hello Antony (Anto 🙂)
You can always ask for your complaint to be reopened. So if you have anything else you'd like to add, just ask the complaint team to open the complaint. I can't speak on their behalf. I do not deal with complaints.
Anyway, the regulator is an official authority here, we only serve as a mediator, it would not help you if we oppose the regulator's decision, because the casino can say that the regulator has decided. To be honest, according to the total amount of complaints you have submitted via both your accounts and the fact that lots of these we close as unjustified, I feel that you would not understand our point of view.
I'm sorry, but maybe it's time to stop playing.
здрасти
Подадох жалбата си в Tuskcasino за повторно отваряне много пъти, без отговор от Николас. Дори аз дадох много доказателства, но досега нямам отговор. Това е причината да обсъждам тук. Ако регулаторът реши грешното решение, casinoguru подкрепя правилата и условията факт или подкрепя регулатора?
Hi
i have submitted my Tuskcasino complaint to be reopened many times no reply from nikolas. Even I have given lots of evidences no reply so far. That’s the reason I am discussing here. If the regulator decided the wrong decision casinoguru support the terms and conditions fact or support the regulator?
Съвсем сигурен съм, че всеки път, когато играч поиска повторно отваряне на случая и предоставяне на допълнителна информация, така че позволете ми да ви попитам, можете ли да предоставите нещо ново въз основа на това отхвърляне? „Играчът очевидно не е предоставил подкрепящите доказателства , които да доказват правотата му, следователно не можем да накажем казиното по никакъв начин за това."
Както вече споменах, регулаторът е официалният орган тук, ние служим само като посредник, исках да кажа, че нямаме основания да се противопоставяме на официалния орган. Нямаме официален статут , който можем да използваме, за да поставим казината под „официален" натиск.
I'm quite sure that every time a player asks for reopening the case and provide additional information, so allow me to ask you, can you provide anything new based on this rejection? "The player clearly did not provide the supporting evidence which would prove him right, therefore we can't punish the casino in any way for that."
As I mentioned before the regulator is the official authority here, we only serve as a mediator, I wanted to say that we have no grounds to oppose the official authority. We have no official status we can use to put casinos under the "official" pressure.
здравей
моля, използвайте бутона "отговори", в противен случай лицето, на което сте писали, няма да бъде уведомено. 🙂
Можете ли да предоставите някакви подкрепящи доказателства, както Николас поиска, моля? Мисля, че това би била най-добрата причина за повторното отваряне.
Hi,
please use the "reply" button, otherwise the person you wrote to will not be notified. 🙂
Can you provide any sort of supporting evidence as Nikolas requested, please? I think that this would be the best reason for the reopening.
здрасти
Тук прикачих доказателствата. Говорил съм с поддръжката на Tuskcasino за моите проблеми с транзакциите толкова много пъти. Същият имейл, на който изпратих моята поща за закриване, тогава как мога да кажа, че не са получили моята поща за закриване. Хората със здрав разум лесно получиха това доказателство по пощата, защото киберкъсметът няма мозък, защото те са измамни регулатори, винаги се нуждаят от пари, никога не помагат на играчите. Изпратих всички нови доказателства на nikolas emai. Изпратих го преди седмица, но той все още не е отговорил. Моля, прочетете тези доказателства и тук. Давам ви някои предложения да си отворите акаунт и да изпратите имейл за закриване на info@tuskcasino.com, след което, ако получите имейл с потвърждение, приемам. Но когато изпратих, не получих имейла с потвърждение, но акаунтът ми беше затворен и след това го отворих отново. Но Tuskcasino каза на регулатора, че искането за самоизключване на играч не е валидирано поради липса на имейл за потвърждение. Вижте как лъжат, но casinoguru не провери това, все още се придържа към решението на регулатора. Дори регулаторът да направи грешка, можете да проверите случая наистина според условията.
Hi
Here I attached the evidence. I have talked with Tuskcasino support about my transactions problems so many times. The same email I sent my closure mail then how could I say they weren’t received my closure mail. Common sense people easily got this mail evidence because cyberluck doesn’t have a brain because they are rogue regulator need money all the times never help players.i sent all the new eveidence to nikolas emai. I sent it week ago still he hasn’t reply yet. Please read those eveidence here as well. I am giving you some suggestions you open an account and sent a closure mail to info@tuskcasino.com then if you receive acknowledgment mail I accept. But when I sent I haven’t received the acknowledgment mail but they were closed my account and then I reopened. But Tuskcasino said to the regulator player self exclusion request wasn’t validated because of no acknowledgment mail. See how they are lying but casinoguru didn’t check this still stick with regulator decision. Even regulator make mistake you can check the case genuinely according to the terms.
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.