Много оценявам вниманието ви към този въпрос. Във всеки случай оплакването ми не е пряко свързано с лицензионните разпоредби и политики, а по-скоро с времето за чакане и вниманието на услугата за поддръжка. Както казах, това са 9 месеца чакане на отговор. Във всеки случай благодаря.
I very much appreciate your attention to this matter. In any case, my complaint is not directly related to licensing regulations and policies, but rather to the waiting time and attention of the support service. It is, as I said, 9 months of waiting for a response. In any case, thank you.
Les agradezco mucho su atención en este asunto. En cualquier caso, mi reclamación no está relacionada directamente con las regulaciones y políticas de licencias, sino con el tiempo de espera y la atención del servicio de support. Son, como decía, 9 meses de espera para una respuesta. En cualquier caso, gracias.
9 месеца биха били твърде много за мен и вероятно дори няма да чакам отговор, защото е като да чакам Годо. Ако разбирам правилно, не сте се свързали с Antillephone? Възможно е и там да не успеете, но вероятно бих опитал всички възможности.
Както и да е, съжалявам да науча за проблема ви, но не можем да отложим времето за изчакване, но ако нещо се промени, не се колебайте да го кажете.
Ще ти стискам палци. 🤞
9 months would be too long for me, and I probably wouldn't even wait for an answer, because it's like waiting for Godot. If I understand correctly you did not contact Antillephone ? It is possible that you might not be successful there either, but I would probably try all the possibilities.
Anyway, I'm sorry to hear about your problem, but we can't postpone the waiting time, but if something moves forward, don't hesitate to say so.
I'll keep my fingers crossed for you. 🤞
Не съм получавал отговор от Antillephone NV от години. Жалко, но аз съм виновен, че играя на този тип платформи. Единствената ми надежда е някой от Царите да се свърже с мен. За съжаление нямам финансовия капацитет да се занимавам законно с този тип компании. Благодаря на всички за вниманието.
I have not received any response from Antillephone NV in years. It's a shame, but it's my fault for playing on these types of platforms. My only hope is that someone from Tsars will contact me. Unfortunately, I do not have the financial capacity to legally deal with these types of companies. Thank you all for your attention.
De Antillephone NV no he recibido ninguna respuesta en años. Es una pena, pero la culpa es mía por jugar en este tipo de plataformas. Mi única esperanza es que alguien de Tsars se ponga en contacto conmigo. Por desgracia, no tengo la capacidad financiera para hacer frente legalmente a este tipo de empresas. Gracias a todos por vuestra atención.
Е, според информация от други играчи от други случаи този лиценз не е много отговор и не сте единственият, който не го е получил. Така че, освен ако казиното не се премести от само себе си, вероятно няма да стигнете много далеч. И тъй като това продължава вече 9 месеца, сигурно щях да се примиря.
Въпреки че много съжалявам, не мисля, че можете да направите нещо повече по въпроса и важното е да се поучите от тази ситуация и да не играете в този вид казина, както казахте.
Well, according to information from other players from other cases this license is not much of an answer and you are not the only one who didn't get it. So unless the casino moves on its own, you probably won't get very far. And since it's been going on for 9 months, I'd probably be resigned to it.
Although I am very sorry, I don't think you can do anything more about it and the important thing is to learn from this situation and not to play in this kind of casinos like you said.
Отдавна продължих тегленето си.
Играя в tsars последните години и сега, когато имам най-добрата си победа днес, изминаха 24 часа и нищо не се плаща ...
Netteller не работи и когато правя сметката си в банката, в този момент чакат 6000 евро и нищо.
И екипът за поддръжка ми казва само да чакам...
В моя акаунт играч имам още 9170,71€
В правилата и условията на това казино времето за обработка на теглене е 0-24 часа.
Аз съм лоялен играч, но не се интересувам от казино....
Long time for i have my withdraw proceed .
I play in tsars last years and now when i have my best win today 24 hours have passed and nothing payment is made ...
Netteller not work and when i make for my account bank i have this moment 6000 euros waiting and nothing.
And the support team only tell me for i wait...
In my account player i have more 9170,71€
This casino have in the terms and conditions the time for processing a withdraw is 0-24 hours .
Im a loyalty player but for casino is not interested ....
Мога ли да попитам дали вашият акаунт е напълно верифициран там? Някога успешно ли сте теглили пари от това казино?
Също така знайте, че не е необходимо да пишете на английски, тъй като на нашия уебсайт имаме внедрен автоматичен преводач. Така че не се колебайте да пишете на вашия език, разбира се. Това със сигурност ще ни помогне да се разберем по-добре.👌
May I ask if your account is fully verified there? Have you ever successfully withdrawn any money before from this casino?
Also know that it is not necessary to write in English as we have an auto-translator implemented on our website. So feel free to write in your language, of course. It will surely help us better understand each other.👌
здравей
да Аз съм клиент на това казино от две години и винаги получавам всичко, но когато има голяма печалба, винаги има забавяне и това ме дразни. Този път дори няма да обработят заявките ми за теглене.
Заявката ми беше направена преди почти 48 часа и все още не е обработена.
Според тях имат технически проблем и финансовият екип се опитва да го реши. Наистина не им вярвам.
В момента имам 4 чакащи тегления на стойност €9100 и имам още €7457,24 в сметката на играча и нямам плащане.
Казино, което плаща моментално, завчера ми платиха и сега нищо .... 48 часа не са достатъчни за решаване на технически проблеми? Няма ли ръчно плащане?
Аз съм ежедневен играч в това казино и правя депозити там всеки ден. Заслужавам повече уважение.
Всички KYC бяха направени и акаунтът ми беше потвърден.
Мисля веднага да пусна жалба срещу казиното.
можем да видим в правилата и условията на казиното, че времето за обработка е 0-24 часа
Hello.
Yes. I've been a customer of this casino for two years and I always get everything but when there's a big win there's always a delay and that annoys me. This time they won't even process my withdrawal requests.
My request was made almost 48 hours ago and it still hasn't been processed.
According to them, they have a technical problem and the finance team is trying to solve it. I really don't believe them.
I currently have 4 pending withdrawals amounting to €9100 and I have another €7457.24 in the player's account and no payment.
A casino that pays instantly, the day before yesterday I was paid and now nothing .... 48 hours is not enough to solve technical problems? Is there no manual payment?
I'm a daily player at this casino and I make deposits there every day. I deserve more respect.
All the KYC has been done and my account has been verified.
I'm thinking of immediately opening a complaint against the casino.
we can see in the casino's terms and conditions the processing time is 0-24 hours
Ola.
sim. Eu sou cliente deste casino ha dois anos e recebo sempre tudo mas quando existe uma grande vitoria existe sempre atraso e isso chateia me. Desta vez nem me processam os pedidos de levantamento.
O meu pedido efetuado foi ha quase 48 horas e ainda nao se encontra processado.
Segundo eles estao com um problema tecnico e a equipa financeira esta a tentar resolver. Eu nao acredito sinceramente.
estou neste momento com 4 levantamentos pendentes no valor de 9100€ e tenho mais 7457.24€ na conta do jogador e nada de pagamento.
Um casino que paga instantaneamente , ainda anteontem me pagaram e agora nada .... 48 horas nao da para resolver problemas tecnicos? Nao existe pagamento manual?
Sou um jogador diario no casino e faco todos os dias depositos nesse casino .Merecia mais respeito.
Todo o KYC foi efetuado e tenho a conta toda verificada sim.
Estou a pensar abrir de imediato uma reclamacao contra o casino .
podemos ver nos termos e condicoes do casino o tempo de processamento è de 0-24 horas
Съжалявам, че трябва да преживеете това забавяне.
От друга страна, технически грешки се случват от време на време и понякога вероятно е по-сложно да се отстранят.🤷♀️
Основното нещо, което трябва да направите от сайта на казиното, е да информирате своите играчи за това, какво са направили. Така че, опитайте се да бъдете малко търпеливи и да се надяваме, че скоро ще получите парите си.
Поне знаете, че обикновено плащат и няма от какво да се притеснявате. нали
Дори ако подадете жалба сега, нашият екип няма да може да се намеси веднага, тъй като даваме на казината 14 пълни дни, за да разрешат проблемите и да продължат с плащанията. Но зависи изцяло от вас, разбира се, как ще действате.
Просто ни информирайте за всичко, свързано с това, и се надяваме скоро да дойдете с добрите новини.🤞
I am sorry that you have to experience this delay.
On the other hand, technical errors do happen from time to time, and sometimes it is probably more complicated to sort them out.🤷♀️
The main thing to do from the casino site is to inform their players about it, what they did. So, try to be a bit patient, and hopefully you will get your money soon.
At least you know that usually they pay, and there is nothing to worry about. Right?
Even if you open a complaint now, our team won't be able to intervene right away, as we give casinos 14 full days to sort out the issues and proceed with the payments. But it is totally up to you, of course, how you're going to act.
Just please keep us informed about anything related to this, and hopefully you'll come with the good news soon.🤞
Благодаря ви за бързия отговор.
Засега всичко си остава същото.
Няма обработка на плащанията.
Използването на казино трябва да е за забавление, а не играчът да се разстройва от тегленията си.
Thank you for your prompt reply.
Everything remains the same for now.
No payment processing.
The use of a casino should be for fun, not for a player to be upset about his withdrawals.
Obrigado pela sua pronta reposta .
Para já mantém se tudo igual .
Nada de processamentos de pagamentos .
O uso de um casino deveria ser para divertimento não para um jogador andar chateado por causa dos seus saques
Напълно ви съчувствам и се надявам жалбата да не се наложи в крайна сметка. Както някои други, потвърдени по-рано, парите идват в крайна сметка, въпреки че това не е добро потребителско изживяване, така че ще го оценим, ако останете във връзка с нас. Предпочитам да съм сигурен, че ще получиш парите.
I fully empathize with you and hope the complaint won't be necessary in the end. Like some others confirmed earlier, the money comes eventually, though it is not a good user experience, so we will appreciate it if you stay in touch with us. I prefer to be sure you get the money.
Днес вече получих 4100€.
В момента имам 7000 евро в очакване на плащане.
Царското казино е сигурно, но като образцово казино не би трябвало да има проблеми като този.
Today I have already received 4100€.
I currently have €7000 pending payment.
The tsars casino is secure, but as an exemplary casino there should be no problems like this.
Hoje já recebi 4100€.
Estou neste momento com 7000€ pendentes a aguardar pagamento .
O casino tsars ė de segurança no entanto como um casino exemplar não deveriam ocorrer problemas destes.
Разбирам тезата ти със сигурност. Сега само се надявайте, че оставащото салдо ще пристигне скоро. Стискам палци.🤞
Надяваме се обаче, че ще успеят да поправят всичко това в близко бъдеще. Така играчите ще могат да получават плащания без забавяне.
I get your point for sure. Now just hope that the remaining balance will arrive soon. Keeping my fingers crossed.🤞
Hopefully they will be able to fix all this in the near future, though. So players will be able to get paid with no delays.
В момента чакам още 7000 евро плащания.
Въпросът никога не е бил липсата на доверие в казиното, а закъсненията.
Не е добре за всеки играч, особено за ежедневните играчи, да чака толкова дълго за тегления.
Хазартът трябва да бъде удоволствие, а не тревога
I'm currently waiting for another 7000 euros in payments.
The point was never a lack of trust in the casino, but the delays.
It's not good for any player, especially daily players, to be waiting so long for withdrawals.
Gambling should be a pleasure, not a worry
Neste momento estou a aguardar mais 7000 euros em pagamentos .
Nunca aqui o ponto foi falta de confiança no casino mas sim os atrasos .
Não ė bom para nenhum jogador ainda por cima tratando se de jogadores diários estar tanto tempo há espera por levantamentos.
O jogo deveria ser prazer , não uma preocupação
Разбира се.
Очакваме да ни донесете актуализациите.
Sure thing.
Waiting for you to bring us the updates.
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.