НачалоФорумКазинаTsars Casino - обща дискусия

Tsars Casino - обща дискусия (страница 3)

 от Anonymized713
|
8 111 преглеждания 63 отговора |
|
12 3 4

Много оценявам вниманието ви към този въпрос. Във всеки случай оплакването ми не е пряко свързано с лицензионните разпоредби и политики, а по-скоро с времето за чакане и вниманието на услугата за поддръжка. Както казах, това са 9 месеца чакане на отговор. Във всеки случай благодаря.

Автоматичен превод:

9 месеца биха били твърде много за мен и вероятно дори няма да чакам отговор, защото е като да чакам Годо. Ако разбирам правилно, не сте се свързали с Antillephone? Възможно е и там да не успеете, но вероятно бих опитал всички възможности.

Както и да е, съжалявам да науча за проблема ви, но не можем да отложим времето за изчакване, но ако нещо се промени, не се колебайте да го кажете.

Ще ти стискам палци. 🤞

Автоматичен превод:
Jaro

Не съм получавал отговор от Antillephone NV от години. Жалко, но аз съм виновен, че играя на този тип платформи. Единствената ми надежда е някой от Царите да се свърже с мен. За съжаление нямам финансовия капацитет да се занимавам законно с този тип компании. Благодаря на всички за вниманието.

Автоматичен превод:
Felmelvil

Е, според информация от други играчи от други случаи този лиценз не е много отговор и не сте единственият, който не го е получил. Така че, освен ако казиното не се премести от само себе си, вероятно няма да стигнете много далеч. И тъй като това продължава вече 9 месеца, сигурно щях да се примиря.

Въпреки че много съжалявам, не мисля, че можете да направите нещо повече по въпроса и важното е да се поучите от тази ситуация и да не играете в този вид казина, както казахте.

Автоматичен превод:

Отдавна продължих тегленето си.


Играя в tsars последните години и сега, когато имам най-добрата си победа днес, изминаха 24 часа и нищо не се плаща ...

Netteller не работи и когато правя сметката си в банката, в този момент чакат 6000 евро и нищо.

И екипът за поддръжка ми казва само да чакам...

В моя акаунт играч имам още 9170,71€


В правилата и условията на това казино времето за обработка на теглене е 0-24 часа.


Аз съм лоялен играч, но не се интересувам от казино.... file

Edited
Автоматичен превод:
redtugaPT

Мога ли да попитам дали вашият акаунт е напълно верифициран там? Някога успешно ли сте теглили пари от това казино?

Също така знайте, че не е необходимо да пишете на английски, тъй като на нашия уебсайт имаме внедрен автоматичен преводач. Така че не се колебайте да пишете на вашия език, разбира се. Това със сигурност ще ни помогне да се разберем по-добре.👌


Автоматичен превод:
Romi

здравей

да Аз съм клиент на това казино от две години и винаги получавам всичко, но когато има голяма печалба, винаги има забавяне и това ме дразни. Този път дори няма да обработят заявките ми за теглене.


Заявката ми беше направена преди почти 48 часа и все още не е обработена.

Според тях имат технически проблем и финансовият екип се опитва да го реши. Наистина не им вярвам.


В момента имам 4 чакащи тегления на стойност €9100 и имам още €7457,24 в сметката на играча и нямам плащане.


Казино, което плаща моментално, завчера ми платиха и сега нищо .... 48 часа не са достатъчни за решаване на технически проблеми? Няма ли ръчно плащане?

Аз съм ежедневен играч в това казино и правя депозити там всеки ден. Заслужавам повече уважение.

Всички KYC бяха направени и акаунтът ми беше потвърден.


Мисля веднага да пусна жалба срещу казиното.


file


можем да видим в правилата и условията на казиното, че времето за обработка е 0-24 часа


file

Edited
Автоматичен превод:

Минава време и нищо. Мисля да отворя незабавна жалба, тъй като срокът за обработка вече е изтекъл и няма решение .


file

Автоматичен превод:
redtugaPT

Съжалявам, че трябва да преживеете това забавяне.

От друга страна, технически грешки се случват от време на време и понякога вероятно е по-сложно да се отстранят.🤷‍♀️

Основното нещо, което трябва да направите от сайта на казиното, е да информирате своите играчи за това, какво са направили. Така че, опитайте се да бъдете малко търпеливи и да се надяваме, че скоро ще получите парите си.

Поне знаете, че обикновено плащат и няма от какво да се притеснявате. нали

Дори ако подадете жалба сега, нашият екип няма да може да се намеси веднага, тъй като даваме на казината 14 пълни дни, за да разрешат проблемите и да продължат с плащанията. Но зависи изцяло от вас, разбира се, как ще действате.

Просто ни информирайте за всичко, свързано с това, и се надяваме скоро да дойдете с добрите новини.🤞

Автоматичен превод:

Благодаря ви за бързия отговор.

Засега всичко си остава същото.

Няма обработка на плащанията.

Използването на казино трябва да е за забавление, а не играчът да се разстройва от тегленията си.

Автоматичен превод:
redtugaPT

Напълно ви съчувствам и се надявам жалбата да не се наложи в крайна сметка. Както някои други, потвърдени по-рано, парите идват в крайна сметка, въпреки че това не е добро потребителско изживяване, така че ще го оценим, ако останете във връзка с нас. Предпочитам да съм сигурен, че ще получиш парите.

Автоматичен превод:
Radka

Днес вече получих 4100€.


В момента имам 7000 евро в очакване на плащане.


Царското казино е сигурно, но като образцово казино не би трябвало да има проблеми като този.


Автоматичен превод:
redtugaPT

Разбирам тезата ти със сигурност. Сега само се надявайте, че оставащото салдо ще пристигне скоро. Стискам палци.🤞

Надяваме се обаче, че ще успеят да поправят всичко това в близко бъдеще. Така играчите ще могат да получават плащания без забавяне.

Автоматичен превод:

В момента чакам още 7000 евро плащания.

Въпросът никога не е бил липсата на доверие в казиното, а закъсненията.

Не е добре за всеки играч, особено за ежедневните играчи, да чака толкова дълго за тегления.

Хазартът трябва да бъде удоволствие, а не тревога

Автоматичен превод:
redtugaPT

Разбира се.

Очакваме да ни донесете актуализациите.

Автоматичен превод:
Romi

По онова време в крайна сметка получих почти всичко, защото загубих част от него. Те правят това, за да играем, докато чакаме и губим...


И сега пак съм в същата ситуация...


Още една победа от 9000€ и филмът започва отначало...


Когато е малка сума, веднага я обработват, направих иск за 4000 € и два работни дни по-късно те са на път и нищо...


Циркът ще започне отново...

Автоматичен превод:
redtugaPT

Добре, и тъй като знаете как става, не си играйте с парите и не оставяйте нещата така. Ако казиното не плати парите, ние ще се опитаме да ви помогнем. Досега чакахте няколко дни и беше уикенд, когато парите не бяха обработени, така че съм сигурен, че в крайна сметка ще се справите.

Тъй като си получил парите преди, предполагам, че и сега ще е наред. Просто не харчете парите.

Автоматичен превод:
Jaro

Получих 🙏, но този път не играх. Чаках да го получа.



Автоматичен превод:
redtugaPT

Справихте се много добре и накрая получихте парите, така че ви поздравявам.

И аз се радвам, че го разбрахте и всичко се оправи.

Мислите ли, че ще продължите да играете тук?🙂

Автоматичен превод:

Отивам, но винаги с ограничения. Въпреки че харесвам високите лимити, няма да мога да рискувам високи суми поради тези ситуации.

Това ме натъжава

Автоматичен превод:
redtugaPT

Разбира се, аз лично не бих играл с много пари, ако вече играех. Понякога не си струва да губите много пари за нищо, така че определено е най-добре да играете умно.

Така че, приятен ден и се пазете.🙂

Автоматичен превод:
12 3 4

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини