Много оценявам вниманието ви към този въпрос. Във всеки случай оплакването ми не е пряко свързано с лицензионните разпоредби и политики, а по-скоро с времето за чакане и вниманието на услугата за поддръжка. Както казах, това са 9 месеца чакане на отговор. Във всеки случай благодаря.
I very much appreciate your attention to this matter. In any case, my complaint is not directly related to licensing regulations and policies, but rather to the waiting time and attention of the support service. It is, as I said, 9 months of waiting for a response. In any case, thank you.
Les agradezco mucho su atención en este asunto. En cualquier caso, mi reclamación no está relacionada directamente con las regulaciones y políticas de licencias, sino con el tiempo de espera y la atención del servicio de support. Son, como decía, 9 meses de espera para una respuesta. En cualquier caso, gracias.
9 месеца биха били твърде много за мен и вероятно дори няма да чакам отговор, защото е като да чакам Годо. Ако разбирам правилно, не сте се свързали с Antillephone? Възможно е и там да не успеете, но вероятно бих опитал всички възможности.
Както и да е, съжалявам да науча за проблема ви, но не можем да отложим времето за изчакване, но ако нещо се промени, не се колебайте да го кажете.
Ще ти стискам палци. 🤞
9 months would be too long for me, and I probably wouldn't even wait for an answer, because it's like waiting for Godot. If I understand correctly you did not contact Antillephone ? It is possible that you might not be successful there either, but I would probably try all the possibilities.
Anyway, I'm sorry to hear about your problem, but we can't postpone the waiting time, but if something moves forward, don't hesitate to say so.
I'll keep my fingers crossed for you. 🤞
Не съм получавал отговор от Antillephone NV от години. Жалко, но аз съм виновен, че играя на този тип платформи. Единствената ми надежда е някой от Царите да се свърже с мен. За съжаление нямам финансовия капацитет да се занимавам законно с този тип компании. Благодаря на всички за вниманието.
I have not received any response from Antillephone NV in years. It's a shame, but it's my fault for playing on these types of platforms. My only hope is that someone from Tsars will contact me. Unfortunately, I do not have the financial capacity to legally deal with these types of companies. Thank you all for your attention.
De Antillephone NV no he recibido ninguna respuesta en años. Es una pena, pero la culpa es mía por jugar en este tipo de plataformas. Mi única esperanza es que alguien de Tsars se ponga en contacto conmigo. Por desgracia, no tengo la capacidad financiera para hacer frente legalmente a este tipo de empresas. Gracias a todos por vuestra atención.
Е, според информация от други играчи от други случаи този лиценз не е много отговор и не сте единственият, който не го е получил. Така че, освен ако казиното не се премести от само себе си, вероятно няма да стигнете много далеч. И тъй като това продължава вече 9 месеца, сигурно щях да се примиря.
Въпреки че много съжалявам, не мисля, че можете да направите нещо повече по въпроса и важното е да се поучите от тази ситуация и да не играете в този вид казина, както казахте.
Well, according to information from other players from other cases this license is not much of an answer and you are not the only one who didn't get it. So unless the casino moves on its own, you probably won't get very far. And since it's been going on for 9 months, I'd probably be resigned to it.
Although I am very sorry, I don't think you can do anything more about it and the important thing is to learn from this situation and not to play in this kind of casinos like you said.
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.