ФорумКазинаTsars Casino - обща дискусия

Tsars Casino - обща дискусия (страница 2)

преди 10 месеца от koVVal92
|
4621 преглеждания 53 отговора |
|
1 2 3
Добавете пост
преди 8 месеца

Чаках от 3/12/2023 до 16/12/2023, за да изтегля парите си, но не можах. Свързах се с техния доставчик на лиценз antillephone и казиното спомена, че не съм направил правилния процес за теглене. Споменаха също, че не съм въвел IBAN, но се опитвах да тегля към моята mastercard, защо да въвеждам IBAN?! В целия процес на опит за теглене не видях място, където да поставя IBAN. Ето защо искам видео, което да покаже на antiellephone, че не се изисква IBAN и те нарочно игнорираха моите тегления в продължение на 2 седмици. Ако получа този видеоклип, доставчикът на лиценз може да ми върне парите

Казиното завинаги затвори акаунта ми, така че не мога да направя видеото, заснето сам.

Автоматичен превод:
преди 8 месеца

Е, мисля, че ако сте загубили парите си и сега ще се опитате да докажете истината, ще бъде трудно. Особено с този лиценз. Когато не видяхте никакъв IBAN там, комуникирахте ли с казиното за какво говорят? Винаги трябва да имате търпение и да питате дали има някакви проблеми и разбира се някаква алтернатива, ако не можете да теглите с картата си.

Освен това, когато подадете жалба, най-добре е да не правите нищо с парите, защото ако се окаже така, няма как да помогнете. 😕

Автоматичен превод:
преди 6 месеца

Най-лошото казино, което някога съм играл. Всичко е наред, докато не спечелите нещо и не се стигне до тегления. Те имат 99 извинения да продължат да губят времето ви и да не плащат. „Плащането е извършено, изчакайте 3 дни" „Ами сега, грешка в доставчика на плащане, ние ще се свържем с тях" Свързване за X дни. Чакам 5 тегления още 10 дни и пак същата история. Те са измама, мениджърът по поддръжката е трагичен

Автоматичен превод:
преди 6 месеца

Някой знае ли как да ги съдя законно или по съдебен път? Те ме измамиха с 3000 долара и като палестинец тази сума напълно промени живота ми.

вече се свързах с техния лиценз antiellephone , най-лошият лиценз в историята, и те отговориха само веднъж и взеха страната на казиното и затвориха случая без никакво обяснение

Автоматичен превод:
преди 6 месеца

Къде да се свържете с техния лиценз?

Автоматичен превод:
7ensteps
преди 6 месеца

° С omplaints@gaminglicenses.com

Автоматичен превод:
преди 6 месеца

Най-лошото казино, което някога съм играл. Всичко е наред, докато не спечелите нещо и не се стигне до тегления. Те имат 99 извинения да продължат да губят времето ви и да не плащат. „Плащането е извършено, изчакайте 3 дни" „Ами сега, грешка в доставчика на плащане, ние ще се свържем с тях" Свързване за X дни. Чакам 5 тегления още 10 дни и пак същата история. Те са измама, мениджърът по поддръжката е трагичен

Автоматичен превод:
преди 6 месеца

Здравейте, виждам, че сте чакали тегленията от известно време. Забелязах също, че успяхте да подадете жалба и Вероника ви каза в нея, че даваме на казината 14 дни, за да решат всичко, от което се нуждаят. Ако това не се случи и нямате парите, тогава нашият екип ще се намеси и ще се свърже с казиното.

Съжалявам обаче, ако продължавате да получавате друга причина защо все още нямате пари, защото определено не е хубаво и не трябва да бъде така. Верифицирахте ли вече акаунта си тук или казиното не се нуждаеше от документи от вас?

Редактиран от автора преди 6 месеца
Автоматичен превод:
преди 6 месеца

Някой знае ли как да ги съдя законно или по съдебен път? Те ме измамиха с 3000 долара и като палестинец тази сума напълно промени живота ми.

вече се свързах с техния лиценз antiellephone , най-лошият лиценз в историята, и те отговориха само веднъж и взеха страната на казиното и затвориха случая без никакво обяснение

Автоматичен превод:
преди 6 месеца

Здравейте, според това, което видях, вие сте решили да загубите парите в казиното, така че не знам как трябва да ви помогнат, когато сте го направили. Съжалявам, разбира се, но е трудно да се оправят нещата в такива случаи.

Въпреки това, когато се свързахте с лицензиращия орган, какъв отговор получихте?

Автоматичен превод:
Jaro
преди 6 месеца

Чаках 2 седмици и те продължаваха да казват „нищо лошо и тегленето трябва да е наред"! В този момент знаех, че те не са надежда да получа печалбите си, затова ги заложих и загубих.

лицензът поиска доказателства и аз ги изпратих на януари 2024 г. Минаха 4 месеца и лицензът така и не отговори

Автоматичен превод:
Jaro
преди 6 месеца

Това, което поискаха напоследък след дни на опити за теглене, е банково извлечение, за да докаже, че не съм получил парите. Дадох им и сега те казаха, че се свързват с техния доставчик на плащания, за да разберат какво се е объркало от тяхна страна. Постоянно ме карат да изчакам. Не се изискват други документи, акаунтът ми е верифициран преди около месец.

Когато губех и получавах дребни печалби, тегленето изглеждаше добре.

След няколко печеливши сесии започнаха проблеми.

Автоматичен превод:
преди 6 месеца

Чаках 2 седмици и те продължаваха да казват „нищо лошо и тегленето трябва да е наред"! В този момент знаех, че те не са надежда да получа печалбите си, затова ги заложих и загубих.

лицензът поиска доказателства и аз ги изпратих на януари 2024 г. Минаха 4 месеца и лицензът така и не отговори

Автоматичен превод:
преди 6 месеца

О, да, така че си помислих, че властите са ти дали някакъв нормален отговор и са затворили случая.

Относно факта, че чакахте 2 седмици, знам, че не е никак лесно и всеки играч би искал да има парите в сметката си възможно най-скоро. Ако се случат такива неща, имате възможност да подадете жалба до нас, както направихте, и да изчакате, докато екипът направи всичко възможно.

Съжалявам как свърши.

Автоматичен превод:
преди 6 месеца

Това, което поискаха напоследък след дни на опити за теглене, е банково извлечение, за да докаже, че не съм получил парите. Дадох им и сега те казаха, че се свързват с техния доставчик на плащания, за да разберат какво се е объркало от тяхна страна. Постоянно ме карат да изчакам. Не се изискват други документи, акаунтът ми е верифициран преди около месец.

Когато губех и получавах дребни печалби, тегленето изглеждаше добре.

След няколко печеливши сесии започнаха проблеми.

Автоматичен превод:
преди 6 месеца

Да, чувствам, че някои казина са склонни към подобни неща и много съжалявам за това. Но нека не изпреварваме и фактът, че ще го разследват, е добра новина.

За съжаление, освен да чакаме, сега не можем да направим нищо повече, така че се надяваме скоро да отмине и да ви кажат къде е проблема.

Ще продължа да чакам следващия ви доклад, надявам се положителен.

Автоматичен превод:
преди 6 месеца

Да, засега получавам само същите отговори 😕 file

Редактиран от автора преди 6 месеца
Автоматичен превод:
7ensteps
преди 6 месеца

Е, може да отнеме известно време и докато казиното получи отговор от доставчика, няма какво да ви каже. Явно ще трябва да имаме търпение и да се надяваме да стане възможно най-скоро.

Автоматичен превод:
7ensteps
преди 6 месеца

След като играх в над 50 онлайн казина и страдах дълги години с процеса на проверка (екипът на казино гуру знае колко оплаквания съм подал срещу казина), намерих казино, което не изисква никакъв вид проверка. Просто печелите и теглите веднага. Освен това получавате 100 безплатни завъртания без депозит и 100% бонус за първия си депозит.

Просто се регистрирайте и ми разкажете за вашия опит. Ще ми благодариш по-късно.

връзка: Vavada Casino


Редактиран от Romi преди 6 месеца
Причина: Добавена е CG връзка.
Автоматичен превод:
преди 4 месеца

Много добро за всички. Чаках решението на иск срещу Tsars casino почти 9 месеца. Подадох цялата необходима документация, изпратих десетки имейли, но онлайн чатът на уебсайта на Tsars само ми казва отново и отново, че съжаляват за чакането и че ще говорят с отдела за управление, за да ускорят процес, който, разбира се, не се случва. Опитах се да информирам портали като Askgamblers за тази ситуация, но те отказаха да ми помогнат, вярвайки, че скоро ще получа отговор. Както казах 9 месеца и никой не се свързва с мен. filefilefile

Автоматичен превод:
Felmelvil
преди 4 месеца

Извинете, че питам, но какво твърдение имате предвид?

Все още ли е същият проблем като в жалбата 👈 Обзалагам се, че не успяхме да помогнем.

Получихте ли отговор от Antillephone в подкрепа на вашето твърдение? Според мен това е най-важният аспект на иска.


Автоматичен превод:
Radka
преди 4 месеца

Всъщност това е същият проблем, за който помолих за помощ. Работата с Antillephone NV е, че никога, за повече от две години, откакто се опитвам да се оплача от този вид дейност, не получих отговор от тях (и от това, което прочетох в този форум, не съм единственият на кого се е случвало това). Независимо от жалбата ми, фактът, че ме карат да чакам 9 месеца за отговор, е напълно неприемлив. И най-лошото от всичко е безпомощността на потребителите, които не намират отговори от нито един от регулаторните органи на игрите в Кюрасао. Просто искам да се свържа с Tsar и да ги накарам да се ангажират да ми дадат отговор.

Автоматичен превод:
Felmelvil
преди 4 месеца

Надявам се, че ще можете да получите отговорите, които търсите. За съжаление не можем да помогнем повече, когато става въпрос за случаи, свързани с лицензионни разпоредби и политики.

Автоматичен превод:
преди 4 месеца

Много оценявам вниманието ви към този въпрос. Във всеки случай оплакването ми не е пряко свързано с лицензионните разпоредби и политики, а по-скоро с времето за чакане и вниманието на услугата за поддръжка. Както казах, това са 9 месеца чакане на отговор. Във всеки случай благодаря.

Автоматичен превод:
Felmelvil
преди 4 месеца

Съжалявам, че ви казвам това, но tsars casino е най-голямата измама в историята, притежаваща най-лошия лиценз някога. Те задържаха печалбите ми от 3000$ повече от месец, казвайки, че не могат да намерят подходяща опция за теглене за моята страна. Свързах се с askgamblers и casinoguru, но те отказаха да ми помогнат, тъй като бях разочарован след месец и загубих парите. Свързах се и с antiellphone, но те никога не помогнаха. Мисля, че трябва да предприемем съдебни действия срещу тях

Автоматичен превод:
1 2 3

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини