преди 11 месеца
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с Tsars Casino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
Смятам, че много действия, които се извършват в акаунта ми след последната сесия, са тотална манипулация. Не играйте в това манипулирано казино, където определено няма справедливи алгоритми, особено RTP.
Стой настрана. Тотална шега. (:
I consider a lot of actions taking place on my account after the last session to be total manipulation. Don't play in this manipulated casino, where there are definitely no fair algorithms, especially RTP.
Stay away. Total Joke. (:
Здравейте, можете ли да кажете малко повече и какво се случва във вашия акаунт, което смятате за манипулация? Мисля, че знаете, че ако имате подозрения, можете да подадете жалба при нас.
Бихте ли обяснили тогава? Или става въпрос само за RTP?
Hello, can you say a little more and what is happening on your account that you consider manipulation ? I think you know that if you have any suspicions you can file a complaint with us.
Could you explain then ? Or is it just about RTP ?
Избягвайте това казино. Те имат стотици опции за теглене, но 0 опции за теглене. Чаках цял месец да намерят подходящи опции за теглене, но до ден днешен не могат да намерят НИКАКВА. Имах 3000$ в сметката си, загубих надежда, че някога ще ги изтегля и ги загубих за по-малко от половин час. Подадох жалба тук, но отказаха да я публикуват.
Avoid this casino. They have hundreds of withdrawal options, but 0 withdrawal options. I have been waiting an entire month for them to find a suitable withdrawal options, but until this day they cannot find ANY. I had 3000$ in my account, i lost hope that i will ever withdraw them, and lost them in less than half an hour. I submitted a complaint here but they refused to publish it.
Честно казано, много грешите; вашата жалба беше публикувана и адресирана.
Вижте сами тук 👈👈
„С уважение не съм съгласен с идеята, че казиното е отговорно за вашето решение да играете чрез печалбите си. Въпреки че казиното трябва да предлага метод за теглене, всички проблеми трябва да бъдат търпеливо изчаквани и разрешени, без да рискувате печалбите. Ако средствата все още са във вашия сметка, ще се радваме да помогнем. За съжаление, тъй като избрахте да заложите печалбите си, вместо да чакате търпеливо, не можем да направим нищо, за да ви помогнем сега. "
Наистина съжалявам, но не можем да спасим това, което е изгубено.
Frankly, you are quite wrong; your complaint was published and addressed.
See for yourself here 👈👈
"I respectfully disagree with the notion that the casino is accountable for your decision to play through your winnings. While the casino should offer a withdrawal method, any issues should be patiently awaited and resolved without risking the winnings. If the funds were still in your account, we would have been pleased to assist. Unfortunately, since you chose to gamble down your winnings instead of waiting patiently, there's nothing we can do to provide assistance now."
I'm truly sorry, but we can't save what has been lost.
Имам същия проблем, дадох им толкова много възможности да направят възможно оттеглянето ми, но винаги намирам извинения
I have the same problem, gave them so many options for making my withdrawal possible but always find excuses
Толкова много опити за теглене и казиното го прави невъзможно. Те дори предложиха да направя нова банкова сметка и аз го направих, дори ми помогнаха да проверя и по време на тегленето я отхвърлиха, въпреки че депозирах пари от виза, която е в тази сметка. След това те поискаха сметките ми да бъдат с латински букви, защото името беше на езика на моята страна, изпратих им официален документ с моя IBAN на латиница и въпреки това парите се върнаха в игралната ми сметка. Те просто чакат да стигнат до изкушението да харчат - да загубят сумата. Но ще чакам толкова дълго, колкото е необходимо за резултат и се надявам, че казино гуруто може да ми помогне за това.
So many attempts on making a withdrawal and the casino makes it impossible. They even suggested to make a new bank account and i did , they even helped me verify and at the time of withdrawal they rejected it even though i deposited money from a visa that is on this account. Then they asked for my accounts to be in Latin letters cause the name was in my countrys language, i sended them an official document with my IBAN in Latin characters and still the money come back to my playing account. They just wait to get to the temptation of spending - losing the amount. But i"ll wait as long as it takes for a result and i hope the casino guru can help me on that.
Здравейте, прочетох какво сте написали и съжалявам, че и вие имате проблем с тегленето. Видях, че казиното ви е дало някои съвети, като например да отворите нова банкова сметка, което изглежда като странна алтернатива, ако имат достатъчно за избор.
И така, когато го направихте, каква причина посочиха за отказа ви да се оттеглите? Питам, защото описваш, че трябваше да верифицираш документа за сметката с латински букви, което успя да направиш и пак не помогна.
Както и да е, не правете нищо с парите и нашият екип ще се опита да ви помогне, тъй като сте пуснали жалба . Надяваме се, че вашият случай може да бъде разрешен и казиното ще ви плати парите.
Hi, I read what you wrote and I'm sorry that you also have a problem with the withdrawal. I saw that the casino gave you some advice like for example to open a new bank account, which seems like a strange alternative if they have enough to choose from.
So when you did, what reason did they give for refusing your withdrawal ? I ask because you describe that you had to verify the account document in Latin letters, which you managed to do, and it still didn't help.
Anyway, don't do anything with the money and our team will try to help you since you have opened a complaint. Hopefully your case can be resolved and the casino will pay you your money.
Е, когато прикачих документа на латиница, направих ново теглене и беше отхвърлено. Когато попитах какъв е проблемът сега, не ми отговориха. Вчера ме информираха, че проблемът е решен, разбира се, поисках разписка за транзакцията... така че когато имам актуализации, ще ви уведомя.🙏
Well, when i attached the document in Latin i made a new withdrawal and it was rejected. When I asked what's the problem now they didn't give me any answer. Yesterday they informed me that the problem is solved, of course i asked for a receipt of the transaction... so when i have any updates i"ll let you know.🙏
Затова се радвам да видя, че един проблем вече е решен. Ние ще бъдем търпеливи и ще изчакаме вашето теглене да бъде обработено. Разбира се, ако има проблем, имате открита жалба.
Надявам се всичко да се нареди добре. 🙂
So it makes me happy to see that one problem is already solved. We will be patient and wait for your withdrawal to be processed. Of course, if there is a problem, you have an open complaint.
I hope everything will turn out well. 🙂
Е, всичко се получи добре. Депозитът в банковата ми сметка беше успешен. Много благодаря на екипа на guru casino и на всички, които се заинтересуваха от моя случай. Наистина го оценявам, да ви кажа честно, никога не съм мислил, че ще разреша това... наистина, много съм благодарен 🙏🙏🙏
Well, everything turned just fine. The deposit to my bank account was successful. Many thanks to the guru casino team and everyone that got interested in my case. I really appreciate it, to tell you the truth i never thought i would solve this... really, very grateful 🙏🙏🙏
Моля. Виждам, че сте го добавили и към жалбата си, за което ви поздравявам. 😊🎉
Радвам се, че си получихте парите и че всичко се получи честно. Дано има колкото се може повече такива случаи.
Както и да е, смятате ли, че ще дадете още един шанс на това казино или предпочитате да играете някъде другаде? 🤔
You're welcome. I see that you have also added it to your complaint, for which I commend you. 😊🎉
I'm pleased that you got your money and that everything turned out fairly. I wish there were as many cases like this as possible.
Anyway, do you think you will give this casino another chance or would you rather play somewhere else ? 🤔
Дадох втори шанс на казиното и двете тегления, които направих след това, бяха незабавни (извадих късмет). Работата е там, че поисках като щедра компенсация за всички неприятности, на които ми поставиха, и тъй като вината беше тяхна, очаквах нещо добро, но не получих нищо. За да бъда честен, те ми бяха дали 100€ залог веднъж в началото на този проблем, но тъй като се сблъсках с всички тези проблеми, за да не направя нещо грешно, да играя по правилата... бих очаквал нещо по-добро. Не мисля, че искам да продължа да играя в това казино, тъй като те ми показаха ясно, че не желаят да признаят грешката си и да компенсират всички тези седмици. Тъй като смятам, че играя отговорно и за забавление ... след това преживяване като цяло не е толкова забавно да се играе. Така че в момента не се чувствам толкова развълнуван да играя. Ще видим дали в бъдеще нещата ще се променят.
I gave the casino a second chance and the 2 withdrawals i made afterwards were immediate (got lucky). The thing is that i asked for like a generous compensation for all the trouble they put me through, and since it was their fault i would expect something good, but I didn't get anything. To be fair, they had given me 100€ wager once at the starting of this trouble but since i got to all this trouble for not doing something wrong, playing by the rules... I would expect something better. I don't think i wanna go on playing at this casino since they showed me clearly that they were not willing to recognise their fault and compensate for all these weeks. Because i consider myself playing responsibly and for fun ... after this experience there's not so much fun playing generally. So i'm not feeling right now so excited to play. We'll see if in the future things change.
Бих казал, че това определено зависи от вас; може само да сме благодарни, че споделяте всичко с нас!
Ако някога промените решението си, уведомете ни причината! 🙂
Обзалагам се, че повечето играчи търсят страхотни сделки и страхотни усилия.
I'd say this is definitely up to you; we may only appreciate you sharing it all with us!
If you ever change your mind, let us know the reason! 🙂
I bet most players seek great deals and cool efforts.
Pzen, когато си теглил парите от tsars на банкова карта, трябва ли да въвеждаш iban? И какво се случва, когато натиснете pn тегли? Отвежда ли ви до друга страница или процесът на теглене е завършен? Бутонът за теглене от моя страна не работи, нито води към никоя страница.
Pzen, when you withdrew the money from tsars to a bank card , do you have to enter an iban? And what happens when you press pn withdraw? Does it take you to another page or the withdrawal process is done? The withdrawal button from my side does not work nor leads to any page .
Ако можете да ми изпратите видеозапис на целия процес на теглене, ще бъда повече от щастлив, тъй като вече подадох жалба до техния доставчик на лиценз, но имам нужда от видеозаснемане на целия процес на теглене като доказателство
If you can send me a video shot of the entire withdrawal process, i would be more than happy as i already filed a complaint to their license provider but i need a video shot of the entire withdrawal process as a proof
Мога ли само да попитам дали оттеглянето е свързано с приключената ви жалба , или е нова? Не разбирате напълно, защо ви е необходим видеоклип на целия процес на теглене на друг играч, нали?🤷♀️ За да изпратите някакво доказателство, то трябва да е от вашето собствено теглене, нали?🤔 За съжаление , ако нямате налични пари в сметката си, тъй като, както казахте, сте ги изиграли, няма шанс да направите видеото. Може би разбирам всичко това погрешно? Моля, поправете ме, ако случаят е такъв.
May I just ask, if the withdrawal is related to your closed complaint, or is it a new one? Do not fully understand, why would you need a video of the entire withdrawal process of another player, you know?🤷♀️ To send some kind of proof, it has to be from your own withdrawal, isn't that right?🤔 Unfortunately, if you do not have the money available at your account, because as you've stated, you have played them down, there is no chance to get the video done. Am I understanding all this wrong, perhaps? Please correct me, if this is the case.
Чаках от 3/12/2023 до 16/12/2023, за да изтегля парите си, но не можах. Свързах се с техния доставчик на лиценз antillephone и казиното спомена, че не съм направил правилния процес за теглене. Споменаха също, че не съм въвел IBAN, но се опитвах да тегля към моята mastercard, защо да въвеждам IBAN?! В целия процес на опит за теглене не видях място, където да поставя IBAN. Ето защо искам видео, което да покаже на antiellephone, че не се изисква IBAN и те нарочно игнорираха моите тегления в продължение на 2 седмици. Ако получа този видеоклип, доставчикът на лиценз може да ми върне парите
Казиното завинаги затвори акаунта ми, така че не мога да направя видеото, заснето сам.
I waited from 3/12/2023 to 16/12/2023 to withdraw my money but could not. I contacted their license provider antillephone and the casino mentioned that i did not make the right process to withdraw . They also mentioned that i did not enter an IBAN, but i was trying to withdraw to my mastercard , why would I input an IBAN?! In the entire process of trying to withdraw i did not see any place where i should put the IBAN. That’s why i want a video shot to show antiellephone that no IBAN is required and they purposely ignored my withdrawals for 2 weeks. If i get this video, license provider might refund me the money
The casino permanently closed my account so i cannot do the video shot by myself.
Помня, че влязох в iban, за да ви кажа истината. Вече нямам никакви доказателства, защото изтрих акаунта си, съжалявам. Хората в този сайт със сигурност ще ви помогнат, както направиха и на мен, успех ❤️
I remember entering the iban to tell you the truth. I don't have any evidence anymore because i deleted my account, sorry. People in this site will help you for sure as they did me, good luck ❤️
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.