НачалоФорумКазинаTikiTaka Casino - обща дискусия

TikiTaka Casino - обща дискусия (страница 5)

 от Karen1234567890
|
9 139 преглеждания 132 отговора |
|
1...4 5 67
sakissak74

Добре тогава, ако все още нищо не е решено, можетеда подадете жалба тук, на тази връзка . ⬅️

Надявам се, че нашият екип ще успее да направи нещо в тази ситуация.

Разбира се, ако искате да знаете какво да очаквате от целия процес на оплакване, просто щракнете върху това ръководство и ще намерите всичко, от което се нуждаете - Информация и инструкции за разрешаване на оплаквания

Освен това не се колебайте да ме информирате за всичко ново. 🙂

Автоматичен превод:

file Това казино все още изпраща спам и няма начин да излезете от техния пощенски списък. Няколко пъти поисках акаунтът да бъде окончателно закрит. Те изпращат имейли с 5e бонус или 20 безплатни завъртания. Когато се опитам да вляза, ми казва "вашият акаунт се преглежда", но те не го затварят завинаги, а продължават да спамят. Ако по някакъв начин бъдете премахнати от списъка, хората в това казино ще ви добавят обратно в списъка. Сега трябва да има закон на ниво ЕС за тези боклуци казина.

Автоматичен превод:
mcclane2020

Не е ли възможно да го блокирате в настройките на имейла си, може би? Това трябва да е полезно, ако не искате да получавате нищо от тях.

Освен това, когато става въпрос за закриване на акаунт, повечето казина спират да изпращат всички промоции само когато причината за закриването на акаунта е пристрастяване към хазарта, нали знаете. Това е така, защото те винаги искат да привлекат клиентите обратно по друг начин. 🤷‍♀️

Знам, че не е напълно добре, особено ако играч не иска да играе повече там, но това е тяхната бизнес стратегия.

Автоматичен превод:

Изтеглих £500 два пъти, анулираха ме два пъти, използвах картата си, след това използвах чрез превод, така че сега чакам да влезе в банката ми, но се притеснявам, че няма да ги получа, трябва да чакам до вторник и сряда и мисля, че може да бъде анулирана отново

Автоматичен превод:
Romi

Тези нежелани казина всъщност не затварят акаунта ви, когато се опитате да влезете, след като те кажат, че акаунтът ви е затворен, получавате текста „акаунтът ви се преглежда" и спамът по имейл продължава.

Сега започнах да насочвам съобщенията от тези спам казина директно към папката за спам.

По-лесно е да стигнете до там, ако не ходите в казина, които имат този Grap бонус, те всички ви дразнят със спама си.

Автоматичен превод:

Здравей, казино измама. Трябва да съм загубил около 6000 евро за 5 месеца. Когато се опитах да изтегля, след известно време парите бяха обратно в сметката, готови за игра. Освен това имах достъп до VIP мениджъра, който ми предложи персонализирани промоции за депозити и когато ги поисках, те не бяха предоставени. Управлението на чата беше жалко. Отговорите бяха като на робот.


Освен всичко това отношението е мафиотско. Наскоро ми се обадиха, че са моят VIP мениджър. Те се извиниха и предложиха повишения. Няколко дни по-късно се обадих на номера, който бях запазил, и човекът, който ми отговори, каза, че не познава човека, за когото питам... Накратко, има нещо странно, което се случва зад тази игрална зала, както се казва.


Откраднаха ми около 500 евро в промоции, които не проработиха за мен, и вероятно съм загубил още 2000 евро, защото не можах да изтегля парите.

Почти не отговарят на имейли, поне в моя случай.


Що се отнася до хазарта, имах най-лошите печалби в историята си. В блекджека имам записана и документирана поредица, в която от 200 ръце къщата спечели 173 пъти, а аз спечелих само 27. В рулетката, играейки повече от 50% от разположението на всяка топка, преминах повече от 15 топки, без да спечеля нищо. Като цяло, тези видове ивици са доста често срещани в този сайт, така че бих помислил два пъти, преди да опитам...


Те са фалшиво казино, нелицензирано и с нещо много сенчесто зад тях.


Искам да поискам 1000 евро от тях за всичко, което съм причинил, но трябва да знам как да го направя. Не отговарят на имейли.

Автоматичен превод:

Изтеглих £500 два пъти, анулираха ме два пъти, използвах картата си, след това използвах чрез превод, така че сега чакам да влезе в банката ми, но се притеснявам, че няма да ги получа, трябва да чакам до вторник и сряда и мисля, че може да бъде анулирана отново

Автоматичен превод:

Ще ни информирате ли тогава как върви, моля?

Автоматичен превод:

Тези нежелани казина всъщност не затварят акаунта ви, когато се опитате да влезете, след като те кажат, че акаунтът ви е затворен, получавате текста „акаунтът ви се преглежда" и спамът по имейл продължава.

Сега започнах да насочвам съобщенията от тези спам казина директно към папката за спам.

По-лесно е да стигнете до там, ако не ходите в казина, които имат този Grap бонус, те всички ви дразнят със спама си.

Автоматичен превод:

Поне си пренасочил аиловете. браво на теб

Трябва наистина да е досадно.

Автоматичен превод:

Здравей, казино измама. Трябва да съм загубил около 6000 евро за 5 месеца. Когато се опитах да изтегля, след известно време парите бяха обратно в сметката, готови за игра. Освен това имах достъп до VIP мениджъра, който ми предложи персонализирани промоции за депозити и когато ги поисках, те не бяха предоставени. Управлението на чата беше жалко. Отговорите бяха като на робот.


Освен всичко това отношението е мафиотско. Наскоро ми се обадиха, че са моят VIP мениджър. Те се извиниха и предложиха повишения. Няколко дни по-късно се обадих на номера, който бях запазил, и човекът, който ми отговори, каза, че не познава човека, за когото питам... Накратко, има нещо странно, което се случва зад тази игрална зала, както се казва.


Откраднаха ми около 500 евро в промоции, които не проработиха за мен, и вероятно съм загубил още 2000 евро, защото не можах да изтегля парите.

Почти не отговарят на имейли, поне в моя случай.


Що се отнася до хазарта, имах най-лошите печалби в историята си. В блекджека имам записана и документирана поредица, в която от 200 ръце къщата спечели 173 пъти, а аз спечелих само 27. В рулетката, играейки повече от 50% от разположението на всяка топка, преминах повече от 15 топки, без да спечеля нищо. Като цяло, тези видове ивици са доста често срещани в този сайт, така че бих помислил два пъти, преди да опитам...


Те са фалшиво казино, нелицензирано и с нещо много сенчесто зад тях.


Искам да поискам 1000 евро от тях за всичко, което съм причинил, но трябва да знам как да го направя. Не отговарят на имейли.

Автоматичен превод:

Здравейте, преживяването ви е доста неприятно.

Бих започнал с бонусите. Със сигурност казиното не трябва да ви ги изпраща, ако ви кажат, че не са за вас. Това е нещо, което определено би ме ядосало.

Колкото до парите, които имаш там, пробвал ли си да ги теглиш или не? Казиното не се нуждаеше от документи от вас? Качихте ли там парите, които имате, или просто ги депозирахте?

Моля, уведомете ме.

Автоматичен превод:
Jaro

Имам документирани имейли, в които се оплаквам, че всеки път, когато се опитам да изтегля нещо, балансът се връща в сметката след известно време, готов за използване. Това в крайна сметка доведе до загуба на голяма част от баланса ми.


Когато говорих с тях, като им казах, че това е измама и че ще изложа всичко публично, те се опитаха да ме подкупят, като предложиха безплатен залог от €500. Имам имейл адреса, на който ми казаха. Само в случай, че е необходимо.


Имам запазени разговори и т.н. Проблемът е, че когато изпращам имейли, за да се оплача, те не отговарят, а в чата всичко, което ми казват, е, че нямат правомощия да подават оплаквания и т.н., и че трябва да изпращам имейли. Не знам, това е много неприятна ситуация. Изобщо не препоръчвам на никого да пробва това казино. Много е хубаво, със страхотни оферти и промоции, но е много корумпирано и непрозрачно. Нулева надеждност.

Автоматичен превод:

Така че моето теглене казва, че е завършено и явно трябва да изчакам 3 дни, така че ще ви уведомя дали го получа или не

Автоматичен превод:

Здравейте, преживяването ви е доста неприятно.

Бих започнал с бонусите. Със сигурност казиното не трябва да ви ги изпраща, ако ви кажат, че не са за вас. Това е нещо, което определено би ме ядосало.

Колкото до парите, които имаш там, пробвал ли си да ги теглиш или не? Казиното не се нуждаеше от документи от вас? Качихте ли там парите, които имате, или просто ги депозирахте?

Моля, уведомете ме.

Автоматичен превод:

filefile Тук можете да видите как се опитаха да ме купят... Защото им бях казал, че не мога да изтегля парите, че е измама и че ще ги докладвам.

Автоматичен превод:
Jaro

Здравей отново Джаро,


Промоциите ми бяха изпратени чрез WhatsApp от някой, който твърди, че е мой VIP мениджър. Когато по-късно се оплаках от тях чрез чат, те ми казаха, че не отговарям на изискванията или че трябва да се оплача на моя VIP мениджър. Опитах се да се свържа с нея, но нямаше как. (Тя не отговори на имейли или съобщения в WhatsApp.)


Що се отнася до парите, които не можах да изтегля, това бяха пари, които бях спечелил. Имайте предвид, че направих много депозити през това време. В началото нямах проблеми. Успях да се оттегля добре. В крайна сметка имах много проблеми и когато се опитах да тегля, тегленето беше отменено без никакво обяснение. Когато попитах в чата, те ми казаха, че е грешка от страна на моята банка, а след това, че е проблем с бисквитките. След това, че е била еднократна грешка и така нататък... докато дните не минаха и в крайна сметка залагах и загубих парите поради безпомощност.


В моя случай разполагам с всички необходими доказателства, за да предявя иск. Екранни снимки на чат разговори, съобщения в WhatsApp, имейли и др.


Просто трябва да знам дали е жизнеспособно да го предявя.


Освен това искам това да послужи като опит за бъдещи играчи.

Автоматичен превод:
Cule21

От това, което видях в имейлите, VIP мениджърът първо се опита да ви помогне, като препоръча друг метод на плащане, от който да изберете. Опитвали ли сте го? Каза, че ще ти помогне, ако има проблем.

Другото нещо за безплатния залог вероятно не е най-доброто, ако искате да затворите сметката си. Е, не видях нищо подобно на това, че сте споменали, че са искали да ви купят, че сте им казали, че ги излагате публично. Както и да е, както казах, ако искате да закриете акаунта си, те не би трябвало да правят такива оферти, но предполагам, че когато едно казино иска да задържи играч, това често е така.

Що се отнася до жалбата, която вероятно бихте искали да подадете, трябва да имате баланс, който се опитвате да изтеглите. Ако не, вероятно ще бъде трудно да се помогне, ако сте загубили пари и затова, когато се случи нещо подобно, не бих залагал с парите, а ще дойда тук и ще се опитам да реша нещо. Така че това е може би най-важното нещо в момента за този случай.

Също така, може би ако искате да закриете акаунта си и не сте успели да го направите, ние ще се опитаме да ви помогнем, но не знам как ще е с парите, ако не ви останат.

Автоматичен превод:
Jaro

Здравейте отново,

Е, той каза, че ще опита друг метод и че ще ми помогне, но тогава те не отговориха на имейли и чат и не предложиха никакви решения.


В крайна сметка загубих парите, защото не можах да ги изтегля и ги заложих. (Моя грешка.)


Нищо, знам, че няма да мога да се оплача; аз съм виновен, че паднах в капана. Но искам другите играчи да имат предвид това, преди да играят в Tiki Taka. Сигурен съм, че моят негативен опит ще им помогне да избегнат повторението на същото преживяване.

Автоматичен превод:
Cule21

Със сигурност е мило от ваша страна да мислите и за други играчи.

И се надяваме, че този опит наистина ще ви помогне да знаете по-добре следващия път. нали 🙂

Автоматичен превод:
leahcarroll002

разбрахте ли това Току-що пуснах един за крипто, тъй като моята банка не поддържа входящи международни преводи

Автоматичен превод:

Случайно ми изпращат имейли на хърватски, чатът на живо е английски. Нека да видим как ще получа не огромна сума, моята банка не позволява входящи международни плащания, така че опитах Crypto.

Автоматичен превод:
Anonymized825

Случайно да сте използвали VPN, когато играете в това казино?

Вярвам, че това може да е причината да ви изпращат имейли на различен език.

Уведомете ни как върви със сигурност.

Автоматичен превод:
Romi

Няма vpn, някои имейли са на английски, няколко на хърватски. В момента не е проблем. Ще изчакам да видя дали ще получа тегленето си, гледайки отзиви, оплаквания и т.н., те го изпращат, но около 6/7 дни.

Автоматичен превод:
1...4 5 67
Отидете на страницаот 7 страници

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини