да Вчера играх отново, така че сега чакам теглене на 300 e
Yes. I played again yestreday so i'm waiting for a 300 e withdrawal now
Мога ли да попитам обаче дали вече сте получили пълната сума в жалбата си?
Просто питам дали жалбата може да бъде приключена сега, разбирате ли.
Защото 300e всъщност не е включен там.
May I ask, though, if you got paid the full amount in your complaint already?
Just asking to know if the complaint can be closed now, you know.
Because the 300e is not included there, actually.
моето теглене все още се обработва, бих искал да знам за колко време... това е само 30 евро...
my withdrawal is still being processed, I would like to know for how long... it's only 30 euros...
il mio prelievo è ancora in fase di rielaborazione, vorrei capire per quanto tempo ... sono solo 30 eur...
Не мисля, че има отговор на това. Ще трябва да следите тегленето си и да изчакате казината да одобрят и да ви го изпратят. Още ли не са ти казали нищо?
Ако не можем да получим парите ви, ще се опитаме да ви помогнем с жалбата, която сте отворили.
I don't think there is an answer to that. You will have to keep track of your withdrawal and wait for the casinos to approve and send it to you. They haven't said anything to you yet?
If we can't get your money, we'll try to help you with the complaint you have open.
Днес ми платиха, благодаря.
Мога ли да знам в казино гуру как да проверя нивото на казино? Това е много високо ниво, високо, ниско ... Трябва да проверя някои казина, за да реша къде е по-добре да играя
I got paid today, thank you.
May I know in casino guru how to check the level of a casino? That is very high level, high, low ... I have to check some casinos to decide where is better to play
Mi hanno pagata oggi vi ringrazio.
Posso sapere in casino guru come si fa a controllare il livello di un casino ? Cioè livello molto alto, alto , basso ... devo controllare alcuni casinò per decidere dove sia meglio giocare
Току-що получени средства в моята банка.
Този път реших да направя международен банков превод и беше успешен.
Съвет:
Ако имате проблеми с тегленето на пари от казино Tikitaka с помощта на вашата банкова дебитна карта (visa)
Както направих аз
След това опитайте да изберете международен банков превод, тъй като това работи за мен
Това до 5 непрекъснати дни (4 работни)
Изтеглих £200 gbp и получих £198,60, така че ми струваше £1,40 - малка цена за плащане. Просто се радвам, че ми бяха изплатени печалбите.
Забележка: когато ви бъде отказано теглене, те ви изпращат имейл, потвърждаващ факта, прочетете имейла, тъй като казва „Съвет, че можете да теглите пари чрез банкови преводи".
Това е голяма подсказка как да теглите пари, ако преди това сте имали проблеми с използването на дебитната си карта!.
Надявам се това да работи за всички вас.
Успех с получаването на парите.
След като го направите, помислете за депозиране с TikiTaka
пак......!
Funds received in my bank just now .
I decided to do a international bank transfer this time around and it was successful .
Tip :
If you gave issues withdrawing money from Tikitaka casino using your bank debit card( visa)
Like I did
Then try selecting a international bank transfer as this has worked for me
It to 5 continus days( 4 working)
I withdrew £200 gbp and I have received £198.60 so it's cost me £1.40 - a small price to pay I'm just glad I have been paid my winnings.
Note: when you are declined a withdrawl they send you a email confirming the fact, read the email as it says "Hint you can withdrawl money using bank transfers ".
This is a big clue on how to withdraw money if you have been previously having problems using your debit card!.
Hope this works for all of you.
Good luck with getting your money.
Once you have done so , think about depositing with TikiTaka
again......!
Днес ми платиха, благодаря.
Мога ли да знам в казино гуру как да проверя нивото на казино? Това е много високо ниво, високо, ниско ... Трябва да проверя някои казина, за да реша къде е по-добре да играя
I got paid today, thank you.
May I know in casino guru how to check the level of a casino? That is very high level, high, low ... I have to check some casinos to decide where is better to play
Mi hanno pagata oggi vi ringrazio.
Posso sapere in casino guru come si fa a controllare il livello di un casino ? Cioè livello molto alto, alto , basso ... devo controllare alcuni casinò per decidere dove sia meglio giocare
Здравейте, почти всичко, което трябва да знаете за едно казино, е написано в ревюто . До самото казино имате Индекс на безопасност , което е число, което отразява колко безопасно според нас е казиното. Също така в самия индекс на безопасност имате описание на това, което вземаме предвид и защо решихме да дадем на казиното рейтинга, който има.
Освен това определено бих разгледал потребителските отзиви или оплаквания за дадено казино, за да получа обща представа с какво се сблъскват играчите и може би кой е най-често срещаният проблем или обратното, ако играчите са доволни от казиното.
Разбира се, не е необходимо да бъде незабавно убедително, но може да помогне при вземането на решения. Това означава, че колкото по-висок е индексът на безопасност, толкова по-склонно е казиното да има по-малко проблеми. От друга страна, не казвам, че нищо не може да се случи дори в най-добрите казина.
Така че опитайте да разгледате всичко, което е необходимо, и решете съответно.🙂
Hi, almost everything you need to know about a casino is written in the review. Next to the casino itself you have the Safety Index, which is a number that reflects how safe we think the casino is. Also in the safety index itself you have a description of what we take into account and why we decided to give the casino the rating it has.
Also, I would definitely also look at the user reviews or complaints for a given casino to get an overview of what the players are dealing with and maybe what is the most common problem or vice versa if the players are satisfied with the casino.
Of course it doesn't have to be immediately conclusive, but it can help to make decisions. This is to say that the higher the safety index is, the more prone the casino is to having fewer problems. On the other hand, I am not saying that none can occur even in the best casinos.
So try to look at everything that is necessary and decide accordingly.🙂
Току-що получени средства в моята банка.
Този път реших да направя международен банков превод и беше успешен.
Съвет:
Ако имате проблеми с тегленето на пари от казино Tikitaka с помощта на вашата банкова дебитна карта (visa)
Както направих аз
След това опитайте да изберете международен банков превод, тъй като това работи за мен
Това до 5 непрекъснати дни (4 работни)
Изтеглих £200 gbp и получих £198,60, така че ми струваше £1,40 - малка цена за плащане. Просто се радвам, че ми бяха изплатени печалбите.
Забележка: когато ви бъде отказано теглене, те ви изпращат имейл, потвърждаващ факта, прочетете имейла, тъй като казва „Съвет, че можете да теглите пари чрез банкови преводи".
Това е голяма подсказка как да теглите пари, ако преди това сте имали проблеми с използването на дебитната си карта!.
Надявам се това да работи за всички вас.
Успех с получаването на парите.
След като го направите, помислете за депозиране с TikiTaka
пак......!
Funds received in my bank just now .
I decided to do a international bank transfer this time around and it was successful .
Tip :
If you gave issues withdrawing money from Tikitaka casino using your bank debit card( visa)
Like I did
Then try selecting a international bank transfer as this has worked for me
It to 5 continus days( 4 working)
I withdrew £200 gbp and I have received £198.60 so it's cost me £1.40 - a small price to pay I'm just glad I have been paid my winnings.
Note: when you are declined a withdrawl they send you a email confirming the fact, read the email as it says "Hint you can withdrawl money using bank transfers ".
This is a big clue on how to withdraw money if you have been previously having problems using your debit card!.
Hope this works for all of you.
Good luck with getting your money.
Once you have done so , think about depositing with TikiTaka
again......!
Страхотно, радвам се, че имаш парите. Виждам, че имате и полезна информация или съвет за играчите. Ако казиното също ви е посъветвало в имейла, това трябва да е така и те трябва да помогнат на играчите в такива ситуации.
Така че мога ли да знам колко време отне целият процес на теглене в крайна сметка? 🙂
Great, I'm glad you got the money. I see that you also have useful information, or a tip for players. If the casino also advised you in the email, that should be the case and they should help players in such situations.
So can I know how long the whole withdrawal process took in the end? 🙂
Здравейте 5 дни, защото им се обадих и те отговориха: извинете за закъснението, ние сме в последните проверки и скоро ще получите парите си (30 евро)
Hello 5 days, because I called them back and they replied: sorry for the delay, we are in the final checks and soon you will receive your money (30 euros)
Ciao 5 giorni, perchè li ho richiamati e mi hanno risposto : scusate il ritardo, siamo nelle verifiche conclusive e presto riceverà i suoi soldi ( 30 eur )
Само да отбележа, че публикацията, на която отговорихте, беше за другия играч.
Но не се тревожете за това. Оценяваме подробностите!
Какво ще кажете обаче за индекса на безопасност? Имате ли въпроси може би? Просто питам, защото това е много сложна тема и обичаме да помагаме на играчите да са в безопасност.
Just to note, the post you replied to was for the other player.
But don't worry about that. We appreciate the details!
What about the Safety Index, though? Do you have questions, perhaps? Just asking because it is a very complex topic and we love to help players stay safe.
Тъй като играх и спечелих на рулетка, парите не отидоха в сметката ми, изпратих екранна снимка на момента на печалбата и чакам два дни парите да бъдат кредитирани, когато се свързах с тях ми казаха, че съответният отдел не го е прегледал. Четох други мнения, че това е фалшива компания, но съм любопитен да видя дали ще дойдат
As I played and won at a roulette, the money did not go to my account, I sent a screenshot of the time of the win and I am waiting two days for the money to be credited, when I contacted them they tell me that the relevant department has not reviewed it.. I have read other reviews that it is a fake company but I am curious to see if they will come in
Καθώς έπαιξα και κέρδισα σε μια ρουλέτα τα χρήματα δεν πέρασαν στον λογαριασμό μου,έστειλα screenshot την ώρα το κέρδος και περιμένω δύο μέρες να πιστωθούν τα χρήματα,σε επικοινωνία μου λένε ότι το αρμόδιο τμήμα δεν το έχει εξέτασει..έχω διαβάσει και άλλες κριτικές ότι είναι fake εταιρεία αλλά είμαι περίεργος να δω αν θα μπουν
Здравейте, това е доста странно, но предполагам, че може да има такава техническа грешка, виждал съм го няколко пъти. Когато им изпратихте екранни снимки, ще изчакам още малко и ако не ви уведомят какво се е случило с вашия залог, ще подам жалба.
Ще се опиташ ли да издържиш още малко?
Hi, that's quite strange but I guess there can be such a technical error, I've seen it a couple of times. When you sent them screenshots, I would wait a little bit longer and if they don't let you know what happened to your bet, then I would file a complaint.
Will you try to hang on a little longer?
В следващата комуникация ми казаха, че времето за чакане може да отнеме месец, докато парите бъдат депозирани и аз казах сериозно ли?? един месец? Не мога да направя нищо, но просто искам да видя колко време ще отнеме и дали наистина депозират парите.
In the next communication they told me that the waiting time could take a month until the money is deposited and I said are we serious?? a month? I can't do anything but I just want to see how long it will take and if they actually deposit the money.
Σε επόμενη επικοινωνία μου είπαν ότι μπορεί ο χρόνος αναμονής να πάρει και μήνα μέχρι να μπουν τα χρήματα και λέω είμαστε σοβαροί??ένα μήνα?δεν μπορώ να κάνω κάτι όμως απλά θέλω να δω πόσο θα διαρκέσει και αν όντως βάλουν τα χρήματα
Ако е един залог, не мисля, че и аз бих искал да чакам месец. В такъв случай вероятно ще пусна жалба по-рано, но все пак ще кажа, че ще трябва да изчакаме решение от доставчика на играта или казиното.
Но ако решите да го направите, определено ме уведомете.
If it's one bet, I don't think waiting a month is what I would want either. In that case I would probably open a complaint sooner, although I will still say that we would also have to wait for a decision from the game provider or the casino.
But if you go for it definitely let me know.
Ще търпя пет дни, защото говорим само за облог.
I'll be patient for five days because we're only talking about a bet.
Θα κάνω υπομονή πέντε μέρες γιατί μιλάμε μόνο για ένα στοιχημα
Добре тогава, нека изчакаме няколко дни и тогава можете да дойдете при мен отново. 😉
Well then, let's wait a few days and then you can come to me again. 😉
Има много отрицателни отзиви за това казино тики. междувременно успяха незабавно да възстановят депозита ми с малка печалба от 33 евро.
Кои други казина, които са високо оценени тук като winspirit, не са направили. Всъщност те имат метод на измама, който взема печалбите ви от депозита и ги поставя директно в бонуса... и когато имате само бонуса, те ви ограничават само до няколко игри, които да играете и за да бъде бонусът реален, има много висок множител с всички игри на много нисък rtp. Това е измама.
Според моя опит Tiki Taka не изглеждаше сайт за измама, напротив.
There are many negative reviews of this tiki take casino. in the meantime they were able to promptly refund my deposit with a small win of 33 eur.
Which other casinos that are highly rated here like winspirit have not done. In fact they have a scam method that takes your deposit winnings and puts them directly into the bonus... and when you only have the bonus they limit you to just a few games to play and to make the bonus real there is a very high multiplier with all games at a very low rtp. This is a scam.
In my experience, Tiki Taka did not appear to be a scam site, on the contrary.
Ci sono molte recensioni negative di questo tiki take casino'. intanto loro sono stati capaci di rimborsarmi tempestivamente il deposito con una piccola vincita 33 eur.
Cosa che altri casinò che qui sono supervalutati come winspirit non ha fatto. Anzi hanno un metodo truffa che prendono le tue vincite del deposito le mettono direttamente nel bonus... e quando hai solo il bonus ti limitano a soli pochi giochi a cui giocare e per rendere reale il bonus c'è un moltiplicatore altissimo con tutti giochi a rtp bassissimo. Questa è truffa.
Tiki Taka a mia esperienza non mi è apparso un sito truffa, anzi.
Какво имаш предвид, че са ти върнали депозита?🤔
Бихте ли ни казали какво точно се случи там, моля?
Наистина не го разбирам, защото казахте, че ви изплащат и печалбите, тогава как така ви върнаха депозита? 🤷♀️
Загубих се тук, наистина.
What do you mean that they have refunded you your deposit, though?🤔
Could you tell us what exactly happened there, please?
I really don't understand it, because you said that they pay you your winnings as well, so how come they refunded your deposit? 🤷♀️
I got lost here, really.
Върнах се на темата, за съжаление всеки ден ми се подиграват, че ми проверяват сметката, но не виждам да се вкарват пари, информирах ги и по имейл, как може някой да подаде жалба? Ядосвам се за подигравките, знам, че няма да ги получа
I came back to the subject, unfortunately they make fun of me every day that they check my account but I don't see any money being put in, I also informed them by email, how can anyone file a complaint? I'm getting angry about the mockery, I know I'm not going to get it
Επανήλθα επί του θέματος, δυστυχώς με κοροϊδεύουν κάθε μερα ότι ελέγχουν τον λογαριασμό μου αλλά λεφτά δεν βλέπω να μου βάζουν,τους ενημέρωσα και με email,πώς κανείς καταγγελία?για την κοροϊδία νευριάζω,ξέρω ότι δεν πρόκειται να τα παρω
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.