преди 2 месеца
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с TikiTaka Casino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
Опитвам се да изтегля средства, но те не правят тегленето, изпратих им имейл многократно, няма отговори, компанията е измама, не ги използвайте !!!!!!!!
I am trying to withdraw funds but they are not doing the withdrawal emailed them numerous times no responses the company is a scam do not use them !!!!!!!!
И мога ли да попитам кога точно поискахте тегленето, моля? Преминахте ли процеса на проверка в това казино?
And may I ask when exactly you requested the withdrawal, please? Did you pass the verification process at this casino?
Бъдете внимателни. Те не предоставят никакви опции за отговорна игра.
Вече изпратих 3 имейла с искане за затваряне на акаунта ми. Няма отговор!
Be careful. They don't provide any responsible game options.
I've already sent 3 emails with request to close my account. No response!
Това изобщо не ми звучи добре.
Посочили ли сте ясно причината за закриването на акаунта ви? Наистина е важно винаги, когато има проблем с хазарта, да го пишете ясно на поддръжката.
Ако можем да направим нещо, моля, уведомете ни.🙏
This doesn't sound good to me at all.
Have you clearly stated the reason for closing your account? It is really important to do whenever there is a gambling problem, to clearly write it to the support.
If there is anything we can do, please let us know.🙏
Прегледах информацията от страна на казината и открих това:
Поискахте ли самоизключване в съответствие с него?
Просто, моля, ако видите, че казиното не реагира, уведомете ни, за да можем да се опитаме да ви помогнем в тази ситуация.🙏
I have browsed the information on the casinos side and found this:
Did you request the self-exclusion in accordance with it?
Just, please, if you see that the casino is unresponsive, let us know so we can try to help you out with this situation.🙏
Имах малка печалба Имах проблеми като вас, но изтеглих чрез банков превод?
I had a small win had trouble like you, but withdrew using bank transfer ?
Съжалявам, но посочихте ли ясно причината за закриването на акаунта?
Винаги трябва да се пише дали причината е проблеми с хазарта. В този случай казиното трябва да реагира незабавно и да затвори сметката.
I'm sorry, but did you clearly stated the reason of closing the account?
It should always be written if the reason is gambling problems. In this case, the casino has to react right away and close the account.
Пуснах този сайт и забелязах, че депозитите отиват към различни събирачи на заплати, т.е. Zinipay и един, наречен Canopy, не съм сигурен дали това е измама, но стойте настрана !!!
I played this site and noticed deposits were going to different pay collectors ie Zinipay and one called Canopy not sure if this is a scam but stay away !!!
Предполагам, че може да е объркващо, но ако играч иска акаунтът да бъде закрит по подходящ начин, особено поради проблем с хазарта, причината трябва да бъде посочена като проблем с хазарта, натрапчив хазарт или пристрастяване към хазарта.
Това е смисълът на "ясно посочената" причина.
Много играчи закриват сметката си по различни причини и казиното активно се опитва да убеди тези играчи да останат. И все пак пристрастен играч е изложен на риск и неговият акаунт трябва да бъде закрит възможно най-скоро, за да се намали по-нататъшното отрицателно въздействие върху хазарта. По този начин особено уязвимите играчи трябва да изразят истинското естество на своето искане, в противен случай резултатът може да не е точен.
Доколкото разбирам обаче, проблемът изглежда е липса на комуникация от сайта им, така ли е?
I imagine it may be confusing, but if a player wants the account to be appropriately closed, especially due to a gambling issue, the reason must be stated as gambling issue, compulsive gambling, or gambling addiction.
That's the point of the "clearly stated" reason.
Many players closes their account for many various reasons, and the casino actively tries to convince those players to stay. Yet an addicted player is at risk, and his account must be closed as soon as possible to reduce further negative gambling impact. Thus, especially vulnerable players must express the true nature of their request, otherwise, the result may not be accurate.
As far as I understand though, the problem seems to be a lack of communication from their site, is that so?
Пуснах този сайт и забелязах, че депозитите отиват към различни събирачи на заплати, т.е. Zinipay и един, наречен Canopy, не съм сигурен дали това е измама, но стойте настрана !!!
I played this site and noticed deposits were going to different pay collectors ie Zinipay and one called Canopy not sure if this is a scam but stay away !!!
Според мен това е нещо, което някои наричат нещо като система от черупки. От време на време казината ще използват търговци на трети страни, за да позволят покупки, обикновено от проблемни - силно ограничителни - страни като Обединеното кралство. Чувствайте се свободни да разглеждате тази тема; става въпрос за тази тема:
Бихте ли казали, че ситуацията е същата?
This is what some have referred to as a sort of shell system, in my opinion. The casinos will occasionally use third-party merchants to enable purchases, typically from troublesome - heavily restrictive - countries like the UK. Feel free to browse this thread; it is about that topic:
Would you say it is the same situation?
Гледайки trustpilot, тази компания приема депозити и отменя тегления без причина, точно същото като публикациите тук и точно същото се случва с мен.
Изтегляте изчаквате 3 дни, след което идва имейлът, в който се казва, че тегленето е анулирано, след което го изпращате отново и в чата ви казват, че това е моята банка (ясно е, че не е)
Четейки тук и навсякъде другаде, мисля, че това е сайт за измама. Разгледах дъщерните компании и те правят абсолютно същото.
Изненадан съм, че тук е оценен с 6,8 за безопасност
Looking at trustpilot this company are taking deposits and cancelling withdrawals for no reason, exactly the same as the posts on here and exactly the same happening to me.
You withdraw wait 3 days then the email comes saying withdrawal cancelled, then resubmit it and be told by chat it's my bank (clearly it isnt)
Reading on here and everywhere else I think it's a scam site. I looked into the sister companies and they are doing exactly the same thing.
I'm suprised it's rated 6.8 for safety here
В същия момент съм, че тегленето е отменено от тях след 3 дни, напълно потвърдено и т.н., успяхте ли да получите плащане в крайна сметка? Ако е така, беше ли обратно към дебитна карта или банков превод? , 100% няма да ги използвам отново.
I'm at the same point withdrawal cancelled by them after 3 days fully verified etc, did you manage to get paid in the end ? If so was it back to debit card or bank transfer ? , 100% won't be using them again.
Да, един от дъщерните сайтове е Fat Pirate, който се играе на този сайт ИЗМАМА !!!
Yes one of there sister sites is Fat Pirate played on this site SCAM !!!
Продължих да се опитвам да направя карта, след това опитах банков превод, който премина, но вече не спечелих след тази малка печалба!!
I kept trying to card, then tried bank transfer which did go through, did not win anymore after this small win !!
Гледайки trustpilot, тази компания приема депозити и отменя тегления без причина, точно същото като публикациите тук и точно същото се случва с мен.
Изтегляте изчаквате 3 дни, след което идва имейлът, в който се казва, че тегленето е анулирано, след което го изпращате отново и в чата ви казват, че това е моята банка (ясно е, че не е)
Четейки тук и навсякъде другаде, мисля, че това е сайт за измама. Разгледах дъщерните компании и те правят абсолютно същото.
Изненадан съм, че тук е оценен с 6,8 за безопасност
Looking at trustpilot this company are taking deposits and cancelling withdrawals for no reason, exactly the same as the posts on here and exactly the same happening to me.
You withdraw wait 3 days then the email comes saying withdrawal cancelled, then resubmit it and be told by chat it's my bank (clearly it isnt)
Reading on here and everywhere else I think it's a scam site. I looked into the sister companies and they are doing exactly the same thing.
I'm suprised it's rated 6.8 for safety here
Здравейте, съжалявам да разбера, че не сте имали най-доброто изживяване с това казино. Виждам, че тегленето ви е отменено, както в случая с други играчи.
Опитахте ли обаче да изпратите отново оттеглянето си? Или сте използвали друг метод на плащане? Колко време чакате парите в момента?
Hi, I'm sorry to hear that you haven't had the best experience with this casino. I see that your withdrawal was canceled as in the case of other players.
However, did you try to resubmit your withdrawal? Or did you use some other payment method? How long are you currently waiting for the money?
Изпратих го отново, отново беше анулиран за втори път, така че подаден отново като банков превод днес, първоначално изтеглих миналия четвъртък.
Нещо явно не е наред с казиното и колкото повече чета, толкова по-малка е вероятността да получа средствата си.
Ако искате изглед на мащаба на това плащане там trustpilot, буквално всеки има едни и същи проблеми.
I resubmitted it again , it got cancelled again for the 2nd time , so resubmitted as bank transfer today , I originally withdrew last Thursday.
There's something clearly wrong with the casino and the more im reading the less likely I think i will receive my funds.
If you want a view of the scale of this checkout there trustpilot , litterally everyone having the same issues.
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.