НачалоФорумКазинаTikiTaka Casino - обща дискусия

TikiTaka Casino - обща дискусия

преди 2 месеца от Karen1234567890
|
2 023 преглеждания 37 отговора |
|
1 2
преди 2 месеца
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с TikiTaka Casino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
преди 2 месеца

Опитвам се да изтегля средства, но те не правят тегленето, изпратих им имейл многократно, няма отговори, компанията е измама, не ги използвайте !!!!!!!!

Автоматичен превод:
Karen1234567890
преди 2 месеца

И мога ли да попитам кога точно поискахте тегленето, моля? Преминахте ли процеса на проверка в това казино?

Автоматичен превод:
преди 2 месеца

Бъдете внимателни. Те не предоставят никакви опции за отговорна игра.

Вече изпратих 3 имейла с искане за затваряне на акаунта ми. Няма отговор!

Автоматичен превод:
radarus
преди 2 месеца

Това изобщо не ми звучи добре.

Посочили ли сте ясно причината за закриването на акаунта ви? Наистина е важно винаги, когато има проблем с хазарта, да го пишете ясно на поддръжката.

Ако можем да направим нещо, моля, уведомете ни.🙏

Автоматичен превод:
преди 2 месеца

разбира се Свързах се и чрез чат. Акаунтът все още е отворен.

Автоматичен превод:
radarus
преди 2 месеца

Прегледах информацията от страна на казината и открих това:

file

Поискахте ли самоизключване в съответствие с него?

Просто, моля, ако видите, че казиното не реагира, уведомете ни, за да можем да се опитаме да ви помогнем в тази ситуация.🙏

Автоматичен превод:
преди 2 месеца

Това е последният ми имейл до тогава. Без отговор... отново.

file

Автоматичен превод:
Karen1234567890
преди 2 месеца

Имах малка печалба Имах проблеми като вас, но изтеглих чрез банков превод?


Автоматичен превод:
преди 2 месеца

Това е последният ми имейл до тогава. Без отговор... отново.

file

Автоматичен превод:
преди 2 месеца

Съжалявам, но посочихте ли ясно причината за закриването на акаунта?

Винаги трябва да се пише дали причината е проблеми с хазарта. В този случай казиното трябва да реагира незабавно и да затвори сметката.

Автоматичен превод:
преди 2 месеца

Както можете да видите, написах ясно, че причината е липсата на опции за ограничаване на хазарта.

Акаунтът все още е отворен.

Автоматичен превод:
преди 2 месеца

Пуснах този сайт и забелязах, че депозитите отиват към различни събирачи на заплати, т.е. Zinipay и един, наречен Canopy, не съм сигурен дали това е измама, но стойте настрана !!!

Автоматичен превод:
преди 2 месеца

Както можете да видите, написах ясно, че причината е липсата на опции за ограничаване на хазарта.

Акаунтът все още е отворен.

Автоматичен превод:
преди 2 месеца

Предполагам, че може да е объркващо, но ако играч иска акаунтът да бъде закрит по подходящ начин, особено поради проблем с хазарта, причината трябва да бъде посочена като проблем с хазарта, натрапчив хазарт или пристрастяване към хазарта.

Това е смисълът на "ясно посочената" причина.

Много играчи закриват сметката си по различни причини и казиното активно се опитва да убеди тези играчи да останат. И все пак пристрастен играч е изложен на риск и неговият акаунт трябва да бъде закрит възможно най-скоро, за да се намали по-нататъшното отрицателно въздействие върху хазарта. По този начин особено уязвимите играчи трябва да изразят истинското естество на своето искане, в противен случай резултатът може да не е точен.

Доколкото разбирам обаче, проблемът изглежда е липса на комуникация от сайта им, така ли е?

Автоматичен превод:
преди 2 месеца

Пуснах този сайт и забелязах, че депозитите отиват към различни събирачи на заплати, т.е. Zinipay и един, наречен Canopy, не съм сигурен дали това е измама, но стойте настрана !!!

Автоматичен превод:
преди 2 месеца

Според мен това е нещо, което някои наричат нещо като система от черупки. От време на време казината ще използват търговци на трети страни, за да позволят покупки, обикновено от проблемни - силно ограничителни - страни като Обединеното кралство. Чувствайте се свободни да разглеждате тази тема; става въпрос за тази тема:

https://casinoguru-int.com/en/forum/complaints-discussion/question-about-gambling-websites-with-curacao-license-using-incorrect-merchant-category-code/208 👈


Бихте ли казали, че ситуацията е същата?

Автоматичен превод:
преди 2 месеца

Гледайки trustpilot, тази компания приема депозити и отменя тегления без причина, точно същото като публикациите тук и точно същото се случва с мен.

Изтегляте изчаквате 3 дни, след което идва имейлът, в който се казва, че тегленето е анулирано, след което го изпращате отново и в чата ви казват, че това е моята банка (ясно е, че не е)

Четейки тук и навсякъде другаде, мисля, че това е сайт за измама. Разгледах дъщерните компании и те правят абсолютно същото.

Изненадан съм, че тук е оценен с 6,8 за безопасност

Автоматичен превод:
Karen1234567890
преди 2 месеца

В същия момент съм, че тегленето е отменено от тях след 3 дни, напълно потвърдено и т.н., успяхте ли да получите плащане в крайна сметка? Ако е така, беше ли обратно към дебитна карта или банков превод? , 100% няма да ги използвам отново.

Автоматичен превод:
jw7436
преди 2 месеца

Да, един от дъщерните сайтове е Fat Pirate, който се играе на този сайт ИЗМАМА !!!

Автоматичен превод:
jw7436
преди 2 месеца

Продължих да се опитвам да направя карта, след това опитах банков превод, който премина, но вече не спечелих след тази малка печалба!!

Автоматичен превод:
преди 2 месеца

Гледайки trustpilot, тази компания приема депозити и отменя тегления без причина, точно същото като публикациите тук и точно същото се случва с мен.

Изтегляте изчаквате 3 дни, след което идва имейлът, в който се казва, че тегленето е анулирано, след което го изпращате отново и в чата ви казват, че това е моята банка (ясно е, че не е)

Четейки тук и навсякъде другаде, мисля, че това е сайт за измама. Разгледах дъщерните компании и те правят абсолютно същото.

Изненадан съм, че тук е оценен с 6,8 за безопасност

Автоматичен превод:
преди 2 месеца

Здравейте, съжалявам да разбера, че не сте имали най-доброто изживяване с това казино. Виждам, че тегленето ви е отменено, както в случая с други играчи.

Опитахте ли обаче да изпратите отново оттеглянето си? Или сте използвали друг метод на плащане? Колко време чакате парите в момента?

Автоматичен превод:
Jaro
преди 2 месеца

Изпратих го отново, отново беше анулиран за втори път, така че подаден отново като банков превод днес, първоначално изтеглих миналия четвъртък.

Нещо явно не е наред с казиното и колкото повече чета, толкова по-малка е вероятността да получа средствата си.

Ако искате изглед на мащаба на това плащане там trustpilot, буквално всеки има едни и същи проблеми.



Редактиран от автора преди 2 месеца
Автоматичен превод:
1 2

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
christmas_push_alt
Share your winnings from Pragmatic Play slots — we’re giving away prizes worth $3,000!
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини