НачалоФорумКазинаSyndicate Casino - обща дискусия

Syndicate Casino - обща дискусия (страница 3)

 от Radka
|
10 613 преглеждания 44 отговора |
|
12 3
leksandr

Дано всичко е минало добре за вас с документите за самоличност и сте получили парите си. За съжаление имах най-лошия възможен изход, когато спечелих $13000 AUD и след като предоставих цялата необходима информация и точно това, което изискваха за доказателство за самоличност, ми беше отказано 3 пъти, печалбите ми бяха конфискувани и акаунтът беше блокиран за постоянно 🚫. $13 000 изчезнаха и нищо не мога да направя по въпроса. Избягвайте да бъдете третирани като преди и стойте далеч от Syndicate Casino, вземете парите си другаде и залагайте с внимателни хора.

Автоматичен превод:

file $13 000, които спечелих законно и след като изпратих всички доказателства за лична информация, ми беше отказано теглене. След многократни опити да получа плащане, като действам според изискванията на правилата на казиното, акаунтът ми беше блокиран за постоянно и моите $13 000 бяха конфискувани. Абсолютно най-лошото преживяване досега и насърчаваме всички да избягват използването на Syndicate Casino на всяка цена. Просто измет престъпна организация със змии, които мамят трудолюбивите хора за парите им.

Автоматичен превод:
Intheshadows23

Въпросът ми към вас е защо спряхте да отговаряте, когато подадохте жалбата си? Нашият екип се опита да ви помогне във вашата ситуация, но като не отговорихте, вие направихте невъзможно за тях да го направят. Не сте ли мислили за факта, че ако имате начин да подкрепите мнението си, можете да отворите отново жалбата и да се опитате да я разрешите? Няма да дадете нищо за това и единственото нещо, което ще трябва да пожертвате, е вашето време.

Автоматичен превод:
Jaro

Спрях да отговарям, защото знаех, че оплакването ми е загуба на време и никога нямаше да видя печалбата си от $13 000, независимо какво правя. Дадох им всички документи, които поискаха, и им предоставих доказателство за лична карта и те пак ми взеха парите. Блокира акаунта ми и отказа да отговаря на имейлите ми. Как мога да направя нещо, когато съм на другия край на света и съм само един човек?

Автоматичен превод:
Intheshadows23

Не знам, затова те попитах защо не продължи с жалбата. Това, за което се сещам е, че може да е имало някакъв проблем с документите и затова да е станала цялата ситуация.

Но това е само мое предположение и нашият екип би се свързал с казиното, ако бяхме разбрали или бяхме на ваша страна и ги попитахме какво се случва.

Така можем само да гадаем какво стои зад него.

Това е срамота.


Автоматичен превод:
12 3

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини