ФорумКазинаSyndicate Casino - обща дискусия

Syndicate Casino - обща дискусия

преди 2 години от Radka
|
8093 преглеждания 42 отговора |
|
1 23
преди 2 години
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с Syndicate Casino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
преди 2 години

file Синдикатно казино. Днес изпратих документи за проверка на сметка. Да видим колко време ще отнеме. Заключението ще го направя след проверка. Сайтът е разбираем. Дотук добре. Чатът потвърди получаването на документи. Мисля, че не би трябвало да има проблеми.

Редактиран от автора преди 2 години
Автоматичен превод:
преди 2 години

Дано не се откачат от системата за лоялност.

Автоматичен превод:
преди 2 години

file Синдикатно казино. Днес изпратих документи за проверка на сметка. Да видим колко време ще отнеме. Заключението ще го направя след проверка. Сайтът е разбираем. Дотук добре. Чатът потвърди получаването на документи. Мисля, че не би трябвало да има проблеми.

Автоматичен превод:
преди 2 години

Здравейте,

това би било добра проверка за проверка от ваша страна, бих казал 🙂.

Ще следя напредъка.

Автоматичен превод:
Radka
преди 2 години

Ако искаш ще те информирам на доброволни начала.

Последните две казина ме изненадаха със скоростта на проверка

Axecasino провери документи за два часа, получи плащане за 12 часа

Ice casino провери документите и изплати печалбите в рамките на 24 часа. Кандидатствах в петък. В събота получих парите по картата. Въпреки че беше почивен ден.

Автоматичен превод:
leksandr
преди 2 години

Betmaster ще ви верифицира в един момент.

Автоматичен превод:
преди 2 години

Ако искаш ще те информирам на доброволни начала.

Последните две казина ме изненадаха със скоростта на проверка

Axecasino провери документи за два часа, получи плащане за 12 часа

Ice casino провери документите и изплати печалбите в рамките на 24 часа. Кандидатствах в петък. В събота получих парите по картата. Въпреки че беше почивен ден.

Автоматичен превод:
преди 2 години

Предполагам, че вече знаете, че можете да поставите опита си за всяко казино в подходяща тема (като КАЗИНОТО - ОБЩА ДИСКУСИЯ), мога да си представя, че играчите ще намерят информацията за KYC и тегленията много полезна. 🙂

Тази тема е за казино Syndicate , така че, моля, споделете вашите мисли за AXE и ICE на правилното място, можете ли да опитате това, моля? Все пак сме благодарни за информацията.

Автоматичен превод:
Radka
преди 2 години

Благодаря за напомнянето. И тогава не знаех.

По-добре да гледате, за да не разпространяват Вуду магия. И тогава играчите може да се изкушат да нанесат щети на казиното, което ги е измамило.

Автоматичен превод:
leksandr
преди 2 години

Изобщо няма проблем 🙂

Както можете да видите, преживяваме ежедневни спамерски атаки - истинската черна магия - но работим върху по-подходящо решение. Сигурен съм, че никое такова заклинание всъщност не би подействало като добър пример за справедливо отмъщение. 🙂

Автоматичен превод:
Radka
преди 2 години

Така започнаха танците с тамбура.

file

Струва ми се, че ще трябва да страдам. Ако изобщо го извадя. Както казах, последните три казина одобриха тези документи в рамките на 24 часа.

file

Фактът, че искат всички да бъдат на различни раздели. Не разбирам как да ги събера на едно. Ще се свържа с поддръжката. Да видим какво ще кажат.

Трябва да подадете жалба.

Автоматичен превод:
Radka
преди 2 години

Проверката на самоличността е неуспешна. Във всички казина се случи, но те не.

file

Трябва ви шофьорска книжка или паспорт. Доколкото разбрах, всячески бавят проверката. Ще изчакам още три дни, за да разбера какво още трябва да предоставя. В чата операторите, дори подложени на мъчения, не могат да извадят това, което трябва да се предостави.



Редактиран от автора преди 2 години
Автоматичен превод:
leksandr
преди 2 години

Здравейте,

Предполагам, че е изключително важно да знаем защо всички тези документи бяха отхвърлени. Някаква следа още? 🤔

Моля, уведомете ни.

Автоматичен превод:
Radka
преди 2 години

Здравейте. Интересува ме и причината да не мине личната карта. Но казиното не коментира това.

Изпратете шофьорската си книжка за проверка. Същата история. Нещо се обърка. Той също беше отхвърлен.

file

Сега им трябва задграничният ми паспорт 🙂

По някакъв начин проверих електронния портфейл SKRILL за трети път. Всеки път искаха нова екранна снимка. Сканирах целия си портфейл. Изглежда просто отнема време.

Написах молба за причината за отхвърляне на документи. Да видим какво ще отговорят.

file

Основното е, че навсякъде пишат, че всичко се случва по неизвестни причини.

Автоматичен превод:
leksandr
преди 2 години

Може би казиното иска да изиграете парите си!

Автоматичен превод:
Deenah
преди 2 години

Да, наистина се надяват. Това не е първото казино, което прави това. Така че мисля, че това е норма.🙂 Не сте ли попадали в такава ситуация? За играчите от Казахстан това е норма.

Тези момчета трябва да наблюдават Борат. И си мислят, че живеем тук в юрти. 🙂

Автоматичен превод:
leksandr
преди 2 години

Изпадал съм в много лоши ситуации с казина, някои ще искат да конфискуват печалбите ви, ако откажете да ги играете.

Автоматичен превод:
преди 2 години

Здравейте. Интересува ме и причината да не мине личната карта. Но казиното не коментира това.

Изпратете шофьорската си книжка за проверка. Същата история. Нещо се обърка. Той също беше отхвърлен.

file

Сега им трябва задграничният ми паспорт 🙂

По някакъв начин проверих електронния портфейл SKRILL за трети път. Всеки път искаха нова екранна снимка. Сканирах целия си портфейл. Изглежда просто отнема време.

Написах молба за причината за отхвърляне на документи. Да видим какво ще отговорят.

file

Основното е, че навсякъде пишат, че всичко се случва по неизвестни причини.

Автоматичен превод:
преди 2 години

Този имейл, съдържащ „неизвестните причини", ми се струва като автоматичен отговор.

Само един глупав въпрос сега, инструктирани ли сте в каква форма, формат и резолюция трябва да подадете документите си?

Някакви съвети от чата?

Автоматичен превод:
Radka
преди 2 години

Съобщения в чата



Казино Синдикат

17 октомври, 20:09

Бюлетини

За теб

DJcent

2022-10-17 13:45:07

Здравейте. Защо личната карта не съвпада?

Емили

2022-10-17 13:45:08

Благодарим ви, че се обърнахте към поддръжката на Syndicate.casino! Ще се радвам да ви помогна с всички ваши въпроси!

Емили

2022-10-17 13:45:21

Здравей Игор!

DJcent

2022-10-17 13:45:44

Здравей Емили

DJcent

2022-10-17 13:46:41

Защо личната карта не съвпада?

Емили

2022-10-17 13:46:48

Уведомяваме Ви, че документите, които могат да се приемат за доказателство за самоличност са: задграничен паспорт или шофьорска книжка

DJcent

2022-10-17 13:48:23

лична карта, включително

DJcent

2022-10-17 13:48:50

Моля, качете: валиден документ за самоличност (шофьорска книжка, паспорт или национална лична карта) и екранна снимка на електронния портфейл на вашия профил, показваща вашето потребителско име/регистриран имейл адрес и име на латиница или кирилица.

DJcent

2022-10-17 13:49:36

Какъв документ се заверява?

Емили

2022-10-17 13:50:24

Моля, имайте предвид, че както виждам в системата, за да потвърдите и приемете личната си карта, трябва да качите чуждестранен паспорт или шофьорска книжка.

DJcent

2022-10-17 13:51:00

качих

DJcent

2022-10-17 13:51:19

Какъв документ се заверява?

Емили

2022-10-17 13:53:08

Имайте предвид, че можете също да проверите статуса на качения документ на страницата за потвърждение.

DJcent

2022-10-17 13:55:16

Някои документи дори не са използвани при обработката

DJcent

2022-10-17 13:57:05

Какви други документи трябва да кача?

DJcent

2022-10-17 14:00:45

поддържаме ли връзка?

DJcent

2022-10-17 14:00:53

Какви други документи трябва да кача?

Емили

2022-10-17 14:01:08

Както виждам, вече сте изпратили някои документи и сега те са в процес на разглеждане. Ето защо, моля, изчакайте съответния екип да ги прегледа. Ще бъдете информирани, ако успешно сте потвърдили акаунта си или ако има допълнителни документи, които трябва да бъдат изпратени.

DJcent

2022-10-17 14:02:12

Какво означава?

DJcent

2022-10-17 14:03:23

Какви документи трябва да бъдат представени за проверка?

DJcent

2022-10-17 14:03:52

списък

Емили

2022-10-17 14:04:12

Тъй като виждам, че качвате нови документи и те в момента се преглеждат, моля, изчакайте, докато бъдат прегледани.

DJcent

2022-10-17 14:06:20

Това никога не се е случвало в никое друго казино.

Емили

2022-10-17 14:07:28

От нас се изисква да ви проверим по време на процеса на теглене в съответствие със законите и разпоредбите за хазарта, да знаем вашата клиентска политика. Това ни помага да защитим вашите лични данни и да се уверим, че изтеглената сума се прехвърля на законния получател. Разбирам, че това отнема време, но можете да сте сигурни, че тъй като имаме толкова строги мерки за сигурност, можете да играете на нашия сайт без никакви притеснения.

DJcent

2022-10-17 14:08:25

Вече се съмнявам

DJcent

2022-10-17 14:09:07

Добре. Ще чакам

DJcent

2022-10-17 14:09:11

3

Емили

2022-10-17 14:09:20

Проверката е задължителен процес за всяко онлайн казино или инстанция, където има средства в обращение. Когато става въпрос за депозиране на средства в нашия сайт, вие потвърждавате плащането чрез вашата банка, като го потвърдите във вашето онлайн банкиране (или със секретни кодове, които вашата банка ви изпраща). Банката е поискала и проверка на Вашите лични данни при откриване на банкова сметка. При нас е същото - трябва да сте верифицирани при теглене на средства, за да може законният получател да получи плащането.


Задавам въпрос. Отговарят ми общо взето. Няма конкретен отговор. Говориш все едно говориш с бот.

Автоматичен превод:
Radka
преди 2 години

Здравейте. Личната ми карта е потвърдена. Но заключението все още е отхвърлено и отново по неизвестни причини.

file

Чатът вече е деактивиран. Не мога да се свържа. утре ще пробвам.

Аз разбрах така:

Казиното не бърза да изплати печалбите. Всеки документ се отхвърля два пъти, едва на третия път минава теста. В момента съм проверил два документа. Лична карта и платежна система SKRILL. Очаква се потвърждение на адреса на живеене. Ако следвате логиката им, това ще отнеме три дни. Два дни ще получа отказ на третия ден ще се проверява документа.🙂

Автоматичен превод:
Radka
преди 2 години

Добри новини.

2022-10-19 19:38:59

Кога акаунтът ми ще бъде потвърден?

Стефан

2022-10-19 19:39:40

В момента вашият акаунт вече е напълно верифициран.

Djcent

2022-10-19 19:40:45

Защо няма съобщение в пощата?

Стефан

2022-10-19 19:42:17

Документите, които качихте, бяха одобрени наскоро, акаунтът в момента е напълно потвърден, по отношение на проблема с тегленето, току-що изпратих заявка, любезно ви моля да изчакате отговор, когато го получим, ще ви изпратим имейл за то.

Djcent

2022-10-19 19:43:26

направи ме щастлива


Но изходът все още е проблем. Обещават скоро да го оправят.

PS

Няма потвърждение за завършване на проверката по имейл. Направи заявка. Без отговор.

Редактиран от автора преди 2 години
Автоматичен превод:
1 23

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини