преди 3 години
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с Syndicate Casino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
Синдикатно казино. Днес изпратих документи за проверка на сметка. Да видим колко време ще отнеме. Заключението ще го направя след проверка. Сайтът е разбираем. Дотук добре. Чатът потвърди получаването на документи. Мисля, че не би трябвало да има проблеми.
Syndicate Casino. Today I sent documents for account verification. Let's see how long it takes. I will put the conclusion after verification. The site is understandable. So far so good. The chat confirmed the receipt of documents. I think there shouldn't be any problems.
Syndicate Casino . Сегодня отправил документы на верификацию счёта. Посмотрим сколько это займёт времени. На вывод буду ставить после проверки . Сайт понятный. Пока всё отлично. В чате подтвердили получение документов. Я думаю проблем быть не должно.
Синдикатно казино. Днес изпратих документи за проверка на сметка. Да видим колко време ще отнеме. Заключението ще го направя след проверка. Сайтът е разбираем. Дотук добре. Чатът потвърди получаването на документи. Мисля, че не би трябвало да има проблеми.
Syndicate Casino. Today I sent documents for account verification. Let's see how long it takes. I will put the conclusion after verification. The site is understandable. So far so good. The chat confirmed the receipt of documents. I think there shouldn't be any problems.
Syndicate Casino . Сегодня отправил документы на верификацию счёта. Посмотрим сколько это займёт времени. На вывод буду ставить после проверки . Сайт понятный. Пока всё отлично. В чате подтвердили получение документов. Я думаю проблем быть не должно.
Здравейте,
това би било добра проверка за проверка от ваша страна, бих казал 🙂.
Ще следя напредъка.
Hello,
that would be a good verification check from your side, I'd say 🙂.
I'll keep an eye on the progress.
Ако искаш ще те информирам на доброволни начала.
Последните две казина ме изненадаха със скоростта на проверка
Axecasino провери документи за два часа, получи плащане за 12 часа
Ice casino провери документите и изплати печалбите в рамките на 24 часа. Кандидатствах в петък. В събота получих парите по картата. Въпреки че беше почивен ден.
If you want I will inform you on a voluntary basis.
The last two casinos surprised me with the speed of verification
Axecasino checked documents in two hours, received payment in 12 hours
Ice casino checked the documents and paid out the winnings within 24 hours. I applied on Friday. On Saturday I received the money on the card. Even though it was a day off.
Если хотите буду вас информировать на добровольной основе.
Последние два казино меня удивили быстротой проверки
Axecasino проверило документы за два часа, через 12 часов получил выплату
Ice casino проверило документы и выплатило выигрыш за 24 часа. Подал заявку в пятницу. В субботу получил деньги на карту. Не смотря на то что был выходной день.
Betmaster ще ви верифицира в един момент.
Betmaster will verify you at an instance.
Ако искаш ще те информирам на доброволни начала.
Последните две казина ме изненадаха със скоростта на проверка
Axecasino провери документи за два часа, получи плащане за 12 часа
Ice casino провери документите и изплати печалбите в рамките на 24 часа. Кандидатствах в петък. В събота получих парите по картата. Въпреки че беше почивен ден.
If you want I will inform you on a voluntary basis.
The last two casinos surprised me with the speed of verification
Axecasino checked documents in two hours, received payment in 12 hours
Ice casino checked the documents and paid out the winnings within 24 hours. I applied on Friday. On Saturday I received the money on the card. Even though it was a day off.
Если хотите буду вас информировать на добровольной основе.
Последние два казино меня удивили быстротой проверки
Axecasino проверило документы за два часа, через 12 часов получил выплату
Ice casino проверило документы и выплатило выигрыш за 24 часа. Подал заявку в пятницу. В субботу получил деньги на карту. Не смотря на то что был выходной день.
Предполагам, че вече знаете, че можете да поставите опита си за всяко казино в подходяща тема (като КАЗИНОТО - ОБЩА ДИСКУСИЯ), мога да си представя, че играчите ще намерят информацията за KYC и тегленията много полезна. 🙂
Тази тема е за казино Syndicate , така че, моля, споделете вашите мисли за AXE и ICE на правилното място, можете ли да опитате това, моля? Все пак сме благодарни за информацията.
I guess that you already know you can paste your experiences about every casino in a proper thread (like CASINO'S - GENERAL DISCUSSION), I can imagine that the players will find information about the KYC and withdrawals very useful. 🙂
This thread is about the Syndicate casino, so please share your thoughts about AXE and ICE in the proper place, can you try that, please? We are grateful for the info, though.
Благодаря за напомнянето. И тогава не знаех.
По-добре да гледате, за да не разпространяват Вуду магия. И тогава играчите може да се изкушат да нанесат щети на казиното, което ги е измамило.
Thanks for the reminder. And then I didn't know.
It would be better to watch so that they would not spread Voodoo magic. And then the players may be tempted to send damage to the casino that deceived them.
Спасибо что напомнили. А то я не знал.
Лучше следили бы за тем что бы не выкладывали магию Вуду. А то у игроков может появиться соблазн наслать порчу на обманувшее их казино.
Изобщо няма проблем 🙂
Както можете да видите, преживяваме ежедневни спамерски атаки - истинската черна магия - но работим върху по-подходящо решение. Сигурен съм, че никое такова заклинание всъщност не би подействало като добър пример за справедливо отмъщение. 🙂
No problem at all 🙂
As you can see we are experiencing daily spammers attacks - the truly black magic - but we're working on a more suitable solution. I'm sure that no such spell would actually work as a good example of fair revenge though. 🙂
Така започнаха танците с тамбура.
Струва ми се, че ще трябва да страдам. Ако изобщо го извадя. Както казах, последните три казина одобриха тези документи в рамките на 24 часа.
Фактът, че искат всички да бъдат на различни раздели. Не разбирам как да ги събера на едно. Ще се свържа с поддръжката. Да видим какво ще кажат.
Трябва да подадете жалба.
So the dancing with a tambourine began.
It seems to me that I will have to suffer. If I take it out at all. As I said, the last three casinos approved these documents within 24 hours.
The fact that they ask to be all on different tabs. I don't understand how to fit them on one. I will contact support. Let's see what they say.
You have to file a complaint.
Вот и начались танцы с бубном.
Мне кажется что придётся помучится. Если вообще выведу. Как я говорил эти документы последние три казино утвердили в течении суток.
То что они просят находиться всё на разных вкладках. Как их уместить на одной я не пойму. Буду связываться с поддержкой. Посмотрим что скажут.
Придётся писать жалобу.
Проверката на самоличността е неуспешна. Във всички казина се случи, но те не.
Трябва ви шофьорска книжка или паспорт. Доколкото разбрах, всячески бавят проверката. Ще изчакам още три дни, за да разбера какво още трябва да предоставя. В чата операторите, дори подложени на мъчения, не могат да извадят това, което трябва да се предостави.
ID verification failed. In all the casinos it took place, but they didn’t.
You need a driver's license or a passport. As I understand it, they are delaying the check by all means. I will wait another three days to find out what else I need to provide. In the chat, the operators, even under torture, cannot be pulled out what needs to be provided.
Удостоверение личности не прошло проверку. Во всех казино проходило а у них не прошло.
Нужно водительское удостоверение или заграничный паспорт. Я так понимаю всеми способами затягивают проверку. Буду ждать ещё три дня , чтобы выяснить что нужно ещё что ни-будь предоставить. В чате у операторов даже под пытками не вытянуть что нужно предоставить.
Здравейте,
Предполагам, че е изключително важно да знаем защо всички тези документи бяха отхвърлени. Някаква следа още? 🤔
Моля, уведомете ни.
Hello,
I guess that it's crucial to know why all these documents were rejected. Any clue yet? 🤔
Kindly let us know.
Здравейте. Интересува ме и причината да не мине личната карта. Но казиното не коментира това.
Изпратете шофьорската си книжка за проверка. Същата история. Нещо се обърка. Той също беше отхвърлен.
Сега им трябва задграничният ми паспорт 🙂
По някакъв начин проверих електронния портфейл SKRILL за трети път. Всеки път искаха нова екранна снимка. Сканирах целия си портфейл. Изглежда просто отнема време.
Написах молба за причината за отхвърляне на документи. Да видим какво ще отговорят.
Основното е, че навсякъде пишат, че всичко се случва по неизвестни причини.
Hello. I would also like to know the reason why the identity card did not pass. But the casino does not comment on this.
Submit your driver's license for verification. The same story. Something went wrong. He was also rejected.
Now they need my foreign passport 🙂
I somehow verified the SKRILL electronic wallet for the third time. Each time they asked for a new screenshot. I scanned my entire wallet. It looks like it's just taking time.
I wrote a request about the reason for the rejection of documents. Let's see what they answer.
The main thing is that everywhere they write that everything happens for unknown reasons.
Привет. Мне тоже хотелось бы знать причину почему не прошло удостоверение личности. Но казино не комментирует это.
Послал на проверку своё водительское удостоверение. Та же история. Что то пошло не так. Его тоже отклонили.
Теперь им нужен мой заграничный паспорт 🙂
Я кое как на третий раз верифицировал электронный кошелёк SKRILL . Запрашивали каждый раз новый скриншот. Я отсканировал весь свой кошелёк . Создаётся впечатление что просто тянут время.
Я написал запрос о причине отклонения документов. Посмотрим что ответят.
Главное что везде пишут что всё происходит по не известным причинам.
Може би казиното иска да изиграете парите си!
Maybe the casino wants you to play off your money!
Да, наистина се надяват. Това не е първото казино, което прави това. Така че мисля, че това е норма.🙂 Не сте ли попадали в такава ситуация? За играчите от Казахстан това е норма.
Тези момчета трябва да наблюдават Борат. И си мислят, че живеем тук в юрти. 🙂
Yes, they really hope so. This is not the first casino to do this. So I think this is the norm.🙂 Haven't you been in such a situation? For players from Kazakhstan, this is the norm.
These guys must be watching Borat. And they think that we live here in yurts. 🙂
Да они очень на это надеяться. Это не первое казино которое так поступает. Так что я считаю это нормой.🙂 Вы разве не попадали в такую ситуацию? Для игроков из Казахстана это норма.
Эти ребята наверное смотрят " Бората" . И думают что мы тут живём в юртах. 🙂
Изпадал съм в много лоши ситуации с казина, някои ще искат да конфискуват печалбите ви, ако откажете да ги играете.
I have been in many bad situations with casinos, some will want to confiscate your winnings if you refuse to play it off.
Здравейте. Интересува ме и причината да не мине личната карта. Но казиното не коментира това.
Изпратете шофьорската си книжка за проверка. Същата история. Нещо се обърка. Той също беше отхвърлен.
Сега им трябва задграничният ми паспорт 🙂
По някакъв начин проверих електронния портфейл SKRILL за трети път. Всеки път искаха нова екранна снимка. Сканирах целия си портфейл. Изглежда просто отнема време.
Написах молба за причината за отхвърляне на документи. Да видим какво ще отговорят.
Основното е, че навсякъде пишат, че всичко се случва по неизвестни причини.
Hello. I would also like to know the reason why the identity card did not pass. But the casino does not comment on this.
Submit your driver's license for verification. The same story. Something went wrong. He was also rejected.
Now they need my foreign passport 🙂
I somehow verified the SKRILL electronic wallet for the third time. Each time they asked for a new screenshot. I scanned my entire wallet. It looks like it's just taking time.
I wrote a request about the reason for the rejection of documents. Let's see what they answer.
The main thing is that everywhere they write that everything happens for unknown reasons.
Привет. Мне тоже хотелось бы знать причину почему не прошло удостоверение личности. Но казино не комментирует это.
Послал на проверку своё водительское удостоверение. Та же история. Что то пошло не так. Его тоже отклонили.
Теперь им нужен мой заграничный паспорт 🙂
Я кое как на третий раз верифицировал электронный кошелёк SKRILL . Запрашивали каждый раз новый скриншот. Я отсканировал весь свой кошелёк . Создаётся впечатление что просто тянут время.
Я написал запрос о причине отклонения документов. Посмотрим что ответят.
Главное что везде пишут что всё происходит по не известным причинам.
Този имейл, съдържащ „неизвестните причини", ми се струва като автоматичен отговор.
Само един глупав въпрос сега, инструктирани ли сте в каква форма, формат и резолюция трябва да подадете документите си?
Някакви съвети от чата?
This email containing the "unknown reasons" feels like some automatic reply to me.
Just a silly question now, have you been instructed in what form, format, and resolution you should submit your documents?
Any advice from the chat?
Съобщения в чата
Казино Синдикат
17 октомври, 20:09
Бюлетини
За теб
DJcent
2022-10-17 13:45:07
Здравейте. Защо личната карта не съвпада?
Емили
2022-10-17 13:45:08
Благодарим ви, че се обърнахте към поддръжката на Syndicate.casino! Ще се радвам да ви помогна с всички ваши въпроси!
Емили
2022-10-17 13:45:21
Здравей Игор!
DJcent
2022-10-17 13:45:44
Здравей Емили
DJcent
2022-10-17 13:46:41
Защо личната карта не съвпада?
Емили
2022-10-17 13:46:48
Уведомяваме Ви, че документите, които могат да се приемат за доказателство за самоличност са: задграничен паспорт или шофьорска книжка
DJcent
2022-10-17 13:48:23
лична карта, включително
DJcent
2022-10-17 13:48:50
Моля, качете: валиден документ за самоличност (шофьорска книжка, паспорт или национална лична карта) и екранна снимка на електронния портфейл на вашия профил, показваща вашето потребителско име/регистриран имейл адрес и име на латиница или кирилица.
DJcent
2022-10-17 13:49:36
Какъв документ се заверява?
Емили
2022-10-17 13:50:24
Моля, имайте предвид, че както виждам в системата, за да потвърдите и приемете личната си карта, трябва да качите чуждестранен паспорт или шофьорска книжка.
DJcent
2022-10-17 13:51:00
качих
DJcent
2022-10-17 13:51:19
Какъв документ се заверява?
Емили
2022-10-17 13:53:08
Имайте предвид, че можете също да проверите статуса на качения документ на страницата за потвърждение.
DJcent
2022-10-17 13:55:16
Някои документи дори не са използвани при обработката
DJcent
2022-10-17 13:57:05
Какви други документи трябва да кача?
DJcent
2022-10-17 14:00:45
поддържаме ли връзка?
DJcent
2022-10-17 14:00:53
Какви други документи трябва да кача?
Емили
2022-10-17 14:01:08
Както виждам, вече сте изпратили някои документи и сега те са в процес на разглеждане. Ето защо, моля, изчакайте съответния екип да ги прегледа. Ще бъдете информирани, ако успешно сте потвърдили акаунта си или ако има допълнителни документи, които трябва да бъдат изпратени.
DJcent
2022-10-17 14:02:12
Какво означава?
DJcent
2022-10-17 14:03:23
Какви документи трябва да бъдат представени за проверка?
DJcent
2022-10-17 14:03:52
списък
Емили
2022-10-17 14:04:12
Тъй като виждам, че качвате нови документи и те в момента се преглеждат, моля, изчакайте, докато бъдат прегледани.
DJcent
2022-10-17 14:06:20
Това никога не се е случвало в никое друго казино.
Емили
2022-10-17 14:07:28
От нас се изисква да ви проверим по време на процеса на теглене в съответствие със законите и разпоредбите за хазарта, да знаем вашата клиентска политика. Това ни помага да защитим вашите лични данни и да се уверим, че изтеглената сума се прехвърля на законния получател. Разбирам, че това отнема време, но можете да сте сигурни, че тъй като имаме толкова строги мерки за сигурност, можете да играете на нашия сайт без никакви притеснения.
DJcent
2022-10-17 14:08:25
Вече се съмнявам
DJcent
2022-10-17 14:09:07
Добре. Ще чакам
DJcent
2022-10-17 14:09:11
3
Емили
2022-10-17 14:09:20
Проверката е задължителен процес за всяко онлайн казино или инстанция, където има средства в обращение. Когато става въпрос за депозиране на средства в нашия сайт, вие потвърждавате плащането чрез вашата банка, като го потвърдите във вашето онлайн банкиране (или със секретни кодове, които вашата банка ви изпраща). Банката е поискала и проверка на Вашите лични данни при откриване на банкова сметка. При нас е същото - трябва да сте верифицирани при теглене на средства, за да може законният получател да получи плащането.
Задавам въпрос. Отговарят ми общо взето. Няма конкретен отговор. Говориш все едно говориш с бот.
Chat messages
Casino Syndicate
October 17, 20:09
Newsletters
To: you
DJcent
2022-10-17 13:45:07
Hello. Why didn't the ID match?
Emily
2022-10-17 13:45:08
Thank you for reaching out to Syndicate.casino support! I will be glad to help you with all your questions!
Emily
2022-10-17 13:45:21
Hello Igor!
DJcent
2022-10-17 13:45:44
Hello Emily
DJcent
2022-10-17 13:46:41
Why didn't the ID match?
Emily
2022-10-17 13:46:48
We inform you that the documents that can be accepted as proof of identity are: a foreign passport or a driver's license
DJcent
2022-10-17 13:48:23
identity card, including
DJcent
2022-10-17 13:48:50
Please upload: a valid ID (driver's license, passport or national identity card) and a screenshot of your profile e-wallet showing your user ID/registered email address and name in Latin or Cyrillic.
DJcent
2022-10-17 13:49:36
What document is verified?
Emily
2022-10-17 13:50:24
Please note that, as I see in the system, in order to confirm and accept your ID, you need to upload a foreign passport or driver's license.
DJcent
2022-10-17 13:51:00
i uploaded
DJcent
2022-10-17 13:51:19
What document is verified?
Emily
2022-10-17 13:53:08
Note that you can also check the status of the uploaded document on the confirmation page.
DJcent
2022-10-17 13:55:16
Some documents were not even used in processing
DJcent
2022-10-17 13:57:05
What other documents do I need to upload?
DJcent
2022-10-17 14:00:45
We're in touch?
DJcent
2022-10-17 14:00:53
What other documents do I need to upload?
Emily
2022-10-17 14:01:08
As I see, you have already sent some documents, and now they are under consideration. That's why please wait for the respective team to review them. You will be informed if you have successfully verified your account or if there are any additional documents that need to be submitted.
DJcent
2022-10-17 14:02:12
What does it mean?
DJcent
2022-10-17 14:03:23
What documents need to be submitted for verification?
DJcent
2022-10-17 14:03:52
list
Emily
2022-10-17 14:04:12
As I see you are uploading new documents and they are currently under review, please wait while they are reviewed.
DJcent
2022-10-17 14:06:20
This has never happened before in any other casino.
Emily
2022-10-17 14:07:28
We are required to verify you during the withdrawal process in accordance with gambling laws and regulations, know your customer policy. This helps us protect your personal data and make sure that the withdrawn amount is transferred to the rightful recipient. I understand that this takes time, but you can be sure that because we have such strict security measures, you can play on our site without any worries.
DJcent
2022-10-17 14:08:25
I already doubt
DJcent
2022-10-17 14:09:07
Good. Will wait
DJcent
2022-10-17 14:09:11
3
Emily
2022-10-17 14:09:20
Verification is a mandatory process for any online casino or instance where funds are in circulation. When it comes to depositing funds to our site, you confirm the payment through your bank by confirming it in your online banking (or with secret codes your bank sends to you). The bank also requested verification of your personal data when creating a bank account. It's the same with us - you must be verified when withdrawing funds in order for the rightful recipient to receive the payment.
I'm asking a question. They answer me in general terms. There is no specific answer. You talk like you're talking to a bot.
Сообщения чата
Синдикат казино
17 октября, 20:09
Рассылки
Кому:вам
DJcent
2022-10-17 13:45:07
Привет. Почему удостоверение личности не подошло?
Эмили
2022-10-17 13:45:08
Спасибо, что обратились в службу поддержки Syndicate.casino! Буду рад помочь вам со всеми вашими вопросами!
Эмили
2022-10-17 13:45:21
Здравствуйте Игорь!
DJcent
2022-10-17 13:45:44
Привет Эмили
DJcent
2022-10-17 13:46:41
Почему удостоверение личности не подошло?
Эмили
2022-10-17 13:46:48
Сообщаем Вам, что документы, которые могут быть приняты в качестве удостоверения личности: загранпаспорт или водительское удостоверение
DJcent
2022-10-17 13:48:23
удостоверение личности, в том числе
DJcent
2022-10-17 13:48:50
Пожалуйста, загрузите: действительное удостоверение личности (водительские права, паспорт или национальное удостоверение личности) и скриншот электронного кошелька вашего профиля, показывающий ваш идентификатор пользователя / зарегистрированный адрес электронной почты и имя на латинице или кириллице.
DJcent
2022-10-17 13:49:36
Какой документ проверен?
Эмили
2022-10-17 13:50:24
Обратите внимание, что, как я вижу в системе, для подтверждения и принятия вашего удостоверения личности вам необходимо загрузить заграничный паспорт или водительские права.
DJcent
2022-10-17 13:51:00
я загрузил
DJcent
2022-10-17 13:51:19
Какой документ проверен?
Эмили
2022-10-17 13:53:08
Обратите внимание, что вы также можете проверить статус загруженного документа на странице подтверждения.
DJcent
2022-10-17 13:55:16
Некоторые документы даже не использовались в обработке
DJcent
2022-10-17 13:57:05
Какие еще документы мне нужно загрузить?
DJcent
2022-10-17 14:00:45
Мы на связи?
DJcent
2022-10-17 14:00:53
Какие еще документы мне нужно загрузить?
Эмили
2022-10-17 14:01:08
Как я вижу, вы уже отправили какие-то документы, и сейчас они находятся на рассмотрении. Вот почему, пожалуйста, подождите, пока соответствующая команда проверит их. Вы будете проинформированы, если вы успешно подтвердили свою учетную запись или остались какие-либо дополнительные документы, которые нужно отправить.
DJcent
2022-10-17 14:02:12
Что это значит?
DJcent
2022-10-17 14:03:23
Какие документы нужно предоставить для проверки?
DJcent
2022-10-17 14:03:52
список
Эмили
2022-10-17 14:04:12
Как я вижу, вы загружаете новые документы, и они сейчас находятся на рассмотрении, пожалуйста, подождите, пока они будут проверены.
DJcent
2022-10-17 14:06:20
Такого еще не было ни в одном другом казино.
Эмили
2022-10-17 14:07:28
Мы обязаны проверить вас в процессе вывода средств в соответствии с законами и правилами об азартных играх, политикой «знай своего клиента». Это помогает нам защитить ваши личные данные и быть уверенными, что снятая сумма будет переведена законному получателю. Я понимаю, что это требует времени, но вы можете быть уверены, что, поскольку у нас такие строгие меры безопасности, вы можете играть на нашем сайте без каких-либо опасений.
DJcent
2022-10-17 14:08:25
я уже сомневаюсь
DJcent
2022-10-17 14:09:07
Хорошо. Буду ждать
DJcent
2022-10-17 14:09:11
3
Эмили
2022-10-17 14:09:20
Верификация является обязательным процессом для любого онлайн-казино или инстанции, где средства находятся в обращении. Когда дело доходит до внесения средств на наш сайт, вы подтверждаете платеж через свой банк, подтверждая его в своем онлайн-банкинге (или с помощью секретных кодов, которые ваш банк отправляет вам). Также банк запросил проверку ваших личных данных при создании банковского счета. То же самое и у нас - вы должны быть верифицированы при выводе средств, чтобы законный получатель получил платеж.
Я задаю вопрос . Мне отвечают общими фразами. Нет конкретного ответа. Общаешься как будто с ботом.
Здравейте. Личната ми карта е потвърдена. Но заключението все още е отхвърлено и отново по неизвестни причини.
Чатът вече е деактивиран. Не мога да се свържа. утре ще пробвам.
Аз разбрах така:
Казиното не бърза да изплати печалбите. Всеки документ се отхвърля два пъти, едва на третия път минава теста. В момента съм проверил два документа. Лична карта и платежна система SKRILL. Очаква се потвърждение на адреса на живеене. Ако следвате логиката им, това ще отнеме три дни. Два дни ще получа отказ на третия ден ще се проверява документа.🙂
Hello. My ID has been verified. But the conclusion is still rejected, and again for unknown reasons.
The chat is now disabled. Can't contact. I will try tomorrow.
I understood like this:
The casino is in no hurry to pay out the winnings. Each document is rejected twice, only the third time it passes the test. At the moment I have verified two documents. Identity card and payment system SKRILL. Awaiting verification of residential address. If you follow their logic, it will take three days. Two days I will receive a refusal on the third day the document will be checked.🙂
Привет. Моё удостоверение личности прошло проверку. Но вывод всё равно отклонён, и опять по не известным причинам.
Сейчас чат отключен. Не могу связаться . Буду пробовать завтра.
Я понял так:
Казино не торопится выплатить выигрыш. Каждый документ отклоняется два раза, только на третий раз проходит проверку. На данный момент у меня верифицировано два документа. Удостоверение личности и платёжная система SKRILL . Ожидает проверки адрес проживания. Если придерживаться их логики на это уйдёт три дня. Два дня я получу отказ на третий день документ пройдёт проверку.🙂
Добри новини.
2022-10-19 19:38:59
Кога акаунтът ми ще бъде потвърден?
Стефан
2022-10-19 19:39:40
В момента вашият акаунт вече е напълно верифициран.
Djcent
2022-10-19 19:40:45
Защо няма съобщение в пощата?
Стефан
2022-10-19 19:42:17
Документите, които качихте, бяха одобрени наскоро, акаунтът в момента е напълно потвърден, по отношение на проблема с тегленето, току-що изпратих заявка, любезно ви моля да изчакате отговор, когато го получим, ще ви изпратим имейл за то.
Djcent
2022-10-19 19:43:26
направи ме щастлива
Но изходът все още е проблем. Обещават скоро да го оправят.
PS
Няма потвърждение за завършване на проверката по имейл. Направи заявка. Без отговор.
Good news.
2022-10-19 19:38:59
When will my account be verified?
Stefan
2022-10-19 19:39:40
At the moment, your account is already fully verified.
Djcent
2022-10-19 19:40:45
Why is there no message in the mail?
Stefan
2022-10-19 19:42:17
The documents you uploaded was approved recently, the account at the moment is fully verified, regarding the withdrawal issue, I just sent a request, I kindly ask you to wait for a response, when we will get it we will send you an email about it.
Djcent
2022-10-19 19:43:26
you made me happy
But the output is still a problem. They promise to fix it soon.
PS
There is no confirmation of the completion of the verification by e-mail. Made a request. No answer.
Хорошие новости.
2022-10-19 19:38:59
When will my account be verified?
Stefan
2022-10-19 19:39:40
At the moment, your account is already fully verified.
Djcent
2022-10-19 19:40:45
Why is there no message in the mail?
Stefan
2022-10-19 19:42:17
The documents you uploaded was approved recently, the account at the moment is fully verified, regarding the withdrawal issue, I just sent a request, I kindly ask you to wait for a response, when we will get it we will send you an email about it.
Djcent
2022-10-19 19:43:26
you made me happy
Но с выводом всё равно проблема. Обещают решить в ближайшее время.
P.S
Нет подтверждения о завершении проверки по электронной почте. Сделал запрос. Нет ответа.
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.