Здравейте,
позволете ми да започна с KYC - наистина е невероятно да има такава обратна връзка на живо в почти реално време 🙂.
Доколкото разбирам, акаунтът вече е напълно потвърден, но казиното няма да ви изпрати имейл, съдържащ тази информация, добре.
Също така мисля, че процесът беше доста бърз, според това, с което съм свикнал от оплакванията на играча. 😀
Вярвам, че Емили е предоставила няколко полезна информация, като например „Моля, имайте предвид, че, както виждам в системата, за да потвърдите и приемете вашата лична карта, трябва да качите чуждестранен паспорт или шофьорска книжка." и обясни, че ще бъдете уведомени - разбирам, че тя не може да навлезе в повече подробности, защото тя е оператор на чат на живо и KYC се обработва от друг отдел, но останах с впечатлението, че тя се опита да бъде полезна и отзивчива .
За съжаление, не знам как тяхната система се справя с качените документи, но както вече писах, предполагам, че тези "неизвестни причини" са само автоматични известия, само поддръжката може да каже повече, мисля. Но би било чудесно, ако съобщението гласеше: моля, използвайте правилния формат и т.н.
Сега стигаме до тегленето – това е едно голямо „не знам", вие вече попитахте казиното за това, прав ли съм?
Hello,
allow me to start with the KYC - it's truly amazing having such live feedback in almost real-time 🙂.
As far as I understand, the account is now fully verified, yet the casino is not going to send you an email containing this information, ok can be.
I also think that the process was quite quick, according to what I am used to from the player's complaints. 😀
I believe that Emily provided a few useful pieces of information, such as "Please note that, as I see in the system, in order to confirm and accept your ID, you need to upload a foreign passport or driver's license." and explained that you will be notified - I can understand that she can't go into more details because she is a live chat operator and the KYC is handled by a different department, but I got the impression that she tried to be helpful and responsive.
Sadly, I do not know how their system deals with the uploaded documents, but as I already wrote, I guess that those "unknown reasons" are just automatic notifications, only the support can tell more, I think. But it would be great if the message said: please use the correct format, etc.
Now we're getting to the cashout - this is a big " I don't know" you have already asked the casino about this am I right?
Отново, това е нормално за вас 🙂
Обобщете:
Лична карта - отхвърлена два пъти поискана Шофьорска книжка
Шофьорска книжка - веднъж отказана. Иска се паспорт
Поискаха паспорт - отказах да им го дам. Той каза, че е достатъчно, че е изпратил лична карта и шофьорска книжка.
Тази вечер умишлено изиграх всички средства в сметката и веднага получих известие за пълната проверка на сметката. Вече не ми трябваше паспортът. Акаунтът се верифицира моментално. С документите, които предоставих по-рано. Това и чакаха. Не знам как стигна до заключението ми. 🙂
Again, this is normal for you 🙂
Summarize:
ID card - rejected twice requested Driver's license
Driver's license - rejected once. Passport requested
Passport requested - I refused to give it to them. He said that it was enough that he sent an ID card and a Driver's license.
Tonight I deliberately played all the funds in the account, and immediately received a notification about the full verification of the account. I no longer needed my passport. The account is verified instantly. With the documents that I provided earlier. That's what they were waiting for. I don't know how you came to my conclusion. 🙂
Опять по вашему это нормально 🙂
Подведём итог:
Удостоверение личности - отклонено два раза запрошены Водительские права
Водительские права- отклонены один раз. Запрошен заграничный паспорт
Запрошен заграничный паспорт - Я отказал им его предоставить. Сказал что достаточно что отправил Удостоверение личности и Водительские права.
Сегодня ночью я специально разыграл все средства на счету, и сразу же получил уведомление о полной проверки счёта. Уже не стал нужен мой заграничный паспорт. Счёт верифицирован моментально. С теми документами что я предоставил ранее. Вот что они ждали. Не знаю как вы я для себя сделал вывод. 🙂
Здравейте.
Звучи доста подобно на предишния разговор, който имах с играч от Казахстан.
Желаете ли да предоставите повече подробности? Какво изглежда причинява проблема във вашия случай?
Hello.
Sounds quite similar to the previous conversation I had with a player from Kazakhstan.
Care to provide more details? What seems to cause the problem in your case?
Все още много подобни. Мога ли да знам кои документи изглежда са отхвърлени и защо? Остават ли други варианти?
Still very similar. May I know which documents seem to be rejected and why? Are there any other options left?
Вашите документи не са одобрени. Всичко, което имам на този свят са моите топки и Syndicate,
и не ги чупя заради никого.
Тони Монтана
ОТХВЪРЛЕНИ ДОКУМЕНТИ Изглежда нещо не е наред с документа (Screenshot_20230506_153356.jpg). Syndicate Godfather забеляза, че Моля, качете банково извлечение, което показва пълното име на Картодържателя и номера на картата, за да ни докажете, че тази карта принадлежи на Вас. .
Не можем да ви платим, докато не преминете проверката. Моля, свържете се с нашия екип за поддръжка за повече подробности.
Говори скоро,
Синдикатен клан
Your documents have not been approved All I have in this world is my balls and Syndicate,
and I don’t break them for no one.
Tony Montana
DOCUMENTS DECLINED It seems something’s wrong with the document (Screenshot_20230506_153356.jpg). Syndicate Godfather noticed that Please, upload a Bank Statement that shows the Card Holder's full name and the card number to proof us that this card belongs to you. .
We can’t pay you till you pass verification. Please contact our support team for more details.
Speak soon,
Syndicate Clan
Вашите документи не са одобрени. Всичко, което имам на този свят са моите топки и Syndicate,
и не ги чупя заради никого.
Тони Монтана
ОТХВЪРЛЕНИ ДОКУМЕНТИ Изглежда нещо не е наред с документа (IMG_20230505_160225.jpg). Syndicate Godfather забеляза, че изрязаните ръбове на документа, всички ръбове трябва да са видими.
Не можем да ви платим, докато не преминете проверката. Моля, свържете се с нашия екип за поддръжка за повече подробности.
Говори скоро,
Синдикатен клан
Your documents have not been approved All I have in this world is my balls and Syndicate,
and I don’t break them for no one.
Tony Montana
DOCUMENTS DECLINED It seems something’s wrong with the document (IMG_20230505_160225.jpg). Syndicate Godfather noticed that Cropped edges of the document, all edges must be visible .
We can’t pay you till you pass verification. Please contact our support team for more details.
Speak soon,
Syndicate Clan
Моля, избягвайте да показвате публично такива документи! Не е безопасно.
Предлагам ви да попитате казиното за подходящо обяснение.
Обикновено за изявления не се допускат изрязани файлове и екранни снимки - най-вече. Предпочитаният формат е .pdf
Би било добре да знаете целта на искания документ, за да сте сигурни, че предоставя необходимата информация. Например, като доказателство за адрес, банковото извлечение под формата на .pdf би било по-добро от снимка на някаква пощенска бележка.
" Моля, качете банково извлечение, което показва пълното име на притежателя на картата и номера на картата, за да ни докажете, че тази карта принадлежи на вас. " Мисля, че трябва да направите това, както ви беше предложено.
Kindly mind avoiding showing such documents publicly! It's not safe.
I suggest you ask the casino for a proper explanation.
Usually, for statements cropped files and screenshots are not allowed - mostly. The preferred format is .pdf
It would be good to know the purpose of the requested document to ensure it provides the necessary information. For example, as proof of address, the bank statement in the form of .pdf would be better than a picture of some post slip.
" Please, upload a Bank Statement that shows the Card Holder's full name and the card number to proof us that this card belongs to you. " I think you should do that the way you were suggested.
Нека кажа, че достигнах €500 в това казино... Но тъй като нямаше одобрение на документите... продължих да играя... Предполагам, че познават психологията на играчите... Сега съм на нула... Може би ще направя депозит следващия път, когато съм напълно потвърден... Не преди...
Let me say that I reached €500 in this Casino... But since there was no approval of the documents... I continued to play... I guess they know the psychology of the players... Now I'm at zero... Maybe I'll make a deposit next time when I'm full confirmed... Not before...
Ако смятате, че не можете да спрете да играете в такава ситуация, силно бих ви посъветвал да потвърдите акаунта си предварително. Това е най-добрият начин да премахнете ненужните забавяния, след като спечелите. Всяко прилично казино позволява на играчите да преминат проверка при поискване.
Имате ли шанс да настроите лимити за хазарт, докато се борите? Това трябва да ви предпази от загуба, бих казал.
If you feel like you can't help yourself stop playing in such a situation I would strongly advise you to verify your account in advance. This is the best way to void unnecessary delays once you win. Every decent casino allows players to undergo verification per request.
Any chance to set up gambling limits while you struggle? It should prevent you from losing, I'd say.
О, виждам! Казиното трябва да е наясно с това. 🤔 Безсмислено е да изисквате банкова история или извлечения, когато сте използвали само този вид карта.
Oh, I see! The casino should be aware of that. 🤔 It's pointless requesting banking history or statements when you only used this kind of card.
Искането ми за теглене на парите, които бях спечелил в размер на $13000, беше отхвърлено дори след изпращане на моите идентификационни данни в 4 отделни случая. След като изпратих имейли за потвърждение на личната си карта и се оплаках от отношението към мен, бях блокиран за постоянно от акаунта си и спечелените $13 000 бяха конфискувани. Явно нямаха намерение да ми плащат, въпреки че имах документи за самоличност. Те нямаха нищо против да ми вземат парите, когато депозирах средства в сметката си и загубих.
My request for the withdrawal of the money I had won in the amount of $13000 was rejected even after submitting my identification details on 4 separate occasions. After sending emails to confirm my ID and complaining about the way I was treated, I was permanently blocked from my account and the $13000 I had won was confiscated. They obviously had no intentions of paying me even though I had provided identification documents. They didn't mind taking my money when I deposited funds into my account and lost.
Вече ти отговорих тук: https://casinoguru-en.com/forum/complaints-discussion/syndicate-casino-scam-warning#post-135751
нека се опитаме да поддържаме разговора в една тема. 🙂
I already answered you here: https://casinoguru-en.com/forum/complaints-discussion/syndicate-casino-scam-warning#post-135751
let's please try to keep the conversation in one thread please. 🙂
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.