Фактът, че са започнали да ви искат документи, зависи от казиното и те имат право да го направят. Не знам защо са го направили, след като сте поискали теглене, и е напълно възможно, както казвате, да е тактика за протакане. Важното е да не залагате с парите и да доведете процеса на жалба докрай. Играчите често имат силата да повлияят на индекса за безопасност въз основа на оплакванията си. Така обикновено се променя.
Що се отнася до тегленето ти и изтриването му от историята, защо трябва да защитавам казиното? За първи път споменаваш това, така че откъде ти хрумна тази идея? Само защото написах, че се надявам всичко да е наред, не означава, че трябва да бъде така.
Казах, че ще ви помогнем, ако не можете да разрешите проблема с казиното. Така че няма нужда да правите прибързани заключения.
The fact that they started asking you for documents is up to the casino, and they have the right to do so. I don't know why they did it after you requested a withdrawal, and it could well be, as you say, a stalling tactic. The important thing is that you don't gamble with the money and see the complaint process through to the end. Players often have the power to influence the safety index based on their complaints. That's how it usually changes.
As for your withdrawal and deleting it from the history, why should I defend the casino? This is the first time you've mentioned this, so where did you get this idea? Just because I wrote that I hope everything will be okay doesn't mean it has to be that way.
I said we would help you if you couldn't resolve the issue with the casino. So there's no need to jump to conclusions.






