преди 3 месеца
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с Sushi Casino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
Чакам 800€ 4 дни..на 3 дни изпратих съобщение до чата какво става с тегленето ми и те казаха, че всичко е наред и трябва да изчакам..парите не бяха в банковата ми сметка на четвъртия ден и изпратих отново съобщение до чата и те ми казаха, че не мога да изтегля цялата сума и че има лимит от 600 € на ден… никой преди не е информирал за това и ако не съм изпращал ежедневно съобщение, не знам как много бих чакал парите..те заблуждават клиентите и не информират за проблеми..
Im waiting for 800€ 4 days..at 3 days I sent message to chat that what is going on with my withdrawal and they said that everything is fine and i have to wait..the money wasnt in my bank account at the fourth day and i sent again message to chat and they said to me that i cant withdraw the whole amount and that there is a limit for 600€ per day…no one before imform about that and if i didn’t send everyday message i dont know how much i would wait for the money..they are fooling the customers and they dont inform for problems..
Здравейте, според нашия преглед на това казино виждам същата информация и че дневният лимит е 600€. Жалко, че казиното не ви каза веднага, но не мисля, че казиното би излъгало или нещо подобно. Разбира се, ако не беше писал в чата, сигурно нямаше да разбереш, но в крайна сметка знаеш как е.
Така направихте ли друго теглене на тази сума и чакате ли го или вече сте получили парите?
Hi, according to our review of this casino I also see the same information and that the daily limit is 600€. Too bad the casino didn't tell you right away, but I don't think the casino would lie or anything like that. Of course, if you hadn't written to the chat, you probably wouldn't have found out, but in the end you know how it is.
So did you submit another withdrawal of that amount and are you waiting for it or have you already received the money ?
Изпратих ново теглене, но все още чакам…не искам да чакам още 3 или повече дни за парите..чакам вече 4 дни..и казах на чата на казината, че искам парите си днес, защото техен проблем е, че те не са Не ми казвайте, че не мога да изтегля повече от 600 €
I submitted new withdrawal but im still waiting…i dont want to wait 3 more days or more for the money..im waiting already 4 days..and i said to casinos chat that i want my money today because is their problem that they didn’t say to me that i cant withdraw more than 600€
Разбирам, че понякога е добре да прочетете Общите условия, за да знаете такива неща. Даваме на казината 14 дни, за да решат процеса на теглене, така че ако имате допълнителни проблеми, със сигурност можете да се свържете с нас.
Ще чакам вашата актуализация.
I understand that, of course sometimes it is good to read the Terms and Conditions to know such things. We give casinos 14 days to sort out the withdrawal process, so if you have any further issues, you can certainly contact us.
I will wait for your update.
Моля.
Също така си мислех, че ако някога искате да отговорите на някого и бихте искали да увеличите шансовете си той да ви отговори възможно най-скоро, можете да използвате бутона „отговор" и играчът ще бъде уведомен, че сте му отговорили .
Но, разбира се, това е само малък съвет. 🙂 👍
You're welcome.
I was also thinking that if you ever want to reply to someone and would like to increase your chances of them answering you as soon as possible, you can use the "reply" button and the player will be notified that you've responded to them.
But of course this is just a small tip. 🙂 👍
Страхотни новини и поздравления 🎉😊
Колко време изтегли парите си? Ще останеш ли да играеш тук въпреки всичко, което трябваше да преодолееш? 🙂
Great news and congrats 🎉😊
How long has it been for you to withdraw your money ? Will you stay and play here despite all you had to overcome ? 🙂
Не можахме да познаем езика, на който е написан отговорът. Моля, изберете езика от следните опции
Последният ви пост беше изпратен за преглед от администратор, за да е сигурно, че отговаря на правилата на общността. Ще получите и-мейл за изхода от процеса в следващите 48 часа.
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Забелязахме, че използвате AdBlock. Ние нямаме реклами, но връзки към някои казина може да не работят, ако имате включен AdBlock. Моля, изключете го, или поставете нашия сайт в списъка с любими сайтове, за да може да виждате всички казина.