преди 9 месеца
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с Sushi Casino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
Чакам 800€ 4 дни..на 3 дни изпратих съобщение до чата какво става с тегленето ми и те казаха, че всичко е наред и трябва да изчакам..парите не бяха в банковата ми сметка на четвъртия ден и изпратих отново съобщение до чата и те ми казаха, че не мога да изтегля цялата сума и че има лимит от 600 € на ден… никой преди не е информирал за това и ако не съм изпращал ежедневно съобщение, не знам как много бих чакал парите..те заблуждават клиентите и не информират за проблеми..
Im waiting for 800€ 4 days..at 3 days I sent message to chat that what is going on with my withdrawal and they said that everything is fine and i have to wait..the money wasnt in my bank account at the fourth day and i sent again message to chat and they said to me that i cant withdraw the whole amount and that there is a limit for 600€ per day…no one before imform about that and if i didn’t send everyday message i dont know how much i would wait for the money..they are fooling the customers and they dont inform for problems..
Здравейте, според нашия преглед на това казино виждам същата информация и че дневният лимит е 600€. Жалко, че казиното не ви каза веднага, но не мисля, че казиното би излъгало или нещо подобно. Разбира се, ако не беше писал в чата, сигурно нямаше да разбереш, но в крайна сметка знаеш как е.
Така направихте ли друго теглене на тази сума и чакате ли го или вече сте получили парите?
Hi, according to our review of this casino I also see the same information and that the daily limit is 600€. Too bad the casino didn't tell you right away, but I don't think the casino would lie or anything like that. Of course, if you hadn't written to the chat, you probably wouldn't have found out, but in the end you know how it is.
So did you submit another withdrawal of that amount and are you waiting for it or have you already received the money ?
Изпратих ново теглене, но все още чакам…не искам да чакам още 3 или повече дни за парите..чакам вече 4 дни..и казах на чата на казината, че искам парите си днес, защото техен проблем е, че те не са Не ми казвайте, че не мога да изтегля повече от 600 €
I submitted new withdrawal but im still waiting…i dont want to wait 3 more days or more for the money..im waiting already 4 days..and i said to casinos chat that i want my money today because is their problem that they didn’t say to me that i cant withdraw more than 600€
Разбирам, че понякога е добре да прочетете Общите условия, за да знаете такива неща. Даваме на казината 14 дни, за да решат процеса на теглене, така че ако имате допълнителни проблеми, със сигурност можете да се свържете с нас.
Ще чакам вашата актуализация.
I understand that, of course sometimes it is good to read the Terms and Conditions to know such things. We give casinos 14 days to sort out the withdrawal process, so if you have any further issues, you can certainly contact us.
I will wait for your update.
Моля.
Също така си мислех, че ако някога искате да отговорите на някого и бихте искали да увеличите шансовете си той да ви отговори възможно най-скоро, можете да използвате бутона „отговор" и играчът ще бъде уведомен, че сте му отговорили .
Но, разбира се, това е само малък съвет. 🙂 👍
You're welcome.
I was also thinking that if you ever want to reply to someone and would like to increase your chances of them answering you as soon as possible, you can use the "reply" button and the player will be notified that you've responded to them.
But of course this is just a small tip. 🙂 👍
Страхотни новини и поздравления 🎉😊
Колко време изтегли парите си? Ще останеш ли да играеш тук въпреки всичко, което трябваше да преодолееш? 🙂
Great news and congrats 🎉😊
How long has it been for you to withdraw your money ? Will you stay and play here despite all you had to overcome ? 🙂
Всъщност регистрирал ли си се тук?
Ще предам тази информация на нашия екип за данни, за да могат да я проверят. Благодаря ви.👌
Have you actually registered here?
I will pass this information on to our data team so they can check it out. Thank you.👌
Здравейте
Да, регистрирах се, депозирах и играх. Също така успешно потвърдих акаунта си. Затова не разбирам защо тук пише, че не се приемат играчи от Германия
Hello
Yes, I registered, deposited and played. I also successfully verified my account. That's why I don't understand why it says here that players from Germany are not accepted
Hallo
Ja ich hab mich angemeldet, eingezahlt und gespielt. Habe auch mein Konto erfolgreich verifiziert. Deswegen verstehe ich nicht warum hier steht, Spieler aus Deutschland nicht akzeptiert
Може би това беше случаят последния път, когато казиното беше контролирано или когато беше добавено. Такива неща могат да се променят по различни начини, така че благодаря, че го казахте и го забелязахте, и нашият екип ще го промени, ако случаят е такъв.
Както и да е, успяхте ли вече да направите успешно теглене тук? Имате ли доста положително мнение за това казино? 🙂
Maybe that was the case the last time the casino was controlled or when it was added. Things like that can change in different ways, so thanks for saying that and noticing it, and our team will change it if that's the case.
Anyway, have you managed to make a successful withdrawal here yet ? Do you have a rather positive opinion of this casino ? 🙂
Нашият екип за данни импортира новата информация в базата данни, след като я провери с представителя на казиното. Така че много ви благодаря за това.👌
Our data team has imported the new information into the database after checking it with the casino representative. So thank you very much for that.👌
Здравейте, поисках теглене от Sushi Casino преди повече от седмица, въпреки че бях потвърден. Въпреки това беше отхвърлено след 6 дни, въпреки че пишеше 72 часа и отново беше необходимо нещо за проверка. Сега пак чакам тегленето си 3 дни. Писах и на отдела за обслужване на клиенти, но не могат да ми дадат смислени отговори, само копират изречения и всеки ми казва нещо различно. Трябва да изчакам, в момента има твърде много тегления, които отнемат повече време, но за съжаление не виждам успех в получаването на моето теглене... Направих повече от достатъчно екранни снимки на чатовете. ..
Hi, I requested a withdrawal from Sushi Casino over a week ago even though I was verified. However, it was rejected after 6 days even though it said 72 hours and something was needed again for verification. Now I'm waiting for my withdrawal again for 3 days. I've also written to customer service but they can't give me any sensible answers, just copied sentences and everyone tells me something different. I'm supposed to wait, there are too many withdrawals going around at the moment that it's taking longer, but unfortunately I don't see any success in getting my withdrawal... I've taken more than enough screenshots of the chats...
Hi hatte beim Sushi Casino vor über einer woche eine Auszahlung beantragt obwohl ich verifiziert war. Diese wurde jedoch nach 6 Tagen abgelehnt obwohl es 72 Stunden hieß und es wurde erneut was zum verifizieren benötigt. Jetzt warte ich erneut auf meine Auszahlung seit 3 Tagen habe auch mit dem Kundenservice geschrieben diese können mir aber keine vernünftige Antworten geben immer nur kopierte Sätze und jeder sagt mir was anderes. Ich soll warten es sind grad zu viele Auszahlungen im Umlauf das es länger dauert aber ich sehe leider keine Erfolg das ich meine Auszahlung erhalte.. habe mehr als genug Screenshots von den Chats gemacht ..
здрасти
Предполагам, че трябва да е много разочароващо и от това, което описахте относно непоследователността и цялостното ниво на комуникация или умения, ако предпочитате, нищо чудно, че изглеждате обезпокоени.
Трудно ми е да го кажа, но винаги даваме на казината доста време да разрешат проблемите си без наша намеса. Според мен сме твърде щедри; предвид обстоятелствата, 14 пълни дни са много време.
Във всеки случай, освен редовното забавяне, какви други "обяснения" сте получили досега? Ако нямате нищо против да попитам,.
Hi!
I imagine it must be very frustrating, and from what you described regarding the inconsistency and overall communication level or skills, if you prefer, no wonder you seem troubled.
This is hard for me to say, yet we always give casinos quite some time to resolve their issues without our intervention. In my opinion, we are far too generous; given the circumstances, 14 full days is a long amount of time.
In any case, aside from the regular delay, what other "explanations" have you gotten so far? If you don't mind me asking,.
Казаха, че съм напълно проверен и че трябва да изчакам, докато тегленето ми бъде обработено. На същия ден получих имейл, че тегленето ми е отхвърлено и че трябва да се свържа с отдела за обслужване на клиенти. Направих това незабавно и те казаха, че им трябва снимка на мен и личната ми карта, където лакътят ми се вижда по някаква причина. Качих това веднага и след това трябваше да чакам отново. След като приложих лек натиск, беше прието и служителят каза, че вече съм напълно проверен. Въпреки това трябваше да направя тегленето отново и сега чакам още 3 дни. Все още нищо не се е случило и не мисля, че ще се случи нещо друго или изведнъж искат нещо от мен. Имам екранни снимки на чата, където пише, че всичко е наред с моя акаунт и просто трябва да се изплати, но нищо не се случва. Надявам се, че могат да направят нещо, така че това казино да изплати моите печалби. Служителите в чата винаги казват да имам търпение, всичко е наред, но не могат да ми дадат директни отговори. Винаги е едно и също.
They said I was fully verified and that I should wait until my withdrawal was processed. On the same day I received an email saying that my withdrawal had been rejected and that I should contact customer service. I did this immediately and they said they needed a photo of me and my ID where my elbow was visible for whatever reason. I uploaded this straight away and then I had to wait again. After I applied a little pressure, it was accepted and the employee said I was now fully verified. However, I had to make the withdrawal again and now wait another 3 days. Nothing has happened yet and I don't think anything else will happen or they suddenly want something from me. I have screenshots of the chat where it says that everything is fine with my account and it just needs to be paid out but nothing is happening. I hope they can do something so that this casino pays out my winnings. The employees in the chat always say to be patient, everything is fine but they can't give me any direct answers. It's always the same.
Es hieß ich sei vollständig verifiziert und ich solle warten bis meine Auszahlung bearbeitet sei . Am gleichen Tag habe ich eine email bekommen mit ihre Auszahlung wurde abgelehnt und sollte mich an den Kundenservice wenden dies tat ich sofort und es hieß sie brauchen ein Foto mit mir und meinem Ausweis wo man den Ellenbogen sieht weshalb auch immer dies hab ich direkt hochgeladen und dann sollte ich wieder warten nachdem ich ein wenig Druck gemacht habe wurde dieses auch akzeptiert und die Mitarbeiterin meine ich sei jetzt vollständig verifiziert. Allerdings musste ich die Auszahlung erneut tätigen und jetzt wieder 3 Tage warten bis jetzt ist immernoch nichts passiert und ich glaube da wird auch nichts mehr passieren oder sie wollen auf einmal noch irgendwas von mir haben. Habe Screenshots vom Chat wo es heißt es passt alles mit meinem Konto und es muss nur ausgezahlt werden aber da passiert einfach nichts ich hoffe sie können irgendwas tun damit dieses Casino mir mein Gewinn auszahlt.. die Mitarbeiter im Chat sagen immer haben sie Geduld es passt alles aber können mir keine direkten Antworten geben es ist immer das gleiche ..
За съжаление не мога да намеря никъде, че изплащанията наистина се извършват и че сайтът ми изплаща парите ми. Така че някак си се чувствам много ограбен
Unfortunately, I can't find anywhere that the payouts actually take place and that the site pays me my money. So somehow I feel very ripped off
Ich kann leider auch nirgends finden das die Auszahlungen wirklich statt finden und das die Seite mir mein Geld zahlt. Also irgendwie fühle ich mich sehr abgezockt
В случая искам да напомня какво каза Радка, а именно, че даваме на казината 14 дни. Ако нищо не се е променило и не сте получили парите, можете да се свържете с нас и ние ще се опитаме да ви помогнем. Както и да е, ако вече сте потвърдили себе си и личната си карта, тогава не знам къде може да е проблемът. Вероятно ще имам търпение за известно време, защото нищо друго не можете да направите в тази ситуация.
Твърдо вярвам, че парите ще стигнат до вас в крайна сметка и ако нещо се промени, уведомете ме.
In this case, I would like to remind what Radka said and that is that we give casinos 14 days. If nothing has changed and you have not received the money then you can contact us and we will try to assist you. Anyway, if you have already verified yourself and your ID, then I don't know where the issue might be. I would probably be patient for a while because there is nothing else you can do in this situation.
I firmly believe that the money will get to you eventually and if anything changes, let me know.
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.