ФорумКазинаSuprabets Casino - обща дискусия

Suprabets Casino - обща дискусия (страница 2)

преди 1 година от prgambet
|
28713 преглеждания 270 отговора |
|
1 2 3...14
Добавете пост
Jaro
преди 1 година

всички казина/букмейкъри не дават отговор и обяснение на играчите. Дори в правилата те имат "ние можем да затворим акаунта ви без обяснение" xD, ако играчите заслужават някакво обяснение, защо не сте маркирали този вид (затваряне на акаунт без обяснение) като несправедливи правила и условия? 🙂

Автоматичен превод:
преди 1 година

Изключително некоректно е да блокират сметката и още повече да ми конфискуват парите без да дават допълнителни обяснения. Това е измама, господа.

Автоматичен превод:
преди 1 година

всички казина/букмейкъри не дават отговор и обяснение на играчите. Дори в правилата те имат "ние можем да затворим акаунта ви без обяснение" xD, ако играчите заслужават някакво обяснение, защо не сте маркирали този вид (затваряне на акаунт без обяснение) като несправедливи правила и условия? 🙂

Автоматичен превод:
преди 1 година

Защото всяка компания има право да лиши бизнеса си от вас. Това е стандарт. 🙂

Както вероятно знаете, ние оценяваме всяка ситуация поотделно и се фокусираме върху това как се прилага терминът. Не само на факта, че е писано.

Автоматичен превод:
преди 1 година

Изключително некоректно е да блокират сметката и още повече да ми конфискуват парите без да дават допълнителни обяснения. Това е измама, господа.

Автоматичен превод:
преди 1 година

Казината, или по-скоро спортните залози във вашия случай, правят това, ако се сблъскат с измама. Като се има предвид това, ние нямаме достатъчно информация, за да се заемем с този вид проблем, свързан със спортните залагания. Опитайте със сайт, фокусиран върху темата, моля.🙏

Автоматичен превод:
преди 1 година

Открих къщата за залагания Suprabets, след като я видях рекламирана в някои уебсайтове, така че използвах анализа на Casino Guru, за да преценя дали казиното е честно или не, то има висок рейтинг на сигурност в Casino Guru. Така че реших да създам своя акаунт на 2 август, оттогава залагам на спорта, който обичам да следвам „тенис на маса", преминавайки през добри и лоши моменти. Днес, 19 септември, извърших верификацията на акаунта си правилно и малко след като поисках тегленето на 50% от моите печалби, получих имейл от тяхната поддръжка, в който се казваше: „Вашият акаунт е маркиран за нарушаване на нашите правила и условия, точка 11.5. Според нашите условия ние ще затворим вашия акаунт." Моят акаунт в момента има баланс от приблизително $615. Наистина се нуждая от вашата помощ, за да не бъда ограбен по този начин. Жена ми е бременна, ще имаме син на 31 октомври, наистина се нуждая от достъп до парите си.

Автоматичен превод:
Ballai90
преди 1 година

Здравейте, съжалявам за ситуацията, в която се намирате. Но трябва да добавя още в началото, че ние не се занимаваме със спортни залагания, защото нямаме експерти в тази област, така че нямаме достатъчно знания в тази област. Затова ще ви предоставя връзки, където можете да опитате да подадете жалба. Можете да ги намерите тук: https://www.bookmakers.bet/submit-a-complaint/

https://www.top100bookmakers.com/contact-us/

https://www.sportsbookreview.com/sportsbook-complaint/

Попитахте ли също казиното какво точно сте нарушили и защо са затворили акаунта ви?

Както и да е, надявам се, че могат да ви помогнат и да получите парите си обратно. Кажете ни как е минало.

Автоматичен превод:
преди 1 година

Здравейте всички и екип на Casino Guru,

Не разбирам как е възможно рейтингът на Casinoguru на Suprabets да бъде 8.2/10?


Просто погледнете малко жалбите навсякъде, които продължават да затварят сметки, без да изплащат парите по сметката. Винаги можете да намерите същите оплаквания на trustpilot.de, trustpilot.com, rebelbetting.com, askgambelers.com.

Така че 2 точки са невероятни:

- затворете акаунта на играча

- запазете парите, които са били в сметката, без последствия


Никога не съм виждал подобно нещо, закъснения и неуспешна проверка, но според моя опит просто затварянето на потвърдената сметка и кражбата на парите е нещо, което само Suprabets прави.

За съжаление и аз бях засегнат от това преди около седмица, но мисля, че моят случай е малко по-особен.

Започнах там преди година, завърших успешно проверката и играехме спорт и казино заедно. Постоянно губех пари в казиното и след това ги финансирах отново чрез депозити или печалби в спорта. През този период имах депозити за повече от €4000 и тегления от около €400.

Играех на същия принцип през цялото време, спортът печелеше повече, казиното винаги губеше, но загубите в казиното бяха твърде големи и това беше причината да се изключа.

След 1-2 месеца исках да се върна, написах имейла на info@suprabets.com, моля, мога ли да се върна, отговорът дойде бързо, можете ли да разпознаете, че нямате проблем с хазарта, да, разпознавам, добре, продължете играе, без допълнителни тестове.


В началото на септември започнах отново, играех всичко както винаги, само че все още не започнах с казиното, просто играех спортни залагания и правех добри печалби.

В деня, в който имах истински късмет и спечелих няколкостотин евро с женска водна топка, сметката ми беше блокирана, имах няколко отворени залога, така че повече от 1000 евро на всеки, също и някои парлей залози, нямам представа дали съм спечелил нещо .

Разбира се, блокирането дойде около 1 час след като поисках теглене на €200.

Теоретично мога да имам и 1 милион евро блокирани по сметката. Просто не знам, защото съм блокиран.

Те не искаха да ме чакат да продължа отново да играя казино игри и блокираха акаунта.

Причината е просто 11.5 правила, където всичко е написано, преведено казва, че ако не загубите парите и ако се опитате да изтеглите, ние ще блокираме акаунта ви.

Защо е казиното, защото статистически играех много повече в казино и акаунтът ми беше наред, когато имах загуби, и това безразсъдно съображение показа, че те не са сериозни и са просто измамници.


Моля, коригирайте оценката си!

Те не трябва да получават нов играч, докато тази практика не приключи.


Благодарим ви за възможността да подадете жалба.


PS Трябва ли да пренапиша това в английската версия на Casinoguru.com или автоматично се превежда и прехвърля там?

Искам да информирам играчите колкото е възможно повече, че измамниците на Supra вече не трябва да получават пари.

Редактиран от автора преди 1 година
Автоматичен превод:
nenadmaksim
преди 1 година

Здравейте.

Не се притеснявайте, една публикация е достатъчна 😀 не е нужно да създавате друга на английски, нашият форум поддържа функцията за „автоматичен превод".


Ще започна с процеса на оценяване; не се колебайте да научите как работи тук .

„Нашият екип за преглед на казино сърфира в интернет, за да намери всички съответни оплаквания, които ни дават добра представа за това как казината се отнасят към своите играчи. Ние въвеждаме всички оплаквания в нашата база данни и ги класифицираме въз основа на нашето възприемане на оплакването (независимо дали мислим, че казиното наистина е направило нещо нередно или не) и други фактори (като например дали играчът е играл с истински пари или бонус пари и т.н.). Като вземем предвид оспорваната сума във всяка жалба и гореспоменатата класификация, получаваме число черни точки за всяка жалба, които след това се използват при изчисляването на индекса на безопасност."


Покрихме това. Ако проверите директно индекса за безопасност , ще откриете това:

„Няма оплаквания от играчи или много ниска стойност на удържаните печалби в жалбите по отношение на размера на казиното"

Тъй като оценката се основава главно на алгоритъм и чувствителни корекции, подкрепени от доказателства, ние просто не можем по някакъв начин да коригираме оценката единствено въз основа на тази публикация. Как изобщо бихме определили правилната стойност?

Не, не става така. Първо, ние разследваме.

Ако някога срещнете някой, който страда от несправедливост от ръцете на това казино, моля, изпратете ги всички тук, за да подадат оплаквания.

Като алтернатива, моля, изпратете свои собствени, показвайки опита си.

Това ръководство трябва да ви даде добър старт .

Тази връзка води до създателя на жалбата .


Моля, изпратете бележка веднага щом жалбата е готова.

За съжаление, Casino Guru не се занимава със спортни залагания, така че предполагам, че не мога да добавя много.

Ако смятате, че казиното ви е измамило чрез спортни залагания, моля, намерете по-подходящ форум.

Благодаря ти.

Автоматичен превод:
Radka
преди 1 година

Здравей Радка,


Благодаря за отговора.

Не, казиното не ме е измамило чрез спортни залагания или чрез казино игри, както споменах, те са ме измамили без връзка с игрите, които предлагат, като просто са затворили акаунта ми, без да ми позволят да изтегля средствата си. Не предложиха истинско обяснение и това е.

Просто мисля, че това също е проблем с казиното, тъй като играх и имах много по-голям оборот в казино там, отколкото в спортните залагания, и всичко беше добре за тях, докато не опитах малкото теглене от 200 €.

Бях напълно верифициран и имах успешни тегления преди, само винаги 20-30€.


Също така мисля, че нещо номер едно при оценяването на казиното трябва да бъде дали изплащат на клиентите си или не и какъв е процентът на успешно теглене. Не може да е страхотен софтуер с оценка 10, добро предлагане на игри - оценка 10, отказват да изплатят и блокират печелившите акаунти - оценка 1, обща оценка 7. 😀


Играх казино там, защото софтуерът е страхотен и бърз и не блокира, но за какво е полезно, ако играя за въображаеми печалби, които никога не могат да бъдат изплатени.


И аз ще пусна жалбата, благодаря за обяснението.

Редактиран от автора преди 1 година
Автоматичен превод:
nenadmaksim
преди 1 година

Здравейте, ако вашият случай не е свързан със спортни залагания и казвате, че казиното е затворило акаунта ви без причина, вероятно е най-добре да подадете жалба.

Що се отнася до вашата оценка, това е интересна идея, но мисля, че е трудна за изпълнение, защото някои играчи може да нямат никакъв проблем, а някои може да срещнат проблеми още при първото теглене. Мисля обаче, че когато играете в казина, най-добре е да останете в тези, в които нямате проблеми.

От друга страна, радвам се, че споменахте положителните страни на казиното, въпреки че вероятно отрицателните страни преобладават в случая.

Независимо от това, когато подадете жалба, уведомете ни как върви, за да можем ние или други играчи да видим вашето преживяване. Успех 🙂

Автоматичен превод:
преди 12 месеца

Повече от ясно е, че Suprabets е измама, това, което ме изненадва е, че този много опитен сайт не пренебрегва броя на засегнатите хора, защото несъмнено ще продължи да има стотици засегнати хора

Автоматичен превод:
преди 12 месеца

Това казино е измама, прочетете всички печеливши, те затварят акаунта ви без причина, защитавайки се с предположението, че сте нарушили tyc, аз няма да бъда последният измамен, докато не затворят това място, те откраднаха 450 долара от аз, но следващият може да е повече

Редактиран от автора преди 12 месеца
Автоматичен превод:
Andresguerran
преди 11 месеца

Хей, виждам, че си се поставил в неудобна ситуация и съжалявам. Бихте ли обаче разяснили малко повече какво ви се случи в казиното и защо ви взеха $450?

Ще чакам твоя отговор.

Автоматичен превод:
преди 11 месеца

Наистина се боря да разбера умишленото невежество, което администрацията на сайта показва в този случай. Просто прегледайте малко специализирани сайтове за казино/залагания, reddit, бенчмарк и сайтове за доверие, трябва да има повече от сто случая, в които хора се оплакват от една и съща ситуация на suprabets.

Отговорът винаги е един и същ, никой не е направил нищо, освен че са направили пари и са се опитали да изтеглят част от тях. След това те отменят общото правило 11.5 за нищо и всичко, ако сте кихнали по грешен начин, вие сте в нарушение на нещо, ние ви вземаме парите.


Сигурно има още стотици хора с по-малки суми, които не си правят труда да се оплакват и пишат.

Те правят тази измама от да кажем 5 години, ако средната удържана сума е около 500 $/€, мисля, че всъщност са взели стотици хиляди до този момент.


И тогава администраторът казва нещо като: Виждам, че сте се поставили в неудобна ситуация!!! 🙃


Опитайте тази:

Хей, съжалявам, че откраднаха и вашите пари, най-накрая ще се свържем с някой там и ще се опитаме да получим някои отговори.


Или поне напишете реалистичен преглед, който предпазва новите играчи от допускане на същата грешка.

Автоматичен превод:
nenadmaksim
преди 11 месеца

Здравейте.

Информирането на другите е същото нещо, което се стремим да правим и тук. Мисля, че основният проблем е, че трябва да се научим да правим разлика между информацията, споделена другаде, и истинските оплаквания.

Първият случай означава, че хората посещават други форуми или дискусии и се оплакват от казината там. Е, това не е достатъчно, за да намалим рейтинга си, тъй като такава информация не е проверен източник на информация.

Когато кажа тук и сега - например "Никога повече няма да използвам best.booking.com, защото по някакъв начин бях измамен!" Мислите ли, че някой друг уебсайт, фокусиран върху съживяването на компании за резервации, ще понижи рейтинга си?

И така, сценарият означава, че играчът идва тук, за да се оплаче във форума и чрез нашата страница той или тя ще подаде истинска официална жалба срещу казиното. Тъй като в повечето случаи нашият играч е готов да ни представи доказателство - по-късно можем да посегнем към казиното с нещо в ръцете си.

Надявам се разликата да е осезаема. 🙏

Освен това оплакванията водят до промени в стойността на индекса на безопасност.

Целият процес на преглед е прозрачно достъпен тук .

Освен процеса на преглед, научете повече за последствията от процеса на оплакване:

„Какви ще бъдат последствията от вашата жалба?

Нека започнем с това, че не всички оплаквания са основателни. Ето защо, ако обстоятелствата и доказателствата показват, че казиното не е направило нещо, което считаме за несправедливо, жалбата ще бъде затворена и категоризирана като „отхвърлена". Същото се случва, ако спрете да общувате с нас, след като подадете жалбата си.

Ако жалбата е основателна и казиното е направило нещо нечестно, идеалният сценарий е ние да разрешим жалбата по ваш вкус. В този случай жалбата ще бъде затворена и категоризирана като „разрешена".

Ако жалбата е основателна и ние не можем да я разрешим, тя се затваря и се категоризира като „неразрешена". Това се случва, когато казиното или не ни отговори, или откаже да направи това, което считаме за справедливо в тази конкретна ситуация. Няма да получите желания резултат, но жалбата ще бъде запазена в нашата система, казиното ще бъде наказано с по-ниска оценка от нас и нашият преглед на казиното ще предупреди другите играчи за случилото се. Нещо повече, ако казиното иска да подобри рейтинга си в бъдеще, то ще бъде принудено да разгледа жалбата, така че има шанс вашата жалба да бъде разрешена на по-късна дата."

https://casino.guru/complaint-resolution-instructions#consequences

Затова винаги е добре да изпратите такъв.

Можете ли да го направите, моля? Ако е така, използвайте тази връзка: https://casino.guru/complaints/create


Благодаря ти.


Автоматичен превод:
nenadmaksim
преди 11 месеца

Благодаря ти приятел, така е, изглежда ми малко невероятно, че този сайт, когато става въпрос за случаи на спортни залагания, единственият му отговор е, че не можем да направим нищо, когато очевидно се извършва измама, независимо дали е за игри или спорт. SUPRABETS е измамно казино и е невероятно, че сайт, който отговаря за прегледа им, не поставя това измамно казино като приоритет


Автоматичен превод:
Andresguerran
преди 11 месеца

След като нямаме експерти в областта на спортните залагания, логично е да не можем да се занимаваме с това. Мисля, че е необходимо разбиране и има други сайтове, където можете да подадете жалба в спортните залагания. Не че не бихме се опитали да помогнем, но със сигурност не бихме дали обективно мнение.

Виждам също, че сте отделили време да напишете публикация, но все още не сте отговорили на Вероника. И тогава молите за помощ. Така че, ако беше възможно, бихте ли отговорили на въпросите, които тя задава? Можете да го направите тук .

Автоматичен превод:
преди 11 месеца

Както се очакваше, моето оплакване не доведе до нулева разлика, Казиното просто избра лесния начин и обвини за всичко спортните залагания, знаейки, че това ги поставя незабавно в приключен случай и те могат да продължат политиката си и да запазят рейтинга си.

Casino Guru предоставя същия общ отговор с няколко връзки и всички са доволни, общата оценка остава добра.

Повтарям, играх в почти 100 казина и онлайн къщи за спортни залагания и това е единственият път, когато акаунтът ми беше маркиран и средствата ми бяха откраднати.

Плащаха ми редовно и справедливо от всеки един, понякога с повече усилия за проверка, но накрая винаги се плащаше. Някои от тях имат много по-нисък рейтинг тук от Suprabets.


Каква оценка заслужава някой, който държи вашите средства без обяснение? 1? 0?


Доверието на вашия сайт е засегнато тук.

Редактиран от автора преди 11 месеца
Автоматичен превод:
nenadmaksim
преди 11 месеца

Здравейте, съжалявам да разбера как вашата ситуация и оплакване се оказаха при нас. Забелязах, че е затворен, защото причината, поради която вашият акаунт е маркиран, е свързана със спортни залагания, с които, както вече беше посочено, не се занимаваме в CasinoGuru, защото нямаме експерти в тази област и следователно няма да имаме обективен поглед върху положението. Видях обаче също така, че са ви предоставени връзки, където можете да опитате с оплакване и къде се занимават с тази област. Ще пробваш ли там Ако е така, уведомете ни как е минало при вас. Тъжно ми е, че всичко свърши така.

Автоматичен превод:
преди 11 месеца

Здравей Джаро,

благодаря ви за отговора, но въпросът с моята жалба все още не е приключен, тъй като смятам, че това е въпрос на казино, предоставих и допълнителни доказателства в това отношение.


Отговорът от Казиното беше както очаквах и те дадоха още една важна информация за общите ми загуби в Казино.

Това го прави пример от учебник за хищническо поведение на казиното, ние позволяваме на играча да се върне, очаквайки по-нататъшна игра, както преди, когато това не се случи, ние маркираме акаунта.


Имам още какво да кажа по въпроса, след като жалбата ми бъде отворена отново.


Освен това към общите връзки за спортни залагания sportbets.com няма Suprabets.com сред възможните доставчици на залагания в списъка и няма друга опция за добавяне на случаен доставчик.


Втората връзка също не показва опцията за оплакване, трябва ли да се свържа директно с поддръжката?


Третият линк е най-интересен, той е пълен с неприемливи оплаквания за това, че Suprabets закрива сметките на печелившите, след като се опитат да изтеглят част от средствата, а други им се подиграват, че отново са попаднали на тази измама. Мога да ви дам връзките, ако искате?

Единственото място, което изглежда има значение за ръководството на Suprabets, е тук и аз съм упорит да покажа, че тяхната оценка не е заслужена и че трябва да коригирате това.


Или могат да отключат акаунта ми, да върнат средствата и ще призная, че съм сгрешил за тях!

Автоматичен превод:
1 2 3...14
Отидете на страницаот 14 страници

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини