Чакам от 8 ноември, за да ми бъде платено и отначало ми казаха, че трябва да изчакам 7 до 10 дни, след което казаха, че биткойнът има забавяния и трябва да настроя втори метод за теглене, вече го направих няколко пъти и изглежда не получават информацията.
Те продължават да казват, че ще го ускорят.
Сега съм на 14 работни дни без видим край
I have been waiting since November the 8th to get paid and at first they said I need to Wait 7 to 10 days after that they have been saying bitcoin has experienced delays and I should Set up a second withdrawal method I've already done that several times and they don't seem to get the information.
They keep saying they're going to expedite it.
I am now on 14 business days with no end in sight
Здрасти,
Съжалявам да го кажа, но това казино е доста бавно - проверете темата тук .
Над 2 месеца, за да получите печалбите. Чувствайте се свободни да подадете жалба, въпреки че не съм убеден, че ще помогне много, тъй като в момента има 16 отворени случая, предимно за забавени плащания. 🙁
Вашето обаждане, бих казал.
Hi there,
I'm sorry to say that but this casino is pretty slow - check the thread here.
Over 2 months to get the winnings. Feel free to submit a complaint though I'm not convinced it will help much since there are currently 16 open cases mostly about delayed payments. 🙁
Your call, I'd say.
на 27.10 поискано изплащане
одобрен на 31.10 каза 7 - 10 дни
сега е 11/28
Свързвах се с тях всяка седмица, за да ми кажат, че трябва да изчакам
и скоро ще ми бъде платено
Благодаря ви за разбирането
имахме голям обем заявки и това доведе до малко забавяне...
помолих моя VIP домакин да се обади, но той никога не го прави и за капак винаги ме питат дали искам да направя още един депозит :{
о, момче - никога повече няма да играя там
on 10/27 requested payout
approved on 10/31 told 7 - 10 days
its now 11/28
i have contacted them every week to be told i have to wait
and i will be paid soon
thank you for understanding
we had a high volume of requests and ithas caused a small delay ...
i asked for my VIP host to call but he never does and to top it off they always ask if i want to make another deposit :{
oh boy - i wont be ever playing there again
Здравейте, току-що преместих публикацията ви тук в тази тема, която е точно за вашата тема и както можете да видите, когато четете по-стари публикации, всички приятели се сблъскват със същите проблеми със закъснение. Това казино е много бавно, но положителното е, че играчите получават своите печалби след проверката. Виждам, че вече сте подали жалба👍 и че Кристина ви е отговорила. Моля, последвайте я сега, надявам се, че ще може да ви помогне. ✨
Hello, I've just moved your post here to this thread which is exactly about your topic and as you can see when reading older posts, all mates facing the same troubles with delay. This casino is very slow, but positive thing is, that players are receiving their winnings after the verification. I can see you have already submitted a complaint👍 and that Kristina replied to you. Please, follow her now, I hope she will be able to help you. ✨
Само за да стане по-ясно, Кристина е член на нашия екип за оплаквания. Тя отговори на jbissot760
чрез жалбата, която можете да видите тук .
Сега по-добре ли е? 🙂
Just to make it more clear, Kristina is a member of our Complaint Team. She replied to jbissot760
via the complaint, which can be seen here.
Is it better now? 🙂
Спечелих пари в техните турнири. Колкото и бавни да са те, ще ми бъде ли платено?
Или ще ме отложат за неопределено време?
Благодаря,
Марта
I have won money in their tournaments, However slow they might be will I get paid?
Or will they put me off indefinitely?
Thanks,
Martha
Не мога да ви обещая нищо, не съм служител на казиното.
Казиното трябва да прегледа историята ви на игри, да потвърди акаунта ви и да провери дали сте спазили всички правила. Само ако всичко е наред, тогава трябва да получите печалбата си.
I can't promise you anything, I'm not the casino's employee.
The casino must go through your gaming history, verify your account and check whether you complied with all rules. If everything is ok only then you should get your winnings.
Ще ти бъде платено приятелю, но ще отнеме известно време. Тяхната система за изплащане е изключително бавна, така че им дайте няколко месеца. Нямате нищо против, че питам колко е изплащането
You will be paid my friend but it will take some time. They payout system is extremely slow so give them couple months. You don't mind I am asking how much is the payout
За съжаление Jbowen наистина има такъв опит с това казино. Прочетете по-старите му публикации в тази тема и ще видите. 😔
Sadly, Jbowen truly has this kind of experience with this casino. Read his older posts in this thread then you'll see. 😔
Sunrise Casino е измама!!!! Не играйте тук!!! Бяхте предупредени….. Сега съм на 43-тия си ден след пълното одобрение за $1123 и все още не ми е платено. Ако са ви плащали тук, вие сте голям късметлия и трябва да спрете незабавно. В момента имат проблеми с изплащането, но отказват да кажат на клиентите. Така че, въпреки че никой не е получил плащане от 43 дни, те продължават да вземат депозити от клиенти, които действително вярват, че времето за изплащане е 14 дни. Не е. За Sunrise е измама да вземат тези пари от хора, които вярват, че времето за изплащане е 14 дни, докато Sunrise знае напълно и добре, че тяхното текущо време за изплащане е 3 месеца. Стойте далеч, това е измамно казино, може би са ви плащали в миналото, но сега определено свърши.
Sunrise Casino is a Scam!!!! Do Not Play Here!!! You have been warned….. I’m now on my 43rd day after full approval for $1123 and still have not been paid. If you have been paid here, you’re very lucky and should stop immediately. They are currently having payout issues but refuse to tell customers. So even though no one has been paid in 43 days, they continue to take deposits from customers who actually believe the payout time is 14 days. It is not. It’s Fraud for Sunrise to take this money from people that believe a payout time is 14 days while Sunrise knows full and well their current payout time is said to be 3 months. Stay far away, it’s a Scam Casino, maybe you have been paid in the past but it’s definitely over now.
Хей ZoolBear,
съжалявам, че го казвам, но ако проверите цялата тази тема, става дума за скандалното време на чакане, започващо от 1 месец...
Струва ми се, че нещата се влошават. В момента има 17 отворени жалби срещу тази и най-честият проблем е: Оттеглянето на играча се забави
За съжаление, не всички подадени преди това жалби бяха разрешени 🙁
Чувствайте се свободни да подадете своя жалба, надявам се, че ще бъде разрешена.
Ако мога да добавя личен съвет, винаги проверявайте как казиното се справя с оплакванията, за да сте сигурни, че в случай на проблем има добър шанс той да бъде разрешен. Друг добър начин е да проверите прегледа на казиното и потребителските отзиви .
Hey ZoolBear,
sorry to say that, but if you check this whole thread, it is about the outrageous waiting time starting from 1 month...
To me, it seems, that things are getting worst. There are currently 17 open complaints against this one and the most frequent issue is: The player's withdrawal is delayed
Sadly, not all previously submitted complaints were solved 🙁
Feel free to submit your own complaint, I hope it will be resolved.
If I may add personal advice, always check how the casino deals with complaints to make sure that in case of an issue, there is a fair chance it will be solved. Another good way is to check the casino review and user reviews.
Спечелих над 19400 евро и ме задържат, акаунтът ми е блокиран и те избягват изплащането вече 19 дни. Проверката не е възможна!!!! Ще направя всичко възможно, за да гарантирам, че никой друг играч в казино neon54 не ще бъде ощетен. !!!!!!!!Стойте далеч от това казино!!!!!!!!!!!!
I won over 19400 euros and I'm being held up, my account has been blocked and they've been avoiding the payout for 19 days now. Verification is not possible !!!! I will do everything I can to ensure that no other player at neon54 casino is harmed. !!!!!!!!Stay away from this casino!!!!!!!!!!!!
Ich habe über 19400 Euro gewonnen und man hält mich hin , mein Konto ist gesperrt worden und man drückt sich vor der Auszahlung seit nun 19 Tagen. Eine Verifizierung ist nicht möglich !!!! Ich werde dagegen mit allen mir zur Verfügung stehenden Mitteln vorgehen dass kein weiterer Spieler im casino neon54 geschädigt wird. !!!!!!!Finger weg von diesem Casino!!!!!!!!!!!
Съжалявам да чуя, но ще получите парите си дори и да отнеме 3 или 4 месеца, знам, че не е честно, но какво можем да направим по въпроса??
Sorry to hear but you will get your money even if it take 3 or 4 months I know is not fair but what can we do about it ??
Спечелих над 19400 евро и ме задържат, акаунтът ми е блокиран и те избягват изплащането вече 19 дни. Проверката не е възможна!!!! Ще направя всичко възможно, за да гарантирам, че никой друг играч в казино neon54 не ще бъде ощетен. !!!!!!!!Стойте далеч от това казино!!!!!!!!!!!!
I won over 19400 euros and I'm being held up, my account has been blocked and they've been avoiding the payout for 19 days now. Verification is not possible !!!! I will do everything I can to ensure that no other player at neon54 casino is harmed. !!!!!!!!Stay away from this casino!!!!!!!!!!!!
Ich habe über 19400 Euro gewonnen und man hält mich hin , mein Konto ist gesperrt worden und man drückt sich vor der Auszahlung seit nun 19 Tagen. Eine Verifizierung ist nicht möglich !!!! Ich werde dagegen mit allen mir zur Verfügung stehenden Mitteln vorgehen dass kein weiterer Spieler im casino neon54 geschädigt wird. !!!!!!!Finger weg von diesem Casino!!!!!!!!!!!
Уау 19400, сигурен си 😊 правилно няма да го разбереш... това, което мога да те посъветвам, е да им се обаждаш всяка седмица, докато не им омръзне. Мисля, че ще публикувам как им се обаждаш от приложение безплатно от всяка част на света. Късмет
Wow 19400 you sure 😊 you properly not going to get that.. what I can advice to do is call them every week till them get sick of you I think I post how you call them from a app for free any part of the world. Good luck
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.