Е, изглежда, че не става по-добре.
не е добра оценка за съмнително казино. Мога ли да знам дали и кога вашият акаунт е потвърден, моля? Все пак бих обмислил да подам жалба .
Well, it seems that it does not get any better.
not a good mark for a questionable casino. May I know whether and when your account was verified, please? I would consider submitting a complaint, though.
Благодаря много Радка. Беше проверено около 10 септември
Thanks alot Radka. It was verified around september 10th
Братко, сега трябва да изчакаш, просто продължавай да ги уведомяваш, че искаш парите си... Пращах им съобщения веднъж седмично, докато получа печалбите си, отне ми повече от 2 месеца, за да получа печалбите си
Bro you now have to wait just keep letting them know you want your Money... I was messaging them once a week till I get my winnings it take me over 2 months to get my winnings
Здравейте,
все още няма оплакване, предполагам ли, че предпочитате да дадете шанс на казиното без нашата „намеса"?
Всичко е наред, ако промените решението си, нашият екип за оплаквания е тук.
Hello,
no complaint yet, do I assume that you prefer to give the casino a chance without our "intervention"?
That's all right, if you change your mind, our complaint team is here.
Здравей Jbowen,
моля, използвайте бутона "отговори", в противен случай лицето, на което сте писали, няма да бъде уведомено. 🙂
Както и да е, как си ти? Мина доста време, нали?
Hello Jbowen,
please use the "reply" button, otherwise, the person you wrote to will not be notified. 🙂
Anyway, how are you? It's been quite some time, right?
здрасти Благодаря. да Нека им дадем една седмица да решат това, преди да предприемат някакви действия.
Hi. Thanks. Yes. Lets give them one week to solve this before some action.
Добре, Радка ще свърши работа... Добре съм, благодаря, че попитахте какво ще кажете за вас ☺️.
Все още нямам проблеми.
Ok Radka will do... I am fine thanks for asking what about you ☺️.
I don't have a problems yet.
дължат ми $1500 и не съм стигнал доникъде. Те продължават да казват, че обработката на btc е намаляла, но го рекламират. Списъкът на банките, които не приемат чек, е почти всички
they owe me $1500 and I've gotten nowhere. They continue to say btc processing is down but they advertise it. The list if banks that won't accept a check is almost all of them
Съжалявам да чуя това kenw. Надявам се да разрешат това. Те рискуват лошо класиране, когато действат по този начин. Със сигурност
Sorry to hear that kenw. I hope they solve this. They risk poor ranking when they act like this. That is for sure
дължат ми $1500 и не съм стигнал доникъде. Те продължават да казват, че обработката на btc е намаляла, но го рекламират. Списъкът на банките, които не приемат чек, е почти всички
they owe me $1500 and I've gotten nowhere. They continue to say btc processing is down but they advertise it. The list if banks that won't accept a check is almost all of them
Здравейте,
откога се мъчиш да се оттеглиш? Открих, че отнема много време в това казино, проверете предишния разговор. 🤔
Ако чакате повече от 14 дни, не се колебайте да изпратите жалбата - просто щракнете/докоснете тук .
Hello,
since when do you struggle to withdraw? I found that it is very time-consuming in this casino, check the previous conversation. 🤔
If you're waiting more than 14 days, feel free to submit the complaint - just click/tap here.
Бих казал, че нелицензираното казино със съмнителна репутация е наистина потенциален риск, особено когато някои жалби са затворени като неразрешени - без политика за реакция. 🙁
I'd say that the unlicensed casino with a questionable reputation is truly a potential risk, especially when some complaints were closed as unresolved - no reaction policy. 🙁
И след като се свързах с вас, момчета, те ме блокираха за влизане
And after I contacted you guys they have blocked me for signing in
какво да ти кажа Вярвам, че вече казах, че не намирам това казино за доста безопасно за игра, най-вече защото пренебрегват оплакванията на играчите. 🙁
Ако сте чакали повече от 14 дни, подайте своята жалба и се надявайте, че казиното ще ни отговори....
What can I tell you? I believe that I already said that I do not find this casino pretty safe to play in, mostly because they ignore players' complaints. 🙁
If you have been waiting for more than 14 days, submit your own complaint and hope that the casino will respond to us....
Здравейте,
наистина ли мислиш, че има нещо общо с този разговор? Дори още не сте изпратили жалбата, което означава, че не сме се опитали да се свържем с казиното за това.
И Inclave не казва, че акаунтът ви не е достъпен.
Можете ли да опитате по-късно, моля?
Поне бих им пратил имейл
Hello,
do you really think that it has something to do with this conversation? You have not even submitted the complaint yet, meaning we did not try to contact the casino about that.
And the Inclave does not say that your account is not accessible.
Can you try that later, please?
I'd send them an email at least
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.