ФорумКазинаSunrise Slots Casino - обща дискусия

Sunrise Slots Casino - обща дискусия (страница 3)

преди 2 години от pkaukonen7
|
98654 преглеждания 599 отговора |
|
12 3 4...30
преди 2 години

Те имат добра бонус оферта, не се хващайте... Те не плащат или ще им отнеме цяла вечност, за да ви дадат парите

Автоматичен превод:
преди 2 години

Здравейте,

да, мога да си спомня, над два месеца, за да получа печалбите. 🤑🤯

Автоматичен превод:
преди 2 години

Вече чаках 28 работни дни за моите 100£ теглене и ми казват отново и отново да издържа. Остават броени дни..

Автоматичен превод:
boyracer
преди 2 години

Е, изглежда, че не става по-добре.

не е добра оценка за съмнително казино. Мога ли да знам дали и кога вашият акаунт е потвърден, моля? Все пак бих обмислил да подам жалба .

Автоматичен превод:
Radka
преди 2 години

Благодаря много Радка. Беше проверено около 10 септември

Автоматичен превод:
преди 2 години

Братко, сега трябва да изчакаш, просто продължавай да ги уведомяваш, че искаш парите си... Пращах им съобщения веднъж седмично, докато получа печалбите си, отне ми повече от 2 месеца, за да получа печалбите си

Автоматичен превод:
boyracer
преди 2 години

Здравейте,

все още няма оплакване, предполагам ли, че предпочитате да дадете шанс на казиното без нашата „намеса"?

Всичко е наред, ако промените решението си, нашият екип за оплаквания е тук.


Автоматичен превод:
Jbowen
преди 2 години

Здравей Jbowen,

моля, използвайте бутона "отговори", в противен случай лицето, на което сте писали, няма да бъде уведомено. 🙂

Както и да е, как си ти? Мина доста време, нали?

Автоматичен превод:
Radka
преди 2 години

здрасти Благодаря. да Нека им дадем една седмица да решат това, преди да предприемат някакви действия.

Автоматичен превод:
Radka
преди 2 години

Добре, Радка ще свърши работа... Добре съм, благодаря, че попитахте какво ще кажете за вас ☺️.

Все още нямам проблеми.

Автоматичен превод:
преди 2 години

здрасти Благодаря. да Нека им дадем една седмица да решат това, преди да предприемат някакви действия.

Автоматичен превод:
преди 2 години

Добре, значи имаме сделка. Искрено се надявам, че жалбата изобщо няма да е необходима. 🙏

Автоматичен превод:
Jbowen
преди 2 години

Радвам се да го чуя. 🙂 Аз самият съм доста добре, но винаги може и по-добре 😀 поне с още няколко процента.

Автоматичен превод:
преди 2 години

дължат ми $1500 и не съм стигнал доникъде. Те продължават да казват, че обработката на btc е намаляла, но го рекламират. Списъкът на банките, които не приемат чек, е почти всички

Автоматичен превод:
kenweiner7
преди 2 години

Съжалявам да чуя това kenw. Надявам се да разрешат това. Те рискуват лошо класиране, когато действат по този начин. Със сигурност

Автоматичен превод:
преди 2 години

дължат ми $1500 и не съм стигнал доникъде. Те продължават да казват, че обработката на btc е намаляла, но го рекламират. Списъкът на банките, които не приемат чек, е почти всички

Автоматичен превод:
преди 2 години

Здравейте,

откога се мъчиш да се оттеглиш? Открих, че отнема много време в това казино, проверете предишния разговор. 🤔

Ако чакате повече от 14 дни, не се колебайте да изпратите жалбата - просто щракнете/докоснете тук .

Автоматичен превод:
преди 2 години

Съжалявам да чуя това kenw. Надявам се да разрешат това. Те рискуват лошо класиране, когато действат по този начин. Със сигурност

Автоматичен превод:
преди 2 години

Бих казал, че нелицензираното казино със съмнителна репутация е наистина потенциален риск, особено когато някои жалби са затворени като неразрешени - без политика за реакция. 🙁

Редактиран от автора преди 2 години
Автоматичен превод:
преди 2 години

file

Автоматичен превод:
преди 2 години

file

Автоматичен превод:
преди 2 години

И след като се свързах с вас, момчета, те ме блокираха за влизане

file

Автоматичен превод:
преди 2 години

file

Автоматичен превод:
преди 2 години

какво да ти кажа Вярвам, че вече казах, че не намирам това казино за доста безопасно за игра, най-вече защото пренебрегват оплакванията на играчите. 🙁

Ако сте чакали повече от 14 дни, подайте своята жалба и се надявайте, че казиното ще ни отговори....

Автоматичен превод:
преди 2 години

И след като се свързах с вас, момчета, те ме блокираха за влизане

file

Автоматичен превод:
преди 2 години

Здравейте,

наистина ли мислиш, че има нещо общо с този разговор? Дори още не сте изпратили жалбата, което означава, че не сме се опитали да се свържем с казиното за това.

И Inclave не казва, че акаунтът ви не е достъпен.

Можете ли да опитате по-късно, моля?

Поне бих им пратил имейл

Автоматичен превод:
12 3 4...30
Отидете на страницаот 30 страници

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини