Това казино е измама. Отидох да изтегля $350, които бяха одобрени от мениджъра, след което бяха отказани от отдела за заплати, като казаха, че имам няколко акаунта, които никога не съм правил повече от един акаунт. Така че предполагам, че казват, че това е изходът им да не плащат на хората, просто бъдете наясно.
This casino is a scam. I went to withdrawal $350 which was approved by the manager then declined by the payroll department saying I had multiple accounts which I have never made more than one account. So I guess saying this is their way out of not paying people just be aware.
Трябва да подадете жалба тук, казино гуруто е най-добрият за справяне с тях!
Д.
You should open a complaint here casino guru is the best dealing with them!
D.
Имам банкови извлечения, готови за изпращане, кажете ми къде трябва да ги изпратя и те ще бъдат на път. Имам извлечения от ЮЛИ АВГУСТ до днес.
I have bank statements ready to send tell me where I need to send them and they will be on the way. I have statements from JULY AUGUST up to Today.
Завършвате проверката в казиното? Ако случаят е такъв, свържете се с поддръжката и им кажете, че имате документи, които да споделите с тях, за да завършите проверката, и те ще ви дадат инструкции как да им изпратите тези документи
You are completing verification within the casino? If that's the case contact support and tell them you got documents to share with them to complete verification and they will give you instructions on how to send them said documents
Това казино е измама. Отидох да изтегля $350, които бяха одобрени от мениджъра, след което бяха отказани от отдела за заплати, като казаха, че имам няколко акаунта, които никога не съм правил повече от един акаунт. Така че предполагам, че казват, че това е изходът им да не плащат на хората, просто бъдете наясно.
This casino is a scam. I went to withdrawal $350 which was approved by the manager then declined by the payroll department saying I had multiple accounts which I have never made more than one account. So I guess saying this is their way out of not paying people just be aware.
Представено ли ви е доказателство? Едно е да те обвинявам, но без точни доказателства и аз бих се поколебал!
Лили е права, подайте жалбата - безплатна услуга, която предоставяме на играчи в подобни ситуации точно тук:
https://casino.guru/complaints/create
Допълнителна информация е представена в ръководството, наречено Неща, които трябва да знаете, преди да подадете жалбата си
Ще бъда тук, ако имате нужда от нещо друго, но бих искал да кажа, че препоръчвам жалбата.✔
Have you been presented with proof? One thing is to accuse you, yet without precise evidence, I would be hesitant too!
Lili is correct, submit the complaint - a free service we provide to players in similar situations right here:
https://casino.guru/complaints/create
Further info is presented in the guide called Things to know before you submit your complaint
I'll be here if you need anything else, but I'd like to say I recommend the complaint.✔
Йооо-хооо!!!
здравей мила Радка!!
мммм… Мисля, че са наистина лоши, защото ясно споменах, че спечелих $1000 турнир, като депозирах преди това, така че парите бяха законни и те просто не ги вземат под внимание, но като ги познавам сега и по заплахите им изглежда, че няма да дадат повече пари за това, така че вярвам, че е по-добре от нищо, но ми се иска да мога да кажа не и да навредя на техния резултат и репутация, но това е просто подло, защото поне се опитват да дадат нещо по-добро от първата си нелепа оферта от 200 долара, така че аз бих казал, че съм доволен, защото сега ще има прецедент, че ще уредят положително жалба, така че това е повече от достатъчно, за да ги накара да плащат на всички останали играчи по същия начин...
според вас прав ли съм или греша?
любов
Д.
Yooo-hooo!!!
hello Dear Radka!!
mmmm… I think they are really nasty because I clearly mention I won a $1000 tournament depositing previously so that money was legit and they just seem to not take it in consideration, however knowing them now and by their threats looks like they won’t give any more money for it so I believe it is better than nothing buuut I wish I could say no and damage their score and reputation but that’s just mean because at least they are trying to give something better than their first ridiculous offer of 200 bucks so I would say I’m satisfied because now is gonna be a precedent about them settling positively to a complaint so that’s more than enough to make them pay to all other players the same way…
what do you think am I right or wrong?
luv
D.
Здравейте 🤗!
Никога не бих се осмелил да провъзглася кое е правилно или грешно. Трябва да призная обаче, че просто мразя цялата идея за бартер с играчи в такава ситуация. От друга страна, вземете нещо, да кажем, прилично - наистина е по-добре и разберете този аспект. Въпросът е, че казиното трябва да приеме грешката и играчът трябва да бъде платен справедливо.
Да, наречете ме оптимист и наивен човек... 😁
Hello 🤗!
I would never dare to proclaim what is right or wrong. I must admit though, that I just hate the whole idea of bartering with players in such a situation. On the other hand, get something, let's say, decent - is truly better, and understand this aspect. The point is that the casino needs to accept the mistake, and the player should be paid fairly.
Yep, call me an optimistic and naive person... 😁
Какво имаш предвид? Объркана съм! Хаха да кажа ли да или не?
What do you mean? I’m baffled! Lol should I say yes or not?
Искам да кажа,.. Опитвах се да кажа, че се радвам, че този избор не е мой 🙂.
Но тъй като знам през какво си преминал, съм убеден, че такъв край е по-добре от нищо, нали?
Да чакаме ли Андрей? 🙂
I mean,.. I was trying to say I'm glad this choice is not mine to take 🙂.
But since I know what you have been through, I'm convinced such an ending is better than nothing, right?
Shall we wait for Andrej? 🙂
ммм... турнирите все още не могат да се играят!!
уеееааа!!!
Просто нямам търпение да играя тук на турнирите с моите остри умения… хаха
знаете?... Продължавам да играя турнири някъде другаде и нямам проблеми с тези казина, получавам печалби до 3000 долара или минимум 500...
примерно след половин час ще спечеля $1680
виж…
и те винаги плащат... но очевидно спазвам всички правила и правила и те никога не мамят...
хаха!
Свършен!
mmm… the tournaments are still unplayable!!
weeeaaaa!!!
I just can’t wait to play here the tournaments with my sharp skills… lol
you know?… I keep on playing tournaments somewhere else and I have no problems with those casinos I get wins as high as 3000 bucks or minimum 500…
like in half an hour I’ll win $1680
look…
and they always pay… but obviously I follow all the t&c and they never cheat…
haha!
done!
И не, това е просто мъдра предпазна мярка - не е егоистично избягване на трудната тема за "компенсация" 😀
Бъди силен! Виждам ярка светлина в края на този път! 🤞🤞🤞🙌
And no, this is just a wise precaution - no a selfish avoiding the tricky subject of "compensation" 😀
Stay strong! I can see a bright light at the end of this road! 🤞🤞🤞🙌
Моите поздравления; вашите умения са несравними!
Що се отнася до турнирите, според Juraj чакаме доставчика на играта. Тези проблеми се появяват само в няколко държави, което прави решението трудно за намиране 🙁.
Съжалявам, че не можах да дам по-добри новини!
My congratulations; your skills are unparalleled!
When it comes to tournaments, according to Juraj, we're waiting for the game provider. Those issues only appear in several countries, making the solution hard to catch 🙁.
I'm sorry I could not provide better news!
Не, не ..и ..не..възможни 14-20 дни само за получаване на вашето теглене, но вашият депозит е незабавен, нали?
..звучи ми като схема на Понци..и фактът, че са нерегулирани, собственикът няма да бъде назован и предлагат неща като 400% без правила, без максимални бонуси за изплащане..да..твърде добре за Бъди искрен. Малцината, които получават заплащане, са само за да поддържат външния вид.
No no ..and ..no..a possible 14-20 days just to receive your withdrawal but your deposit is instant right?
..sounds like a Ponzi scheme to me..and the fact that they're unregulated, owner won't be named and they're offering things like 400% no rules, no max cashout bonuses..yep..too good to be true. The few that do get paid are just to keep up appearances.
здрасти Когато говорите за тегления, помислете, че ако прочетете тази тема, ще попаднете на много играчи, които имат или са имали точно същата ситуация като вас. Бих искал да попитам дали този проблем продължава или вече сте получили парите си?
Както и да е, всичко останало, което споменахте по отношение на лиценза или бонуса, съм съгласен с него. От наша страна, казиното има доста нисък индекс на безопасност , така че аз лично не бих депозирал тук. Според мен най-доброто нещо, което трябва да направите, е да проверите потребителските отзиви и оплаквания , преди да започнете да играете.
Въпреки това ще чакам отговор, ако ситуацията ви продължава и имате проблем с тегленето. Кажи ми.
Hi. When you talk about withdrawals, think that if you read this thread, you will come across a lot of players who have or had the exact same situation as you. I would like to ask if this problem still persists or have you already got your money ?
Anyway, everything else you mentioned in terms of the license or the bonus, I agree with it. On our side, the casino has a pretty low safety index, so I personally wouldn't deposit here. In my opinion, the best thing to do is to check the user reviews and complaints before you go to play.
Nevertheless, I will wait for an answer if your situation still remains and you have a problem with the withdrawal. Let me know.
Получих плащане, но отне 4 месеца и с помощта на екипа на Casino Guru!
I got paid but it took 4 months and with help of the Casino Guru Team!
Да, използвах бонус и наистина успях и получих максималните 100$. Те искаха минимален депозит от 10$, така че депозирах 12$. Изплащане и разделянето ми теглят 100$ и 12$. Първо изпратените 100$ пише, но няма нищо в Blockchain и имам 11,30$ в портфейла си. Какъв куп BS!
Yeah I used a bonus and actually made it and got the max 100$. They wanted min deposit of 10$ so I deposited 12$. Cashed out and the split my withdraw 100$ and 12$. The 100$ sent first it says but there's nothing on the Blockchain and I have 11.30$ in my wallet. What a bunch of bs!
преди около 3 1/2 седмици използвах код на купон за безплатни завъртания. По време на безплатните завъртания спечелих значителна сума и с тези печалби лесно постигнах своето „проиграване". Те ограничиха тегленето от този вид печалби на $100, така че продължих и изпратих тегленето си. Следвах всички стъпки за одобрение на документацията и дори изпратих $10 биткойн депозит за „потвърждение на банкова сметка" (странна заявка, но се задължих. Четох, че може да отнеме 7-10 работни дни за одобрение на теглене. Така че около 2 седмици по-късно след като не чух нищо от тях, изпратих имейл и ми казаха, че моето теглене е одобрено и че сега може да отнеме още 7-10 дни, за да ми бъдат изпратени средствата. Така че изчаках още 10 работни дни и изпратих друг имейл, който просто любопитно искаше актуализации за моето теглене и те отговориха с думите „да, изминаха 10 работни дни, но те просто чакаха да чуят, че парите са преведени" ... това странно ли е? Те чакаха да чуят, че парите са изпратени? Те са тези, които изпращат парите... нямаше ли вече да знаят дали парите са изпратени? Те обаче казаха, че „ще ми изпратят имейл веднага щом разполагат с повече информация". Сега е бизнес ден 12 и все още нищо не е върнато от тях.
това често ли е?
about 3 1/2 weeks ago I used a coupon code for free spins. During the free spins I won a considerable amount, and with those winnings I easily accomplished my "play through". They capped the withdrawal from this kind of winnings at $100 so I went ahead and sent in my withdrawal. I followed all the steps of documentation approval and even sent in the $10 bitcoin deposit for "bank account confirmation" (odd request but I obliged. I read that it could take 7-10 business days for withdrawal approval. So around 2 weeks later after hearing nothing from them I emailed and was told my withdrawal was approved and that now it could take 7-10 more days for the funds to be sent to me. So I waited another 10 business days and sent another email just curiously asking for updates on my withdrawal and they responded saying "yes it has been 10 business days but that they were just waiting to hear that that the money had been transferred" … is this odd? They were waiting to hear the money had been sent? They’re the ones sending the money… wouldn’t they know already if money was sent? They did however say that "they would email me as soon as they had more info". It’s now on businesses day 12 and still nothing back from them.
is this common?
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.