ФорумКазинаSunrise Slots Casino - обща дискусия

Sunrise Slots Casino - обща дискусия (страница 26)

преди 2 години от pkaukonen7
|
94130 преглеждания 599 отговора |
|
1...25 26 27...30
Добавете пост
Georgey1230
преди 1 година

Разкажи ми !! хаха!!

Автоматичен превод:
преди 1 година

Това казино е измама. Отидох да изтегля $350, които бяха одобрени от мениджъра, след което бяха отказани от отдела за заплати, като казаха, че имам няколко акаунта, които никога не съм правил повече от един акаунт. Така че предполагам, че казват, че това е изходът им да не плащат на хората, просто бъдете наясно.

Автоматичен превод:
sfgiantsfn35
преди 1 година

Трябва да подадете жалба тук, казино гуруто е най-добрият за справяне с тях!


Д.

Автоматичен превод:
преди 1 година

Имам банкови извлечения, готови за изпращане, кажете ми къде трябва да ги изпратя и те ще бъдат на път. Имам извлечения от ЮЛИ АВГУСТ до днес.

Автоматичен превод:
missdeb326
преди 1 година

Завършвате проверката в казиното? Ако случаят е такъв, свържете се с поддръжката и им кажете, че имате документи, които да споделите с тях, за да завършите проверката, и те ще ви дадат инструкции как да им изпратите тези документи

Автоматичен превод:
преди 1 година

Това казино е измама. Отидох да изтегля $350, които бяха одобрени от мениджъра, след което бяха отказани от отдела за заплати, като казаха, че имам няколко акаунта, които никога не съм правил повече от един акаунт. Така че предполагам, че казват, че това е изходът им да не плащат на хората, просто бъдете наясно.

Автоматичен превод:
преди 1 година

Представено ли ви е доказателство? Едно е да те обвинявам, но без точни доказателства и аз бих се поколебал!

Лили е права, подайте жалбата - безплатна услуга, която предоставяме на играчи в подобни ситуации точно тук:

https://casino.guru/complaints/create

Допълнителна информация е представена в ръководството, наречено Неща, които трябва да знаете, преди да подадете жалбата си

Ще бъда тук, ако имате нужда от нещо друго, но бих искал да кажа, че препоръчвам жалбата.✔



Автоматичен превод:
преди 1 година

Трябва да подадете жалба тук, казино гуруто е най-добрият за справяне с тях!


Д.

Автоматичен превод:
преди 1 година

Ако мога - какво мислите за офертата, която Ник направи в жалбата?😕


Автоматичен превод:
Radka
преди 1 година

Йооо-хооо!!!


здравей мила Радка!!


мммм… Мисля, че са наистина лоши, защото ясно споменах, че спечелих $1000 турнир, като депозирах преди това, така че парите бяха законни и те просто не ги вземат под внимание, но като ги познавам сега и по заплахите им изглежда, че няма да дадат повече пари за това, така че вярвам, че е по-добре от нищо, но ми се иска да мога да кажа не и да навредя на техния резултат и репутация, но това е просто подло, защото поне се опитват да дадат нещо по-добро от първата си нелепа оферта от 200 долара, така че аз бих казал, че съм доволен, защото сега ще има прецедент, че ще уредят положително жалба, така че това е повече от достатъчно, за да ги накара да плащат на всички останали играчи по същия начин...

според вас прав ли съм или греша?


любов

Д.

Автоматичен превод:
dralililopez
преди 1 година

Здравейте 🤗!

Никога не бих се осмелил да провъзглася кое е правилно или грешно. Трябва да призная обаче, че просто мразя цялата идея за бартер с играчи в такава ситуация. От друга страна, вземете нещо, да кажем, прилично - наистина е по-добре и разберете този аспект. Въпросът е, че казиното трябва да приеме грешката и играчът трябва да бъде платен справедливо.

Да, наречете ме оптимист и наивен човек... 😁


Автоматичен превод:
Radka
преди 1 година

Какво имаш предвид? Объркана съм! Хаха да кажа ли да или не?

Автоматичен превод:
dralililopez
преди 1 година

Искам да кажа,.. Опитвах се да кажа, че се радвам, че този избор не е мой 🙂.

Но тъй като знам през какво си преминал, съм убеден, че такъв край е по-добре от нищо, нали?

Да чакаме ли Андрей? 🙂

Автоматичен превод:
Radka
преди 1 година

хаха!


Да, това е, което чакам; Чакам да видя какво ще каже Андрей...


обичам те!


Редактиран от автора преди 1 година
Автоматичен превод:
Radka
преди 1 година

ммм... турнирите все още не могат да се играят!!

уеееааа!!! file


Просто нямам търпение да играя тук на турнирите с моите остри умения… хаха

знаете?... Продължавам да играя турнири някъде другаде и нямам проблеми с тези казина, получавам печалби до 3000 долара или минимум 500...


примерно след половин час ще спечеля $1680

виж…

file


и те винаги плащат... но очевидно спазвам всички правила и правила и те никога не мамят...


хаха!


Свършен!



file

Редактиран от автора преди 1 година
Автоматичен превод:
преди 1 година

хаха!


Да, това е, което чакам; Чакам да видя какво ще каже Андрей...


обичам те!


Автоматичен превод:
преди 1 година

И не, това е просто мъдра предпазна мярка - не е егоистично избягване на трудната тема за "компенсация" 😀

Бъди силен! Виждам ярка светлина в края на този път! 🤞🤞🤞🙌


Автоматичен превод:
dralililopez
преди 1 година

Моите поздравления; вашите умения са несравними!

Що се отнася до турнирите, според Juraj чакаме доставчика на играта. Тези проблеми се появяват само в няколко държави, което прави решението трудно за намиране 🙁.

Съжалявам, че не можах да дам по-добри новини!

Автоматичен превод:
преди 1 година

Не, не ..и ..не..възможни 14-20 дни само за получаване на вашето теглене, но вашият депозит е незабавен, нали?

..звучи ми като схема на Понци..и фактът, че са нерегулирани, собственикът няма да бъде назован и предлагат неща като 400% без правила, без максимални бонуси за изплащане..да..твърде добре за Бъди искрен. Малцината, които получават заплащане, са само за да поддържат външния вид.

Автоматичен превод:
Black-Dragon-Studios
преди 1 година

здрасти Когато говорите за тегления, помислете, че ако прочетете тази тема, ще попаднете на много играчи, които имат или са имали точно същата ситуация като вас. Бих искал да попитам дали този проблем продължава или вече сте получили парите си?

Както и да е, всичко останало, което споменахте по отношение на лиценза или бонуса, съм съгласен с него. От наша страна, казиното има доста нисък индекс на безопасност , така че аз лично не бих депозирал тук. Според мен най-доброто нещо, което трябва да направите, е да проверите потребителските отзиви и оплаквания , преди да започнете да играете.

Въпреки това ще чакам отговор, ако ситуацията ви продължава и имате проблем с тегленето. Кажи ми.

Автоматичен превод:
Black-Dragon-Studios
преди 1 година

Получих плащане, но отне 4 месеца и с помощта на екипа на Casino Guru!

Редактиран от автора преди 1 година
Автоматичен превод:
преди 1 година

Да, използвах бонус и наистина успях и получих максималните 100$. Те искаха минимален депозит от 10$, така че депозирах 12$. Изплащане и разделянето ми теглят 100$ и 12$. Първо изпратените 100$ пише, но няма нищо в Blockchain и имам 11,30$ в портфейла си. Какъв куп BS!

Автоматичен превод:
преди 1 година

преди около 3 1/2 седмици използвах код на купон за безплатни завъртания. По време на безплатните завъртания спечелих значителна сума и с тези печалби лесно постигнах своето „проиграване". Те ограничиха тегленето от този вид печалби на $100, така че продължих и изпратих тегленето си. Следвах всички стъпки за одобрение на документацията и дори изпратих $10 биткойн депозит за „потвърждение на банкова сметка" (странна заявка, но се задължих. Четох, че може да отнеме 7-10 работни дни за одобрение на теглене. Така че около 2 седмици по-късно след като не чух нищо от тях, изпратих имейл и ми казаха, че моето теглене е одобрено и че сега може да отнеме още 7-10 дни, за да ми бъдат изпратени средствата. Така че изчаках още 10 работни дни и изпратих друг имейл, който просто любопитно искаше актуализации за моето теглене и те отговориха с думите „да, изминаха 10 работни дни, но те просто чакаха да чуят, че парите са преведени" ... това странно ли е? Те чакаха да чуят, че парите са изпратени? Те са тези, които изпращат парите... нямаше ли вече да знаят дали парите са изпратени? Те обаче казаха, че „ще ми изпратят имейл веднага щом разполагат с повече информация". Сега е бизнес ден 12 и все още нищо не е върнато от тях.

това често ли е?

Автоматичен превод:
1...25 26 27...30
Отидете на страницаот 30 страници

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини