Подайте жалба, гуруто на казиното е страхотен и ни помага по този начин...
File a complaint, casino guru is awesome helping us that way…
Няма нужда, играя Chumba и Luckland от няколко години. Когато тегля, което правя често, ми се плаща след 2-3 дни. Sunrise запази моите 2800, когато се опитах да осребря. Изгревът е измама....
No need I have been playing Chumba and Luckland for a couple of years. When I withdraw which I do often I get paid in 2-3 days. Sunrise kept my 2800 when I tried to redeem. Sunrise is a scam....
Добре за теб. Повечето от отзивите, които прочетох за играчите, бяха недоволни, включително и аз, когато бях член. Може би сте нарушили правило със Sunrise и затова не са ви платили. Плащат ми много бавно, но те плащат.
Chumba and luckyland е измама!
Good for you. Most of the reviews that I read the players were unhappy including me when I was a member. Maybe you broke a rule with Sunrise and that's why they didn't pay you. I am getting paid very slow but they are paying.
Chumba and luckyland is a scam!
Съгласен! Играя Chumba повече от 5 години и досега толкова добре с тях. Обичам безплатния 1sc, който дават всеки ден, спечелих до 500 долара само с този подарък от 1sc! ... както и няма проблеми с тегленето ...
понякога хората имат различни преживявания на всяко място и моят опит с тях винаги е бил положителен...
сега, със SS различна история, нали? И затова всички сме тук и се оплакваме, нали?…
Agree! I have played Chumba for more than 5 years and so far so good with them I love the free 1sc they give every day I have won up to 500 bucks just with that 1sc gift! … as well no problems withdrawing…
some times people have different experiences in every place and my experience with them has been always positive…
now, with SS different story right? And that’s why we all are here complaining isn’t it?…
Не бъди толкова квадратна, Зена!
Просто имаме различни преживявания навсякъде и докато вие имахте късмет със слотовете за изгрев, ние извадихме късмет в Chumba, няма нужда да бъдем толкова груби...
Don’t be so squared Zena!
We just have different experiences everywhere, and while you got lucky with sunrise slots we got lucky at Chumba no need to be so harsh…
Не съм груб, създайте друга дискусионна група за чумба и luckyland, но я дръжте далеч от дискусията на Sunrise.
I'm not harsh, start another discussion group about chumba and luckyland but keep it away from Sunrise discussion.
Да, не препоръчвам нищо, просто разказвам опита си в други казина в сравнение с изгрева...
Yup, I’m not recommending anything I’m just telling my experience in other casinos compared to sunrise…
О, БОЖЕ МОЙ!!! Това е толкова нервно! Casino Guru публикува решението си за моята жалба и е в моя полза, сега просто чакаме SS да отговори....
OMG!!! This is so nerve wracking! Casino Guru has posted their resolution for my complaint and is in my favour, now we are just waiting for SS to answer….
Лого на Sunrise Slots ДЕПОЗИТ ОБРАТНО КЪМ ИГРИ ДЕПОЗИТ ТЕГЛЕНЕ НА КУПОНИ ТРАНЗАКЦИИ ОБРАТНО КЪМ ИГРИ СЪЖАЛЯВАМЕ, Кодът на купона „BIRTHDAYCHIP" беше отхвърлен. Причина: Играчът е в клас, изключен от купон, някой знае ли какво означава това?
Sunrise Slots Logo DEPOSIT BACK TO GAMES DEPOSIT WITHDRAW COUPONS TRANSACTIONS BACK TO GAMES WE ARE SORRY, The coupon code "BIRTHDAYCHIP" was declined Reason: Player is in a class excluded by coupon , anyone know what this means?
Хей.
Бих попитал чата - ако някой има онлайн там 🙂
Може би е наличен само като купон за подарък за рожден ден и просто не е бил вашият „голям ден" – само предполагам.
Hey.
I'd ask the chat - if anyone would be online there 🙂
Maybe it is only available as the birthday cupoun gift and it simply wasn't your "big day" - just guessing.
О, БОЖЕ МОЙ!!! Това е толкова нервно! Casino Guru публикува решението си за моята жалба и е в моя полза, сега просто чакаме SS да отговори....
OMG!!! This is so nerve wracking! Casino Guru has posted their resolution for my complaint and is in my favour, now we are just waiting for SS to answer….
Здравей zena5755,
Радвам се, че си спомняте тази част, но би било добре да споменем, че ситуацията тогава беше доста различна. Погрешно мислех, че dralililopez се опитва да предложи „някои ексклузивни" казино сделки на нашите членове частно по имейл. Това беше моя грешка 😎.
Ще бъда много по-щастлив, ако тази тема съдържа публикации само за правилното казино. Но докато всички сте въвлечени в разговор, не искам да ви прекъсвам. Това е форум и вярвам, че всички играчи ще могат да разберат кои публикации коментират кое казино. 🙂
Оценявам загрижеността ви - бъдете сигурни в това, просто не искам да играя на "лошия" през цялото време, не виждам проблем в тази тема 💚✨.
Бъдете здрави!
Hello zena5755,
I'm thrilled you remember this part, but it would be good to mention the situation back then was quite different. I mistakenly thought dralililopez was trying to offer "some exclusive" casino deals to our members privately by email. It was my mistake 😎.
I would be much happier if this thread contained posts about the correct casino only. But - as long as you are all engaged in conversation, I don't mean to interrupt. This is a forum, and I believe all players will still be able to understand which posts comments about which casino. 🙂
I appreciate your concern - be sure of that, I just don't want to play "the bad guy" all the time, I see no problem in this thread 💚✨.
Stay well!
Бягай512. Търсили ли сте някога отзивите, преди да ги препоръчате
Ето вашите отзиви за Chumba. Вие играете там! Късмет!
https://www.bbb.org/us/ca/san-francisco/profile/online-gaming/chumba-casino-1116-877750/customer-reviews
Ето вашите отзиви за Luckyland Вие играете там! Късмет!
https://www.bbb.org/us/ca/san-francisco/profile/online-gaming/vgw-luckyland-inc-1116-914449/customer-reviews
Flee512. Did you ever look up the reviews before you recommend them
Here are your Chumba reviews. You play there! Good Luck!
https://www.bbb.org/us/ca/san-francisco/profile/online-gaming/chumba-casino-1116-877750/customer-reviews
Here are your Luckyland reviews You play there! Good Luck!
https://www.bbb.org/us/ca/san-francisco/profile/online-gaming/vgw-luckyland-inc-1116-914449/customer-reviews
Знаете ли кое е наистина смешно? Не мога да намеря Chumba в нашия списък с казино, въпреки че съм сигурен, че съм попадал на сайта много пъти преди.
Поне помолих екипа за данни да го провери.
Do you know what is really funny? I can't find Chumba in our casino list, though I'm sure I've come across the site many times before.
At least, I asked the data team to check it out.
Охх Радка!
ти оправи деня ми… Знам, че всичко може да се случи, честно казано, нямам големи очаквания, защото изобщо не вярвам на оператора, първото извинение, което ми казаха, когато се обадих по телефона, за да попитам за статуса на теглене , дамата звучеше толкова фалшиво и ми каза лъжи веднага от рода на „о, спомням си те, току-що говорихме вчера, казах ти да не използваш чипове и ти го направи и сега загуби всичко"… (никога не съм говорил с тя преди и никога не е използвала чипс!), така че това беше първият знак, че те веднага си измислят извинения, за да прикрият това, което са ми причинили… Просто не можех да повярвам!…. 🙁 прилошава ми само като си спомня...
Ohhh Radka!
you made my day… I know anything can happen, to tell you the truth, I have no great expectations because I don’t trust the operator at all, the first excuse they told me when I called by phone to ask for my withdrawal status, the lady sound so fake, and told me lies right away like, "oh I remember you, we just talked yesterday, I told you no to use chips, and you did and now you lost it all"… (I never talked to her before and never used chips!) so that was the first sign that they were making up excuses right away to cover up what they have done to me… I just couldn’t believe it!…. 🙁 makes me sick to the stomach just to remember….
Съчувствам ви, вие сте една крачка по-близо до края на тази глупава история.
По един или друг начин, след като се уреди, трябва да бъде малко по-лесно да се забрави 🙏
I empathize with you, you're one step closer to the end of this stupid story.
One way or another, once it's settled should be a little easier to forget 🙏
Знаете ли кое е наистина смешно? Не мога да намеря Chumba в нашия списък с казино, въпреки че съм сигурен, че съм попадал на сайта много пъти преди.
Поне помолих екипа за данни да го провери.
Do you know what is really funny? I can't find Chumba in our casino list, though I'm sure I've come across the site many times before.
At least, I asked the data team to check it out.
Luckyland е там. Същата казино платформа
Luckyland is there. Same casino platform
Сутрин,
да, правя, това означава, че няма да можете да изисквате повече купони, казиното сметна за необходимо да промени статуса ви на играч и ще можете да играете само с "чисти пари".
Може да сте спечелили твърде много или да не сте загубили достатъчно пари и казиното се опитва да ви плати.
Предлагам ви да попитате отдела за клиенти защо се е случило това.
Късмет
Голям Г
Morning,
yes i do, it means that you will not be able to claim any more coupons, the casino has saw fit to change your player status and you will only be able to play with " clean cash".
You may have won to much or not lost enough money and the casino is trying to get paid.
I suggest you ask customer service why this happened.
Best of luck
Big G
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.