ФорумКазинаSunrise Slots Casino - обща дискусия

Sunrise Slots Casino - обща дискусия (страница 21)

преди 2 години от pkaukonen7
|
52123 преглеждания 563 отговора |
|
1...20 21 22...29
Добавете пост
преди 1 година

Sunrise slots е измама, стойте далеч, те току-що взеха $1600 от мен

Автоматичен превод:
преди 1 година

Здравей flee512,

съжалявам да го чуя, мога ли да ви попитам за повече подробности как загубихте $1600? Ще се радвам да ви помогна с вашия проблем. Виждам, че сте нов на нашия уебсайт, така че в допълнение към нашия форум мога да препоръчам страницата за оплаквания . Това е място, където се радваме да ви помогнем с вашия проблем. Мога да препоръчам и тази полезна статия , където е обяснено всичко относно оплакванията. Казиното работи без официален лиценз, но това не означава, че няма да можем да решим проблема 🙂


Приятен уикенд! 🙂

Автоматичен превод:
преди 1 година

Чекът е одобрен на 2 март, чекът е получен днес 11 работни дни по-късно. 2-ро теглене одобрено. Поне вървим напред.

Автоматичен превод:
zena5755
преди 1 година

Точно... Поздравления

Автоматичен превод:
преди 1 година

Sunrise slots успя да разкрие една страна от мен, която никога не съм подозирал, че имам. Кореспонденцията с тях е като опит за разговор с петгодишен робот.

Автоматичен превод:
skeberhart1023
преди 1 година

Изпитах това в началото, когато за първи път спечелих. Трябва да подадете жалба. Това ги държи нащрек.

Автоматичен превод:
skeberhart1023
преди 1 година

Вечер, аз самият имах много проблеми с казиното sunrise и в крайна сметка ми беше платено..... просто отнема много, много време...вече не играя слотове sunrise заради проблемите с тегленето... късмет

Автоматичен превод:
преди 1 година

Първите ми няколко тегления от тях бяха в рамките на няколко дни. Сега последният е повече от месец и все още чака. Те очакват играчите им да следват Правилата и условията до Т, но когато става въпрос за тях, те са просто предложение. смешно. Просто е неприемлив начинът, по който карат хората да чакат толкова дълго. Подадох жалба, но от това, което събрах от тези форуми, всичко, което правят, е да забавят, като ви молят да потвърдите своя биткойн адрес и т.н... и го имат. Те просто се опитват да спечелят време и се надяват да получите парите си по време на връщането напред и назад на имейлите. Всички знаят, че не могат да ескалират $&i@, но звучи добре, така че това ни казват.

Защо да имате онлайн казино, ако не можете да изплащате?

Тази сутрин играех в друго казино и когато изтеглих, имах парите си буквално за минути...няма проблем. Не виждам как един и същи процес може да се различава толкова много.

Автоматичен превод:
skeberhart1023
преди 1 година

Добър ден, прав сте в оценката на ypur за изгревните слотове, някои в тази тема са чакали до 6 седмици, за да получат нашите плащания.

Мога ли да ви предложа да бъдете много внимателни в комуникацията си с изгрева. Просто се придържайте към това, което искат, дайте им го и като цяло го изчакайте.

В тази тема ще намерите някои коментари на други, които са имали загубени печалби поради това, което Sunrise смята за „заплахи и агресия с персонала на Sunrise".

Само едно предложение

Автоматичен превод:
bigg119869
преди 1 година

благодаря ти за съвета Извинявам се, че загубих самообладание. Толкова съм разочарован от цялата тази ситуация.

Автоматичен превод:
skeberhart1023
преди 1 година

Бил съм там, психически е изтощително..... Имах много проблеми с тегленето, така че знам колко е трудно чакането, това е най-голямото предизвикателство, но получих плащане и си заслужаваше чакането

Надявам се това да помогне

Автоматичен превод:
skeberhart1023
преди 1 година

Здравей.

Надявам се, че нямате нищо против, че прекъсвам комуникацията, но смятам, че трябва да знаете, че много играчи са били платени в крайна сметка. Екипът по оплакванията е готов да ви покрие гърба и смятам, че ситуацията далеч не е загубена. 🤞💚

Бъди силен!

Автоматичен превод:
преди 1 година

Изобщо не ми пречи! Благодаря ви много за обратната връзка. Тази информация ме кара да се чувствам много по-добре.

Автоматичен превод:
Radka
преди 1 година

Радка!


Вече не мога да вляза в уебсайта на казино гуру от моя регион (Торонто, Канада)

дава ми грешка „403" или тази друга:


file


Сега съм вътре, но тъй като използвам VPN, просто исках да обърна внимание на това...


наздраве,


дралилилопез.





Автоматичен превод:
преди 1 година

Бил съм там, психически е изтощително..... Имах много проблеми с тегленето, така че знам колко е трудно чакането, това е най-голямото предизвикателство, но получих плащане и си заслужаваше чакането

Надявам се това да помогне

Автоматичен превод:
преди 1 година

Здравей bigg119869,

благодаря за личния опит. Може ли да попитам колко време ви отне целият процес? Добра ли беше комуникацията с казиното? Понякога се случва тегленията да са по-дълги и по-досадни в казината. Радвам се, че си получи парите. Планирате ли да продължите да играете в това казино след това преживяване?

Автоматичен превод:
преди 1 година

Изобщо не ми пречи! Благодаря ви много за обратната връзка. Тази информация ме кара да се чувствам много по-добре.

Автоматичен превод:
преди 1 година

Здравей, skeberhart1023,

Моля. Радка или аз ще се радваме да ви посъветваме при всеки проблем по всяко време. 🙂 Все още ли имате проблем с това или друго казино, за което бихме могли да ви помогнем? Чувствайте се свободни да попитате. 🙂

Автоматичен превод:
преди 1 година

Радка!


Вече не мога да вляза в уебсайта на казино гуру от моя регион (Торонто, Канада)

дава ми грешка „403" или тази друга:


file


Сега съм вътре, но тъй като използвам VPN, просто исках да обърна внимание на това...


наздраве,


дралилилопез.





Автоматичен превод:
преди 1 година

Здравей dralililopez,

Опитвали ли сте да влезете в уебсайта от няколко устройства? Опитахте ли отново да се свържете след няколко часа? Просто се опитах да се свържа, както споменахте, чрез VPN от Торонто и всичко беше без проблеми. Все още се чудя дали вашият интернет доставчик може да има някакви ограничения? Ако проблемът продължава, Ако проблемът продължава, ще докладвам на колегите от ИТ отдела 🙂

Автоматичен превод:
Honza
преди 1 година

Да, опитах се да вляза от различни устройства iPhone iPad и лаптоп, но все още не работи, влизам отново с VPN от Чикаго… Имам този проблем вече 5 дни…


Благодаря за проявения интерес

наздраве,


дралилилопез

Автоматичен превод:
dralililopez
преди 1 година

Здравей dralililopez,

така че получих информация от моите колеги, че IP адресите, съдържащи числото 403 , са блокирани след поредица от хакерски атаки, които са дошли срещу нас през последните седмици. Мога ли да ви помоля да изпратите своя IP адрес на нашия имейл: community@casino.guru ? Ние ще деблокираме вашия IP днес 🙂. Можете да намерите вашия IP в Google търсене, например, когато въведете заявката за търсене: "какъв е моят IP?" 🙂

Автоматичен превод:
Honza
преди 1 година

Да, все още нямам последното си теглене на биткойн от тях. ($2500) Подадох оплакване при вас, но Sunrise не отговаря. Мина повече от месец. Беше одобрено. Правил съм тегления на биткойни от тях в миналото и никога не съм имал проблем.

Автоматичен превод:
Honza
преди 1 година

Здравей Honza,

Вече не играя в това казино поради всички нечестни игрални практики.

Казиното сметна за подходящо да промени статуса ми на играч без причина или обяснение. Не успях да изискам моите комп точки или да използвам който и да е от купоните, след като статусът ми на играч беше променен внезапно. Направих 5 тегления на обща стойност приблизително 12 000 долара, всяко теглене отне приблизително 6-7 седмици всяко (направете си сметката, това е много време). Спазвах всички там правила и на всяка крачка се случваше нещо неочаквано или объркващо.

В зависимост от това с кого общувах при изгрев слънце, структурата винаги се променяше. Попълних една жалба за теглене за 2494, което беше най-краткото време за изчакване 1 месец.

Все още имам комп точки, които не мога да поискам поради промяната в статуса, що се отнася до мен, те могат да ги запазят. Свърших да си губя времето и енергията.

Ако имате още въпроси, моля не се колебайте да попитате. Надявам се това да ви помогне да помогнете на други играчи по някакъв начин.

на Ваше разположение

Джордж М

Известен още като Big G

Автоматичен превод:
1...20 21 22...29
Отидете на страницаот 29 страници

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини