преди 1 година
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с Startbet.io Casino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
Можете ли да конкретизирате малко проблема, моля?
Can you specify the issue a bit, please?
Здравейте, опитвали ли сте да пишете на поддръжката или чат на живо, че имате подобен проблем и защо не можете да влезете? Сигурни ли сте, че сте въвели всички данни правилно? Имахте ли пари в сметката си?
Както и да е, мисля, че казиното би било най-доброто място да ви помогне с подобен проблем.
Но относно вашата ситуация, можете ли да опитате да ни кажете повече, моля?
Hi, have you tried to write to support or live chat that you have a similar problem and why can't you log in ? Are you sure that you have entered all the data correctly ? Did you have any money in your account ?
Anyway, I think the casino would be best place to help you with a similar problem.
But regarding your situation, can you try to tell us more please ?
Опитах се няколко пъти да вляза и дава само блокиран потребител. Имах пари там. Не беше много, но имаше. Не знам причината за блокирането, бих искал да знам. Помогнете ми да отключа. Благодаря. Ето акаунта, който използвах за имейл вход по-долу rosym8090@gmail.com
I've tried several times to log in and it only gives blocked user. I had money there. It wasn't much but there was. I don't know the reason for the block, I would like to know. Help me unlock. Thanks. Here is the account I used for the email login below rosym8090@gmail.com
Já tentei várias vezes fazer login e só dar usuário bloqueado. Eu tinha sim dinheiro lá. Não era mto mais tinha sim. Não sei qual o motivo do bloqueio, gostaria de saber. Me ajuda a desbloquear. Obg. Segue a conta q eu usava login de email a seguir rosym8090@gmail.com
Разбирам, но ние не сме казино, така че не е в нашата власт да ви влезем в акаунта ви.
Опитахте ли да се свържете с казиното, за да разберете защо не можете да влезете? Мисля, че най-разумното нещо, което трябва да направите, е да започнете от там, тъй като те имат повече информация.
Ако казиното не отговори, би било добра идея да подадете жалба на тази връзка: https://casinoguru-pt.com/reclamacoes , тъй като споменахте, че все още имате средства там.
Ако успеете да получите достъп до акаунта си или научите нещо ново, не се колебайте да го споделите с нас.
I understand, but we are not a casino, so it is not in our power to log you into your account.
Have you tried contacting the casino to find out why you can't log in ? I think the most reasonable thing to do would be to start there, as they have more information.
If the casino does not reply, it would be a good idea to file a complaint at this link: https://casinoguru-pt.com/reclamacoes since you mentioned that you still have funds there.
If you manage to access your account or learn anything new, feel free to share it with us.
Здравейте, смятате ли, че е справедливо платформата да забрани акаунта ви, след като сте направили много големи печалби.
Наскоро месеци натрупани залози поради дневния лимит за теглене от R$500 ме накараха да продължа да залагам и да трупам парите си.
Платформата просто иска да твърди, че изневерявам и са блокирали целия ми баланс. Това е след преминаване през анализи на сметката, които казват, че всичко е наред, и извършване на месеци на тегления.
Те просто взеха всичките ми пари и ми блокираха достъпа до тях. Казват, че имат доказателство, но не могат да ми го покажат.
Hello, do you think it's fair for the platform to ban your account after making very high profits.
Recently, months of accumulated bets due to the daily withdrawal limit of R$500 made me continue betting and accumulating my money.
The platform simply wants to claim that I am cheating and they blocked my entire balance. This is after going through account analyzes saying that everything is ok, and making months of withdrawals.
They simply took all my money and blocked me from accessing it. They say they have proof but they can't show it to me.
Olá, vocês acham justo a plataforma banir a sua conta, após obter lucros muito altos.
Recentemente meses de apostas acumuladas por conta do limite diário de saque de R$ 500 reais me fizeram continuar apostando e acumulando meu dinheiro.
A plataforma simplesmente quer alegar que eu estou trapaceando e bloquearam todo o meu saldo . Isso após passar por analises de conta dizendo que está tudo ok, e realizar meses de saques.
Simplesmente ficaram com todo o meu dinheiro e me bloquearam o acesso. Dizem ter provas mas não podem me mostrar.
Хм, не мисля, че е честно да блокираш акаунт на играч, без да посочиш конкретна причина, но имайте предвид също, че не цялата информация трябва да се споделя от казиното.
Въпреки това, ако смятате, че не сте направили нищо лошо, тогава препоръчвам да подадете жалба. Но преди да го направите, бих попитал дали жалбата, която вече сте подали, е свързана с описания от вас случай.
Имам още един въпрос, а именно вашата ситуация засяга ли спортни залагания?
Ще чакам отговор.
Hmm , I don't think it's fair to block a player's account without giving a specific reason, but also beware that not all information has to be shared by the casino.
However, if you feel that you have not done anything wrong then I recommend filing a complaint. But before you do that, I would ask if the complaint you have already filed is related to the case you described.
I have one more question, namely, does your situation concern sports betting ?
I will wait for an answer.
Здравейте, да, свързано е с оплакване, направено от мен. Залогът беше направен на различни слотове и на различни платформи в рамките на казиното, в различни дни и часове.
Hello, yes, it is related to a complaint that was made by me. The bet was placed on different slots, and on different platforms within the casino, on different days and times.
Olá sim, está relacionada a uma reclamação que foi feita por mim. A aposta foi realizada em Slots diversos, e de diversas plataformas dentro do cassino, em diversos dias e horários.
Добре тогава, преместих публикациите под това конкретно казино, тъй като казахте, че оплакването ви е свързано. Очевидно си играл на ротативки. Имате ли все още средства в сметката си?
Тъй като обаче не знаем какво всъщност се е случило и казиното не ви е посочило конкретна причина, очевидно ние във форума няма да сме по-мъдри.
Затова е добре, че сте пуснали жалба и ще видим как ще се развие вашият случай.
Както и да е, ако имате нова информация, бихте ли ни актуализирали?
Okay then so I moved the posts under this particular casino since you said your complaint is related. Clearly you were playing the slots. Do you still have any funds in your account ?
However, since we don't know what actually happened and the casino didn't give you a specific reason, obviously we on the forum won't be any the wiser.
That's why it's good that you have filed a complaint and we will see how your case develops.
Anyway, if you have any new information could you update us ?
Все още имам 250 000,00 R$ в сметката си. Казиното посочва, че съм използвал хак и съм заобиколил системите и нямам познания за използването на тези системи. Моят акаунт вече е анализиран от тях няколко пъти и имам впечатлението, че всичко е точно. Сега просто ме обвиниха в измама, попречиха ми да тегля повече от 32 дни и сега окончателно ме забраниха, като задържаха всичките ми пари.
I still have R$250,000.00 in my account. The Casino points out that I used a Hack and circumvented the systems, and I have no knowledge of using these systems. My account has already been analyzed by them several times and I have the impression that everything is correct. Now they simply accused me of fraud, they prevented me from withdrawing for more than 32 days and now they have definitively banned me, keeping all my money.
Ainda tenho R$ 250.000,00 em minha conta. O Cassino aponta que eu usei de Hack e burlei o sistems, sendo que desconheço de usar esses sistemas. A minha conta ja foi analisada por eles varias vezes e tenho print de que está tudo correto. Agora simplesmente me acusaram de fraude me impediram saque por mais de 32 dias e agora me baniram definitivamente ficando com todo meu dinheiro.
О, напълно съм убеден, че ще имаме нужда от вашата история на игри и бонуси за проверка. Освен това, казиното трябва да е много сигурно в подозрението си и се надявам, че ще намерим място за прилагане на разумен подход.
Екипът за жалби ще се опита да го разреши въз основа на доказателства.🤞🤞🤞
Oh, I'm quite convinced we will need your gaming and bonus history for a check. Furthermore, the casino should be very certain in its suspicion, and I hope we will find some space to apply a reasonable approach.
The Complaint Team will try to sort it out based on proof.🤞🤞🤞
Всъщност, вместо това трябва да изпратите всички тези разпечатани екрани на отговорника за оплакване. Дори не разбирам езика 🙁.
Но се надявам вашият случай да се разреши скоро.
Actually, you should send all these print screens to the complaint handler instead. I do not even understand the language 🙁.
But I hope your case will get resolved soon.
Ще го изпратя на отворената жалба, благодаря
I will send it to the open complaint, thank you
Vou mandar na reclamação em aberto, obrigado
Така би било най-добре.
Сигурен съм, че Ник ще намери това за полезно. Чувствайте се свободни да ни информирате за възможен напредък; Последните няколко дни нямам достатъчно време да следя всички тези оплаквания. 🙏
That would be best.
I'm sure Nick will find that useful. Feel free to update us about possible progress; Last few days I do not have enough time to keep an eye on all those complaints. 🙏
Досега компанията е отказала да ми покаже каквито и да било доказателства. Задържаха всичките ми пари, 250 000, които бяха натрупани с месеци, защото не позволяваха тегления на повече от 500 на ден, което ни принуждава да държим парите там. Преминах през няколко анализа, които показаха, че нищо не е неправилно в акаунта ми и те просто ме забраниха, без да обосноват причината или да я докажат, компания, която за съжаление краде клиентите си
So far the company has refused to show me any evidence. They kept all my money, 250,000 that had been accumulated for months because they do not allow withdrawals greater than 500 a day, which forces us to keep the money there. I went through several analyzes showing that nothing was incorrect in my account and they simply banned me without justifying the reason or proving it, a company that unfortunately steals its customers
Até o momento a empresa se nega a me mostrar provas. Ficaram com todo meu dinheiro 250.000 que foi acumulado a meses pois eles não permitem saques maiores que 500 dia o que nos força a manter o dinheiro la. passei por varias analises mostrando que nada estava incorreto na minha conta e simplesmente me baniram sem justificar o motivo ou provar, uma empresa que infelizmente rouba seus clientes
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.