ФорумКазинаStartbet.io Casino - обща дискусия

Startbet.io Casino - обща дискусия

преди 1 година от davidrosy21
|
3248 преглеждания 28 отговора |
|
1 2
Добавете пост
преди 1 година
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с Startbet.io Casino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
преди 1 година

ХЕЙ

Автоматичен превод:
преди 1 година

ЛЕКА НОЩ


Автоматичен превод:
преди 1 година

БЛОКИРАХА МЕ КАК ДА ОТКЛЮЧА

Автоматичен превод:
davidrosy21
преди 1 година

Можете ли да конкретизирате малко проблема, моля?

Автоматичен превод:
преди 1 година

Starbet ме блокира. Не мога да вляза в играта. не знам причината.

Автоматичен превод:
преди 1 година

ето го доказателството file

Автоматичен превод:
davidrosy21
преди 1 година

Здравейте, опитвали ли сте да пишете на поддръжката или чат на живо, че имате подобен проблем и защо не можете да влезете? Сигурни ли сте, че сте въвели всички данни правилно? Имахте ли пари в сметката си?

Както и да е, мисля, че казиното би било най-доброто място да ви помогне с подобен проблем.

Но относно вашата ситуация, можете ли да опитате да ни кажете повече, моля?

Автоматичен превод:
преди 1 година

Опитах се няколко пъти да вляза и дава само блокиран потребител. Имах пари там. Не беше много, но имаше. Не знам причината за блокирането, бих искал да знам. Помогнете ми да отключа. Благодаря. Ето акаунта, който използвах за имейл вход по-долу rosym8090@gmail.com

Автоматичен превод:
davidrosy21
преди 1 година

Разбирам, но ние не сме казино, така че не е в нашата власт да ви влезем в акаунта ви.

Опитахте ли да се свържете с казиното, за да разберете защо не можете да влезете? Мисля, че най-разумното нещо, което трябва да направите, е да започнете от там, тъй като те имат повече информация.

Ако казиното не отговори, би било добра идея да подадете жалба на тази връзка: https://casinoguru-pt.com/reclamacoes , тъй като споменахте, че все още имате средства там.

Ако успеете да получите достъп до акаунта си или научите нещо ново, не се колебайте да го споделите с нас.

Автоматичен превод:
преди 11 месеца

Здравейте, смятате ли, че е справедливо платформата да забрани акаунта ви, след като сте направили много големи печалби.

Наскоро месеци натрупани залози поради дневния лимит за теглене от R$500 ме накараха да продължа да залагам и да трупам парите си.

Платформата просто иска да твърди, че изневерявам и са блокирали целия ми баланс. Това е след преминаване през анализи на сметката, които казват, че всичко е наред, и извършване на месеци на тегления.

Те просто взеха всичките ми пари и ми блокираха достъпа до тях. Казват, че имат доказателство, но не могат да ми го покажат.

Автоматичен превод:
mattnoiss
преди 11 месеца

Хм, не мисля, че е честно да блокираш акаунт на играч, без да посочиш конкретна причина, но имайте предвид също, че не цялата информация трябва да се споделя от казиното.

Въпреки това, ако смятате, че не сте направили нищо лошо, тогава препоръчвам да подадете жалба. Но преди да го направите, бих попитал дали жалбата, която вече сте подали, е свързана с описания от вас случай.

Имам още един въпрос, а именно вашата ситуация засяга ли спортни залагания?

Ще чакам отговор.

Автоматичен превод:
Jaro
преди 11 месеца

Здравейте, да, свързано е с оплакване, направено от мен. Залогът беше направен на различни слотове и на различни платформи в рамките на казиното, в различни дни и часове.

Автоматичен превод:
mattnoiss
преди 11 месеца

Добре тогава, преместих публикациите под това конкретно казино, тъй като казахте, че оплакването ви е свързано. Очевидно си играл на ротативки. Имате ли все още средства в сметката си?

Тъй като обаче не знаем какво всъщност се е случило и казиното не ви е посочило конкретна причина, очевидно ние във форума няма да сме по-мъдри.

Затова е добре, че сте пуснали жалба и ще видим как ще се развие вашият случай.

Както и да е, ако имате нова информация, бихте ли ни актуализирали?

Автоматичен превод:
Jaro
преди 11 месеца

Все още имам 250 000,00 R$ в сметката си. Казиното посочва, че съм използвал хак и съм заобиколил системите и нямам познания за използването на тези системи. Моят акаунт вече е анализиран от тях няколко пъти и имам впечатлението, че всичко е точно. Сега просто ме обвиниха в измама, попречиха ми да тегля повече от 32 дни и сега окончателно ме забраниха, като задържаха всичките ми пари.

Автоматичен превод:
mattnoiss
преди 11 месеца

О, напълно съм убеден, че ще имаме нужда от вашата история на игри и бонуси за проверка. Освен това, казиното трябва да е много сигурно в подозрението си и се надявам, че ще намерим място за прилагане на разумен подход.

Екипът за жалби ще се опита да го разреши въз основа на доказателства.🤞🤞🤞

Автоматичен превод:
Публикация на mattnoiss е изтрит
Публикация на mattnoiss е изтрит
Публикация на dentistamatheus е изтрит
Публикация на mattnoiss е изтрит
1 2

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още