ФорумКазинаStake7 Casino - обща дискусия

Stake7 Casino - обща дискусия (страница 2)

преди 2 години от Krugmann
|
4434 преглеждания 25 отговора |
|
1 2
Добавете пост
преди 3 месеца

Мога само да посъветвам всички да стоят далеч от това измамно казино. Депозит по кредитна карта от 25 евро беше дебитиран от банковата ми сметка, но така и не се появи в моя акаунт в Stake7. Обслужването на клиенти никога не е достъпно. Дори оплакването до Гуру беше безполезно, тъй като те не могат да направят нищо. Тъй като те не могат да направят нищо, казах на Guru, че не е нужно повече да се занимават с жалбата ми (няма смисъл, ако не могат да направят нищо) и трябва да затворят случая като неразрешен. И какво прави Гуру с него? Guru пише, че жалбата се отхвърля по изрична молба на играча/жалбоподателя.

Автоматичен превод:
преди 3 месеца

Здравейте, съжалявам да разбера, че парите ви не можаха да бъдат депозирани в сметката ви. Опитахте ли да се свържете с доставчика на плащания, за да видите дали всичко е наред и да изпратите имейл на казиното, за да разберете какво да направите в тази ситуация? Знам, че е трудно и както казахте, ние няма как да помогнем в такива случаи.

Но след като казахте, че жалбата може да бъде приключена, какво очаквахте? Имам чувството, че малко не разбирам.

Автоматичен превод:
преди 3 месеца

Съжалявам, че не съм по темата, но искам да проверя дали мога да изпращам съобщения

Автоматичен превод:
преди 3 месеца

Здравейте, за какви съобщения говорите? Къде бихте искали да ги изпратите? Ако имате предвид някои лични съобщения, за съжаление не можем да направим това.

Но не се колебайте да обясните и аз ще се опитам да помогна, ако е възможно. 🙂

Автоматичен превод:
преди 3 месеца

Да, свързах се с доставчика на плащания. Логично е да ги попитате къде са отишли парите. И да, писах, че случаят може да бъде приключен като нерешен, защото не можете да помогнете с нищо, но никога не съм казал, че изричното ми желание е да отхвърлите жалбата ми. Глупост е да подадете жалба и след това изрично да поискате тя да бъде отхвърлена.

Автоматичен превод:
Oldfatmat
преди 3 месеца

Добре тогава, и не намерихте нищо, когато се свързахте с доставчика?

Що се отнася до жалбата, като си позволите да я затворите, тя винаги завършва като отхвърлена, а не неразрешена. Неразрешено е, когато казиното е направило грешка, ние сме на страната на играча, свързваме се с него и те не се опитват да разрешат нищо с нас. Или ако сме на страната на играча, смятаме, че това, което казиното е направило, е несправедливо и те отказват да го признаят и не се опитват да го поправят. В случаи като вашия точно това се е случило и е затворено както трябва.

Автоматичен превод:
преди 3 месеца

Днес получих информация от банката, че депозитът от 25 евро е преведен в казиното, което показва, че Stake7 е едно от многото измамни казина, които са активни на пазара на хазартни игри.

Автоматичен превод:
Oldfatmat
преди 3 месеца

Това са трудни ситуации, когато работите с депозит, който не е пристигнал в казиното. Така че те ще трябва да го проучат, ако сте им изпратили доказателство, че депозитът е прехвърлен, те трябва да могат да направят нещо по въпроса. Надявам се да се реши.

Автоматичен превод:
1 2

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини