преди 2 години
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с Stake7 Casino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
Тъй като за съжаление не мога да дам оценка, твърде малко положителни причини, ето въпросът защо трябва да присвоите достатъчно положителни аспекти на казино, в което сте имали лоши преживявания, преди да можете да го оцените?
Опитах се да се верифицирам в Stake7 Casino. Предоставих всички необходими документи на 3 октомври 2022 г. След няколко дни чакане и без отговор от казиното се свързах с онлайн поддръжката за първи път. Там ме увериха, че молбата ми (KYC) ще бъде изпратена отново до отговорния отдел. Това твърдение беше лъжа. След няколко дни без отговор се свързах отново с поддръжката. Отново ми казаха, че молбата ми е препратена. Това също не беше вярно. След няколко дни поддръжник успя да препрати молбата ми. Това ми беше потвърдено по имейл. Въпреки това нямаше положителна обратна връзка, като цяло нямаше допълнителна обратна връзка дали предоставените от мен документи са достатъчни или нещо липсва.
След 12 дни без дума от KYC отдела реших да закрия акаунта си в Stake7 Casino.
Дотогава бях направил няколко депозита чрез Volt. Те пристигнаха в моя акаунт на играч най-рано след 24 часа, понякога само след няколко дни. Тук спонтанната игра не е възможна.
Слотовете работят чисто и без забавяне, изборът също е наред. Без данъци на завъртане, което разбира се е хубаво за казино с лиценз на MGA.
Но ако няма каквато и да е поддръжка за играчи и притесненията на клиентите изобщо не са разгледани, тогава не искам да знам какво се случва, когато се опитате да получите пари, които да бъдат изплатени.
Since I unfortunately can't give a rating, too few positive reasons, here's the question of why you have to assign enough positive aspects to a casino where you've had bad experiences before you can rate it?
I tried to verify myself at Stake7 Casino. I made all the necessary documents available on October 3, 2022. After several days of waiting and no response from the casino, I contacted online support for the first time. There I was assured that my request (KYC) would now be sent again to the responsible department. That statement was a lie. After several days without an answer, I contacted support again. Again, I was told that my request had been forwarded. This was also not true. After several days, a supporter actually managed to forward my request. This was confirmed to me by email. However, there was no positive feedback, generally no further feedback as to whether the documents I had provided were sufficient or whether something was missing.
After 12 days without a word from the KYC department I decided to close my account at Stake7 Casino.
By then I had made several deposits via Volt. These arrived on my player account after 24 hours at the earliest, sometimes only after several days. Spontaneous play is not possible here.
The slots run cleanly and lag-free, the selection is also okay. No taxes per spin, which is of course nice for an MGA licensed casino.
But if there is no player support whatsoever, and customer concerns are not addressed at all, then I don't want to know what happens when you try to get money to be paid out.
Da ich leider keine Bewertung abgeben kann, zu wenige positive Gründe, hier mal die Frage warum man einem Casino, in dem man schlechte Erfahrungen gemacht hat, genügend positive Aspekte zuordnen muss, bevor man es bewerten darf?
Ich habe versucht mich im Stake7 Casino zu verifizieren. Alle dazu notwendigen Dokumente stellte ich am 3.10.2022 zur Verfügung. Nach mehrtägiger Wartezeit und keinerlei Antwort seitens des Casinos, kontaktierte ich das erste Mal den online Support. Dort wurde mir versichert, dass mein Anliegen (KYC), nun nochmal an die zuständige Abteilung geschickt würde. Diese Aussage war eine Lüge. Nach erneut mehreren Tagen ohne Antwort, kontaktierte ich den Support erneut. Wieder wurde mir mitgeteilt, dass mein Anliegen weitergeleitet wurde. Auch dies entsprach nicht der Wahrheit. Nach erneut mehreren Tagen schaffte es ein Supporter tatsächlich mein Anliegen weiterzuleiten. Dies wurde mir nämlich per Email bestätigt. Eine positive Rückmeldung, generell irgendeine weitere Rückmeldung, ob die von mir bereitgestellten Unterlagen ausreichend sind, oder ob etwas fehlt, gab es jedoch nicht.
Nach 12 Tagen, ohne ein Wort von der KYC Abteilung, entschloss ich mich dazu mein Konto im Stake7 Casino zu schließen.
Bis dahin hatte ich mehrere Einzahlungen via Volt geleistet. Diese kamen nach frühestens 24 Stunden, teils erst nach mehreren Tagen, auf meinem Spielerkonto an. Spontanes spielen ist hier nicht möglich.
Die Slots laufen sauber und lagfrei, die Auswahl ist auch in Ordnung. Keine Steuern pro Dreh, das ist natürlich schön für ein MGA lizensiertes Casino.
Wenn es aber keinerlei Spielersupport gibt, auf Anliegen der Kunden gar nicht eingegangen wird, dann will ich nicht wissen, was passiert wenn man mal Geld zur Auszahlung bringen will.
Здравей,
това не е положителен опит и ме кара да мисля, че трябваше да подадете друга жалба.
Правилно ли разбирам, че току-що се опитахте да преминете проверката, но не сте изпратили никакво теглене?
Просто искам да се уверя, че сте затворили сметката с нулев реален баланс. 🤔
Hello there,
this is not a positive experience and makes me think that you should have submitted another complaint.
Do I understand correctly, that you just tried to pass the verification but have not submitted any withdrawal?
I just also want to make sure that you closed the account with zero real balance. 🤔
Здравейте, бих искал да знам дали мога да изтегля печалбите си с казино Stake7..
Обяснявам ви .. Депозирах $40 и приемам бонуса за добре дошли. Спазих максималния залог, но видях, че съм играл забранена игра с бонус.
Загубих всичките си пари и играх достатъчно за гаранция. След това направих няколко печалби, които не изтеглих, и депозирах отново няколко суми, като напр
$40 = бонусът се приема
Всички останали без бонуси: 40+50+45+60+50+10+40
След повече от 10 часа игра с последния ми депозит от $40 най-накрая спечелих $4000.
Мислите ли, че мога да направя заявката за теглене, без да рискувам конфискация, тъй като наруших правилото, като играх thunderstruck с моя бонус за добре дошли?
Благодаря ви предварително много съм нервен и се надявам всичко да е наред.
Hello, I would like to know if I am ok to withdraw my winnings with Stake7 casino..
I explain to you .. I deposited $40 and accept the welcome bonus. I respected the max bet but I saw that I played a prohibited game with bonus.
I lost all my money and play enough for bail. Then I made several gains that I did not withdraw and redeposited several amounts such as
$40 = bonus accepted
All others without bonuses: 40+50+45+60+50+10+40
After more than 10 hours playing with my last deposit of $40 I finally won $4000.
Do you think I can make the withdrawal request without risking confiscation since I broke the rule by playing thunderstruck with my welcome bonus?
Thank you in advance I am very nervous and hope everything will be fine.
Здравейте,
Бих казал, че не ви остава друга логична възможност, освен да загубите баланса - което изобщо не препоръчвам.
Направихте грешка, която просто се случва на всички ни от време на време, но следващия път уведомете незабавно чата на живо и помолете за съвет.
Бих предложил да направите това точно сега, защото само казиното може да каже дали и какъв бонус е активен в момента във вашия акаунт, за съжаление от вашето описание, не мога да кажа със сигурност. Но това също е важен аспект, който може да повлияе на евентуалното ви оттегляне.
Попитайте учтиво оператора за чат на живо, обяснете грешката си и ми уведомете резултата, моля.
Пожелавам ти късмет! 🤞
Hello,
I'd say that you have no other logical option left, aside from losing the balance - which I do not recommend at all.
You made a mistake that just happens to all of us from time to time, but next time inform the live chat immediately and ask for a piece of advice.
I would suggest that you should do that right now because only the casino can tell whether or what bonus is currently active in your account, sadly from your description, I can't say for sure. But this is also an important aspect that can affect your possible withdrawal.
Ask the live chat operator politely, explain your mistake, and let me know the result, please.
I wish you luck! 🤞
Само добри думи за Stake7 !!!
печеля много и ми е платено без проблем !!!
най-доброто казино!
10/10 за залог 7
Just have good words for Stake7 !!!
i win a lot and have been paid zero problem !!!
best casino !
10/10 for stake 7
Това е страхотно - толкова се радвам да го чуя!🎉
Понякога търпението е най-добрият начин 😀
That's cool - I'm so happy to hear that!🎉
Sometimes the patience is the best way 😀
Здравейте,
Така че затворих акаунта си при тях, като първоначално молбата ми беше напълно игнорирана с надеждата, че все пак ще направя депозит. Което за съжаление направих. Напълно забравете за обслужването на клиенти, всеки казва различни неща, сякаш просто лъже. Най-хубавото е, че писах на поддръжката на stake7, но след това получих отговор от 21Bit???? Какво не е наред пак??? Доколкото знам 21Bit принадлежи на Dama.NV, а Stake7 на Gammix????
Hello,
So I had my account closed with them, at first my request was completely ignored in the hope that I would still make a deposit. Which I unfortunately did. Totally forget about customer service, everyone says different things like they are just lying. The best thing is, I wrote to stake7 support but then I got an answer from 21Bit???? What's wrong again??? As far as I know 21Bit belongs to Dama.NV and Stake7 to Gammix????
Hallo,
Also ich habe mein Konto bei denen schließen lassen, zuerst wurde meine Anfrage komplett ignoriert in der Hoffnung das ich noch einzahle. Was ich dann auch leider tat. Den Kundenservice kann man total vergessen, jeder sagt was anderes, als würden sie einfach nur lügen. Das beste ist, ich habe an den stake7 support geschrieben aber bekomme dann von 21Bit eine Antwort???? Was läuft da denn schon wieder falsch??? Soweit ich weiß gehört 21Bit zum Dama.N.V und Stake7 zu Gammix????
Здравей Gretche70!
Нова бъркотия? Не мога да повярвам. Относно "смесената" поддръжка, предполагам, че сте получили имейл.
Искате ли да го изпратите на нашия екип за данни за проверка, моля? (data@casino.guru)
Не мога да направя много сам, нали знаеш.
Hello Gretche70!
Another mess? I can't believe it. Regarding the "mixed" support, you received an email, I reckon.
Care to send it to our data team for inspection, please? (data@casino.guru)
I can't do much on my own, you know.
Здравейте
Бих искал да попитам някой знае ли колко време отнема тегленето на Stake7. Миналата седмица изпратих документите за проверка. След чат със служител на Stake7 се оказа, че не всички необходими документи са налични. След това подадох това в понеделник сутринта, 8 януари 2024 г. Те бяха потвърдени в рамките на няколко часа и следователно изискванията на KYC бяха напълно изпълнени. По-малко от пет минути след потвърждението поисках максимално седмично изплащане от 5000 евро (1x 1000 евро и 2x 2000 евро, тъй като са възможни максимум 2000 евро на транзакция). Оттогава статусът е зададен на „В процес" и плащането все още не е извършено.
За информация: Според персонала на Stake7 и правилата и условията, максималното теглене е 5000 евро на седмица и 20 000 евро на месец. Не съм искал никакъв бонус от Stake7.
Някой знае ли колко време обикновено отнема тегленето? (Не времето на транзакцията).
Hello
I would like to ask if anyone knows how long the withdrawal takes at Stake7. Last week I sent the documents for verification. After a chat with a Stake7 employee, it turned out that not all of the required documents were available. I then submitted this on Monday morning, January 8th, 2024. They were confirmed within a few hours and the KYC requirements were therefore fully met. Less than five minutes after confirmation, I requested the maximum weekly payout of 5,000 euros (1x 1,000 euros and 2x 2,000 euros, as a maximum of 2,000 euros is possible per transaction). Since then the status has been set to 'In Progress' and the payment has not yet been made.
For information: According to Stake7 staff and the terms and conditions, the maximum withdrawal is 5000 euros per week and 20000 euros per month. I did not claim any bonus from Stake7.
Does anyone know how long the withdrawal usually takes? (Not the transaction time).
Hallo
Ich möchte kurz nachfragen, ob jemand weiss, wie lange die Auszahlung bei Stake7 dauert. Letzte Woche habe ich die Dokumente zur Verifizierung gesendet. Nach einem Chat mit einem Mitarbeiter von Stake7 stellte sich heraus, dass nicht alle benötigten Dokumente vorlagen. Diese habe ich dann am Montagmorgen, den 08.01.2024, nachgereicht. Sie wurden innerhalb weniger Stunden bestätigt, und die KYC-Anforderungen somit vollständig erfüllt. Keine fünf Minuten nach der Bestätigung habe ich die maximale wöchentliche Auszahlung von 5000 Euro beantragt (1x 1000 Euro und 2x 2000 Euro, da pro Transaktion maximal 2000 Euro möglich sind). Seitdem steht der Status auf 'In Progress' und die Auszahlung wurde noch nicht durchgeführt.
Zur Information: Laut den Mitarbeitern von Stake7 und den AGB beträgt die maximale Auszahlung pro Woche 5000 Euro und pro Monat 20000 Euro. Ich habe keinen Bonus von Stake7 in Anspruch genommen.
Weiss jemand, wie lange die Auszahlung normalerweise dauert? (Nicht die Transaktionszeit).
Здравейте, ще се радвам, ако играчите могат да дойдат при вас с техния опит и да ви кажат как вървят нещата тук. Всеки обаче може да има различни и времето за теглене може да е различно.
Въпреки това, тъй като успешно потвърдихте и извършихте теглене от понеделник, опитахте ли да попитате поддръжката защо тегленията все още са в състояние „В ход"?
Да не забравяме, ние даваме на казината 14 дни за разрешаване на тегления и тъй като все още сте в началото, да кажем, ще се опитам да бъда търпелив. Ако нищо не се случи и не сте получили парите, можете да ме уведомите и ние ще се опитаме да ви помогнем.
Ще бъде ли възможно това?
Hi, I'd love it if players could come to you with their experiences and tell you how it's going here. However, everyone may have different ones and the time to withdraw may be different.
However, since you have successfully verified and made a withdrawal since Monday, have you tried asking support why the withdrawals are still in the- In Progress state ?
Not to forget, we give casinos 14 days to resolve withdrawals and since you are still at the beginning, let's say, I would try to be patient. If nothing happens and you haven't received the money, you can let me know and we will try to help you.
Will that be possible ?
Здравей Джаро
Благодаря ви за вашето съобщение. Ще се свържа с поддръжката и ще попитам колко време ще отнеме средно тегленето.
Кевинжуу
Hello Jaro
Thank you for your message. I will contact support and ask how long it will take on average for a withdrawal.
Kevinjuu
Hallo Jaro
Danke für die Nachricht. Ich werde den Support kontaktieren, u. nachzufragen, wie lange es durchachnittlich dauert für eine Auszahlung.
Kevinjuu
След консултация с поддръжката се оказа, че обработката обикновено отнема два работни дни.
Служителят ме помоли да имам търпение. Ако плащането не бъде извършено до следващия понеделник, ще се свържа отново с поддръжката
After consulting with support, it emerged that processing usually takes two working days.
The employee asked me to be patient. If the payment has not been made by next Monday, I will contact support again
Nach Rücksprache mit dem Support hat sich ergeben, dass die Bearbeitung in der Regel zwei Arbeitstage in Anspruch nimmt.
Die Mitarbeiterin hat mich um etwas Geduld gebeten. Sollte die Auszahlung bis nächsten Montag nicht erfolgt sein, werde ich erneut Kontakt mit dem Support aufnehmen
Разбира се, смятам, че е разумно, но понякога дори ако казиното даде времева рамка, тя може да не бъде спазена поради технически трудности и други подобни, така че бих го приел с резерв.
Виждам също, че поддръжката също е отговорила, така че ще видим дали ще получите парите или не.
Чувствайте се свободни да ме информирате за цялата ситуация. Ще изчакам и ще ви пожелая късмет да получите парите си възможно най-скоро. 😊☘️
Sure I think it's reasonable, but sometimes even if the casino gives a timeframe it may not be met because of technical difficulties and such, so I would take it with a grain of salt.
I also see that support has also responded, so we'll see if you get the money or not.
Feel free to update me on the whole situation. I will wait and wish you the best of luck in getting your money as soon as possible. 😊☘️
Поддръжката се свърза с мен и ми каза, че трябва да изчакам още 2 работни дни и ме помоли да се свържа с вас отново в понеделник следобед, ако парите все още не са изплатени. Нека почакаме...
Support contacted me and told me that I should wait another 2 working days and asked me to contact you again on Monday afternoon if the money had not yet been paid out. Let's wait...
Der Support hat mich kontaktiert und mitgeteilt, dass ich erneut 2 Werktage warten soll und gebeten mich erneut am Montag Nachmittag zu melden, falls das Geld noch nicht ausbezahlt wurde. Warten wir mal ab...
Така че ситуацията се разви в правилната посока и със сигурност е хубаво, че казиното общува с вас и се опитва да разреши този случай. Да видим дали ще вземеш парите.
Също така не забравяйте да ме информирате за това къде се намирате. Ще чакам.
So the situation has moved in the right direction and it is certainly nice that the casino is communicating with you and trying to resolve this case. Let's see if you get the money.
Also, be sure to keep me updated on where you stand. I'll be waiting.
След като отново поисках извлечението от сметката за KYC (което вече бях изпратил от самото начало), беше направено първото плащане за 9 000 евро (7 000 получени евро, 2 000 все още не получени). Това ме прави много облекчена и доволна, въпреки че смятам прегледа за много дълъг период от време (почти 2 седмици). Сега изплащането на 11 000 евро все още е отворено. Следващото плащане от 5000 евро трябва да бъде направено следващия вторник. Държа ви в течение.
After requesting the account statement again for KYC (which I had already sent from the beginning), the first payment was made for Euro 9,000 (Euro 7,000 received, 2,000 not yet received). This makes me very relieved and pleased, although I consider the review to be a very long time (almost 2 weeks). Now the payout of Euro 11,000 is still open. The next payment of Euro 5000 should be made next Tuesday. I keep you updated.
Nach erneutem verlangen des Kontouszuges für KYC (welches ich zwar bereits von Anfang an gesendet habe), wurde die erste Zahlung über Euro 9000 ausgeführt (Euro 7000 erhalten, 2000 noch nicht erhalten). Dies ist erleichtert und erfreut mich sehr, obwohl ich die Überprüfung als sehr lange ertrachte (fast 2 Wochen). Nun ist noch die Auszahlung von Euro 11000 offen. Die nächste Zahlung über Euro 5000 sollte nächste Woche Dienstag erfolgen. Ich halte dich auf dem laufenden.
Така че това е страхотна новина и мисля, че най-важното е, че най-накрая получихте част от парите, въпреки че разбирам, че две седмици не са най-малкото за разрешаване на такъв процес. Но това е точно толкова, колкото даваме на казината, за да се случи това.
Е, ще изчакам следващия ви ъпдейт и се надявам да е толкова успешен и пак да ми кажете, че сте получили повече пари.
Ще ти стискам палци. 😊🤞
So that's great news and I think the important thing is that you finally got some of the money, although I understand that two weeks is not the least to resolve such a process. But it's just as much as we give to the casinos to make it happen.
Well, I will wait for your next update and hopefully it will be as successful and you will tell me again that you got more money.
I will keep my fingers crossed for you. 😊🤞
Мога само да посъветвам всички да стоят далеч от това измамно казино. Депозит по кредитна карта от 25 евро беше дебитиран от банковата ми сметка, но така и не се появи в моя акаунт в Stake7. Обслужването на клиенти никога не е достъпно. Дори оплакването до Гуру беше безполезно, тъй като те не могат да направят нищо. Тъй като те не могат да направят нищо, казах на Guru, че не е нужно повече да се занимават с жалбата ми (няма смисъл, ако не могат да направят нищо) и трябва да затворят случая като неразрешен. И какво прави Гуру с него? Guru пише, че жалбата се отхвърля по изрична молба на играча/жалбоподателя.
I can only advise everyone to stay away from this fraudulent casino. A credit card deposit of 25 euros was debited from my bank account but never appeared in my Stake7 account. Customer service is never available. Even a complaint to Guru was of no use as they can't do anything. As they can't do anything, I told Guru that they don't need to deal with my complaint any further (it doesn't make sense if they can't do anything) and should close the case as unresolved. And what does Guru do with it? Guru writes that the complaint is being rejected at the express request of the player/complainant.
Ich kann nur jedem von diesem Betrügercasino abraten , eine Einzahlung mit Kreditkarte in Höhe von 25,- Euro wurde zwar von meinem Bankkonto abgebucht , ist aber nie in meinem Stake7 Konto aufgetaucht . Kundendienst ist niemals erreichbar . Auch eine Beschwerde bei Guru hat nichts gebracht , da sie nichts machen können . Da sie nichts machen können , habe ich Guru mitgeteilt , das sie sich nicht weiter mit meiner Beschwerde befassen müssen ( ergibt ja auch keinen Sinn , wenn sie doch nichts machen können ) und den Fall als ungelöst schliessen sollen . Und was macht Guru draus ? Guru schreibt , auf ausdrücklichen Wunsch des Spielers / Beschwerdeführers wird die Beschwerde abgelehnt .
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.