НачалоФорумКазинаStake Casino - обща дискусия

Stake Casino - обща дискусия (страница 5)

 от borkoborko39
|
22 000 преглеждания 94 отговора |
|
1...4 5
sethokyere171

Със сигурност се върнете, ако има нещо ново.

Надявам се, че нашият екип за данни ще може скоро да подготви пълния преглед.

Автоматичен превод:

какво да направите, ако средствата по баланса са блокирани? току-що са блокирали теглене, искат да преминат през целия процес и не са сигурни, че ще деблокират средства в този случай. кажете ми какво да правя и колко време да чакам?

Автоматичен превод:
benetton

Здравей, какво причини това блокиране, казиното каза ли ти? През какъв процес трябва да преминете, за да го деблокирате? Можете ли да ми кажете малко повече за тази ситуация, моля?

Автоматичен превод:
Jaro

казиното не отчете нищо, сега има проблеми с ниво 4, тъй като не работя, нямам недвижим имот или акт за дарение и по някаква причина банково извлечение не им подхожда, въпреки че статиите казват, че можете да използвате банково извлечение с разходи и депозити. Изглежда, че и аз, както всички останали, сега имам проблеми с преминаването на ниво 4... Не знам какво да правя и как да го реша, ако дори не обяснят защо документ от ниво 4 не им подхожда

Автоматичен превод:
benetton

Виждам, че сте обяснили това и на Вероника в жалбата си , така че ще се опитаме да ви помогнем по някакъв начин.

Колкото до самия документ, пак ли е отхвърлен или какво? Трябва ли да видят нещо конкретно на него или поне да го опишат по някакъв информативен начин какво трябва да съдържа документът и защо не е подходящ, когато го доставяте?

Автоматичен превод:
Jaro

Не отговарят на въпросите ми, просто не потвърждават, вчера цял ден ходих по банки, до паспортна служба, за да направя всички документи и да ги пратя, само не потвърждават и не обясняват защо, имам само един начин и накрая го анулират, това е банково извлечение с разноски.

Автоматичен превод:

Хей момчета! Някой от Белгия пробвал ли е това казино? Трябва да знаете как се изплащат. благодаря

Автоматичен превод:

Не отговарят на въпросите ми, просто не потвърждават, вчера цял ден ходих по банки, до паспортна служба, за да направя всички документи и да ги пратя, само не потвърждават и не обясняват защо, имам само един начин и накрая го анулират, това е банково извлечение с разноски.

Автоматичен превод:

Разбира се, така че беше добра стъпка да подадете жалба. Надяваме се, че можем да решим нещо заедно с вас. Но за това ще трябва да изчакаме как ще се развие процесът.

Желая ви успех във вашия случай. ☘️

Автоматичен превод:
Jaro

Благодаря ви за подкрепата, видях, че помагате на всички и решавате подобни проблеми, затова реших да пиша във вашия форум, благодаря ви, че помагате на хората, надявам се да помогнете и на мен🙏🏻

Автоматичен превод:

Хей момчета! Някой от Белгия пробвал ли е това казино? Трябва да знаете как се изплащат. благодаря

Автоматичен превод:

Здравейте, това казино трябва да бъде затворено, така че смятам, че няма да е възможно да се регистрирате тук. Но можете да избирате от много други казина в нашия списък, ако искате. 😉

Ако имате нужда от помощ за това, просто ми дайте знак. 😀

Автоматичен превод:
Jaro

О, благодаря, че ме уведоми, Джаро.

Да, ако ми предложите още места за посещение от Белгия - ще съм благодарен!

наздраве!

Автоматичен превод:
dan_latte

Хей, Джаро не е на работа, но ще дам всичко от себе си, за да изиграя ролята. 🙂

Нашият уебсайт предлага персонализирано съдържание, така че ако посетите секцията, наречена казина, и обърнете внимание на интелигентните филтри, сигурен съм, че ще намерите някои казина за нула време:

https://casino.guru/top-online-casinos

Задайте Белгия като предпочитана страна; основният филтър трябва да е предварително зададен, но е по-добре да го проверите.


Автоматичен превод:
Jaro

вашият администратор не отговаря на жалбата в момента, завърших 4 нива, но сега чакам много дълго време за отговор от друг екип по имейл

Автоматичен превод:
dan_latte

Обикновено, ако приемат Белгия, няма да имат никакви проблеми с печалбите, но разбира се трябва също да знаете, че е незаконно да играете в чужди онлайн казина.

Автоматичен превод:

вашият администратор не отговаря на жалбата в момента, завърших 4 нива, но сега чакам много дълго време за отговор от друг екип по имейл

Автоматичен превод:

Във вашата жалба горе вдясно виждате таймер, който винаги има страна за отговор. Има все повече и повече от тези жалби, така че разрешаващите трябва да се справят с няколко. Така че не е нужно да се притеснявате, че никой няма да се интересува от вашия случай, но трябва да имате търпение.

Автоматичен превод:
1...4 5

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-reviews
Потребителски отзиви – Напишете собствено казано ревю и споделете изживяването си
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини