Видях, че преди 10 месеца сте имали жалба по същата тема, която е решена като неоснователна. Пишеше, че сте нарушили правилата на казиното и че не можем повече да ви помогнем.
Играли ли сте тук след този инцидент? Ако е така, защо знаехте, че има проблеми?
I saw that 10 months ago you had a complaint on the same subject which was resolved as unjustified. It said that you had broken the casino rules and that we couldn't help you anymore.
Have you played here after this incident ? If so, why did you know that there were problems ?
Съжалявам да го чуя. Мисля, че мога да ви помогна с такъв случай. Успешно получих възстановяване от много казина, след като се свързах с правилните хора.
свържете се с мен на whatsapp +97259‑530‑0154
или можете да ми изпратите имейл hannafreij.hf@gmail.com
ще се радвам да помогна. Не се притеснявайте, аз не съм измамник и екипът на казино гуру ме познава много добре, тъй като подадох над 10 оплаквания тук. Някои постигнаха успех с тяхна помощ, а други постигнаха успех, след като се свързаха с правилните хора.
So sorry to hear that. I think i can help you with such a case . I had successfully got a refund from many casinos after contacting the right people.
contact me on whatsapp +97259‑530‑0154
or you can send me an email hannafreij.hf@gmail.com
i would be more than happy to help. Don't worry I'm not a scam, and casino guru team know me very well as I submitted over 10 complaints here. Some were successful by their help, and others became successful after contacting right people.
Честно казано, не е нищо необичайно казиното да поиска допълнителна проверка, когато става дума за по-големи суми. Не съм много сигурен обаче къде е линията или точно каква сума обикновено искат за нея.
Трябва да опитате да попитате за този вид информация с подкрепата на казино, смятам.
В наистина редки случаи мога да кажа или не, че често казиното преминава през процеса на проверка, когато играч депозира. Вероятно ще отнеме много време да проверите всеки играч в началото, просто защото не всеки ще направи теглене там.
Бихте ли предоставили малко информация за това какви документи иска казиното, моля?
Надявам се, че ще можете да преминете допълнителната проверка скоро и без проблеми. Дръжте ни в течение за процеса, моля.
To tell you the truth, it is nothing unusual that a casino would ask for additional verification when it comes to larger amounts. I am not really sure where the line is or exactly what amount they usually ask for it, though.
You should try to ask about this kind of information with the support of a casino, I reckon.
In really rare cases, I could say or not that often a casino would go through the verification process when a player was depositing. It would probably be really time-consuming to verify every player at the beginning, just because not everyone will make a withdrawal there.
Could you provide some information about what kind of documents the casino is asking for, please?
I hope you will be able to pass the additional verification soon and without any issues. Keep us informed about the process, please.
Случайно казиното да е написало някакво обяснение за това? Бихте ли се опитали да опишете какво точно се е случило, моля, че вашият акаунт беше поставен в този режим?🤷♀️
Did the casino write any explanation about this, by any chance? Could you try to describe what exactly happened, please, that your account was put into this mode?🤷♀️
Направих първия си акаунт на залог и го изтрих завинаги, тъй като не знам кой да депозирам средствата си в моята сметка за залог и след това 1 седмица писмо знам процеса кой да депозирам, така че исках да създам втория си акаунт на залог, но го направих Не знам, че са ме поставили в режим само за теглене за това, понеже това
I made my first account on stake and i deleted permanently bcoz I don't who to deposit my fund to my stake account and then 1 week letter i know the process who to deposit so i wanted to create my second account on stake but i didn't know that they put me on withdraw only mode for that, bcoz of that
Хей! Съжалявам, но трябва да ви попитам - колко акаунта сте създали, моля?
Ако сте регистрирали втори акаунт, може ли това да причини проблем? Не казвам, че сте го направили, просто се опитвам да разбера какво може да изглежда нередно от гледна точка на казиното.
Не мога да кажа, че разбирам напълно последните две публикации. Може би можете да направите описанието стъпка по стъпка, например:
Създадох акаунт
Поисках акаунтът да бъде затворен окончателно
...
Hey! I'm sorry, but I do have to ask you - how many accounts have you created, please?
If you registered a second account, could this cause an issue? I'm not saying you have done so, I'm just trying to figure out what may seem wrong from the casino's perspective.
Can't say I fully understand both the latest two posts. Maybe you can take the description step by step, for example:
I created an account
I asked the account to be closed permanently
...
Е, знаете, че не става така. Когато играете в казиното, наистина трябва да следвате неговите правила. Почти всяко казино ви позволява да създадете само един акаунт на човек. Има смисъл, защото имат нужда да бъдете потвърдени в даден момент и би било тъпо да създавате допълнителни акаунти, ако притежавате само една самоличност, нали?
И така, вие нарушихте най-същественото правило, създавайки втория акаунт.
Има ли смисъл за вас, моля?
Освен това предлагам да се свържете с поддръжката според инструкциите. Това трябва да ни доведе до нещо, свързано с решението.
Well, you know it does not work like this. When you play in the casino, you truly need to follow its rules. Almost every casino allows you to create only one account per person. It makes sense because they need you to be verified at some point, and it would be dumb to set up additional accounts if you only possess one identity, right?
So, you violated the most essential rule, by creating the second account.
Does it make sense to you, please?
Furthermore, I suggest you contact support as instructed. That should lead us to something related to the solution.
Е, както Радка каза, би било най-добре да се свържете с поддръжката, както е препоръчано на вашата екранна снимка, и се надяваме, че може да се разреши по някакъв начин, ако сте честни и кажете на казиното какво се е случило. Разбира се, това не означава, че всичко трябва да се реши, но мисля, че може да има поне малко надежда.
Свържете се с тях и ни уведомете.
Well, as Radka said, it would be best to contact support as recommended on your screenshot and hopefully it can be resolved somehow if you are honest and tell the casino what happened. Of course it doesn't mean that everything has to be solved, but I think there might be at least a little hope.
Get back to them and let us know.
Искате ли да получите помощ от нашия екип за оплаквания? Ще публикувам линк за вас, където можете да подадете жалба за този проблем и те със сигурност ще намерят решение за него. Просто щракнете/докоснете тук , моля.
И за да отговоря на въпроса ви, бих казал, че процесът на проверка обикновено започва, когато играч поиска оттеглянето си, а в няколко случая те проверяват играчите по-рано.
Would you be interested in getting help from our complaint team? I will post a link for you where you can file a complaint about this issue, and they will surely find a solution to it. Just click/tap over here, please.
And to answer your question, I would say that the verification process usually starts when a player requests his withdrawal, and in a few cases, they verify players earlier.
това казино е най-голямата възможна схема. Просто всички сесии са copy paste, няма rtp или rng, всичко е базирано на алгоритъм, стойте далеч от тези глупости
this casino is the biggest scheme possible. Simply all sessions are copy paste, there is no rtp, or rng everything is based on an algorithm stay away from this shit
acest cazino este cel mai mare skem posibil. Pur și simplu toate sesiunile sunt copy paste,nu exista rtp,sau rng totul este bazat pe un algorithm stați departe de acest rahat
Здравейте, какви игри сте играли, когато почти винаги имате един и същ резултат? Виждам, че не сте много щастливи и имам чувството не само от тази публикация, че сте доста разочарован и затова вероятно бих си дал почивка от играта в казиното, ако съм честен.
Какво мислиш ?
Hi, what games have you played when you almost always have the same result ? I can see you are not very happy and so I have a feeling not only from this post that you are quite frustrated and so I would probably take a break from playing in the casino if I'm honest.
What do you think ?
Не получавам много помощ от поддръжката тук, това е малко разочароващо... Някой има ли опит как да ги накарате наистина да ви помогнат, моля??
Not getting much help from the support here, it's a bit dissapointing... Anyone have some experience how to get them to actually help you please??
Здравейте отново,
С какъв проблем се сблъскахте? Бих казал, че отговорът зависи от темата.
Hello again,
What issue have you encountered? I'd say the response depends on the subject.
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.