ФорумКазинаStake Casino - обща дискусия

Stake Casino - обща дискусия (страница 3)

преди 3 години от borkoborko39
|
17628 преглеждания 80 отговора |
|
12 3 45
преди 7 месеца

Моите акаунти са само за теглене. намек за режим теглене само

Автоматичен превод:
Jppwjwnb
преди 7 месеца

Видях, че преди 10 месеца сте имали жалба по същата тема, която е решена като неоснователна. Пишеше, че сте нарушили правилата на казиното и че не можем повече да ви помогнем.

Играли ли сте тук след този инцидент? Ако е така, защо знаехте, че има проблеми?

Автоматичен превод:
w16264370
преди 6 месеца

ще ми бъдеш ли баща хаха...

сериозно, щях да ти осигуря по-добра възвръщаемост на твоите 856k...изпращайки повече късмет!

Автоматичен превод:
w16264370
преди 6 месеца

Съжалявам да го чуя. Мисля, че мога да ви помогна с такъв случай. Успешно получих възстановяване от много казина, след като се свързах с правилните хора.

свържете се с мен на whatsapp +97259‑530‑0154

или можете да ми изпратите имейл hannafreij.hf@gmail.com

ще се радвам да помогна. Не се притеснявайте, аз не съм измамник и екипът на казино гуру ме познава много добре, тъй като подадох над 10 оплаквания тук. Някои постигнаха успех с тяхна помощ, а други постигнаха успех, след като се свързаха с правилните хора.

Автоматичен превод:
преди 6 месеца
Публикация на w16264370 е изтрит
преди 6 месеца

Честно казано, не е нищо необичайно казиното да поиска допълнителна проверка, когато става дума за по-големи суми. Не съм много сигурен обаче къде е линията или точно каква сума обикновено искат за нея.

Трябва да опитате да попитате за този вид информация с подкрепата на казино, смятам.

В наистина редки случаи мога да кажа или не, че често казиното преминава през процеса на проверка, когато играч депозира. Вероятно ще отнеме много време да проверите всеки играч в началото, просто защото не всеки ще направи теглене там.

Бихте ли предоставили малко информация за това какви документи иска казиното, моля?

Надявам се, че ще можете да преминете допълнителната проверка скоро и без проблеми. Дръжте ни в течение за процеса, моля.

Автоматичен превод:
преди 6 месеца

Не знам какво погрешно направих, за да имам този проблем file

Автоматичен превод:
преди 6 месеца

И тяхната поддръжка е само за да покажат, че не правят нищо, когато им изпратите имейл

Автоматичен превод:
rawatharsh112
преди 5 месеца

Случайно казиното да е написало някакво обяснение за това? Бихте ли се опитали да опишете какво точно се е случило, моля, че вашият акаунт беше поставен в този режим?🤷‍♀️

Автоматичен превод:
преди 5 месеца

Направих първия си акаунт на залог и го изтрих завинаги, тъй като не знам кой да депозирам средствата си в моята сметка за залог и след това 1 седмица писмо знам процеса кой да депозирам, така че исках да създам втория си акаунт на залог, но го направих Не знам, че са ме поставили в режим само за теглене за това, понеже това

Автоматичен превод:
преди 5 месеца

И те не потвърдиха телефонния ми номер, не съм нарушил никакво правило

Автоматичен превод:
rawatharsh112
преди 5 месеца

Хей! Съжалявам, но трябва да ви попитам - колко акаунта сте създали, моля?

Ако сте регистрирали втори акаунт, може ли това да причини проблем? Не казвам, че сте го направили, просто се опитвам да разбера какво може да изглежда нередно от гледна точка на казиното.

Не мога да кажа, че разбирам напълно последните две публикации. Може би можете да направите описанието стъпка по стъпка, например:

Създадох акаунт

Поисках акаунтът да бъде затворен окончателно

...

Автоматичен превод:
преди 5 месеца

Направих 2 акаунта, първият изтрих преди време, а вторият има този проблем file

Автоматичен превод:
rawatharsh112
преди 5 месеца

Е, знаете, че не става така. Когато играете в казиното, наистина трябва да следвате неговите правила. Почти всяко казино ви позволява да създадете само един акаунт на човек. Има смисъл, защото имат нужда да бъдете потвърдени в даден момент и би било тъпо да създавате допълнителни акаунти, ако притежавате само една самоличност, нали?

И така, вие нарушихте най-същественото правило, създавайки втория акаунт.

Има ли смисъл за вас, моля?


Освен това предлагам да се свържете с поддръжката според инструкциите. Това трябва да ни доведе до нещо, свързано с решението.

Редактиран от автора преди 5 месеца
Автоматичен превод:
преди 5 месеца

Разбирам какво казвате, така че не мога да премахна този проблем, без значение какво

Автоматичен превод:
rawatharsh112
преди 5 месеца

Е, както Радка каза, би било най-добре да се свържете с поддръжката, както е препоръчано на вашата екранна снимка, и се надяваме, че може да се разреши по някакъв начин, ако сте честни и кажете на казиното какво се е случило. Разбира се, това не означава, че всичко трябва да се реши, но мисля, че може да има поне малко надежда.

Свържете се с тях и ни уведомете.

Автоматичен превод:
w16264370
преди 5 месеца

Искате ли да получите помощ от нашия екип за оплаквания? Ще публикувам линк за вас, където можете да подадете жалба за този проблем и те със сигурност ще намерят решение за него. Просто щракнете/докоснете тук , моля.

И за да отговоря на въпроса ви, бих казал, че процесът на проверка обикновено започва, когато играч поиска оттеглянето си, а в няколко случая те проверяват играчите по-рано.

Автоматичен превод:
преди 5 месеца

file това казино е най-голямата възможна схема. Просто всички сесии са copy paste, няма rtp или rng, всичко е базирано на алгоритъм, стойте далеч от тези глупости

Автоматичен превод:
Bicunbicun
преди 5 месеца

Здравейте, какви игри сте играли, когато почти винаги имате един и същ резултат? Виждам, че не сте много щастливи и имам чувството не само от тази публикация, че сте доста разочарован и затова вероятно бих си дал почивка от играта в казиното, ако съм честен.

Какво мислиш ?

Автоматичен превод:
преди 1 месец

Не получавам много помощ от поддръжката тук, това е малко разочароващо... Някой има ли опит как да ги накарате наистина да ви помогнат, моля??

Автоматичен превод:
Wierzing
преди 1 месец

Здравейте отново,

С какъв проблем се сблъскахте? Бих казал, че отговорът зависи от темата.

Автоматичен превод:
12 3 45

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини