ФорумКазинаSpitfire Casino - обща дискусия

Spitfire Casino - обща дискусия

преди 11 месеца от canaberto
|
1302 преглеждания 12 отговора |
|
Добавете пост
преди 11 месеца
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с Spitfire Casino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
преди 11 месеца

Най-лошото казино, което някога съм играл в живота си. Всички те имат проблеми с тегленето и със сигурност това е, че нямат средства. Когато искаш да теглиш се оказва, че системата не ти позволява и те твърдят, че са технически проблеми, които се решават, но всичко е лъжа, защото аз съм така от 25 дни.

Съветвам ви да не играете в това казино, обещават ви много неща, които по-късно не изпълняват.

Казват ви 2 дни за обработка на тегления и след това са 7 дни.

Казват ви, че кешбекът е вашите пари, защото е имало седмични загуби и когато искате да изтеглите, се оказва, че трябва да заложите тези пари х 10 пъти. Казаха ми, че нямат изисквания..... все лъжи

Плащанията с карта са с 10% комисионна

Тегленията, ако ви позволят да теглите, което е малко вероятно, трябва да сте през Mifinity и трябва да платите друга комисионна.

Затворих акаунта си, защото ми казаха, че лимитите за теглене ще бъдат 3500 на седмица, но когато исках да изтегля 3000, те ми оставиха само 1500 и отне 8 дни, за да се обработи тегленето и още 2 дни, за да стигне до сметката ми .

След като акаунтът е закрит, те ми изпращат имейл, за да го отворя отново с по-добри условия. Отвориха го отново и поисках Кешбек на загубата, който според тях беше 700€, но според моите сметки беше много повече.

Приемам 700, но ми дават само 350 и казват, че останалите 350 другата седмица, както виждате, са лъжи.

Играя с тези 350 и достигам €711 и искам да ги изтегля, но системата не ми позволява, говоря с мениджъра на моя акаунт и тя ми казва, че трябва да заложа 350 x 10, тоест да заложа 3500 до да може да се оттегли.

Накратко, ще продължа да ви разказвам още много неща за това много лошо казино, но настоявам никой да не играе, ако не искате да си прекарате лошо и не искате да загубите пари.

И внимавайте с мениджъра, с това е по-добре дори да не се свързвате. Тя е тази, която казва на акаунт мениджърите да предлагат много добри условия на клиентите, а след това да ги вземат и да не се съобразяват с нищо.

Играл съм в много казина, но по-лошо от това не съм виждал и това са хора, които идват от други казина и са създали Spitfire, търсейки клиенти чрез телефоните, които вече са имали от тези казина. Това означава, че са предали и тези казина, в които са работили

Всички обещания, които ви дават, ще бъдат нарушени и най-вече нямат средства да платят или просто не искат да плащат.

Вече не ми дължат нищо, защото заложих последните пари и загубих. Те чакаха да получат 350 пари в брой за понеделник, 5 юни, но аз ги отказах и затворих сметката завинаги.




Автоматичен превод:
преди 11 месеца

Най-лошото казино, което някога съм играл в живота си. Всички те имат проблеми с тегленето и със сигурност това е, че нямат средства. Когато искаш да теглиш се оказва, че системата не ти позволява и те твърдят, че са технически проблеми, които се решават, но всичко е лъжа, защото аз съм така от 25 дни.

Съветвам ви да не играете в това казино, обещават ви много неща, които по-късно не изпълняват.

Казват ви 2 дни за обработка на тегления и след това са 7 дни.

Казват ви, че кешбекът е вашите пари, защото е имало седмични загуби и когато искате да изтеглите, се оказва, че трябва да заложите тези пари х 10 пъти. Казаха ми, че нямат изисквания..... все лъжи

Плащанията с карта са с 10% комисионна

Тегленията, ако ви позволят да теглите, което е малко вероятно, трябва да сте през Mifinity и трябва да платите друга комисионна.

Затворих акаунта си, защото ми казаха, че лимитите за теглене ще бъдат 3500 на седмица, но когато исках да изтегля 3000, те ми оставиха само 1500 и отне 8 дни, за да се обработи тегленето и още 2 дни, за да стигне до сметката ми .

След като акаунтът е закрит, те ми изпращат имейл, за да го отворя отново с по-добри условия. Отвориха го отново и поисках Кешбек на загубата, който според тях беше 700€, но според моите сметки беше много повече.

Приемам 700, но ми дават само 350 и казват, че останалите 350 другата седмица, както виждате, са лъжи.

Играя с тези 350 и достигам €711 и искам да ги изтегля, но системата не ми позволява, говоря с мениджъра на моя акаунт и тя ми казва, че трябва да заложа 350 x 10, тоест да заложа 3500 до да може да се оттегли.

Накратко, ще продължа да ви разказвам още много неща за това много лошо казино, но настоявам никой да не играе, ако не искате да си прекарате лошо и не искате да загубите пари.

И внимавайте с мениджъра, с това е по-добре дори да не се свързвате. Тя е тази, която казва на акаунт мениджърите да предлагат много добри условия на клиентите, а след това да ги вземат и да не се съобразяват с нищо.

Играл съм в много казина, но по-лошо от това не съм виждал и това са хора, които идват от други казина и са създали Spitfire, търсейки клиенти чрез телефоните, които вече са имали от тези казина. Това означава, че са предали и тези казина, в които са работили

Всички обещания, които ви дават, ще бъдат нарушени и най-вече нямат средства да платят или просто не искат да плащат.

Вече не ми дължат нищо, защото заложих последните пари и загубих. Те чакаха да получат 350 пари в брой за понеделник, 5 юни, но аз ги отказах и затворих сметката завинаги.




Автоматичен превод:
преди 11 месеца

Здравей колега, как успя да ти плати, аз съм в подобна ситуация. Ще се радвам, ако коментирате мен. Благодаря ти.

Автоматичен превод:
преди 10 месеца

Започнах да играя в казино Spitfire преди два месеца, искам да кажа, че платформата е динамична, удобна за използване, има бонуси за депозит през цялото време плюс отлични седмични и ежедневни оферти, получих много добро отношение от агентите и се чувствам много добре обгрижван.

Това е много добро казино и аз особено оценявам голямото разнообразие от игри.

Получих персонализирано лечение с много добро проследяване, високи бонуси и дори получавам ежедневно кешбек!

По време на първото ми теглене имаше малко забавяне поради документите ми (отне ми много време да ги предоставя), но току-що получих ново плащане много бързо и съм много доволен!

Силно препоръчвам това казино, особено голямото внимание, което получавате!

Автоматичен превод:
laura12
преди 10 месеца

Сега съм малко подозрителен... това е точно това, което сте посочили във вашия потребителски преглед. 🙂

Случайно ли е, може би?

Автоматичен превод:
преди 9 месеца

Все още не съм си получил парите, все още ми дължат около 1300 евро. Последното нещо, което са измислили, е, че акаунтът ми се разследва. Ако някой друг е в моята ситуация, можем да се сдружим, за да направим сила.

Писах на лиценза и не получих отговор.


Отчаяна съм, не знам какво друго мога да направя. Ако някой измисли нещо, ще е добре дошло.


Поздравления!!!

Автоматичен превод:
Turbolover
преди 9 месеца

Просто изчакай. Това означава, че акаунтът ви е подозрителен по някакъв начин, няма начин да пропуснете разследването. Знам, че боли, но първо казиното трябва да провери сметката. Знаеш ли какво? Проблемът може да е просто куп прилики с друг акаунт, нищо сериозно - изчакайте, докато не разберем присъдата, не се притеснявайте повече.

Чакането е гадно - да, но в този момент няма друг вариант.

И моля, играйте в казина с по-висок индекс на безопасност - както виждате, има смисъл.

Редактиран от автора преди 9 месеца
Автоматичен превод:
Radka
преди 9 месеца

Благодаря за отговора Радка, с това си научих урока и ще играя в по-безопасни казина.

Въпрос, от вашия опит, колко време обикновено отнемат тези разследвания в сметката?

Струва ми се, че това е още едно извинение, че не ми плащат. Поисках обяснения и досега не са ми дали.

Поздравления.

Автоматичен превод:
Turbolover
преди 9 месеца

Честно казано, продължителността на този процес обикновено върви заедно с първоначалното подозрение. Но в случай на такова казино, това лесно може да бъде просто тактика за избягване. Имам предвид, че жалбата вече беше затворена поради липса на съдействие от тяхна страна. Какво би накарало такова казино да плати след това? 🙁

Честно казано не знам, но се надявам това да не е свършило!

Автоматичен превод:
преди 9 месеца

Здравейте на всички, създадох имейл акаунт, в който всички засегнати могат да се асоциират. За да може да упражнява по-голям натиск.

afectados_spitfire_es@gmx.es

Те си мислят, че ще се смеят на испанците.

Чакам да се организирате.

Автоматичен превод:
Turbolover
преди 9 месеца

Може би няма да навреди, ако опишете плановете си по-подробно.

Трябва да кажа, че не съм напълно сигурен какво очаквате да постигнете с този имейл адрес.

Бихте ли обяснили, може би?

Автоматичен превод:
Radka
преди 9 месеца

Здравей Радка, идеята е да създадем група хора, които са в тази ситуация и да се опитаме да упражним по-голям натиск. Или да преценим какви мерки да вземем, за да ни платят каквото е нашето.

Автоматичен превод:
Turbolover
преди 9 месеца

Здравейте!

Сега има още по-голям смисъл - благодаря. Надяваме се, че този кратък разговор, който водим, ще ви доведе аудиторията, която търсите.

Бих предложил да следите тези открити оплаквания , може би можете да се свържете с друг нещастен играч, като го направите. Разбира се, предпочитам тези оплаквания да бъдат разрешени и играчите да са доволни, това е само идея...

Автоматичен превод:

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини