преди 11 месеца
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с Spitfire Casino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
Най-лошото казино, което някога съм играл в живота си. Всички те имат проблеми с тегленето и със сигурност това е, че нямат средства. Когато искаш да теглиш се оказва, че системата не ти позволява и те твърдят, че са технически проблеми, които се решават, но всичко е лъжа, защото аз съм така от 25 дни.
Съветвам ви да не играете в това казино, обещават ви много неща, които по-късно не изпълняват.
Казват ви 2 дни за обработка на тегления и след това са 7 дни.
Казват ви, че кешбекът е вашите пари, защото е имало седмични загуби и когато искате да изтеглите, се оказва, че трябва да заложите тези пари х 10 пъти. Казаха ми, че нямат изисквания..... все лъжи
Плащанията с карта са с 10% комисионна
Тегленията, ако ви позволят да теглите, което е малко вероятно, трябва да сте през Mifinity и трябва да платите друга комисионна.
Затворих акаунта си, защото ми казаха, че лимитите за теглене ще бъдат 3500 на седмица, но когато исках да изтегля 3000, те ми оставиха само 1500 и отне 8 дни, за да се обработи тегленето и още 2 дни, за да стигне до сметката ми .
След като акаунтът е закрит, те ми изпращат имейл, за да го отворя отново с по-добри условия. Отвориха го отново и поисках Кешбек на загубата, който според тях беше 700€, но според моите сметки беше много повече.
Приемам 700, но ми дават само 350 и казват, че останалите 350 другата седмица, както виждате, са лъжи.
Играя с тези 350 и достигам €711 и искам да ги изтегля, но системата не ми позволява, говоря с мениджъра на моя акаунт и тя ми казва, че трябва да заложа 350 x 10, тоест да заложа 3500 до да може да се оттегли.
Накратко, ще продължа да ви разказвам още много неща за това много лошо казино, но настоявам никой да не играе, ако не искате да си прекарате лошо и не искате да загубите пари.
И внимавайте с мениджъра, с това е по-добре дори да не се свързвате. Тя е тази, която казва на акаунт мениджърите да предлагат много добри условия на клиентите, а след това да ги вземат и да не се съобразяват с нищо.
Играл съм в много казина, но по-лошо от това не съм виждал и това са хора, които идват от други казина и са създали Spitfire, търсейки клиенти чрез телефоните, които вече са имали от тези казина. Това означава, че са предали и тези казина, в които са работили
Всички обещания, които ви дават, ще бъдат нарушени и най-вече нямат средства да платят или просто не искат да плащат.
Вече не ми дължат нищо, защото заложих последните пари и загубих. Те чакаха да получат 350 пари в брой за понеделник, 5 юни, но аз ги отказах и затворих сметката завинаги.
The worst casino I have ever played in my life. They are all problems to withdraw and surely it is that they have no funds. When you want to withdraw it turns out that the system does not let you and they claim that they are technical problems that are being solved but it is all a lie because I have been like this for 25 days.
I advise you not to play in this casino, they promise you many things that later they do not fulfill.
They tell you 2 days to process withdrawals and then it's 7 days.
They tell you that the cashback is your money because there have been weekly losses and when you want to withdraw it turns out that you have to bet that Cash x 10 times. They told me that they do not have requirements..... all lies
Card payments have a 10% commission
The withdrawals if they let you withdraw, which is unlikely, you have to be through Mifinity and you have to pay another commission.
I closed my account because they told me that the withdrawal limits would be 3,500 a week but when I wanted to withdraw 3,000 they only left me 1,500 and it took 8 days for the withdrawal to be processed and another 2 days for it to reach my account.
Once the account is closed, they send me an email to open it again with better conditions. It was reopened and I asked for the Cashback of the loss, which according to them was €700 but according to my accounts it was much more.
I accept the 700 but they only give me 350 and they say that the other 350 the other week, as you can see, all lies.
I play with those 350 and I reach €711 and I want to withdraw them but the system won't let me, I talk to my account manager and she tells me that I have to bet 350 x 10, that is, bet 3500 to be able to withdraw.
In short, I will continue to tell you many more things about this very bad casino, but I insist that no one play if you don't want to have a bad time and you don't want to lose money.
And be careful with the manager, with this it is better not to even contact. She is the one who tells the account managers to offer very good conditions to clients and then take them away and not comply with anything.
I have played in many casinos but worse than this I have not seen any and they are people who come from other casinos and have created Spitfire looking for customers through the phones they already had from those casinos. It means that they have also betrayed those casinos where they worked
All the promises they make to you will be broken and, above all, they do not have the funds to pay or they simply do not want to pay.
They don't owe me anything anymore because I gambled the last money and I lost. They were waiting to receive the 350 cash for Monday June 5 but I have rejected them and I have closed the account forever.
El peor casino que he jugado en mi vida.Todos son problemas para retirar y seguramente es que no tienen fondos. Cuando quieres retirar resulta que no te deja el sistema y alegan que son problemas técnicos que se están solucionando pero todo es mentira porque así llevo 25 días.
Aconsejo no jueguen en este casino,te prometen muchas cosas que después no cumplen.
Te dicen 2 días para procesar retiros y después son 7 días.
Te dicen que el cashback es dinero tuyo porque han sido de perdidas semanales y cuando quieres retirar resulta que hay que apostar ese Cash x 10 veces. Me dijeron que no llevan requisitos.....todo mentira
Los pagos por tarjeta tienen comisión del 10%
Los retiros si es que te dejan retirar, cosa improbable, tienes que ser por Mifinity y hay que pagar otra comision.
Cerre cuenta porque me dijeron que los limites de retiro serían de 3500 a la semana pero cuando quise retirar 3000 solo me dejaron 1500 y fueron 8 dias para que me procesaran el retiro y otros 2 días para que me llegara a mi cuenta.
Una vez cerrada cuenta me mandan un correo para que la abriera de nuevo con mejores condiciones.Se reabrió y pedi el Cashback de lo perdido, que según Ellos eran 700 € pero según mis cuentas era bastante más.
Acepto los 700 pero solo me dan 350 y dicen que los otros 350 a la otra semana, como veis todo mentiras.
Juego con esos 350 y llego a 711 € y quiero retirarlos pero el sistema no me deja, hablo con mi gestora de cuentas y me dice que hay que apostar los 350 x 10, o sea apostar 3500 para poder retirar.
En fin seguire contando muchas más cosas de este muy mal casino pero insisto en que no juguéis nadie si no quereis pasarlo mal y no quereis perder el dinero.
Y ojo con la gerente , con esta es mejor ni siquiera contactar. Ella es la que le dice a las gestoras de cuentas que ofrezcan muy buenas condiciones a los clientes para después quitárselos y no cumplir con nada.
He jugado en muchísimos casinos pero ya peor que este no he visto ninguno y son gente que vienen de otros casinos y han creado Spitfire buscando los clientes a través de los teléfonos que ya tenían de esos casinos, Quiere decir que también han traicionado a esos casinos donde trabajaban.
Todas las promesas que te hagan serán incumplidas y sobre todo no tienen fondos para pagar o bien es que simplemente no quieren pagar.
A mi no me deben ya nada porque el último dinero me lo jugue y perdí. Quedaban pendiente de recibir los 350 del cash para el lunes 5 de junio pero los he rechazado y he cerrado cuenta para siempre.
Най-лошото казино, което някога съм играл в живота си. Всички те имат проблеми с тегленето и със сигурност това е, че нямат средства. Когато искаш да теглиш се оказва, че системата не ти позволява и те твърдят, че са технически проблеми, които се решават, но всичко е лъжа, защото аз съм така от 25 дни.
Съветвам ви да не играете в това казино, обещават ви много неща, които по-късно не изпълняват.
Казват ви 2 дни за обработка на тегления и след това са 7 дни.
Казват ви, че кешбекът е вашите пари, защото е имало седмични загуби и когато искате да изтеглите, се оказва, че трябва да заложите тези пари х 10 пъти. Казаха ми, че нямат изисквания..... все лъжи
Плащанията с карта са с 10% комисионна
Тегленията, ако ви позволят да теглите, което е малко вероятно, трябва да сте през Mifinity и трябва да платите друга комисионна.
Затворих акаунта си, защото ми казаха, че лимитите за теглене ще бъдат 3500 на седмица, но когато исках да изтегля 3000, те ми оставиха само 1500 и отне 8 дни, за да се обработи тегленето и още 2 дни, за да стигне до сметката ми .
След като акаунтът е закрит, те ми изпращат имейл, за да го отворя отново с по-добри условия. Отвориха го отново и поисках Кешбек на загубата, който според тях беше 700€, но според моите сметки беше много повече.
Приемам 700, но ми дават само 350 и казват, че останалите 350 другата седмица, както виждате, са лъжи.
Играя с тези 350 и достигам €711 и искам да ги изтегля, но системата не ми позволява, говоря с мениджъра на моя акаунт и тя ми казва, че трябва да заложа 350 x 10, тоест да заложа 3500 до да може да се оттегли.
Накратко, ще продължа да ви разказвам още много неща за това много лошо казино, но настоявам никой да не играе, ако не искате да си прекарате лошо и не искате да загубите пари.
И внимавайте с мениджъра, с това е по-добре дори да не се свързвате. Тя е тази, която казва на акаунт мениджърите да предлагат много добри условия на клиентите, а след това да ги вземат и да не се съобразяват с нищо.
Играл съм в много казина, но по-лошо от това не съм виждал и това са хора, които идват от други казина и са създали Spitfire, търсейки клиенти чрез телефоните, които вече са имали от тези казина. Това означава, че са предали и тези казина, в които са работили
Всички обещания, които ви дават, ще бъдат нарушени и най-вече нямат средства да платят или просто не искат да плащат.
Вече не ми дължат нищо, защото заложих последните пари и загубих. Те чакаха да получат 350 пари в брой за понеделник, 5 юни, но аз ги отказах и затворих сметката завинаги.
The worst casino I have ever played in my life. They are all problems to withdraw and surely it is that they have no funds. When you want to withdraw it turns out that the system does not let you and they claim that they are technical problems that are being solved but it is all a lie because I have been like this for 25 days.
I advise you not to play in this casino, they promise you many things that later they do not fulfill.
They tell you 2 days to process withdrawals and then it's 7 days.
They tell you that the cashback is your money because there have been weekly losses and when you want to withdraw it turns out that you have to bet that Cash x 10 times. They told me that they do not have requirements..... all lies
Card payments have a 10% commission
The withdrawals if they let you withdraw, which is unlikely, you have to be through Mifinity and you have to pay another commission.
I closed my account because they told me that the withdrawal limits would be 3,500 a week but when I wanted to withdraw 3,000 they only left me 1,500 and it took 8 days for the withdrawal to be processed and another 2 days for it to reach my account.
Once the account is closed, they send me an email to open it again with better conditions. It was reopened and I asked for the Cashback of the loss, which according to them was €700 but according to my accounts it was much more.
I accept the 700 but they only give me 350 and they say that the other 350 the other week, as you can see, all lies.
I play with those 350 and I reach €711 and I want to withdraw them but the system won't let me, I talk to my account manager and she tells me that I have to bet 350 x 10, that is, bet 3500 to be able to withdraw.
In short, I will continue to tell you many more things about this very bad casino, but I insist that no one play if you don't want to have a bad time and you don't want to lose money.
And be careful with the manager, with this it is better not to even contact. She is the one who tells the account managers to offer very good conditions to clients and then take them away and not comply with anything.
I have played in many casinos but worse than this I have not seen any and they are people who come from other casinos and have created Spitfire looking for customers through the phones they already had from those casinos. It means that they have also betrayed those casinos where they worked
All the promises they make to you will be broken and, above all, they do not have the funds to pay or they simply do not want to pay.
They don't owe me anything anymore because I gambled the last money and I lost. They were waiting to receive the 350 cash for Monday June 5 but I have rejected them and I have closed the account forever.
El peor casino que he jugado en mi vida.Todos son problemas para retirar y seguramente es que no tienen fondos. Cuando quieres retirar resulta que no te deja el sistema y alegan que son problemas técnicos que se están solucionando pero todo es mentira porque así llevo 25 días.
Aconsejo no jueguen en este casino,te prometen muchas cosas que después no cumplen.
Te dicen 2 días para procesar retiros y después son 7 días.
Te dicen que el cashback es dinero tuyo porque han sido de perdidas semanales y cuando quieres retirar resulta que hay que apostar ese Cash x 10 veces. Me dijeron que no llevan requisitos.....todo mentira
Los pagos por tarjeta tienen comisión del 10%
Los retiros si es que te dejan retirar, cosa improbable, tienes que ser por Mifinity y hay que pagar otra comision.
Cerre cuenta porque me dijeron que los limites de retiro serían de 3500 a la semana pero cuando quise retirar 3000 solo me dejaron 1500 y fueron 8 dias para que me procesaran el retiro y otros 2 días para que me llegara a mi cuenta.
Una vez cerrada cuenta me mandan un correo para que la abriera de nuevo con mejores condiciones.Se reabrió y pedi el Cashback de lo perdido, que según Ellos eran 700 € pero según mis cuentas era bastante más.
Acepto los 700 pero solo me dan 350 y dicen que los otros 350 a la otra semana, como veis todo mentiras.
Juego con esos 350 y llego a 711 € y quiero retirarlos pero el sistema no me deja, hablo con mi gestora de cuentas y me dice que hay que apostar los 350 x 10, o sea apostar 3500 para poder retirar.
En fin seguire contando muchas más cosas de este muy mal casino pero insisto en que no juguéis nadie si no quereis pasarlo mal y no quereis perder el dinero.
Y ojo con la gerente , con esta es mejor ni siquiera contactar. Ella es la que le dice a las gestoras de cuentas que ofrezcan muy buenas condiciones a los clientes para después quitárselos y no cumplir con nada.
He jugado en muchísimos casinos pero ya peor que este no he visto ninguno y son gente que vienen de otros casinos y han creado Spitfire buscando los clientes a través de los teléfonos que ya tenían de esos casinos, Quiere decir que también han traicionado a esos casinos donde trabajaban.
Todas las promesas que te hagan serán incumplidas y sobre todo no tienen fondos para pagar o bien es que simplemente no quieren pagar.
A mi no me deben ya nada porque el último dinero me lo jugue y perdí. Quedaban pendiente de recibir los 350 del cash para el lunes 5 de junio pero los he rechazado y he cerrado cuenta para siempre.
Здравей колега, как успя да ти плати, аз съм в подобна ситуация. Ще се радвам, ако коментирате мен. Благодаря ти.
Hi mate, how did you manage to get paid, I'm in a similar situation. I would appreciate it if you commented on me. Thank you.
Hola compañero como hiciste para conseguir cobrar, estoy en una situacion similar. Te agredeceria que me comentaras .Gracias.
Започнах да играя в казино Spitfire преди два месеца, искам да кажа, че платформата е динамична, удобна за използване, има бонуси за депозит през цялото време плюс отлични седмични и ежедневни оферти, получих много добро отношение от агентите и се чувствам много добре обгрижван.
Това е много добро казино и аз особено оценявам голямото разнообразие от игри.
Получих персонализирано лечение с много добро проследяване, високи бонуси и дори получавам ежедневно кешбек!
По време на първото ми теглене имаше малко забавяне поради документите ми (отне ми много време да ги предоставя), но току-що получих ново плащане много бързо и съм много доволен!
Силно препоръчвам това казино, особено голямото внимание, което получавате!
I started playing at Spitfire casino two months ago, I want to say that the platform is dynamic, comfortable to use, there are deposit bonuses all the time plus excellent weekly and daily offers, I have received very good treatment from the agents and I feel very well taken care of.
It is a very good casino and I especially appreciate the wide variety of games.
I received personalized treatment, with very good follow-up, high bonuses and I even receive daily cashback!
During my first withdrawal there was a little delay due to my documents (it took me a long time to provide them) but I just received a new payment very quickly and I am very satisfied!
I highly recommend this casino, especially the great attention you receive!
Empece a jugar en Spitfire casino hace dos meses , quiero decir que la plataforma es dinamica comoda de usar, hay bonos de deposito todo el tiempo mas ofertas semanales y diarias excelentes, he recibido muy buen trado de los agentes me siento muy bien atendido.
Es un muy buen casino y aprecio especialmente la gran variedad de juegos.
Recibí un trato personalizado, con muy buen seguimiento, altas bonificaciones y ¡hasta recibo cashback diario!
Durante mi primer retiro hubo un pequeño retraso debido a mis documentos (tardé mucho tiempo en proporcionarlos) pero acabo de recibir un nuevo pago muy rápido y ¡estoy muy satisfecho!
Recomiendo encarecidamente este casino, peor sobre todo la gran atención que se recibe!
Сега съм малко подозрителен... това е точно това, което сте посочили във вашия потребителски преглед. 🙂
Случайно ли е, може би?
Now I'm a bit suspicious... this is exactly what you stated in your user review. 🙂
Is it a coincidence, perhaps?
Все още не съм си получил парите, все още ми дължат около 1300 евро. Последното нещо, което са измислили, е, че акаунтът ми се разследва. Ако някой друг е в моята ситуация, можем да се сдружим, за да направим сила.
Писах на лиценза и не получих отговор.
Отчаяна съм, не знам какво друго мога да направя. Ако някой измисли нещо, ще е добре дошло.
Поздравления!!!
I still haven't received my money, they still owe me around €1,300. The last thing they have invented is that my account is under investigation. If someone else is in my situation we can associate to make strength.
I have written to the license and have not received a response.
I'm desperate, I don't know what else I can do. If someone comes up with something, it will be welcome.
Greetings!!!
Sigo sin cobrar mi dinero, aun me deben unos 1300€. La ultima que se han inventado es que mi cuenta esta bajo investigación. Si alguien mas esta en mi situación podemos asociarnos para hacer fuerza.
He escrito a la licencia y no he obtenido respuesta.
Estoy desesperado, no se que mas puedo hacer. Si a alguien se le ocurre algo será bienvenido.
Saludos!!!
Просто изчакай. Това означава, че акаунтът ви е подозрителен по някакъв начин, няма начин да пропуснете разследването. Знам, че боли, но първо казиното трябва да провери сметката. Знаеш ли какво? Проблемът може да е просто куп прилики с друг акаунт, нищо сериозно - изчакайте, докато не разберем присъдата, не се притеснявайте повече.
Чакането е гадно - да, но в този момент няма друг вариант.
И моля, играйте в казина с по-висок индекс на безопасност - както виждате, има смисъл.
Just wait. It means your account is somehow suspicious, there is no way you can skip the investigation. I know it hurts but first, the casino needs to check out the account. You know what? The issue may just be a bunch of similarities with another account, nothing serious - hold on, until we do not know the verdict, don't trouble yourself further.
Waiting sucks - yeah, but there is not another option at this point.
And please play in casinos with a higher safety index - as you can see it makes sense.
Благодаря за отговора Радка, с това си научих урока и ще играя в по-безопасни казина.
Въпрос, от вашия опит, колко време обикновено отнемат тези разследвания в сметката?
Струва ми се, че това е още едно извинение, че не ми плащат. Поисках обяснения и досега не са ми дали.
Поздравления.
Thanks for your answer Radka, with this I have learned my lesson and I will play in safer casinos.
A query, from your experience, how long do these investigations usually take in the account?
It seems to me one more excuse for not paying me. I have asked for explanations and so far they have not given me any.
Greetings.
Gracias por tu respuesta Radka, con esto ya he aprendido la lección jugare en casinos mas seguros.
Un consulta, por vuestra experiencia ¿Cuánto tiempo suelen demorarse estas investigaciones en la cuenta?.
A mi me parece una excusa mas para no pagarme. He pedido explicaciones y hasta el momento no me han dado ninguna.
Saludos.
Честно казано, продължителността на този процес обикновено върви заедно с първоначалното подозрение. Но в случай на такова казино, това лесно може да бъде просто тактика за избягване. Имам предвид, че жалбата вече беше затворена поради липса на съдействие от тяхна страна. Какво би накарало такова казино да плати след това? 🙁
Честно казано не знам, но се надявам това да не е свършило!
To be straight and honest, the length of this process usually goes in hand with the initial suspicion. But in the case of such a casino, it can easily be just a avoiding tactic. I mean, the complaint was already closed due to a lack of cooperation from their side. What would make such a casino pay out afterward? 🙁
I honestly don't know, but I hope this is not over!
Здравейте на всички, създадох имейл акаунт, в който всички засегнати могат да се асоциират. За да може да упражнява по-голям натиск.
afectados_spitfire_es@gmx.es
Те си мислят, че ще се смеят на испанците.
Чакам да се организирате.
Hello everyone, I have created an email account in which all those affected can associate. In order to be able to apply more pressure.
afectados_spitfire_es@gmx.es
They think they are going to laugh at the Spaniards.
I wait for you to organize.
Hola a tod@s, he creado una cuenta de correo en la cual nos podemos asociar todos los afectados. Para así poder hacer mas presión.
afectados_spitfire_es@gmx.es
Se piensan que se van a reír de los Españoles.
Os espero para organizarnos.
Може би няма да навреди, ако опишете плановете си по-подробно.
Трябва да кажа, че не съм напълно сигурен какво очаквате да постигнете с този имейл адрес.
Бихте ли обяснили, може би?
Maybe it won't hurt if you describe your plans in more detail.
I must say, I'm not entirely sure what you expect to achieve with this email address.
Could you explain, perhaps?
Здравей Радка, идеята е да създадем група хора, които са в тази ситуация и да се опитаме да упражним по-голям натиск. Или да преценим какви мерки да вземем, за да ни платят каквото е нашето.
Hello Radka, the idea is to create a group of people who are in this situation and try to apply more pressure. Or evaluate what measures to take, so that they pay us what is ours.
Hola Radka, la idea es crear un grupo de gente que este en esta situación he intentar hacer mas presión. O evaluar que medidas tomar, para que nos paguen lo que es nuestro.
Здравейте!
Сега има още по-голям смисъл - благодаря. Надяваме се, че този кратък разговор, който водим, ще ви доведе аудиторията, която търсите.
Бих предложил да следите тези открити оплаквания , може би можете да се свържете с друг нещастен играч, като го направите. Разбира се, предпочитам тези оплаквания да бъдат разрешени и играчите да са доволни, това е само идея...
Hello!
Now it makes even greater sense - thank you. Hopefully, this small talk we have will bring you the audience you seek.
I would suggest keeping an eye on those opened complaints, maybe you can get in touch with another unhappy player by doing so. Of course, I prefer those complaints to be resolved and players satisfied, it is just an idea...
Не можахме да познаем езика, на който е написан отговорът. Моля, изберете езика от следните опции
Последният ви пост беше изпратен за преглед от администратор, за да е сигурно, че отговаря на правилата на общността. Ще получите и-мейл за изхода от процеса в следващите 48 часа.
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Забелязахме, че използвате AdBlock. Ние нямаме реклами, но връзки към някои казина може да не работят, ако имате включен AdBlock. Моля, изключете го, или поставете нашия сайт в списъка с любими сайтове, за да може да виждате всички казина.