НачалоФорумКазинаSpinsy Casino - обща дискусия

Spinsy Casino - обща дискусия (страница 5)

15 849 преглеждания 145 отговора |
преди 1 година
|
1...4 5 6...8
Добавете пост
Romi
преди 4 месеца

Все още чакам

Автоматичен превод:
преди 4 месеца

Вече не е необходимо. Снощи похарчих тегленията... Вече нямам чакащи тегления, защото съм ги похарчил. Благодаря ви за интереса към моя въпрос.

Автоматичен превод:
преди 4 месеца

Наистина съжалявам за това и че нямахме възможност да ти помогнем.

Какво се случи? Или просто не можеше да чакаш повече?

Автоматичен превод:
преди 4 месеца

Хей, не съм похарчил нищо от печалбите си и реших просто да чакам.


все още няма отговор към днешна дата.


Те не искат документи или каквото и да било.


Имам запазени логове на чата и скрийншотове

Автоматичен превод:
преди 4 месеца

Надявам се наистина да издържите и нашият екип ще има възможност да се свърже с казиното относно вашия случай.

Само, моля, обърнете внимание на времето за обработка на жалбата си. Колкото по-рано отговорите, толкова по-скоро ще можем да продължим напред, нали знаете.

Няма никаква нова информация за оттеглянето от тяхна страна, нали?

Автоматичен превод:
преди 4 месеца

Чакам си 1500 евро от месец.

Допреди три седмици не ме питаха за нищо и непрекъснато се оправдаваха. Сега ме искат за документи, които вече предоставих и продължавам да предоставям отново, а те все още не са ми платили парите.

Автоматичен превод:
преди 4 месеца

Ако мога, със сигурност бих предложил да подадете жалба тук, до нашия екип. Един месец е твърде дълго време за чакане на теглене.

Кога точно го поискахте и теглили ли сте някога от това казино?


Автоматичен превод:
Romi
преди 4 месеца

Поисках първото теглене от 3 на 7 юли. И вече бях теглил пари преди това, ако...

Автоматичен превод:
преди 4 месеца

Не можете ли да се намесите сега? Мина почти месец от първото запитване, а Спинси отговаря със същия отговор. Имаме закъснения и ще бъде готово след 3 дни, но се вслушваме в това отново и отново.

Автоматичен превод:
преди 4 месеца

Моля, придържайте се към жалбата и нашият екип ще се намеси, когато е възможно. Всеки ден обработваме стотици жалби и имаме свои процедури. Ще бъдете информирани за всичко; няма нужда да се притеснявате.

Автоматичен превод:
преди 4 месеца

Поисках първото теглене от 3 на 7 юли. И вече бях теглил пари преди това, ако...

Автоматичен превод:
преди 4 месеца

Да, наистина е дълго чакане за теб.

Мислил ли си вече за жалбата?

Нашият екип ще се опита да се намеси във вашия случай възможно най-скоро.

Автоматичен превод:
Romi
преди 4 месеца

Искам да ги докладвам, това, което правят, за да избегнат плащането ми, не е нормално.

Автоматичен превод:
Romi
преди 4 месеца

Да, абсолютно нищо

Автоматичен превод:
преди 4 месеца

Искам да ги докладвам, това, което правят, за да избегнат плащането ми, не е нормално.

Автоматичен превод:
преди 4 месеца

Разбира се, чувствайте се свободни да подадете жалба тук по всяко време.

Нашият екип ще го разгледа възможно най-скоро и ще се опита да ви помогне.

Автоматичен превод:
Romi
преди 4 месеца

Добре, но отдавна не е постигнат никакъв напредък? А Спинси не помръдва и не показва никакви признаци на движение, какви други начини мога да предприема по този въпрос, дори телефонен номер или нещо подобно?

Автоматичен превод:
Harryslab
преди 4 месеца

Моля, проследете жалбата си.

Не можем да предоставим никакви контакти. Ако е необходимо, нашият екип ще се свърже с казиното, посочено в темата.

Автоматичен превод:
Romi
преди 4 месеца

След месец на постоянно изпращане на документи, те ми дадоха 1000 евро от общо 1500 евро. Останалите 500 евро ще бъдат дължими следващата седмица. Ще ви уведомя какво ще се случи.

Автоматичен превод:
преди 4 месеца

Изплатиха ми първите 750 долара след цял месец...


Само чакам следващия на стойност 1500 австралийски долара


това друго плащане е било почти минал месец

Автоматичен превод:
Pocholo
преди 4 месеца

Твърде бавно. Нали?

Автоматичен превод:
преди 4 месеца

Хей, момчета,

Подадох жалба срещу Spinsy Casino. Открих няколко оплаквания за казиното и исках да попитам дали проблемите действително са решени. Наистина се притеснявам за парите си. Може ли някой да ме успокои? Става въпрос за €22 400, което са много пари. Исках да пиша на хората и да попитам дали наистина е проработило, но за съжаление не мога да им пиша.

Може би някой от вас може да ми помогне. Благодаря ви много.

Автоматичен превод:
Lelo123
преди 4 месеца

Здравей, поздравления за победата. 🎉☘️

Разгледах оплакванията на други играчи и казиното е разрешило повечето от тях, което е доста добър знак, бих казал.

Мога ли да попитам дали играхте с бонус или не? Трябваше ли да се верифицирате?

Моля, уведомете ме.

Разбира се, от колко време чакате тегленията, които поискахте, откакто подадохте жалбата си ?

Автоматичен превод:
Jaro
преди 4 месеца

Здравей, Ярослав,

Прочетох и много жалби, много случаи бяха решени и се надявам и моят случай да бъде решен. Вече подадох жалба и в момента пиша на Доминика. За съжаление, все още не съм получил отговор.


За да отговоря на въпроса дали съм играл с бонус, „Не, не съм. Спечелих с истински пари и, разбира се, настоявам да получа печалбите си."

Да, изпратих им всичко и те казаха, че вече не е необходима моята проверка. (Разбира се, имам скрийншотове.)


Мога да тегля по 800 евро на всеки 24 часа, до три пъти. Първите 800 евро минаха доста бързо, което увеличи надеждите ми за печалба. Но след това, разбира се, поисках следващите 800 евро, а след това още 800 евро 24 часа по-късно, докато не направих три тегления.

Последното теглене, както казват в казиното, поисках на 31 юли 2025 г., а това беше преди повече от две седмици. Към 21 август 2025 г., следващия четвъртък, ще минат три седмици. Доминика ми каза да дам на казиното още 14 дни, преди да предприеме действия, и тези 14 дни са изтекли. И трите тегления уж все още се обработват, въпреки че са имали 14 работни дни, за да ги обработят, включително днес. Казват, че са имали 3-5 работни дни, а са имали и повече.

Започвам наистина да се притеснявам, защото прочетох абсолютно същите тактики в други оплаквания и сега те се отнасят и за мен. Надявам се, че можете да ми помогнете, защото наистина имам нужда от парите.


Надявам се, че отговорих добре на всичките ви въпроси.


С уважение

Автоматичен превод:
Moneymeka1990
преди 4 месеца

Хей, мога ли да попитам дали си получи парите? В същото положение съм, само че с 22 400 евро.

Автоматичен превод:
преди 4 месеца

Здравей, Ярослав,

Прочетох и много жалби, много случаи бяха решени и се надявам и моят случай да бъде решен. Вече подадох жалба и в момента пиша на Доминика. За съжаление, все още не съм получил отговор.


За да отговоря на въпроса дали съм играл с бонус, „Не, не съм. Спечелих с истински пари и, разбира се, настоявам да получа печалбите си."

Да, изпратих им всичко и те казаха, че вече не е необходима моята проверка. (Разбира се, имам скрийншотове.)


Мога да тегля по 800 евро на всеки 24 часа, до три пъти. Първите 800 евро минаха доста бързо, което увеличи надеждите ми за печалба. Но след това, разбира се, поисках следващите 800 евро, а след това още 800 евро 24 часа по-късно, докато не направих три тегления.

Последното теглене, както казват в казиното, поисках на 31 юли 2025 г., а това беше преди повече от две седмици. Към 21 август 2025 г., следващия четвъртък, ще минат три седмици. Доминика ми каза да дам на казиното още 14 дни, преди да предприеме действия, и тези 14 дни са изтекли. И трите тегления уж все още се обработват, въпреки че са имали 14 работни дни, за да ги обработят, включително днес. Казват, че са имали 3-5 работни дни, а са имали и повече.

Започвам наистина да се притеснявам, защото прочетох абсолютно същите тактики в други оплаквания и сега те се отнасят и за мен. Надявам се, че можете да ми помогнете, защото наистина имам нужда от парите.


Надявам се, че отговорих добре на всичките ви въпроси.


С уважение

Автоматичен превод:
преди 4 месеца

Благодаря за отговора. Ако казиното продължи да протака това, определено ще се опитаме да помогнем, не се притеснявайте за това. Твърдо вярвам, че всичко ще бъде решено.

Жалко е, че е минало доста време, откакто са ти платили.

Важно е обаче да се осъзнае, че Доминика няма само едно оплакване и в горния десен ъгъл на оплакването има таймер, на който всяка страна трябва да отговори.

Ако не сте играли с бонуса и вече сте имали едно теглене, тогава нищо не би трябвало да ви пречи.

Вярвам, че ще си получите парите възможно най-скоро.

Автоматичен превод:
1...4 5 6...8
Отидете на страницаот 8 страници

Добавете пост

flash-message-reviews
Потребителски отзиви – Напишете собствено казано ревю и споделете изживяването си
PP Forum Xmas Competition flash 2025
Share your winnings from Pragmatic Play slots — we’re giving away prizes worth $3,000!

Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още

Абонирайте се за нашия бюлетин, за да получите информация за бонуси без депозит, нови слотове и други новини