Вече не е необходимо. Снощи похарчих тегленията... Вече нямам чакащи тегления, защото съм ги похарчил. Благодаря ви за интереса към моя въпрос.
It is no longer necessary. Last night I spent the withdrawals... I no longer have pending withdrawals because I have spent them. Thank you for your interest in my matter.
Ya no hace falta anoche me gasté los retiros …..ya no tengo retiros pendientes porque me los he gastado , gracias por interesarse por mi asunto
Хей, не съм похарчил нищо от печалбите си и реших просто да чакам.
все още няма отговор към днешна дата.
Те не искат документи или каквото и да било.
Имам запазени логове на чата и скрийншотове
Hey I haven’t spent any of my winnings and have decided to just wait.
no response yet as of today.
they don’t ask for documents or anything.
i have chat logs saved and screenshots
Надявам се наистина да издържите и нашият екип ще има възможност да се свърже с казиното относно вашия случай.
Само, моля, обърнете внимание на времето за обработка на жалбата си. Колкото по-рано отговорите, толкова по-скоро ще можем да продължим напред, нали знаете.
Няма никаква нова информация за оттеглянето от тяхна страна, нали?
I hope you will really last, and our team will have a chance to contact the casino regarding your case.
Just please mind the timer on your complaint. The earlier you reply, the sooner we will be able to move forward, you know.
No new information about the withdrawal at all from them? Right?
Чакам си 1500 евро от месец.
Допреди три седмици не ме питаха за нищо и непрекъснато се оправдаваха. Сега ме искат за документи, които вече предоставих и продължавам да предоставям отново, а те все още не са ми платили парите.
I've been waiting for my €1,500 for a month.
Up until three weeks ago, they didn't ask me for anything and kept making excuses. Now they're asking me for documentation, which I've already provided and keep providing again, and they still haven't paid me my money.
Llevo 1 mes esperando mis 1500€.
Hasta las 3 semanas que no me pidieron nada y me ponian excusas. Ahora me piden documentación la cual ya he dado y vuelvo a dar y siguen sin pagarme mi dinero
Ако мога, със сигурност бих предложил да подадете жалба тук, до нашия екип. Един месец е твърде дълго време за чакане на теглене.
Кога точно го поискахте и теглили ли сте някога от това казино?
If I may, I would surely suggest filing a complaint here with our team. One month is way too long to wait for a withdrawal.
When exactly did you request it, and have you ever withdrawn from this casino before?
Поисках първото теглене от 3 на 7 юли. И вече бях теглил пари преди това, ако...
I requested the first withdrawal of 3 on July 7th. And I had already withdrawn money previously if
Solicite el dia 7 de Julio el primer retiro de 3. Y ya habia retirado dinero previamente si
Не можете ли да се намесите сега? Мина почти месец от първото запитване, а Спинси отговаря със същия отговор. Имаме закъснения и ще бъде готово след 3 дни, но се вслушваме в това отново и отново.
Can’t you intervene now it’s been a month almost since first request and Spinsy just respond with same reply we have delays and will be done in 3 days but have heed this time after time now
Моля, придържайте се към жалбата и нашият екип ще се намеси, когато е възможно. Всеки ден обработваме стотици жалби и имаме свои процедури. Ще бъдете информирани за всичко; няма нужда да се притеснявате.
Please stick to the complaint, and our team will intervene whenever possible. We have hundreds of complaints we have to deal with every day, and we also have our procedures. You will be informed about everything; no need to worry.
Да, наистина е дълго чакане за теб.
Мислил ли си вече за жалбата?
Нашият екип ще се опита да се намеси във вашия случай възможно най-скоро.
Yeah, it is really a long wait for you.
Have you thought about the complaint yet?
Our team would try to intervene in your case as soon as possible.
Искам да ги докладвам, това, което правят, за да избегнат плащането ми, не е нормално.
I want to report them, what they are doing to avoid paying me is not normal.
Quiero denunciarles, no es normal lo que estan haciendo con tal de no pagarme
Разбира се, чувствайте се свободни да подадете жалба тук по всяко време.
Нашият екип ще го разгледа възможно най-скоро и ще се опита да ви помогне.
Feel free to submit a complaint here at any time, of course.
Our team will look at it as soon as possible and try to help.
Добре, но отдавна не е постигнат никакъв напредък? А Спинси не помръдва и не показва никакви признаци на движение, какви други начини мога да предприема по този въпрос, дори телефонен номер или нещо подобно?
ok but it’s has been a long time now and no headway has been made? And Spinsy isn’t budging or showing any signs of movements what other ways can I go about this even a contact number or something?
Моля, проследете жалбата си.
Не можем да предоставим никакви контакти. Ако е необходимо, нашият екип ще се свърже с казиното, посочено в темата.
Please follow up on your complaint.
We are unable to provide any contacts. If it'll be needed, our team will contact the casino in the thread.
След месец на постоянно изпращане на документи, те ми дадоха 1000 евро от общо 1500 евро. Останалите 500 евро ще бъдат дължими следващата седмица. Ще ви уведомя какво ще се случи.
After a month of constantly sending documents, they've given me €1,000 of the €1,500. The remaining €500 will be due next week. I'll let you know what happens.
Tras un mes de enviar documentos constantes, de los 1500€ me han dado 1000€. Los 500€ restantes en principio la semana que viene. Os comentare que sucede
Изплатиха ми първите 750 долара след цял месец...
Само чакам следващия на стойност 1500 австралийски долара
това друго плащане е било почти минал месец
Been paid out my first 750$ after a whole month…
just waiting for the next one worth $1500aud
this other payout has been almost past a month
Хей, момчета,
Подадох жалба срещу Spinsy Casino. Открих няколко оплаквания за казиното и исках да попитам дали проблемите действително са решени. Наистина се притеснявам за парите си. Може ли някой да ме успокои? Става въпрос за €22 400, което са много пари. Исках да пиша на хората и да попитам дали наистина е проработило, но за съжаление не мога да им пиша.
Може би някой от вас може да ми помогне. Благодаря ви много.
Hey guys,
I've filed a complaint against Spinsy Casino. I found a few complaints about the casino and wanted to ask if the problems have actually been resolved. I'm really worried about my money. Can someone reassure me? It's about €22,400, which is a lot of money. I wanted to write to the people and ask if it really worked, but unfortunately, I can't write to them.
Maybe one of you can help me. Thank you very much.
Moin Leute,
ich habe eine Beschwerde eingereicht gegen das Spinsy Casino. Ich habe ein paar Beschwerden über das Casino gefunden und wollte fragen ob die Probleme wirklich gelöst worden sind. Ich habe wirklich Angst um mein Geld. Kann mich da jemand beruhigen. Es geht um 22400 Euro was echt viel Geld ist. Ich wollte den Personen mal schreiben ob das wirklich funktioniert hat aber man kann den leider nicht schreiben.
Vielleicht kann mir ja einer von euch helfen. Vielen dank
Здравей, поздравления за победата. 🎉☘️
Разгледах оплакванията на други играчи и казиното е разрешило повечето от тях, което е доста добър знак, бих казал.
Мога ли да попитам дали играхте с бонус или не? Трябваше ли да се верифицирате?
Моля, уведомете ме.
Разбира се, от колко време чакате тегленията, които поискахте, откакто подадохте жалбата си ?
Hello, congratulations on your win. 🎉☘️
I looked at the complaints of other players and the casino has resolved most of them, which is a pretty good sign, I would say.
May I ask if you played with a bonus or not? Did you have to verify yourself?
Please let me know.
Of course, how long have you been waiting for the withdrawals you requested since you filed your complaint?
Здравей, Ярослав,
Прочетох и много жалби, много случаи бяха решени и се надявам и моят случай да бъде решен. Вече подадох жалба и в момента пиша на Доминика. За съжаление, все още не съм получил отговор.
За да отговоря на въпроса дали съм играл с бонус, „Не, не съм. Спечелих с истински пари и, разбира се, настоявам да получа печалбите си."
Да, изпратих им всичко и те казаха, че вече не е необходима моята проверка. (Разбира се, имам скрийншотове.)
Мога да тегля по 800 евро на всеки 24 часа, до три пъти. Първите 800 евро минаха доста бързо, което увеличи надеждите ми за печалба. Но след това, разбира се, поисках следващите 800 евро, а след това още 800 евро 24 часа по-късно, докато не направих три тегления.
Последното теглене, както казват в казиното, поисках на 31 юли 2025 г., а това беше преди повече от две седмици. Към 21 август 2025 г., следващия четвъртък, ще минат три седмици. Доминика ми каза да дам на казиното още 14 дни, преди да предприеме действия, и тези 14 дни са изтекли. И трите тегления уж все още се обработват, въпреки че са имали 14 работни дни, за да ги обработят, включително днес. Казват, че са имали 3-5 работни дни, а са имали и повече.
Започвам наистина да се притеснявам, защото прочетох абсолютно същите тактики в други оплаквания и сега те се отнасят и за мен. Надявам се, че можете да ми помогнете, защото наистина имам нужда от парите.
Надявам се, че отговорих добре на всичките ви въпроси.
С уважение
Hello Jaroslav,
I've also read through many complaints, and many cases have been resolved, and I hope my case will be resolved as well. I've already filed a complaint and am currently writing to Dominika. Unfortunately, I haven't received a response yet.
To answer the question of whether I played with a bonus, "No, I didn't. I won with real money and, of course, I insist on receiving my winnings."
Yes, I sent them everything, and they said my verification was no longer necessary. (I have screenshots, of course.)
I can withdraw €800 every 24 hours, up to three times. The first €800 went through pretty quickly, which boosted my hopes of winning. But then, of course, I requested the next €800, and then another €800 24 hours later, until I had three withdrawals.
I requested the last withdrawal, as they say at the casino, on July 31, 2025, and that was over two weeks ago. As of August 21, 2025, next Thursday, it will be three weeks. Dominika told me to give the casino another 14 days before taking action, and those 14 days are up. All three withdrawals are supposedly still being processed, even though they had 14 business days to process them, including today. They say 3-5 business days, and they've had longer.
I'm starting to get really worried, because I've read the exact same tactics in other complaints, and now they're applying to me as well. I hope you can help me, because I really need the money.
I hope I answered all your questions well.
Kind regards
Hallo Jaroslav,
Ich habe mir auch viele Beschwerden durchgelesen und da sind viele Fälle gelöst worden und ich hoffe das klappt mit meinem Fall auch. Ich habe auch schon eine Beschwerde eingereicht und schreibe derzeit mit Dominika. Bis jetzt habe ich leider noch keine Antwort bekommen.
Um die Frage zu beantworten ob ich mit Bonus gespielt habe,, Nein das habe ich nicht. Ich habe den gewinn mit echtem Guthaben erzielt und bestehe natürlich auch darauf mein gewinn zu bekommen".
Ja ich habe den Alles zukommen lassen und die sagten meine Verifizierung wäre nicht mehr nötig. ( Screenshots habe ich natürlich)
Ich kann alle 24 Std. 800 Euro auszahlen und das bis zu 3 mal. Die ersten 800 Euro gingen ziemlich schnell wo meine Hoffnung zu meinem gewinn wieder stieg. Aber dann habe ich natürlich die nächsten 800 Euro Angefragt dann 24std später nochmal 800 Euro bis ich 3 voll hatte.
Die letzte Abhebung wie die im Casino sagen habe ich am 31.07.25 beantragt und das ist jetzt über 2 Wochen her. Am 21.08.25 also jetzt kommenden Donnerstag sind es drei Wochen. Dominika hat mir gesagt ihr gebt dem Casino noch 14 tage bevor ihr eingreift und die 14 tage sind um. Alle 3 Abhebung sind angeblich immer noch in der Bearbeitung obwohl die jetzt mit heute 14 Werktage zeit hatten diese zu bearbeiten. Sie schreiben 3-5 Werktage und hatten jetzt schon länger zeit.
Ich mache mir echt sorgen so langsam da ich bei den anderen Beschwerden genau die gleiche taktig gelesen habe die bei mir jetzt auch zutrifft. Ich hoffe ihr könnt mir helfen weil ich das Geld sehr gut gebrauchen kann.
Ich hoffe ich hab alle fragen gut beantwortet.
MfG
Хей, мога ли да попитам дали си получи парите? В същото положение съм, само че с 22 400 евро.
Hey, may I ask if you got your money? I'm in the same situation, only with 22,400 euros.
Moin darf ich mal fragen ob du dein Geld bekommen hast. Bin nämlich in der selben Situation nur mit 22400 Euro
Здравей, Ярослав,
Прочетох и много жалби, много случаи бяха решени и се надявам и моят случай да бъде решен. Вече подадох жалба и в момента пиша на Доминика. За съжаление, все още не съм получил отговор.
За да отговоря на въпроса дали съм играл с бонус, „Не, не съм. Спечелих с истински пари и, разбира се, настоявам да получа печалбите си."
Да, изпратих им всичко и те казаха, че вече не е необходима моята проверка. (Разбира се, имам скрийншотове.)
Мога да тегля по 800 евро на всеки 24 часа, до три пъти. Първите 800 евро минаха доста бързо, което увеличи надеждите ми за печалба. Но след това, разбира се, поисках следващите 800 евро, а след това още 800 евро 24 часа по-късно, докато не направих три тегления.
Последното теглене, както казват в казиното, поисках на 31 юли 2025 г., а това беше преди повече от две седмици. Към 21 август 2025 г., следващия четвъртък, ще минат три седмици. Доминика ми каза да дам на казиното още 14 дни, преди да предприеме действия, и тези 14 дни са изтекли. И трите тегления уж все още се обработват, въпреки че са имали 14 работни дни, за да ги обработят, включително днес. Казват, че са имали 3-5 работни дни, а са имали и повече.
Започвам наистина да се притеснявам, защото прочетох абсолютно същите тактики в други оплаквания и сега те се отнасят и за мен. Надявам се, че можете да ми помогнете, защото наистина имам нужда от парите.
Надявам се, че отговорих добре на всичките ви въпроси.
С уважение
Hello Jaroslav,
I've also read through many complaints, and many cases have been resolved, and I hope my case will be resolved as well. I've already filed a complaint and am currently writing to Dominika. Unfortunately, I haven't received a response yet.
To answer the question of whether I played with a bonus, "No, I didn't. I won with real money and, of course, I insist on receiving my winnings."
Yes, I sent them everything, and they said my verification was no longer necessary. (I have screenshots, of course.)
I can withdraw €800 every 24 hours, up to three times. The first €800 went through pretty quickly, which boosted my hopes of winning. But then, of course, I requested the next €800, and then another €800 24 hours later, until I had three withdrawals.
I requested the last withdrawal, as they say at the casino, on July 31, 2025, and that was over two weeks ago. As of August 21, 2025, next Thursday, it will be three weeks. Dominika told me to give the casino another 14 days before taking action, and those 14 days are up. All three withdrawals are supposedly still being processed, even though they had 14 business days to process them, including today. They say 3-5 business days, and they've had longer.
I'm starting to get really worried, because I've read the exact same tactics in other complaints, and now they're applying to me as well. I hope you can help me, because I really need the money.
I hope I answered all your questions well.
Kind regards
Hallo Jaroslav,
Ich habe mir auch viele Beschwerden durchgelesen und da sind viele Fälle gelöst worden und ich hoffe das klappt mit meinem Fall auch. Ich habe auch schon eine Beschwerde eingereicht und schreibe derzeit mit Dominika. Bis jetzt habe ich leider noch keine Antwort bekommen.
Um die Frage zu beantworten ob ich mit Bonus gespielt habe,, Nein das habe ich nicht. Ich habe den gewinn mit echtem Guthaben erzielt und bestehe natürlich auch darauf mein gewinn zu bekommen".
Ja ich habe den Alles zukommen lassen und die sagten meine Verifizierung wäre nicht mehr nötig. ( Screenshots habe ich natürlich)
Ich kann alle 24 Std. 800 Euro auszahlen und das bis zu 3 mal. Die ersten 800 Euro gingen ziemlich schnell wo meine Hoffnung zu meinem gewinn wieder stieg. Aber dann habe ich natürlich die nächsten 800 Euro Angefragt dann 24std später nochmal 800 Euro bis ich 3 voll hatte.
Die letzte Abhebung wie die im Casino sagen habe ich am 31.07.25 beantragt und das ist jetzt über 2 Wochen her. Am 21.08.25 also jetzt kommenden Donnerstag sind es drei Wochen. Dominika hat mir gesagt ihr gebt dem Casino noch 14 tage bevor ihr eingreift und die 14 tage sind um. Alle 3 Abhebung sind angeblich immer noch in der Bearbeitung obwohl die jetzt mit heute 14 Werktage zeit hatten diese zu bearbeiten. Sie schreiben 3-5 Werktage und hatten jetzt schon länger zeit.
Ich mache mir echt sorgen so langsam da ich bei den anderen Beschwerden genau die gleiche taktig gelesen habe die bei mir jetzt auch zutrifft. Ich hoffe ihr könnt mir helfen weil ich das Geld sehr gut gebrauchen kann.
Ich hoffe ich hab alle fragen gut beantwortet.
MfG
Благодаря за отговора. Ако казиното продължи да протака това, определено ще се опитаме да помогнем, не се притеснявайте за това. Твърдо вярвам, че всичко ще бъде решено.
Жалко е, че е минало доста време, откакто са ти платили.
Важно е обаче да се осъзнае, че Доминика няма само едно оплакване и в горния десен ъгъл на оплакването има таймер, на който всяка страна трябва да отговори.
Ако не сте играли с бонуса и вече сте имали едно теглене, тогава нищо не би трябвало да ви пречи.
Вярвам, че ще си получите парите възможно най-скоро.
Thanks for your reply. If the casino continues to drag this out we will definitely try to help, don't worry about that. I firmly believe that everything will be resolved.
It's a shame that it's been quite a long time since they paid you.
However, it is important to realize that Dominika does not have just one complaint, and in the upper right corner of the complaint, there is a timer that each party has to respond.
If you did not play with the bonus and already had one withdrawal, then nothing should prevent that.
I believe that you will get your money as soon as possible.
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
[email protected]
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: [email protected]
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Скоро ще бъдете пренасочени към уебсайта на казиното. Моля, изчакайте. Ако използвате софтуер за блокиране на реклами, моля вижте неговите настройки.