преди 3 месеца
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с Spinsy Casino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
Приятелката ми спечели награда в spinsy казино на стойност над $4300, не прие никакви оферти, така че нямаше игра! Тя игра още малко, но в крайна сметка спечели $4600! Вече минаха 9 дни и все още я карам да тичам! Тя направи всичко, което поискаха, и както казах, не взе бонуси, така че не знам какво е задържането?
My girlfriend won a prize drop at spinsy casino worth over $4300,didn't take no offers,so no play threw! She played a while longer but ended up eth $4600! Been 9 days now and still giving her the run around! She has done everything they have asked,and like I said she took no Bonus's so I don't know what the hold up is?
Тя вече напълно ли е верифицирана в това казино или все още не са направили проверката?
Ако те не обработят плащането в рамките на 14-дневния срок, нашият екип с радост ще помогне. Само знайте, моля, че тя трябва сама да подаде жалба тук до нашия екип.
Със сигурност ни уведомете как върви.
Is she fully verified at this casino already, or they haven't done the verification yet?
If they will not process the payment within the 14-day timeframe, our team will gladly help out. Just know, please, that she has to file a complaint here with our team herself.
Surely let us know how it goes.
Докато печелех, не ми платиха цяла седмица. Когато започнах да губя, те ми плащаха 500€ 1 седмица по-късно. Сега, когато съм губещ с 6000 €, се опитах да вляза в казиното и окръгът не ми позволи, защото това казино е незаконно с неоторизирани хазартни услуги. Искам парите си обратно или отивам в закона и те ще платят 200 000 €. Ще спра само ако ми върнат парите
While i was winning, the didn’t pay me for a week. When i started to lose , the were paying me 500€ 1 week later . Now that i m 6000€ loser , i tried to enter to the casino and the county doesn’t let me because this casino is illegal with unauthorised gambling services. I want my money back or i go with the law and they ll pay 200.000€ . I ll stop only if they give my money back
Мога ли да попитам дали вашият акаунт е напълно верифициран в това казино?
Според нашата информация те не изключват играчи от вашата страна, знаете.🤔
Правилно ли разбирам, че сте можели да теглите пари от там преди?
May I ask if your account is fully verified at this casino?
According to our information, they don't except players from your country, you know.🤔
Do I understand correctly that you were able to withdraw money from there before?
добро утро
Направих заявка за теглене на 10/01 и заявката ми все още чака проверка. Очевидно съм се свързвал със сервиза 5 или 6 пъти и винаги имам едни и същи отговори. Като това, което имат забавяне на плащанията. Това вече не са закъснения, а измама! Чакам вече почти 30 дни. Наистина съм разочарован и загубих надежда да получа парите си.
Good morning,
I made a withdrawal request on 10/01 and my request is still awaiting verification. I obviously contacted the service 5 or 6 times and I always have the same answers. Like what they have delays in payments. These are no longer delays, it's a scam! I've been waiting for almost 30 days. I'm really disappointed and I've lost hope of receiving my money.
Bonjour,
J'ai effectuer une demande de retrait le 10/01 et ma demande est toujours en attente de vérification. J'ai évidemment contacter le service 5 ou 6 fois et j'ai toujours les mêmes réponses. Comme quoi ils ont des retards dans les payements. Ce n'est plus des retards, c'est une arnaque ! Ça fait presque 30 jours que je suis en attente. Je suis vraiment déçu et j'ai perdu espoir de recevoir mon argent.
прав си Не е добре да чакате толкова дълго за теглене.
Вашият акаунт напълно потвърден ли е и имали ли сте други успешни тегления там преди?🤔
Трябва да подадете жалба тук, за да може нашият екип да проучи целия въпрос и да се надяваме да го разреши.
влизаш ли
Ако да, моля, следвайте тази връзка и опишете цялата ситуация.
You are right. It is not okay to wait this long for a withdrawal.
Is your account fully verified, and have you had any other successful withdrawal there before?🤔
You should file a complaint here so our team can investigate the whole matter and hopefully solve it out.
Are you in?
If yes, please follow this link and describe the whole situation.
Някой получавал ли е своите тегления от Spinsy Casino след 11 февруари 2025 г.? Поисках теглене и се страхувам, че това е измама въз основа на минали оплаквания от клиенти...
Has anyone received their withdrawals from Spinsy Casino after Feb 11,2025? I requested a withdrawal and I am scared it’s a scam based off past complaints from customers…
Кога точно сте поискали тегленето и дали вашият акаунт е напълно потвърден, моля?
When exactly have you requested the withdrawal, and is your account fully verified, please?
Здравейте Катлийн, само едно предложение от мен – може би бихте могли да отмените текущото си теглене и да опитате да поискате ново, като използвате крипто или друг метод на плащане, наличен на страницата за теглене?
Hi Kathleen, just a suggestion from me – maybe you could cancel your current withdrawal and try requesting a new one using crypto or another payment method available on the withdrawal page?
Hei Kathleen, bare et forslag fra meg – kanskje du kan kansellere ditt nåværende uttak og prøve å be om et nytt ved å bruke krypto eller en annen betalingsmetode som er tilgjengelig på uttakssiden?
Обикновено, когато спечеля нещо, тегля, използвайки методи за крипто плащане и моите тегления са почти мигновени.
Usually, when I win something, I withdraw using crypto payment methods, and my withdrawals are almost instant.
Vanligvis, når jeg vinner noe, tar jeg ut ved å bruke kryptobetalingsmetoder, og uttakene mine er nesten umiddelbare.
здравей
някакви идеи защо има такова забавяне? Не ми казвайте, че досега нищо не са обяснили...
Говорейки за отмяна на тегленето, бих бил внимателен. Ако никога преди не сте използвали другите опции в това казино, те може да опитат да добавят потвърждение към тази опция.
Надявам се обаче, че е било добро предложение.
Hello,
any ideas why such a delay? Don't tell me they have not explained anything thus far...
Speaking about cancelling the withdrawal, I would be carefull. If you have never used the other options before in this casino, they may try to add verification on that option.
I hope it was a good suggestion, though.
Хей Катлийн,
Да, тегленето ми е получено, много хубаво казино,
имейл -
Hey Kathleen,
Yes my withdrawal received, very nice casino,
Email - dhllh002@gmail.com
здравейте!
За да ви помогна да получите някои идеи за това какво са преживели другите, преместих публикацията ви в официалната нишка на Spinsy Casino - не се колебайте да разглеждате.
Що се отнася до вашите въпроси, предлагам да прегледате и двата вида рецензии:
Може би сте попаднали на нещо, което ви притеснява?
Hi there!
To help you get some ideas about what others have experienced, I moved your post to the official Spinsy Casino thread - feel free to browse.
When it comes to your questions, I suggest browsing both types of reviews:
Perhaps you came across something that worries you?
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.